Golden Awards

Reactiescore
1.016
Beste speler:
Op dit moment zou ik zeggen Insomnia Has Yoda. Goed en actief team die alles voor de stam over hebben.

Beste stam:
Vind dat er op dit moment nog niet perse één stam boven de rest uit steekt. Fresh heeft de ligging heel goed voor elkaar, maar het begint bij Globe ook steeds beter te draaien. Daarnaast ook MoTr tot op dit moment nog niet onverdienstelijk.

De beste stam speler:
Insomnia Has Yoda, Action Reaction en mijn eigen co's op What The Duck. Niet vies van VV's pakken of nachten door halen of zichzelf compleet leeg zetten in belang van de stam.

Het grootste ego:
Niemand op dit moment. Vind dat iedereen zich nog behoorlijk gedraagt op deze wereld.

Beste leider:
Geen duidelijke mening over. Denk dat zowel bij Fresh als bij MoTr de leiding de touwtjes prima in handen hebben.

Slechtste leider:
Seduced By Lies/100. Hoef hier volgens mij weinig over te zeggen, want het was gewoon dramatisch.

Meest onderschatte stam:
Denk niet dat stammen perse onderschat worden, maar zou toch Globe benoemen dan. De nieuwste stam die toch op een wat bijzondere manier gevormd is. Eerste aanval van Fresh prima afgeslagen, zeer benieuwd wat de toekomst brengt voor ons!

Meest overschatte stam:
Niet perse overschat, maar zou dan toch Book noemen. Leken in het begin de zaken goed voor elkaar te hebben, maar vielen opmerkelijk genoeg toch vrij snel (en voor de buitenstaanders onverwacht) uit elkaar.

Meest overschatte speler:
Denk niet dat er op dit moment nog spelers overschat worden. Persoonlijk Seduced By Lies overschat. Ondanks hun redelijk meedraaien in de top, was dit vooral de verdienste van de (stam)spelers rondom hen.

Meest onderschatte speler:
Niet direct relevant meer, maar zou hier Action Reaction benoemen. Originele bespeler(s) zijn gaan runnen, waardoor het account toch in een wat negatief daglicht kwam te staan, maar het account wordt inmiddels fantastisch opgepakt en blitzed er zo nu en dan lekker op los.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Republiccity, het verblijf in 100. was van korte duur samen, maar lijkt mij een goed team op te zitten die zich 100% inzetten voor hun stam.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Coruscant.

Mooiste spelers naam:
Kapitrein
KEUNEUR MEKREKOR

Mooiste stam naam:
1C/1 Command

Het tofste topic:
Spotprentencompetitie, eindelijk een beetje leven op het W72 forum.

Het domste topic:
Allemaal behalve de spotprenten en Golden Awards.

Favoriete forum poster:
Poohbeer, Why Not? en inhoudelijk Thomas Shelby Jr. en .Hustler

Minst favoriete forum poster:
Geen, hecht niet bijster veel waarde aan de shitposters op het forum.

Dikste wannabe op het forum:
Geen, hecht niet bijster veel waarde aan de shitposters op het forum.

Dikste wannabe in het spel:
What The Duck. Eigenlijk kunnen we niks behalve PP abusen xoxo

Mooiste profiel foto van spelers:
A Lone Wolf, poohhhhh

Mooiste profiel foto van stammen:
The Inglorious Pirates

Mooiste actie van de wereld:
Eerste massa van Fresh op Predec, die netjes werd afgeslagen met geen onaardige stats.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Action Reaction
Daarnaast ook benieuwd hoe bijvoorbeeld Pjotr Clearikov. het gaan doen aan het front met Fresh.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Denk (en hoop) dat zowel Fresh, Globe als MoTr mooie dingen gaan laten zien

Grootste blunder:
Fusie van Fiscus en MOD en naar 100. Het was gewoon communicatief dramatisch geregeld waardoor meerdere spelers benadeeld werden om deze fusie er toch doorgedrukt te krijgen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Sule Silmad met zijn spotprentencontest, mooie en vermakelijke manier voor wat meer leven op het forum.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn altijd gezellig (en vervelende) co's en stamgenoten
 
Reactiescore
301
Beste speler: Hier plaats ik What the Duck. Ongelofelijke stamspelers, bezitten de skills en helpen iedereen waar nodig op welke manier dan ook. Ze schrijven nog net niet mijn thesis.

Beste stam: Ik denk dat dit op deze moment zeer moeilijk te zeggen is. Op ligging zou ik Fresh kiezen. Op vlak van stabiliteit, MoTr. Dan heb je daar nog 1C liggen die nog niets hebben laten zien en verdacht stil zijn. Ik denk dat ook zij nog wel eens aardig uit de hoek gaan kunnen komen. Tot slot heb je Globe, waar naar mijn persoonlijke mening de meeste kwalitatieve spelers spelen (niet persé op alle accounts want ik reken mezelf bv niet mee :engel:). Echter is hun ligging niet echt het beste en hebben ze zich heel vroeg in de kijker gelopen waardoor we nu wel een beetje een wandelende roos zijn. :cool:

De beste stam speler: Hier plaats ik @Insomnia Has Yoda. en @What the Duck. Dit om de hierboven genoemde redenen. Mochten ze thuis zijn in mijn studiegebied, had ik door dit jaar gewandeld zonder zelf iets te moeten doen :p. Die kerels hebben tijd te veel (waarvoor dank!)

Het grootste ego: @Coruscant <3

Beste leider: Binnen MoTr zit een leidingsteam dat alles heel goed op een rijtje heeft. Ben wel aangenaam verrast om met deze kerels te mogen fronten en ben benieuwd wat moTr nog uit hun mouw zal gaan toveren!

Slechtste leider: Ex-leiding 100., nuf said

Meest onderschatte stam: Ik denk dat 1C hier op zijn plaats hoort, als ik naar bovenstaande lijstjes kijk. 1C heeft enkele zeer ervaren spelers die zich momenteel wat op de achtergrond houden en gewoon rustig voor RIM dominantie gaan. Vanaf dat ze die volledig hebben, kan het vanuit 1C wel eens gaan bliksemen en donderen op Fresh en Globe.

Meest overschatte stam: Hier zet ik Fresh, gewoon uit het feit dat ze steeds als beste stam genoemd worden terwijl ik van mening ben dat er op verschillende vlakken andere stammen beter zijn. (zie bovenstaande)

Meest overschatte speler: @Coruscant <3, @Shakedown8 gewoon nog niet iets bewonderenswaardig gezien van deze spelers ook al wordt er gezegd dat ze ongelofelijke pro's zijn.

Meest onderschatte speler: @Kapitrein ookal zijn ze flop, toch zit er een degelijke teampje op.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Ik ben meer dan tevreden met mijn huidige stam. Anders had ik er graag @.Conor Mcgregor bij gehad zodat ie me PP kon geven, @Pjotr Clearikov. om de stam te leiden en dan een @Exact. om als forumclown te dienen. :p

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant (zij die het nog niet door hebben; het klikt niet zo goed tussen ons. We gaan volgende week naar een relatietherapeut. Zal laten weten hoe dat verliep.)

Mooiste spelers naam: @Anonymous Threat.

Mooiste stam naam: AA: Anonieme Alcoholisten

Het tofste topic: Golden awards, spotprenten, eender welk topic waar een discussie wordt gevoerd volgens de regels van de retorica en niet volgens de regels van 'ik herhaal mijn standpunt 13 keer maar dan steeds iets anders en na de 13e keer heb ik plots wel een punt'.

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: @.Hustler @Pjotr Clearikov.

Minst favoriete forum poster: / niet aanwezig op deze moment. Ik vind het zelfs fijn om te zien hoe shitposters andere forumgebruikers boos krijgen.

Dikste wannabe op het forum: @POOHBEER1 noob

Dikste wannabe in het spel: @Theo Walcott. <3

Mooiste profiel foto van spelers: 1588498485470.png

Mooiste profiel foto van stammen: 1588498508672.png

Mooiste actie van de wereld: Vanuit globe alle massa's afslaan zonder enig verlies, vervolgens groot komen praten op het forum en dan kijken hoe de andere stammen in de verdediging/aanval/weerlegging schieten in hun posts/memes.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat @Exact. een wereld veranderende kaart in handen heeft met zijn ligging daar tegen fresh maar tegelijk ook heel de zuidflank van 1C.

Meest belovende stam voor de toekomst: Ik denk dat Globe het (eindelijk) allemaal op een rijtje heeft staan en eens tijd kan gaan maken om terug te slaan.

Grootste blunder: Op ActionReaction komen spelen ipv mijn schoolwerk/stage voorrang geven

Voor wie heb je nu echt respect: Roel, Tony, Jens, Rene. Spelers die steeds klaarstaan voor zowel Action reaction als ervoor voor thomas shelby.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn CO Roel. Als ik zeg: we verliezen max 1 dorpje. Dan wordt hij merkbaar pist dus doe ik maar mijn uiterste best om te kunnen zeggen: we verliezen max 0 dorpjes. Eigenlijk heb ik gewoon wat bang van Roel, wat niet nodig is want hij weet me toch niet wonen... Fuck you Roel! <3

Ik wil graag nog meedelen dat: Love you Roel
 
Reactiescore
215
@Shakedown8 gewoon nog niet iets bewonderenswaardig gezien van deze spelers ook al wordt er gezegd dat ze ongelofelijke pro's zijn.
We zijn geen ongelofelijke pro's Doen ons best. Doen wel de werelden die we spelen buiten pp-farming, altijd mee. Wel bedankt voor de nominatie. Al is die niet bijster positief natuurlijk.
Diplomatiek kan ik mezelf zeker bijschaven, merk dat ik gewoon vaak weinig zin heb in conversaties die gevoelsmatig weinig toe leiden. waardoor ik soms schepen verbrand.
Echt iets laten zien zal me deze wereld denk ik niet lukken. We hebben early game duidelijk een visie gehad omtrent adellijnen en acc's waardoor we in een soort niemandsland zitten. Deze heeft wel bijgedragen aan een goede setup in de vroegere fase van de stam. Waarbij we dus....
Op ligging zou ik Fresh kiezen
 
Reactiescore
349
Ik zal meteen eerlijk zijn, goed lang moeten nadenken over sommige benoemingen. Daarnaast ken ik ook zeker niet iedereen persoonlijk, voel je niet meteen persoonlijk aangevallen het is allemaal vanaf mijn zicht geschreven.


Beste speler: Ik ga hier het account Insomnia Has Yoda. neerzetten, activiteit geen gebrek aan. Het account draait enorm goed en staat alles behalve stil, tot wat ik nu heb gezien op de wereld weten ze ook zeker wat ze aan het doen zijn en ik verwacht dat Insomnia nog met mooie acties naar voren zal komen. Voor de stam doen ze enorm veel zover ik hoor en weet wat voor mij een speler echt goed maakt.

Beste stam: Momenteel zie ik geen van de top 4 stammen als een echt beste stam, 1C + MoTr! missen de kwantiteit in dorpen maar beschikken beide over genoeg kwalitatieve spelers die het zeker de moeite waard gaan maken op deze wereld. Fresh! en Globe hebben momenteel een voorsprong op de andere 2 stammen, Fresh de betere ligging in mijn ogen maar ook Globe heeft een deel rim in handen. Ik denk dat in de nabije toekomst stammen zichzelf gaan onderscheiden van andere stammen en gaan we zien welke het beste uit de strijd gaat komen.

De beste stam speler: Zonder twijfel @.inevitable, verschrikkelijk veel werk verricht voor de stam en wilt overal helpen waar nodig. Daarnaast heb ik nog iemand hier genoteerd wat bij vele misschien in twijfel getrokken kan worden namelijk: @Coruscant, Mark speelt dan niet verschrikkelijk actief zoals op andere werelden maar denkt bij alles mee voor de stam en helpt iedereen achter de schermen enorm. Verschillende uitleggen, hulpguides gegeven aan andere (nieuwe) mensen om zo kennis te kunnen delen.

Het grootste ego: Kan maar 1 iemand zijn @Tragedy under Grace <3

Beste leider: @Pjotr Clearikov. voor mij, alles in het belang van de stam. Daarbij pakt het de ene x beter uit dan de andere keer maar toch altijd oog voor de stam met alles wat Juul doet qua onderhandelingen en andere stamzaken.

Slechtste leider: Leiding van 100. Denk niet dat dit nog een toevoeging nodig heeft, vond zelf het rekruteren van Mephitis een grote grap met de dingen die er op dat moment speelde vooral.

Meest onderschatte stam: Ik onderschat geen enkele van de ''big four'', elke stam heeft naar mijn ogen sterke kwalitatieve spelers rondlopen die de wereld erg leuk gaan maken.

Meest overschatte stam: Fresh!, puur omdat er al gauw gedacht werd Fresh nooit meer in te kunnen halen met een andere stam. Gaan het nog erg moeilijk krijgen met onder andere Globe.

Meest overschatte speler: Ajacied314, Bart dit, Bart dat. Maar uiteindelijk helemaal niks uitgekomen en zelfs door een meningsverschil dorpen aan de vijand gaan geven. Komt ongeveer overeen met een peuter die zijn zin niet krijgt, voorheen op tw vaker gebruikt als pressiemiddel: stam leaven om je zin te krijgen...

Meest onderschatte speler: @ACAB, veel grapjes over gemaakt met onder andere aanvallen met def blabla. Maar zeer goede deffers en mensen met verstand van het spelletje op dit account. Ik zie ACAB als een mogelijke verrassing voor de nabije toekomst.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Op MoTr! na: @Insomnia Has Yoda., @.Conor Mcgregor, @Exact., @Thomas Shelby Jr., @Devil in Disguise

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mephitis, Ajacied314, What the Duck.

Mooiste spelers naam: Naast mijn eigen vind ik @R. Reddington erg vet / leuke serie :D

Mooiste stam naam: Geen favoriet dus lekker MoTr!

Het tofste topic: Vond de spotprenten contest echt goed, Golden Awards indien ze normaal ingevuld worden en discussies volgen / creëren. Normale spotprenten ofcourse ook :D

Het domste topic: Elk topic waar niet over nagedacht is en klakkeloos wordt geplaatst.

Favoriete forum poster: Iedereen die het W72 AF actief probeert te krijgen <3

Minst favoriete forum poster: De wel bekende 3, namen noemen geeft ze alleen maar fame.

Dikste wannabe op het forum: @POOHBEER1

Dikste wannabe in het spel: @Tragedy under Grace

Mooiste profiel foto van spelers: AF.png

Mooiste profiel foto van stammen:AF 2.png

Mooiste actie van de wereld:
Mephitis wegspelen vanuit MoTr! gezien, vond de eerste gezamenlijke actie van Fresh! ook goed om te zien en belooft daar leuk te gaan worden!

Meest belovende speler voor de toekomst: @Kapitrein, nieuw actief team waar ik veel van verwacht en tot nu toe positieve verhalen over hoor en ook aan de stats te zien gaan ze lekker. Voor @Exact. precies hetzelfde!

Meest belovende stam voor de toekomst: MoTr! gaat jullie allemaal verrassen :D

Grootste blunder: Ajacied314 aka Bart vertrouwen.

Voor wie heb je nu echt respect: Pieter <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Pieter en Yme vooropstaand maar dan laat ik veel mensen nog in de schaduw staan. Ben heel erg blij met de stamgenoten die momenteel om mij heen zitten!

Ik wil graag nog meedelen dat: Drink genoeg bier allen!
 
Reactiescore
319
Allen weer bedankt voor de nominaties vandaag!
 
Reactiescore
319
Reactiescore
239
Beste speler:
Ik vind dat ActionReaction zich op deze wereld al het meest heeft bewezen, als verdediger weliswaar.

Beste stam:
Zonder enige twijfel... Motr!!

De beste stam speler:
What the Duck

Het grootste ego:
Project 1; co op account Exact.

Beste leider:
Jeroen en Jens, mijn co's die ondanks ze officieel geen leider waren toch alles telkens probeerden in goede banen te lijden!

Slechtste leider:
Moeilijke keuze... dan toch maar de oud leiding van book?

Meest onderschatte stam:
MoTr

Meest overschatte stam:
Fresh

Meest overschatte speler:
R. Reddington, lijkt me onervaren team echter zag Fresh er blijkbaar meer in?

Meest onderschatte speler:
What the duck, echt een top team, die worden zoiezo top 3!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Nu Jasper niet meer speelt op het account shakedown8 zou ik hun wel kiezen!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Project 1; co op account Exact., kan je gewoon niet normaal mee praten, zen AF posts zeggen genoeg.


Mooiste spelers naam:
De onze vind ik eerlijk gezegd het mooiste... als dat niet mag dan ga ik voor Anonymous Threat.

Mooiste stam naam:
Pfff vind dat dit op deze wereld echt tegenslaat... haha... Fresh i guess?

Het tofste topic:
Spotprenten

Het domste topic:
Top & Flopstammen.

Favoriete forum poster:
Mijn lieve co, Poooooohhhhhhh!

Minst favoriete forum poster:
Project 1; co op account Exact. lullo eerste klas !

Dikste wannabe op het forum:
Project 1; co op account Exact. ^^

Dikste wannabe in het spel:
Kan ik nog eens Project 1 zeggen? Zend tijdens een 'massa' 6 bevelen uit 1 dorp....

Mooiste profiel foto van spelers:
: 1589219354383.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1589219398812.png

Mooiste actie van de wereld:
De def acties van globe tegen de 3 overige stammen.

Meest belovende speler voor de toekomst:
What the duck !!!

Meest belovende stam voor de toekomst:
De stam die zal voortvloeien uit Globe.

Grootste blunder:
Recrutering van Ruvon, R2W van Fresh, de massa aanvallen die waardeloos waren,...

Voor wie heb je nu echt respect:
Diepe Diepe respect voor mijn Co spelers, het mag wel gezegd worden dat mijn co's momenteel echt wel alles doen voor dit account.
De nachten die hier worden door getrokken zijn echt niet normaal, het teamwerk is top!

Daarnaast wil ik team Kapitrein en What the duck ook nog eens bedanken en men respect tonen, jullie zijn top spelers !!
Niet altijd makkelijk maar ook dikke shout out naar onze tegenstanders: Shakedown8 (Daniel is het bijzonder) & Mac' Gregeur :D
Gezellige & eerlijke mensen !

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Wat er ook gezegd word over Globe maar ik denk oprecht dat wij de beste spelers hebben binnen deze stam, ik bedoel het grootste aantal goede spelers.
Mensen die nachten omdat er iemand anders in de stam word aangevallen, puur om te kijken of ze kunnen snipen of OS schuiven, echt zalige spelers !

Ik wil graag nog meedelen dat:
Er is al veel gezegd en gebeurd in deze wereld, misschien al iets te veel...
Echter hoop ik alsnog op een leuke en eerlijke strijd, dat de besten mogen winnen!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.962
Hahaha vanwaar al die haat? Als je alles nou eens goed onderbouwd kan ik het nog begrijpen maar dit is echt een belachelijk slecht lijstje.
 
Bovenaan