Golden Awards

Reactiescore
1.454
Laat ik het dan op zijn Hollands zeggen: Je lult uit je nek Tuur. Een compliment dat er geen is, ik woon al een poosje in België en weet wanneer ik subtiel genaaid wordt.

Maat, Tuur zegt dat je onderschat wordt. Met andere woorden, hij zegt dat je beter bent dan menige denken. Hij zegt ook meteen dat hij niet weet wie de beste is in zijn opinie maar dat is een belediging? Kom op zeg...
 
Reactiescore
533
Edwin by all means. Het was een compliment.
 
Reactiescore
1.476
Ondanks dat ik niet heel aanwezig ben geweest deze wereld (RL he), wil ik ook even mijn bijdrage doen bij aan dit topic.

Beste speler: Hier wil ik graag Bob benoemen. Deze aardige en behulpvolle speler heeft Elusive Jester veel geholpen de afgelopen maanden. .RidingMyDirtyPony doet als account enorm hun best voor SZN terwijl ze zelf ook een stevige groei houden. Autismal heeft tot nu toe ook wat stevigs laten zien.
Beste stam: SZN en Inni. zitten uiteindelijk in de eindstrijd. Dat zegt helaas niet altijd wat, dus er kan nog van alles gebeuren deze wereld. :) Roem verdedigt zich ook best goed hoorde ik. Verder heb ik deze wereld geen enkele goede stam gezien helaas.
De beste stam speler: Deze is ook voor Bob. Daan van Johhny English en Jayce Garen ben ik ook erg blij mee geweest. Bedankt voor alle hulp.
Het grootste ego: K1sho en Mikeeee zitten in de lead. En dat op een wereld waar Dragonshield enigzins aanwezig is.
Beste leider: Onze stam heeft geen leider toch? Dan stem ik voor onze democratie, ingebracht door @Johnny English.
Slechte leider: Tring/pion premade verdiend hier wel de eerste plek. Met zo'n grote premade beginnen is toch nooit een goed plan. En dat op een wereld met tribelock... Daarna K1sho met die fake screen. Meh.
Meest overschatte stam: Szn natuurlijk.
Meest onderschatte stam: Niet echt een stam die hier een plek verdiend imo.
Meest overschatte speler: Sadum misschien? Uiteindelijk heeft hij zelf niet eens de moeite gedaan om te verdedigen toen wij er eenmaal een normaal cluster hadden. Barber verdient hier ook wel een plekje. Noob.
Meest onderschatte speler: Asteek 2 benoem ik hier. tot nu toe heb ik alleen maar goede dingen van hen gezien. Als ze ondanks hun enigzins uitzichtloze situatie een tijdje goed blijven deffen is dat imo het beste wat een account deze wereld gepresteerd heeft.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heel veel mensen bij wie ik nu in de stam zit, die ga ik niet allemaal noemen hoor. :) Asteek 2, Dennisthies schijnt veel voor zijn stam te doen, dat kan ik altijd waarderen. Verder ben ik niet heel kieskeurig, zolang het maar mensen zijn die op een nette manier een beetje willen tw'en. :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: De premade van tring/pion is niet iets waar ik graag in wil spelen. K1sho zou ik ook niet in de stam willen hebben.
Mooiste speler naam: De beer van zwolle vind ik wel wat hebben.
Mooiste stam naam: Geen enkele stamnaam vind ik echt catchyof leuk klinken.
Het tofste topic: Ik volg alles toch wel op het AF.
Het domste topic: ^
Favoriete forum poster: Iedereen die normaal post is mijn favoriete poster.
Minst favoriete forum poster: Iedereen die niet normaal post, duh.
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Barber is de grootste wannabe die ik deze wereld gezien heb.
Meest belovende speler voor de toekomst: Degene die bij de komende grotere massa's flinke winsten boekt of ze goed deft i guess.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik gok zelf dat SZN deze wereld gaat winnen, maar er kan nog van alles gebeuren.
Mooiste profiel foto van spelers:
tw GA JE.png

Ik vind de pf van JE altijd erg leuk, alhoewel de oude beter was imo.
tw GA insomnia.png
En deze vind ik ook wel wat hebben.
Mooiste profiel foto van stammen:
tw GA caylpso.png
Grootste blunder:
Ik die 300 zc aanvraag van een stamgenoot om vervolgens keihard gevvblocked te worden. Dat was het niet waard. :(
Mooiste actie van de wereld: Na het pp-farmen een paar bbtjes uitbouwen, als ik om 12 uur online kom zie ik dat het meeste gecleared was en dat er een paar losse edels binnenkwamen. Barber had aan het eind van de dag 20 dode edels en 1 dorpje binnen als 200k speler tegen mijn 6 dorpjes van 10k punten totaal. Vervolgens stuurt hij in een PM dat hij me dag erna wel edelt en dat ik dan deze wereld niet meer met de grote jongens mee kon spelen. 'S nachts werd ik gestacked waardoor hij alles doodliep op laag moraal en een week later speelde ik in SZN waar hij niet was toegelaten. Dat was zeker de mooiste actie op deze wereld.
 
Reactiescore
533

DeletedUser81453

Guest
Sfeertje hoor!

Geweldig hoe stamgenoten elkaar afzeiken hier op het AF. Lekker stammetje hoor!
 
Reactiescore
142
Meest onderschatte speler: Asteek 2 benoem ik hier. tot nu toe heb ik alleen maar goede dingen van hen gezien. Als ze ondanks hun enigzins uitzichtloze situatie een tijdje goed blijven deffen is dat imo het beste wat een account deze wereld gepresteerd heeft.

Tof om te Lezen !
We gaan ons best doen, en Team Asteek 2 zet zich ervoor in. Hopelijk kunnen we die enigszins uitzichtloze rol waarmaken
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.454
Dus wie maakt het volgende lijstje?
 
Bovenaan