Golden Awards

Reactiescore
142
ea920d6476d874d45ad4f1caf0ffbbb3.png


oeps..:confused:
07-05-2020
 
Reactiescore
545
Dikste wannabe op het forum: Lyon en Chemers

ik voel me niet aangesproken wanneer je chemers schrijft :rolleyes:
maar If you wannabe my lover, you gotta get with my friends
 
Reactiescore
264
Wel raar dat vanuit rain werd gezegd, toen wij golddarkskie rekruteerde, dat het toch maar een noob was en jullie er niks aan hadden.
Je zegt dat jullie spelers hun eigen ding laat doen en vervolgens heb je weer een excuus dat mensen bij jullie nog niet veel kunnen. Wij leren mensen gewoon dingen, zoals het hoort op een casual.

Je bent constant hypocriet, dit kan je niet echt ontkennen.

Ik heb dit nooit over golddarskie gezegd ik heb letterlijk nog met hem gepmt dat ik het spijtig vond dat ie was weggegaan en dat ik het jammer vond dat ie niet van te voren had aangegeven wat er fout ging, waardoor er geen kans was om die fouten te herstellen.

Waarom moet jij mij altijd in een negatief daglicht zetten I don't get it.
 
Reactiescore
127
Ik heb dit nooit over golddarskie gezegd ik heb letterlijk nog met hem gepmt dat ik het spijtig vond dat ie was weggegaan en dat ik het jammer vond dat ie niet van te voren had aangegeven wat er fout ging, waardoor er geen kans was om die fouten te herstellen.

Waarom moet jij mij altijd in een negatief daglicht zetten I don't get it.
Leon je bent gewoon noob.
 
Reactiescore
389
Ik heb dit nooit over golddarskie gezegd ik heb letterlijk nog met hem gepmt dat ik het spijtig vond dat ie was weggegaan en dat ik het jammer vond dat ie niet van te voren had aangegeven wat er fout ging, waardoor er geen kans was om die fouten te herstellen.

Waarom moet jij mij altijd in een negatief daglicht zetten I don't get it.

Leer gewoon lezen voor je weer iets typt.
Ik zeg letterlijk als eerste dat Rain dat zei. Rain. Niet alles draait om jou.

En als je het dan toch wil, jij heb letterlijk gezegd dat het alleen een goeie aanwinst is, als we er een vv op zetten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan