Golden Awards

Reactiescore
37
Begin maar met die lijstjes!

Code:
 [B]Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik wil graag nog meedelen dat:[/B]
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
De persoon die dit topic maakt moet het eerste lijstje gooien, das traditie
 
Reactiescore
37
Zal waarschijnlijk een biased lijstje worden, vooral omdat er nog niet veel is waar ik dit op kan baseren. Misschien krijgen jullie in de toekomst nog een nieuwe van me.

Beste speler: @Insomnia Has Yoda. hebben op het begin wel wat leuke spelers weggespeeld waardoor ze een zeer goede start hadden in het begin van de edelfase. Verwacht in de aankomende weken ook nog genoeg van dit team.

Beste stam: Kan ik nog niet over oordelen, ik vind nu dat we in 100. wel lekker bezig zijn.

De beste stam speler: @What the Duck & @une.misere staan eigenlijk altijd wel voor de stam klaar, qua planning/os/ideeën

Het grootste ego: Zal ik leeg laten, heb nog niemand echt uitspraken zien doen die hierdoor aanspraak maken.

Beste leider: @Thomas Shelby Jr. laat op dit moment samen met @une.misere zien dat ze hier zeker wel goede potentie voor hebben, voor nu deze twee dus. Zoals eerder gezegd; nog niet echt met andere stammen gesproken of dingen van gezien dus moeilijk om te zeggen.

Slechtste leider: Hier wil ik mezelf neerzetten, tijdens de fusie van MOD en Fiscus ben ik niet aanwezig geweest omdat ik dat weekend weg was, had me hier meer mee moeten bemoeien zodat we alles in goede banen konden leiden en het gezeik hadden kunnen voorkomen.

Meest onderschatte stam: Weet niet of ze persee onderschat zijn, maar SeSe ligt aardig in de rug van AASB dus zij kunnen nog een leuke rol gaan spelen in deze wereld.

Meest overschatte stam: Geen

Meest overschatte speler: @Kapitrein voor nu, niet omdat ik denk dat het geen goed team is. Maar wil graag meer zien van dit team voordat ze de credits krijgen.

Meest onderschatte speler: @Gele Kanarie geen specifieke redenering, maar dit zal een leuk top10 account gaan worden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @Calamus Incendium Geen idee waarom maar ziet er altijd gezellig uit op het forum.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Mikeeeeeee3

Mooiste spelers naam: @Path of Righteousness vind ik heel vet

Mooiste stam naam: Ad Infinitum

Het tofste topic: Golden Awards, altijd leuk om lijstjes te lezen.

Het domste topic: Feest hier! (zonder de mods)

Favoriete forum poster: @Calamus Incendium en @The Minion hebben altijd goede toevoegingen

Minst favoriete forum poster: @Mikeeeeeee3 vaak alleen maar gezeik.

Mooiste profiel foto van spelers:
1582722483309.png

Mooiste profiel foto van stammen:
1582722499951.png

Mooiste actie van de wereld: Fusie van Fiscus met MOD, waar ook al het gezeik bij zat. Maakte het eigenlijk alleen maar mooier.

Meest belovende speler voor de toekomst: @Insomnia Has Yoda.

Meest belovende stam voor de toekomst: 100.

Grootste blunder: Ook hier eigenlijk de fusie, was mooi maar ook blunder achtig.

Voor wie heb je nu echt respect: @Kapitrein toch wel voor het farmen

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's

Voor wie heb je nu echt respect: @Kapitrein Heerlijk actief.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
516
Veelste vroeg om dit topic te openen. Geef jezelf ook al aan in de inleiding. Geen idee waarom je het dan alsnog doet.
 
Reactiescore
2.478
Vooral om de activiteit op het forum wat te verhogen, spelers vinden deze topics meestal het leukst en ontstaan altijd leuke discussies door.

Ik maak van het weekend wel een mooie biografie van AASB. We moeten die naam echt ff veranderen trouwens
 
Bovenaan