Golden Awards

Reactiescore
1.454
@Arithmetic misschien om de plebnoob van een Tidal eens een forum ban te geven. Hij laat INNI er niet heel rooskleurig uitzien naar de buiten wereld
 

DeletedUser69389

Guest
@Arithmetic misschien om de plebnoob van een Tidal eens een forum ban te geven. Hij laat INNI er niet heel rooskleurig uitzien naar de buiten wereld
Gelukkig doen ze dat zelf ook niet door hun mb's niet strak aan het lijntje te houden en niet in te grijpen wanneer die mb's moedwillig afspraken negeren. Fatsoenlijke reactie voor het schenden van de NAP bijvoorbeeld moet nog komen, nu een week na dato ruim.

Maarja het ontkennen van een samenwerking en dat er daarom geen maatregelen genomen ondernomen hoeven te worden is natuurljjk een manier.... Helaas spijtig dat het bewezen is dat het wel een partner van Inni betrof en dat men er tot op de dag van vandaag nog mee samenwerkt. Speler zat notabene in Inni2. Maar toen ze daarmee geconfronteerd werden werd het snel een andere tag...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
300
Gelukkig doen ze dat zelf ook niet door hun mb's niet strak aan het lijntje te houden en niet in te grijpen wanneer die mb's moedwillig afspraken negeren. Fatsoenlijke reactie voor het schenden van de NAP bijvoorbeeld moet nog komen, nu een week na dato ruim.

Kan wel blijven zeggen dat iemand geen mb is maar daar hou ik ook mee op.

Beetje kinderachtig ook zeuren om een random aanval die van 30 uur afstand komt....
 

DeletedUser69389

Guest
Kan wel blijven zeggen dat iemand geen mb is maar daar hou ik ook mee op.

Beetje kinderachtig ook zeuren om een random aanval die van 30 uur afstand komt....
Wanneer wij het zouden doen wordt er moord en brand geschreeuwd. Hetzelfde met wanneer SZN vv's had gedaan in de rim bij jullie. Iets met hypocriet much. Tsja geen mb misschien maar wel bg, partner of wat voor een naam je het beestje wilt geven. Een bewezen samenwerking is een samenwerking.
 
Reactiescore
300
Wanneer wij het zouden doen wordt er moord en brand geschreeuwd. Hetzelfde met wanneer SZN vv's had gedaan in de rim bij jullie. Iets met hypocriet much. Tsja geen mb misschien maar wel bg, partner of wat voor een naam je het beestje wilt geven. Een bewezen samenwerking is een samenwerking.

Ik dacht trouwens ook dat dat probleem opgelost was na mijn aanbod.... ;)
 
Reactiescore
967
Wellicht ben ik niet geheel correct geïnformeerd @Arithmetic, maar bij de afspraken tussen Pony en INNI destijds kwam vooral INNI met zeer specifieke regels en ook compensatie regels. Waarom, als jullie de regels schenden, houden jullie je niet gewoon aan de door jullie voorgestelde compensatie regelingen? Ik vind het vreemd dat jullie uberhaupt deze afspraken zijn aangegaan als jullie zo weinig intentie hebben om ze ook daadwerkelijk te waarborgen...
 
Reactiescore
1.367
Dat zeker, maar wanneer hij je stam belachelijk maakt moet je misschien heroverwegen

Klopt wel een beetje, was mijn specialiteit ook, maar tidal is beter dan ik ooit geweest ben :(
 

DeletedUser69389

Guest
Een massage door een Thai met een dikke stok was jou voorstel toch?
Ja en ik ben een goddelijke schoonheid van een vrouw waarbij Kim nog in mijn schaduw staat.... Als je denkt dat dat überhaupt als serieuze optie beschouwd werd ben je helemaal gek.
 
Reactiescore
1.468
Topic is weer open, ook hier vanaf nu zero tolerance. Zaken die op ook maar op enige manier als belediging worden opgevat kunnen direct resulteren in een ban of vertraging van je AF snelheid.
 
Reactiescore
376
AF snelheid? Is dat hoeveel je kunt posten per uur o.i.d.?
 
Bovenaan