Golden Awards

DeletedUser82072

Guest
Kijkend naar de ODA die Conor voor ( en tijdens ) het edelen verkegen heeft van de eerste dorpen betwijfel ik sterk of er hulp was voor ze in dat stadium.
Later zeker wel, wat zo te zien ook gepaard is gegaan met interns.

Overigens; 24 van de bb's zijn allemaal van spelers geweest die op delete zijn gegaan. BB's van 3k+ laten liggen zou bijna niemand doen denk ik zo.

En mbt het edelen van bb's; heb daar met This It For Me op 15 maart even over gehad. Blijft me verbazen dat mensen er zo negatief naar kijken terwijl het juist goed uitgepakt heeft voor elk account (jager, kapi en Conor) aangezien ze alle drie nog rustig doorgroeien en een vrij dominantie positie hebben.

Kapi natuurlijk wat minder maar dat lijkt me ook niet meer dan normaal.

Verder heeft elke stam gewoon een MB stam lijkt me?
100, heeft INCAS, Book had Jutta en Fresh heeft 2Fresh, SD8 en YoFresh!.
Wellicht heeft elke stam nog meer mb's of mb stammen maar dat zie ik zo snel niet terug op tw stats.

Verder zijn het mooie lijstjes. Ben het er ook helemaal mee eens dat er nog weinig vertoond is deze wereld. De enige echte grote gebeurtenis was dat Book viel lijkt me?
 
Reactiescore
392
Even over het idee van al die hulpstammen die Fresh! wel niet heeft, als je kijkt naar de verschillen in stamveranderingen maakt Fresh! een stuk minder "misbruik" van hun Mb stammen dan de rest van de wereld:

1585914054011.png1585914086077.png1585914128300.png1585914763675.png

Er is binnen Fresh! niemand die even heen en weer hopt om de OS binnen de stam regel te omzeilen of even snel iemand te internen, terwijl dat aan de lopende band gedaan word bij 100. en Book (in de tijd dat die er nog toe deden) en dat ook MOTR! dit tegen het einde van Maart een flink aantal keren heeft gedaan.

Qua interns van de Mb stammen heeft Fresh! er 79, 100. heeft er 45, Book had er 54 en heeft alleen MOTR! van wat ik kan zien een laag aantal van 13. Nou weet ik verder niet precies welke stam waar hoort, maar dit pluk je zo van TW stats en het is duidelijk dat er hier geen enkele stam hard aan het misbruiken is.
 
Reactiescore
392
Het is wel vrij lastig om elke intern te benoemen, enkel de account eigenaren weten dat lijkt me.

Dit is puur overnames van 1 stam tegen een andere genomen vanuit TWstats, tuurlijk is dit niet optimaal, maar het geeft een beeld :p
 
Reactiescore
392
Wat heeft dit met de GA te maken? Blijf on topic plz.

En het geeft een beeld, maar wel een verkeerd beeld. Ex stam van eddiemurphie hebben jullie bv gewoon voor 50% lopen internen, maar daar wordt niks over gezegd.
Leuk voorbeeld, slaat nergens op. Als je eens je best doet en wat dieper kijkt zie je dat er genoeg gevochten word voor die dorpen. Kijk alleen al naar de stats tussen Therabbit en El Profesor. Of kijk eens naar de ODD en ODA steigingen op het moment waar alow dinamite zijn dorpen verloor.

Ik heb geen idee wie je bent en waar je speelt maar ik heb je nog nooit iets nuttigs bij zien dragen op het forum behalve wat loos gelul zonder inhoud.
 
Reactiescore
26
Er is binnen Fresh! niemand die even heen en weer hopt om de OS binnen de stam regel te omzeilen of even snel iemand te internen, terwijl dat aan de lopende band gedaan word bij 100. en Book (in de tijd dat die er nog toe deden) en dat ook MOTR! dit tegen het einde van Maart een flink aantal keren heeft gedaan.


is maar goed ook dat fresh! geen stamhoppers heeft, zou nogal erg lachwekkend zijn met +- 7mil punten.
Ben erg benieuwd of dit ook zo blijft zodra de eerste echte incs gaan komen....
 
Reactiescore
225
Even over het idee van al die hulpstammen die Fresh! wel niet heeft, als je kijkt naar de verschillen in stamveranderingen maakt Fresh! een stuk minder "misbruik" van hun Mb stammen dan de rest van de wereld:

Bekijk bijlage 18629Bekijk bijlage 18630Bekijk bijlage 18631Bekijk bijlage 18632

Er is binnen Fresh! niemand die even heen en weer hopt om de OS binnen de stam regel te omzeilen of even snel iemand te internen, terwijl dat aan de lopende band gedaan word bij 100. en Book (in de tijd dat die er nog toe deden) en dat ook MOTR! dit tegen het einde van Maart een flink aantal keren heeft gedaan.

Qua interns van de Mb stammen heeft Fresh! er 79, 100. heeft er 45, Book had er 54 en heeft alleen MOTR! van wat ik kan zien een laag aantal van 13. Nou weet ik verder niet precies welke stam waar hoort, maar dit pluk je zo van TW stats en het is duidelijk dat er hier geen enkele stam hard aan het misbruiken is.

Is dat een teken van kracht dat ze het niet doen of een teken van schaarste omdat ze het niet nodig hebben?
Met je dominerende positie daar in FRESH heb je die strategie simpelweg niet nodig. Dus mensen in die stam kunnen wel uit den hoogte gaan doen maar we zullen nog zien of ze zo "netjes" door blijven gaan wanneer ze zelf de deffence nodig gaan hebben ;)

Het is een beetje makkelijk om over een situatie negatief te gaan spreken en jezelf "beter" of "moreler" te gaan noemen als je die positie zelf niet meemaakt :D
 
Reactiescore
392
Is dat een teken van kracht dat ze het niet doen of een teken van schaarste omdat ze het niet nodig hebben?
Met je dominerende positie daar in FRESH heb je die strategie simpelweg niet nodig. Dus mensen in die stam kunnen wel uit den hoogte gaan doen maar we zullen nog zien of ze zo "netjes" door blijven gaan wanneer ze zelf de deffence nodig gaan hebben ;)

Het is een beetje makkelijk om over een situatie negatief te gaan spreken en jezelf "beter" of "moreler" te gaan noemen als je die positie zelf niet meemaakt :D
Mooi punt, we gaat het zien in de toekomst.
 
Reactiescore
656
Ik zie jullie als een sterk account. Maar staan hoger dan ik denk dat jullie horen. Jullie staan er vooral nu door BB's, interns, pp etc..
Noem vooral R2W niet, want dan komen ze op je af Dennis!
 
Reactiescore
2.478
Hoe kunnen mensen nu al lijstjes maken?
 
Reactiescore
656
Hoe kunnen mensen nu al lijstjes maken?
Fresh! is zo bezig met R2W dat ze denken de winst al binnen te hebben.
Morgen wordt waarschijnlijk 'Eind van de wereld awards' topic geopend
 

DeletedUser82072

Guest
Ik zie jullie als een sterk account. Maar staan hoger dan ik denk dat jullie horen. Jullie staan er vooral nu door BB's, interns, pp etc..

Hoewel ik het geheel eens ben met je ben ik toch wel benieuwd naar wie er in jou ogen dan op de top 5 hoort te staan en waarom. Je gaf aan dat Exact en Niels veelbelovend waren, en daar ben ik het volledig mee eens, maar zou je ze dan een top 5 positie waardig vinden?

Fresh! is zo bezig met R2W dat ze denken de winst al binnen te hebben.
Morgen wordt waarschijnlijk 'Eind van de wereld awards' topic geopend

Naar mijn weten hebben ze een fusie aanbod afgeslagen van een aantal 100. leden. Als ze dat aanbod aangenomen hadden zou er zeker sprake zijn van een R2W beleid; met dat het afgewezen is denk ik dat het best wel meevalt.

Daarnaast zag ik ergens voorbij komen dat ze .inevitable hadden willen rekruteren, wat precies was daar de strekking van?
Kunt op vele manieren het met iemand over een toetrede hebben. Vind daarbij altijd de context belangrijk.
 
Reactiescore
26
Daarnaast zag ik ergens voorbij komen dat ze .inevitable hadden willen rekruteren, wat precies was daar de strekking van?
Kunt op vele manieren het met iemand over een toetrede hebben. Vind daarbij altijd de context belangrijk.

Ze dachten waarschijnlijk sneller ACAB! heen te beuken. repu u got a miscalculation boi.
 

DeletedUser82072

Guest
Was het een massa zoals 100. en MOTR! op elkaar of meer gewoon een blitz?
 
Reactiescore
225
Daarnaast zag ik ergens voorbij komen dat ze .inevitable hadden willen rekruteren, wat precies was daar de strekking van?
Kunt op vele manieren het met iemand over een toetrede hebben. Vind daarbij altijd de context belangrijk.

Was in de eerste week van de oprichting van Fresh! een serieuze pm met de vraag, en een week of 2 (don't quote me on the timeperiod) later terloops in een pm.
Daarna niet weer, dus voor nu niet meer het meest relevante punt, maar is dus wel vraag geweest ;p.
Hun motivatie die werd genoemd was dat ze mij een handige ligging vonden hebben om naartoe te groeien.
 

DeletedUser82072

Guest
Was in de eerste week van de oprichting van Fresh! een serieuze pm met de vraag, en een week of 2 (don't quote me on the timeperiod) later terloops in een pm.
Daarna niet weer, dus voor nu niet meer het meest relevante punt, maar is dus wel vraag geweest ;p.
Hun motivatie die werd genoemd was dat ze mij een handige ligging vonden hebben om naartoe te groeien.

Bedankt voor het antwoord :) Is inderdaad dan al een poosje geleden.
 
Reactiescore
306
Ik zie jullie als een sterk account. Maar staan hoger dan ik denk dat jullie horen. Jullie staan er vooral nu door BB's, interns, pp etc..

Dit heb ik ook nooit ontkent. Ik heb meermaals tov Niels en inevitable aangegeven dat ik MotR zie als een stam die de wereld nog gaat/kan bepalen. Maar we moeten gewoon al afwachten wat Fresh gaat doen. Momenteel loopt
Alles over rozen (dankzij leiding Jasper en Ritesh). Dit proberen we te houden, maar TW blijft onvoorspelbaar. Dus niemand moet opgeven imo.


Het is wel vrij lastig om elke intern te benoemen, enkel de account eigenaren weten dat lijkt me.

Zijn interns van MB’s echt interns? Dit is toch gewoon goed samenspel? En ik wil hier duidelijk zeggen dat wij, .Conor Mcgregor niet samenwerken met MB’s die al veel bewezen hebben. Wij hebben MB’s aangeworven die nog niet heel veel ervaring hadden in endgame of spelers die niet op een andere wereld top spelen en dus veel online zijn. Edelen wij dorpen van hen? Ja. Moraal is veel kut, en dit proberen we te omzeilen, is Net zoals andere stammen de OS regel omzeilen door inviten en kicken.

Kijkend naar de ODA die Conor voor ( en tijdens ) het edelen verkegen heeft van de eerste dorpen betwijfel ik sterk of er hulp was voor ze in dat stadium.
Later zeker wel, wat zo te zien ook gepaard is gegaan met interns.

Overigens; 24 van de bb's zijn allemaal van spelers geweest die op delete zijn gegaan. BB's van 3k+ laten liggen zou bijna niemand doen denk ik zo.

En mbt het edelen van bb's; heb daar met This It For Me op 15 maart even over gehad. Blijft me verbazen dat mensen er zo negatief naar kijken terwijl het juist goed uitgepakt heeft voor elk account (jager, kapi en Conor) aangezien ze alle drie nog rustig doorgroeien en een vrij dominantie positie hebben.

Kapi natuurlijk wat minder maar dat lijkt me ook niet meer dan normaal.

Verder heeft elke stam gewoon een MB stam lijkt me?
100, heeft INCAS, Book had Jutta en Fresh heeft 2Fresh, SD8 en YoFresh!.
Wellicht heeft elke stam nog meer mb's of mb stammen maar dat zie ik zo snel niet terug op tw stats.

Verder zijn het mooie lijstjes. Ben het er ook helemaal mee eens dat er nog weinig vertoond is deze wereld. De enige echte grote gebeurtenis was dat Book viel lijkt me?

Ik vind dit een goede recaputilatie over de wereld. Ik kom hier morgen graag op terug. Maar het is een nuchtere kijk imo. Ik seg hiermee niet dat we perfect zijn of niet noob. Of niet wannabe volgens sommige.

Ik ben de vragende partij voor animo op het AF op W72, heb goed contant met de meeste. Met degene die kritiek geven wil ik hun van antwoord voorzien. Er zijn altijd mensen die anders denken dan ik. Daar kan ik enkel van leren. Kritiek probeer ik te weerleggen, maar leer ik ook uit.

Als ik rond de pot draai, sorry. Ben dronken
 
Bovenaan