Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Zuur is dat je een hele investering hebt gedaan en het ziet verdwijnen. Laat dit nu niet het geval zijn bij mij ;)
Maar hey, doe je ding. Wie het laatst lacht toch? ;)
Zeker en dat zullen wij zien. Alweer een slaafje van jullie die met speels gemak is weggetikt.
 
Reactiescore
80
Zeker en dat zullen wij zien. Alweer een slaafje van jullie die met speels gemak is weggetikt.
Wacht zei je nu dat je naast een veilig napje gewoon een speler van 20% van je score met behulp van je stam klein krijgt?
Nou nou, knap hoor! Gelukkig kan je dit meenemen in je overwinnen van deze wereld!
 

DeletedUser69389

Guest
Wacht zei je nu dat je naast een veilig napje gewoon een speler van 20% van je score met behulp van je stam klein krijgt?
Nou nou, knap hoor! Gelukkig kan je dit meenemen in je overwinnen van deze wereld!
Behulp van onze stam? Volgens mij hebben wij het voornaamste opgeruimd getuige dit:

1581429538162.png

Ook nu wordt het weer een behoorlijke aanvaller. Maargoed jullie laten inderdaad liever jullie hulpjes aan hun lot over in plaats van hen serieus te helpen. Dat heb je wanneer je hen de 10e plek beloofd, maar dat niet nakomt.... Hier een berichtje na hun laatste poging poos terug om alsnog SZN binnen te geraken als intern.

1581429670924.png


Dat je spreekt over een veilig NAPje is een grote grap, omdat met name jullie als Inni daarvan hebben geprofiteerd en jij al helemaal veilig ligt. Maar wees gerust. Je mag binnenkort laten zien wat je waard bent. Geen knip voor de neus waard namelijk met zo'n mentaliteit.
 
Reactiescore
80
Behulp van onze stam? Volgens mij hebben wij het voornaamste opgeruimd getuige dit:

Bekijk bijlage 17264

Ook nu wordt het weer een behoorlijke aanvaller. Maargoed jullie laten inderdaad liever jullie hulpjes aan hun lot over in plaats van hen serieus te helpen. Dat heb je wanneer je hen de 10e plek beloofd, maar dat niet nakomt.... Hier een berichtje na hun laatste poging poos terug om alsnog SZN binnen te geraken als intern.
Dat je spreekt over een veilig NAPje is een grote grap, omdat met name jullie als Inni daarvan hebben geprofiteerd en jij al helemaal veilig ligt. Maar wees gerust. Je mag binnenkort laten zien wat je waard bent. Geen knip voor de neus waard namelijk met zo'n mentaliteit.

Dam al probeer ik nog zo dom te reageren, jij overtreft het toch steeds weer :')
Lachertje van de wereld. Hoeveel euries waren nodig om je rang te kopen?
Koop je nr 1 heb je nog geen front met de enemy in deze fase. Morgen weer event vergeet niet te investeren!
 
Reactiescore
967
Dam al probeer ik nog zo dom te reageren, jij overtreft het toch steeds weer :')
Lachertje van de wereld. Hoeveel euries waren nodig om je rang te kopen?
Koop je nr 1 heb je nog geen front met de enemy in deze fase. Morgen weer event vergeet niet te investeren!

Reageer jij op alles gewoon met PP abusers ipv op de post in te gaan? Ik respecteer de commitment wel
 

Deleted User - 487957763

Guest
Reageer jij op alles gewoon met PP abusers ipv op de post in te gaan? Ik respecteer de commitment wel
Ja wel grappig eerst ons van eentonigheid beschuldigen na de TW2 opmerkingen en dan zelf hele tijd met PP abuse aankomen... pot en ketel. Thats all
 
Reactiescore
80
Reageer jij op alles gewoon met PP abusers ipv op de post in te gaan? Ik respecteer de commitment wel
Ik zou ook weg rennen van het front, andere keuze is wegrennen van je account dus ik snap je keuze

Ja wel grappig eerst ons van eentonigheid beschuldigen na de TW2 opmerkingen en dan zelf hele tijd met PP abuse aankomen... pot en ketel. Thats all
Oh nee hoor ik beschuldig jullie al maanden van niks doen tegen grotere, ik lag te veilig had geen front blabla. inmiddels ben ik er al, jullie beurt?
 

DeletedUser69389

Guest
Dam al probeer ik nog zo dom te reageren, jij overtreft het toch steeds weer :')
Lachertje van de wereld. Hoeveel euries waren nodig om je rang te kopen?
Koop je nr 1 heb je nog geen front met de enemy in deze fase. Morgen weer event vergeet niet te investeren!
Ik heb er 0 euro in geïnvesteerd. Maar je reageert inderdaad als door een wesp gestoken..... Ik zou niet te hard blèren, want dit soort uitspraken gaan als een boomerang terugkeren. Je kunt ons wel beschuldigen van het schuilen achter de NAP. Maar wij doen tenminste niet aan internen om het front en de uitdaging te voorkonen i.t.t. Aroth, LVL en When Hope is over. Jullie hadden evengoed de degens kunnen kruisen maar jullie durfden het niet. Dat is precies de reden waarom SZN gaat winnen en Inni verliezen. Want als jullie ook maar over 1 serieuze strateeg beschikken/beschikten dan was deze NAP er nu niet meer geweest en hadden jullie middels ons geprobeerd om Elusive Jester een definitieve nekschot te geven. Dit hebben jullie nagelaten en ondertussen is Pony uitgegroeid van een potentieel probleemacc met talloze cf opties, geen safe en een groot front naar een zelfvoorzienend account die over een compact cluster beschikt en voldoende safe om 1 voor 1 Inni accounts te gaan wegtikken. Niet dat jullie ons nu niet kunnen wegspelen. Maar die kans was alleszins vroeger groter. Dat is de reden waarom Inni deze wereld ondermeer gaat verliezen. Je moet je niet laten sturen door angst maar door te kijken naar mogelijkheden.....
 
Reactiescore
300
Ik heb er 0 euro in geïnvesteerd. Maar je reageert inderdaad als door een wesp gestoken..... Ik zou niet te hard blèren, want dit soort uitspraken gaan als een boomerang terugkeren. Je kunt ons wel beschuldigen van het schuilen achter de NAP. Maar wij doen tenminste niet aan internen om het front en de uitdaging te voorkonen i.t.t. Aroth, LVL en When Hope is over. Jullie hadden evengoed de degens kunnen kruisen maar jullie durfden het niet. Dat is precies de reden waarom SZN gaat winnen en Inni verliezen. Want als jullie ook maar over 1 serieuze strateeg beschikken/beschikten dan was deze NAP er nu niet meer geweest en hadden jullie middels ons geprobeerd om Elusive Jester een definitieve nekschot te geven. Dit hebben jullie nagelaten en ondertussen is Pony uitgegroeid van een potentieel probleemacc met talloze cf opties, geen safe en een groot front naar een zelfvoorzienend account die over een compact cluster beschikt en voldoende safe om 1 voor 1 Inni accounts te gaan wegtikken. Niet dat jullie ons nu niet kunnen wegspelen. Maar die kans was alleszins vroeger groter. Dat is de reden waarom Inni deze wereld ondermeer gaat verliezen. Je moet je niet laten sturen door angst maar door te kijken naar mogelijkheden.....

Je hebt zeker een punt. Maar ook wij hebben er ons voordeel uitgehaald.

We zullen zien wat het word :)
 
Reactiescore
80
Ik heb er 0 euro in geïnvesteerd. Maar je reageert inderdaad als door een wesp gestoken..... Ik zou niet te hard blèren, want dit soort uitspraken gaan als een boomerang terugkeren. Je kunt ons wel beschuldigen van het schuilen achter de NAP. Maar wij doen tenminste niet aan internen om het front en de uitdaging te voorkonen i.t.t. Aroth, LVL en When Hope is over. Jullie hadden evengoed de degens kunnen kruisen maar jullie durfden het niet. Dat is precies de reden waarom SZN gaat winnen en Inni verliezen. Want als jullie ook maar over 1 serieuze strateeg beschikken/beschikten dan was deze NAP er nu niet meer geweest en hadden jullie middels ons geprobeerd om Elusive Jester een definitieve nekschot te geven. Dit hebben jullie nagelaten en ondertussen is Pony uitgegroeid van een potentieel probleemacc met talloze cf opties, geen safe en een groot front naar een zelfvoorzienend account die over een compact cluster beschikt en voldoende safe om 1 voor 1 Inni accounts te gaan wegtikken. Niet dat jullie ons nu niet kunnen wegspelen. Maar die kans was alleszins vroeger groter. Dat is de reden waarom Inni deze wereld ondermeer gaat verliezen. Je moet je niet laten sturen door angst maar door te kijken naar mogelijkheden.....


Fijn dat je ook een goede post kan maken.

En ik geef je deels gelijk, maar dat is meer een kwestie van de leiding dan de stam. Als de meerderheid in de leiding er anders over denkt.
Ze hadden je nooit zo groot moeten laten worden, daarin geef ik je gelijk. Dat je nu doet alsof het al over is nee. Aan de andere kant lagen ook account die je al had weg kunnen spelen. Wat inmiddels ook niet makkelijk meer zal gaan. Dus het heeft aan beide kanten de voor en nadelen. Maar van mij mocht deze nap er al lang af maar zoals je al meerdere malen heb gezegd lig ik daar niet.

Als je zegt dat je met dit account alleen al gaat zorgen voor de wereldwinst met nog best accounts naast je die al wankelen is dat een gewaagde uitspraak. We zullen deze onthouden :D
 

DeletedUser69389

Guest
Fijn dat je ook een goede post kan maken.

En ik geef je deels gelijk, maar dat is meer een kwestie van de leiding dan de stam. Als de meerderheid in de leiding er anders over denkt.
Ze hadden je nooit zo groot moeten laten worden, daarin geef ik je gelijk. Dat je nu doet alsof het al over is nee. Aan de andere kant lagen ook account die je al had weg kunnen spelen. Wat inmiddels ook niet makkelijk meer zal gaan. Dus het heeft aan beide kanten de voor en nadelen. Maar van mij mocht deze nap er al lang af maar zoals je al meerdere malen heb gezegd lig ik daar niet.

Als je zegt dat je met dit account alleen al gaat zorgen voor de wereldwinst met nog best accounts naast je die al wankelen is dat een gewaagde uitspraak. We zullen deze onthouden :D
Welke accounts zouden er op wankelen staan? Elusive? Nog een gemaakte fout door jullie om daar niet door te drukken. Ondertussen hebben zij solo Lil donut en gezamenlijk Ryker gepakt waardoor er meer safe is gekomen voor hen. Ook kunnen jullie nu niet meer van twee kanten aanvallen en maakt dat het verdedigen gemakkelijker. Tevens zit daar nu een bijzonder goede deffer op en ook een andere speler die wel wat van deffen weet.

Nja als lid behoor je ook de leiding te kunnen overtuigen om bepaalde zaken te doen. Doe je dat zelf niet dan ben je geen volledige speler, want dat hoort bij een goede speler. Luistert een leiding daar niet naar of zien ze het niet in dan is/zijn diegene incapabel.

Nja jullie accounts hebben ook een ontwikkeling doorgemaakt ja. Alleen Pony lag volledig geïsoleerd van SZN en had eenvoudig weggespeeld kunnen worden met een goede gecoördineerde actie. Ikzelf had dat persoonlijk verwacht dat jullie de NAP gingen opzeggen toen Elusive wankelde, want dat kostte enorm veel deff. Hadden jullie de NAP opgezegd en ook op ons het vuur gelegd in combi met een aanval vanuit het westen dan was er naast Elusive nog een probleemacc gekomen vermoedelijk. Dit hebben jullie nagelaten met als gevolg de situatie die ik nu beschrijf en fronten van jullie accounts die ofwel offensief beroerd liggen om te kunnen blitzen ofwel zelf ovwr een enorm groot front beschikken die qua deff amper te bolwerken valt. Zeker met jullie partnerships die verloren zijn gegaan houdt dat in dat Pony namens SZN serieus veel winst kan gaan boeken en daarom een cruciale rol kan gaan spelen voor de winst. Iets wat niet had gekund wanneer jullie wel slim en strategisch tw speelden/spelen.
 
Reactiescore
533
Tidal is een zure tang.

Kusjes,
Tuur
 
Reactiescore
376
Het is als een soort tafeltenniswedstrijd. Ping, Pong, Ping, Pong, alleen komt er geen eind aan en niemand wint. Kan je die energie dan niet beter in het spel zelf stoppen dan hier hele opstellen te schrijven?

Ik krijg overigens langzaam het idee dat die Martijn er puur en alleen bij is genomen om het AF onder te spauwen maar op het account zelf niks doet :D. Schrijft hij op jullie eigen forum of groepsgesprekken ook zoveel? Die beste man moet schrijver worden, zou een gehele trilogie in paar dagen maken.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Het is als een soort tafeltenniswedstrijd. Ping, Pong, Ping, Pong, alleen komt er geen eind aan en niemand wint. Kan je die energie dan niet beter in het spel zelf stoppen dan hier hele opstellen te schrijven?

Ik krijg overigens langzaam het idee dat die Martijn er puur en alleen bij is genomen om het AF onder te spauwen maar op het account zelf niks doet :D. Schrijft hij op jullie eigen forum of groepsgesprekken ook zoveel? Die beste man moet schrijver worden, zou een gehele trilogie in paar dagen maken.
Doet gelukkig heel veel op het account :)

Martijn is een goede schrijver ook in de groepsappen en op het forum komt die vaak met goede stukken.
 

DeletedUser81766

Guest
Je zou maar op meervoud de regels verbreken die je met een wederpartij had afgesproken. Zo kom je er wel.
 

DeletedUser81766

Guest
Ik zou ook weg rennen van het front, andere keuze is wegrennen van je account dus ik snap je keuze


Oh nee hoor ik beschuldig jullie al maanden van niks doen tegen grotere, ik lag te veilig had geen front blabla. inmiddels ben ik er al, jullie beurt?

Ben je er al, en hoe. Grote speler weggespeeld zeker, die ownage moest vast een van je moeilijkere gevechten geweest zijn.

Hoe jullie voldoening halen uit je spel is mij een raadsel, dat je hier en daar op de rand van de regels zou leven zou ik nog een beetje begrijpen om je voordelen mee te halen..

Maar bondgenoten overal maken, veel spelers plaatsen beloven en als het er op aan komt en niet meer benut worden als vuil dumpen.

Spelers rekruteren terwijl je in oorlog met ze zit (blackbeauty). Als je de potentie in een tegenstander ziet prima, maar reeel gezien zou je hem dan eerst wegspelen en dan rekruteren. Dit bleek weer te veel moeite.

Zelf vv afspraken maken op verzoek naar je tegenstander, om ze vervolgens te verbreken en vv te draaien in onze rim.

De CF afspraken met da ownage duidelijk negeren en overtreden, daarbij ook gewoon alle consequenties aan je laars lappen en de discussies vermijden.

Het is allemaal maar waar je plezier aan hebt. Ik kan me geen moment in leven dat er enige vorm van voldoening met zulk spel komt.

Ik vind het wel een lachertje om te zien wat een enorme waslijst jullie aan je kerfstok hebben hangen, en uiteindelijk nog steeds met kwantiteit ons niet ingehaald hebben. Het was het vast en zeker allemaal waard.
 
Reactiescore
533
Het is als een soort tafeltenniswedstrijd. Ping, Pong, Ping, Pong, alleen komt er geen eind aan en niemand wint. Kan je die energie dan niet beter in het spel zelf stoppen dan hier hele opstellen te schrijven?

Ik krijg overigens langzaam het idee dat die Martijn er puur en alleen bij is genomen om het AF onder te spauwen maar op het account zelf niks doet :D. Schrijft hij op jullie eigen forum of groepsgesprekken ook zoveel? Die beste man moet schrijver worden, zou een gehele trilogie in paar dagen maken.
We doen nog te weinig om alles te bundelen wat INNI deze wereld al mispeuterd heeft. Dat is 1 van mijn grootste teleurstellingen deze wereld, hoe INNI ondanks pogingen tot een leuke wereld zichzelf de voeten heeft ingeschoten en dat onvoldoende wordt belicht.

Dat Martijn dan de energie vindt dit hier toch nog te brengen is vooral een dikke pluim naar hem toe.
 
Bovenaan