Golden Awards

Reactiescore
1.454
Het feit dat deze er nog niet is, is schandalig! Typen maar zou ik zeggen :D:D:D

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:
 

DeletedUser69389

Guest
Het feit dat deze er nog niet is, is schandalig! Typen maar zou ik zeggen :D:D:D

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:
Ik kom met een kort lijstje.

Meest hypocriete stam: Inni. VV reglementen willen hebben en ze dan zelf negeren.

Rest doe ik van de week wel.
 
Reactiescore
1.454
Beste speler: Er zijn meerdere hier te noemen, maar voor mij steekt er 1 duidelijk boven uit: Triador. Ik heb zelf menige opstootjes gehad met dit account en wil niet per se zeggen dat we echt maatjes weer zijn, maar dit is zeker 1 van de teams die gewoon altijd alles laat zien, voor alles gaat en op een of andere manier altijd succes heeft.
Beste stam: SZN. Op papier hebben ze gewoon de beste mensen, hebben het meeste succes tot nu toe gehad en zitten vol met motivatie. Het feit dat INNI en Pion letterlijk met de hele wereld gaan samenwerken tegen ons zegt denk ik wel genoeg.
De beste stam speler:
Triador. Hij staat altijd klaar om te helpen, pakt VVs als die kan. Ja, ze zijn licht ontvlambaar, maar dat neemt niet weg dat ze alles op alles zetten om de stam over de eindstreep te trekken. Absurd is zeker ook nog een echte topper, al is het alleen al om de extreem genuanceerde antwoorden die hij geregeld geeft.
Het grootste ego:
De wereld zit er vol van. Daarom ga ik maar 1 benoemen die er niet meer is, Black Cop. Alles was hem echt naar zijn hoofd gestegen.
Beste leider:
Ik wil niet zeggen dat er op dit moment een beste leider is. Ik denk dat alle leiders op dit moment het redelijk doen, maar niks speciaals
Slechte leider:
Black Cop, no questions asked
Meest overschatte stam:
SZN, lijkt me duidelijk. Af en toe wordt er gedaan of we een stel goden zijn in het spel. Kijk nou naar het succes op EJ als jullie een top massa uitvoeren. Wij vallen te breken. Voorheen zei iedereen dat we de wereld al hadden gewonnen.
Meest onderschatte stam:
INNI. BLOCK OK mag dan geen deffen zijn, maar die off actie van hun was om over te smullen!
Meest overschatte speler:
Sequa Quare. Ik heb tot op heden echt nog niks van je gezien. Geen fatsoenlijke aanval of wat. Hoop dat dit wel gaat veranderen.
Meest onderschatte speler:
POTN. OK de eerste wave was gewoon ruk gedefft, maar was netjes weer op gepakt. Vooral de derde wave was super gedefft. Ze hebben laten zien dat ze zeker geen walk over zijn en dat we wel ons best moeten blijven doen!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
POTN, atlas, suicide lijken me wel chille lui :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Alle mensen die denken dat ze beter zijn dan dat ze daadwerkelijk zijn *kuch* de halve wereld *kuch*
Mooiste speler naam:
*Suicide Consultant
Mooiste stam naam:
Aan gebrek aan beter, Infamous Nightmare
Het tofste topic:
Top/Flop stammen is meestal wel vermakelijk hier
Het domste topic:
Spotprenten. Normaal gesproken is dit mijn favoriet, maar mensen nemen hier alles veeeeeel te persoonlijk op. Dit is een plek om domme grappen te maken, niet elkaar af te zeiken.
Favoriete forum poster:
Euh, dragonshield3 hier? Echt weinig goede posters. Megustaa is nog wel redelijk down to earth.
Minst favoriete forum poster:
k1sho, nuff said
Dikste wannabe op het forum:
k1sho. OK ik zal hier dan wat meer uitleg geven. In mijn hele TW carriere heb ik nog niet zo'n incapabele imbiciele, 12 jarige plebnoob mee gemaakt, en dat zegt wat. Man, soms vraag ik me af waarom we zoveel gestreden hebben tegen natuurlijke selectie...
Dikste wannabe in het spel:
Black Cop, can we all agree?
Meest belovende speler voor de toekomst:
Iets zegt me, Arithmetic, weet niet waarom? Hopelijk klopt dit niet voor ons :p
Meest belovende stam voor de toekomst:
SZN, op dit moment lijken ze de touwtjes in handen te hebben
Mooiste profiel foto van spelers:
The Alcoholic Dream. Homer is gewoon fantastisch!
Mooiste profiel foto van stammen:
INNI
Grootste blunder:
Munten slaan en vergeten dat er 6mil gs van elk binnen komt en een uur later terug komen zien dat je het verspeelt hebt. Die staat wel boven aan mijn lijstje XD.
Mooiste actie van de wereld:
Black Cop die kneiter, en dan ook kneiter hard gerekt wordt. Man, dat was fantastisch!
 

DeletedUser81415

Guest
Haha donder op Mike :biggrin:
Ik kijk vanavond wel!! Geen tijd xd

Wij willen mike en Mike wil ons..............:p.............en vandaag weer aanvallen op de NAP dorpen. 3e dag in a row...zou je sieren als jij jou accountje wel even met Stip noteert als......minst betrouwbare afsprakenmakerT......maar dat is logisch zonder autoriteit........fijne dag in de Bible-Belt:cool:
 
Reactiescore
300
Wij willen mike en Mike wil ons..............:p.............en vandaag weer aanvallen op de NAP dorpen. 3e dag in a row...zou je sieren als jij jou accountje wel even met Stip noteert als......minst betrouwbare afsprakenmakerT......maar dat is logisch zonder autoriteit........fijne dag in de Bible-Belt:cool:

Vanaf mijn kant is er 100 procent aan de nap gehouden. Mijn stam genoot maakte een foutje en hier heb ik hem op aangesproken. ;)

Veel plezier met ruzie maken met je vrouw......
 
Reactiescore
1.454
Duurt lang met die lijstjes. Zo moeilijk is het niet...
 
Reactiescore
1.367
Zeker wel. Er zitten geen kaartjes in dus kan ik het niet doen
 
Reactiescore
376
Beste speler: .RidingMyDirtyPony. Lui zijn wel vrij vol van zichzelf, maar je moet toegeven dat ze zeker een goed potje kunnen TWen :) Triador heeft zichzelf ook al bewezen met zijn actie op BigBanana, dus mag er ook op!
Beste stam: INNI! Gezellig team, geen intern gezeik en een bak met motivatie aanwezig. Af en toe teveel gespam in de groepapp, maar dat neem ik maar al te graag voor lief.
De beste stam speler: Dennisthies87, maakt mooie massa's en houd het tempo er in. Vind dat wij van Atlas ook onze bijdrage wel leveren maar jezelf nomineren is not done he?
Het grootste ego: Teveel om op te noemen, iedereen heeft wel een ego'tje deep dooooown.
Beste leider: Die leider van HoHoHo was wel goed geloof ik.
Slechte leider: Leiding PION + TRING.
Meest overschatte stam: R2W? Lijkt een erg stabiele en kwalitatief sterke stam, maar wankelde stiekem toch best wel wat bij de eerste de beste tegenactie. Ongelukkig of staan ze toch niet zo stabiel als het lijkt? Only time will tell!
Meest onderschatte stam: Roem.
Meest overschatte speler:
Elusive Jester. Omstandigheden weet ik niet, maar ik had meer verwacht van een account dat in R2W zit.
Meest onderschatte speler: Atlas. Nog veilig in de rim en daarbij dus nog niet veel kunnen laten zien.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Dennisthies87. Goeie kerel en houd van aanpakken.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heesie80, lijkt mij geen fijn figuur.
Mooiste speler naam: Sequa Quare. I dunno - vind het wel catchy.
Mooiste stam naam: Infamous Nightmare. Niet veel keus...
Het tofste topic: Spotprentjes. Lachen zolang iedereen het gewoon met een korrel zout neemt.
Het domste topic: Top/Flop Stammen. Modder -> BAH!
Favoriete forum poster: Absurd. Lijkt een van de weinige die genuanceerd op het AF kan posten. Ken hem niet zo goed maar zou graag is een biertje met hem doen.
Minst favoriete forum poster: Heel veel mensen. Veel spelers hebben oogkleppen op, leven in hun eigen wereldje. Kritiek heeft in die wereld geen plaats. Verplaatsen in andermans perspectief blijkt moeilijk. Tikken kan iedereen, maar lezen en begrijpen is voor velen echt lastig.
Dikste wannabe op het forum: Ik herhaal: Heel veel mensen. Veel spelers hebben oogkleppen op, leven in hun eigen wereldje. Kritiek past daar niet in. Verplaatsen in andermans perspectief blijkt moeilijk. Tikken kan iedereen, maar lezen en begrijpen is voor velen echt lastig.
Dikste wannabe in het spel: Inkoppertje: Een van de lui van Black Cop.
Meest belovende speler voor de toekomst: Arithmetic.
Meest belovende stam voor de toekomst: PION! Of nee, TRING! Geintje... INNI + R2W natuurlijk. Beide partijen hebben al dingen laten zien en het beloofd een leuke strijd te worden!
Mooiste profiel foto van spelers: The Alcoholic Dream. Lachen.
Mooiste profiel foto van stammen: Infamous Nightmare. Niet veel keus...
Grootste blunder: Onze AM die even besluit de nacht voor een massa stilletjes alle kerken af te breken waardoor niks gelovig is.
Mooiste actie van de wereld: Tidal die besluit het gestab van interdictum een halt toe te roepen, open kaart speelt en de samenwerking aan gaat met (destijds) de vijand om dat spelbederf tegen te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
415
Meest overschatte speler: Elusive Jester. Omstandigheden weet ik niet, maar ik had meer verwacht van een account dat in R2W zit.

Eens was gewoon ronduit slecht, en dom gedeffed. Daarnaast een aantal accounts die vv blocked waren door vv die niet eens bij jester waren gedraait hielp niet mee. Simpelweg niet goed genoeg rekening houden met de vv regels. Nu is het aan ons om ons te herpakken, maar laten we eerlijk zijn. 3 ex johnny spelers, en een potje moeten dat wel kunnen.
 
Reactiescore
415
Beste speler: Triador een speler die ten alle tijden klaarstaat voor de stam, en altijd zijn steentje bijdraagt. Doet wat hij kan met de tijd die hij heeft en ten alle tijden een nette speler geweest. Zijn groei valt op het moment nog tegen, maar daar gaat in de toekomst wel verandering in komen dat weet ik zeker.

Beste stam: INNI enige stam die nog geen grootse verliezen heeft geboekt, maar juist winst bij de tegenstander. Op het vlak van ingame prestaties zijn ze dus de sterkste stam op het moment.

De beste stam speler: Johnny english, of .Ridingmydirtypony
dit is een lastige voor me beide accounts hebben ten alle tijden voor me klaargestaan. Ookal ben ik zelf nog niet zo lang van johnny af. Pony doet veel voor de stam, ookal is dat niet te merken aan hun eigen groei. Ze zetten prima acties op en zijn tot nog toe vaak de initiatiefnemers geweest.

Beste leider: Tuur
ookal zal die zichzelf geen leider noemen, hij is het wel. Hij regelt immens veel voor de stam en staat altijd klaar als bemiddelaar. Nooit problemen met hem gehad, misschien is dat wel de reden dat ik al een paar jaar co bij hem ben.

Slechte leider:
Als je stam nu nog levend is heb je toch ergens iets goed gedaan als leider.

Meest overschatte stam: SZN
tja viel toch tegen die eerste massa.

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte speler: Elusive jester
, ik lees overal dat de verwachtingen van jester hoger waren, maar er spelen een paar noobs op dat account? Naja daarom zijn ze nog wel meest overschatte account.

Meest onderschatte speler: Psychedelic nurse
, nog op geen wereld iets goeds van gezien. Meestal snel weggespeelt hierom is mijn verwachting dus heel laag van ze en staan ze bij meest onderschatte speler. Aangezien ze tot nog toe nog best wel lachen bezig zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
meeste mensen uit SZN, daarnaast zou ik nog wel met Piemelmuis, en atlas in de stam willen spelen. Lijken me wel prima gasten en op account johnny redelijke communicatie mee gehad.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iedereen die me flamed als ik een keer geen zin heb in tw :(

Mooiste speler naam:
als ik heel eerlijk ben is er niet echt een naam waar ik enorm fan van ben.

Mooiste stam naam: UNO
, leuk spelletje.

Meest belovende speler voor de toekomst:
MrMohawk, krijgt een enorme kans om zichzelf te bewijzen. Heb ook alle vertrouwen erin dat dit goed gaat komen, maar dat had ik bij sluive ook :s.

Grootste blunder:
Een niet nader te noemen account joinen en drie dagen later 30 dorpen verliezen :)

Mooiste actie van de wereld:
Ryker niet recruiten, omdat hij langer in uno wilde blijven om daar nog meer te internen.
 

DeletedUser81766

Guest
Beste speler:
Edwin van Triador, niemand tipt aan zijn activiteit. Staat altijd klaar en is altijd bezig. Heeft enorm veel ervaring, zoals al eerder in de wereld gezien is. Ik weet dat als het er op aan komt, dit de laatste persoon is die iemand zal tekort doen.

Beste stam:
Statistisch tegenover SZN staat INNI sterker. Maar afgelopen tijd heeft SZN het meeste grond gewonnen en de meeste vijanden onderdrukt. Vrijwel 3 rimstammen zijn onschadelijk gemaakt.

Daar naast houd SZN zich ondanks zure tegenvallers zich aan hun professionaliteit en eigen waardes.

De beste stam speler:
Edwin van Triador, zonder twijfel.

Wij als Chef zitten nog niet lang in de stam, toch hebben we in korte tijd enorm veel betekent dus ja ik ben zo egoïstisch om ook ons zelf hier bij te zetten.

Het grootste ego:
ActionReaction, dacht alleen maar aan zichzelf ten alle tijden en vroeg zelfs aan oppositie of hij ze mocht internen. Zwak.

Beste leider:
Chef.Intern, niet normaal hoe goed zij hun MB stam leiden!

Slechte leider:
Dimitri, Jeffrey. Allebij een vriendelijke personaliteit maar hun manier van leiding geven gaat er bij mij niet in. Ik hou totaal niet van die geheimhouding en verborgenheid, je vertrouwt je stam of niet. Doe mij maar lekker transparant.

Meest overschatte stam: -

Meest onderschatte stam:
Ei, word niet veel over gesproken toch staan ze met veel hoge statistieken op de hezhi kaartjes.

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler:
Tidal, moet zeggen dat ik hem destijds wel lager had ingeschat. Tijd moet nog leren of hij nu niet overschat is.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik ben tevreden met mijn huidige stamleden, opzich ook niet zo zeer een voorkeur wie er mee speelt als je het samen maar maakt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ruben van Pielemuis of the North, de samenwerking destijds in de stam was prima. Zijn belachelijke houding en zwartmakerij toen wij de stam verlieten op wellicht de meest respect en eervolle manier is mij het verkeerde keelgat ingeschoten.

Mooiste speler naam:
Chef.Intern natuurlijk, duikt niet weg voor de realiteit en kiest er voor om zo een unieke en eerlijke naam te voldoen

Mooiste stam naam:
Stam zonder naam, ofwel de stam die continue naam veranderd. Dit is voor mij nog best uniek ten opzichte van vele stam namen die al als bekende namen in de tw geschiedenis voorbij komen.

Het tofste topic:
Zelf vind ik topics als het oorlog-schaakspel leuk, ik hoop weer een soortgelijk topic te zien terwijl de oorlog tussen INNI en SZN vordert.

Het domste topic: -

Favoriete forum poster:

Absurd.

Minst favoriete forum poster:
Er zijn wel meerdere die regelmatig posts plaatsen waarbij ik mij afvraag of er bij nagedacht is. Maar goed ik noem geen namen, ze houden tenslotte wel leven op het AF.

Dikste wannabe op het forum:
K1sho, heeft het geprobeerd. Helaas niet echt uitgepakt als hij gehoopt had met zijn bewerkte screen.

Dikste wannabe in het spel:
Tidal is goed opweg, zal vast met TW2 te maken hebben.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik heb hoge verwachtingen van meerdere spelers, maar onze rekruut krijgt nu de kans om zich te bewijzen. Veel andere spelers hebben dit inmiddels al gedaan, zo niet in het verleden.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Het is inmiddels een tweestrijd waar er niet echt nobele namen in voort komen als veel belovende stam. INNI heeft tot nu toe de leidende hand op SZN, SZN heeft de leidende hand op ‘ex-Pion’.

Mooiste profiel foto van spelers:
Chef.Intern

Mooiste profiel foto van stammen:
Ei

Grootste blunder:
Spelen bij Black Cop, kon niet rekenen op het team wanneer nodig. Teleurstellend.

Mooiste actie van de wereld:
Het moment wanneer iedereen zat te zeuren over de groei en MB/DU stam van Chef.Frikandel, zo doende onze naam veranderd naar Chef.Intern omdat het ons niet interesseerde.

Lekker veel zelfspot xx
 
Reactiescore
489
Beste speler:
Edwin van Triador, niemand tipt aan zijn activiteit. Staat altijd klaar en is altijd bezig. Heeft enorm veel ervaring, zoals al eerder in de wereld gezien is. Ik weet dat als het er op aan komt, dit de laatste persoon is die iemand zal tekort doen.

Beste stam:
Statistisch tegenover SZN staat INNI sterker. Maar afgelopen tijd heeft SZN het meeste grond gewonnen en de meeste vijanden onderdrukt. Vrijwel 3 rimstammen zijn onschadelijk gemaakt.

Daar naast houd SZN zich ondanks zure tegenvallers zich aan hun professionaliteit en eigen waardes.

De beste stam speler:
Edwin van Triador, zonder twijfel.

Wij als Chef zitten nog niet lang in de stam, toch hebben we in korte tijd enorm veel betekent dus ja ik ben zo egoïstisch om ook ons zelf hier bij te zetten.

Het grootste ego:
ActionReaction, dacht alleen maar aan zichzelf ten alle tijden en vroeg zelfs aan oppositie of hij ze mocht internen. Zwak.

Beste leider:
Chef.Intern, niet normaal hoe goed zij hun MB stam leiden!

Slechte leider:
Dimitri, Jeffrey. Allebij een vriendelijke personaliteit maar hun manier van leiding geven gaat er bij mij niet in. Ik hou totaal niet van die geheimhouding en verborgenheid, je vertrouwt je stam of niet. Doe mij maar lekker transparant.

Meest overschatte stam: -

Meest onderschatte stam:
Ei, word niet veel over gesproken toch staan ze met veel hoge statistieken op de hezhi kaartjes.

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler:
Tidal, moet zeggen dat ik hem destijds wel lager had ingeschat. Tijd moet nog leren of hij nu niet overschat is.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik ben tevreden met mijn huidige stamleden, opzich ook niet zo zeer een voorkeur wie er mee speelt als je het samen maar maakt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ruben van Pielemuis of the North, de samenwerking destijds in de stam was prima. Zijn belachelijke houding en zwartmakerij toen wij de stam verlieten op wellicht de meest respect en eervolle manier is mij het verkeerde keelgat ingeschoten.

Mooiste speler naam:
Chef.Intern natuurlijk, duikt niet weg voor de realiteit en kiest er voor om zo een unieke en eerlijke naam te voldoen

Mooiste stam naam:
Stam zonder naam, ofwel de stam die continue naam veranderd. Dit is voor mij nog best uniek ten opzichte van vele stam namen die al als bekende namen in de tw geschiedenis voorbij komen.

Het tofste topic:
Zelf vind ik topics als het oorlog-schaakspel leuk, ik hoop weer een soortgelijk topic te zien terwijl de oorlog tussen INNI en SZN vordert.

Het domste topic: -

Favoriete forum poster:

Absurd.

Minst favoriete forum poster:
Er zijn wel meerdere die regelmatig posts plaatsen waarbij ik mij afvraag of er bij nagedacht is. Maar goed ik noem geen namen, ze houden tenslotte wel leven op het AF.

Dikste wannabe op het forum:
K1sho, heeft het geprobeerd. Helaas niet echt uitgepakt als hij gehoopt had met zijn bewerkte screen.

Dikste wannabe in het spel:
Tidal is goed opweg, zal vast met TW2 te maken hebben.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik heb hoge verwachtingen van meerdere spelers, maar onze rekruut krijgt nu de kans om zich te bewijzen. Veel andere spelers hebben dit inmiddels al gedaan, zo niet in het verleden.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Het is inmiddels een tweestrijd waar er niet echt nobele namen in voort komen als veel belovende stam. INNI heeft tot nu toe de leidende hand op SZN, SZN heeft de leidende hand op ‘ex-Pion’.

Mooiste profiel foto van spelers:
Chef.Intern

Mooiste profiel foto van stammen:
Ei

Grootste blunder:
Spelen bij Black Cop, kon niet rekenen op het team wanneer nodig. Teleurstellend.

Mooiste actie van de wereld:
Het moment wanneer iedereen zat te zeuren over de groei en MB/DU stam van Chef.Frikandel, zo doende onze naam veranderd naar Chef.Intern omdat het ons niet interesseerde.

Lekker veel zelfspot xx

Het Chef/Ei awardtopic :p
 

DeletedUser81453

Guest
Dikste wannabe op het forum: Ik herhaal: Heel veel mensen. Veel spelers hebben oogkleppen op, leven in hun eigen wereldje. Kritiek past daar niet in. Verplaatsen in andermans perspectief blijkt moeilijk. Tikken kan iedereen, maar lezen en begrijpen is voor velen echt lastig.

ThePianist.jpg
 
Bovenaan