Golden Awards

Reactiescore
768
Heeey peeps. Belofte maakt schuld dus hierbij mijn lijstje. Ik speel nog niet superlang hier, maar op basis van die tijd krijgt @Lyonn zijn gewenste feather-in-the-backwork (achterwerk) lijst. Ik heb twee varianten: uitgebreid en TL;DR. Beide zijn in een spoiler. Veel leesplezier en lekker gaan geilen of haten ^^.

Beste speler: Sinds ik in RA/BA speel heb ik een aantal spelers zien aanvallen, deffen en timen. Degene die voor mij het beste eruit springt op het moment is Rutger (Pathos11). Lekker ODA en strakke timings. Met de massa op Noordter liet die weer zijn dat hij de skills wel beheerst. Mede dankzij hem heeft L0rsl4 een aantal dorpjes van Noordter weten te pakken.

Bij Rain gaat mijn voorkeur uit naar IAmNoob of Brigitte. Laatstgenoemde heeft nog niets laten zien, maar kan me herinneren dat er een Creed member op speelt. Creed was op W34 wel een goede stam met flink wat toppers (op Lars na). Benieuwd wat het account kan doen als het daadwerkelijk iemand kan aanvallen.

Beste stam:
Dat kan alleen de Army-squad zijn. Ik heb vanuit Rain nog geen enkele massa-aanval gezien. Her en der waren er een aantal treintjes gelanceerd, maar dat waren allemaal fake edels. RA/BA heeft ook positievere cijfers ten opzichte van Rain. De stats zijn voornamelijk gevuld met een recap gevecht. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren van juni. De zomervakantie, mochten we weer vrij rondlopen, zal interesse wendingen opleveren .

De beste stam speler:
Ik kan hier alleen maar namens mijn eigen stam spreken. Ik vind momenteel Danny van Avada kedavra de beste stamspeler. Die pakt vaak VV’s op en is er niet vies van om aan te vallen en een leuk gevechtje te maken met de tegenstanders.

Het grootste ego:
Er zijn een aantal haantjes bij RA/BA, maar Carlo is wel de grootste haan :D. Een goede speler en leider die ten alle tijden ook zijn woordje klaar heeft. Vanuit Rain ken ik niet superveel mensen. Echter zijn er twee die wel over een ego bezitten. Leon en Corné heb ik meegemaakt dat ze goed gebekt kunnen zijn. Een ego is niet per definitie een slecht iets. Het kan ook veel vertrouwen uitstralen.

Beste leider:
Ik kan niet veel zeggen over de leiding van andere stammen. Ik hou me daar niet mee bezig. Bij RA/BA gaat het prima en bij Rain ook. Stabiele stammen desondanks Phuture Noize nu geleaved is.

Slechte leider:
Wonkru. Die stam gaat helemaal bad.

Meest overschatte stam:
Het is casual. Iedereen lijkt overschat omdat iedereen bb’s edelt en elkaar nog niet kan edelen. We zullen zien wat ons de toekomst brengt.

Meest onderschatte stam:
Misschien toch wel AKA. Die stam staat netjes derde en die Mark1988 flaneert toch een beetje zo in de top 5 van de wereld. Mooi clustertje en niemand die zich om hem druk maakt :X.

Meest overschatte speler:
Op basis van de laatste massa is dat toch Noordter. Ik snap best dat je flink wat clears hebt gekregen et cetera en een leuke recapbattle met Lorsl4 bent aangegaan, maar ik heb flink wat dodgefouten gezien. Verder is Mea met het sturen van clears in de nachtbonus ook niet echt lekker uit de verf gekomen :p.

Meest onderschatte speler:
De meest onderschatte is speler is denk ik toch Master Roshi. Heeft een leuke clash/clinch met Avada kedavra. Ben benieuwd hoe zich dat gaat ontpoppen :D. Verder is ook Dusdanique. Onderschat. Shout-out naar de Casual 1 bondgenoot. Ik laat Remco hier lekker buiten muhaha

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
RA/BA ofcourse. Even een paar toevoegingen. Danny maakt altijd foto’s in plaats van screenshots. Hoe lekker oldskool. Hij had zelfs een foto (met mobiel) van zijn telefoon gemaakt xD. Lennert, Carlo en ik die mekaar lekker elkaar kunnen stangen. Max (Avada kedavra en de Wouters (Phuture Noize/Sint Jimmy) als hardstyle/hardcore maatjes. Verder van Rain IAmNoob (de 2 J’s zijn oud stamgenoten van W21) en Dusdanique. Leuke gesprekspartner over de PM. Het wekt wel wat hormonen op bij Lennert.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mensen die gaan zeiken over de kleinste scheet, clusterfuckers, arrogante typetjes en valsspelers.

Mooiste speler naam:
Part of the problem (mooist), HendrikJan (grappigst #cultheld), l0rsl4 (lelijkste). Een cijfer in je naam is net zoals een punt erin. Totaal niet origineel.

Mooiste stam naam:
Rain of the Fourth Season, desondanks het altijd regent in Nederland.

Het tofste topic:
Spotprenten 100%. Echter zijn ze op deze wereld wel vrij matig. Ik verwacht meer van jullie!

Het domste topic:
Er zijn maar 7 topics xD. De terugblik heeft geen toegevoegde waarde, maarja niet iets perse ergerlijk voor mij ofzo.

Favoriete forum poster:
Ik vind de spotprentjes van m.v.d.t. om te lachen. Vooral die avatar van die vrouw is zo komisch. Blijft een legendarisch stukje. Qua P&P is er niet veel.

Minst favoriete forum poster:
Iedereen voegt iets toe op zijn of haar manier.

Dikste wannabe op het forum:
De spotprentjes van Carlo en Leon vond ik niet altijd even sterk. Hoewel die van Carlo over Noordter wel weer komisch is :p

Dikste wannabe in het spel:
Zullen we nog wel zien. De echte pushovers zijn er nog niet geweest. Er was wel een nerd die het nodig vond om kata’s op de boerderij te gooien.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Phuture Noize en Mark1988 kunnen gekke dingen gaan doen. Ik neem aan dat Phuture Noize gewoon naar Rain terugkeert, maar Mark1988 is de ‘vreemde’ eend in de top 5. Mocht AKA het niet overleven, wat gaat Mark1988 (was een goed jaar voor NL met voetbal) dan doen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
The Sith Lords (STL). Gewoon omdat het kan en ik van verrassingen hou.

Mooiste profiel foto van spelers:
Sint Jimmy

Mooiste profiel foto van stammen:
Rain

Grootste blunder:
Ik die fake def ging sturen met meer 1 poppetje. Waarschijnlijk onbewust gedacht dat je minstens 100 units moest meesturen.

Mooiste actie van de wereld:
De massa waarmee er dorpen van Lyonn werden gepakt. Goed uitgedacht door RA/BA en dat Leon een meme van zichzelf had gemaakt :p.

Beste speler: Rutger

Beste stam: RA/BA

De beste stam speler: Danny

Het grootste ego: Carlo, Corné en Leon

Beste leider: RA/BA & Rain

Slechte leider: Wonkru

Meest overschatte stam: Iedereen

Meest onderschatte stam: AKA

Meest overschatte speler: Momenteel Noordter

Meest onderschatte speler: Master Roshi.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: RA/BA, Phuture Noize, IAmNoob & Dusdanique.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers, clusterfuckers, botters et cetera.

Mooiste speler naam: Part of The Problem

Mooiste stam naam: Rain

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: Geen

Favoriete forum poster: m.v.d.t.

Minst favoriete forum poster: none

Dikste wannabe op het forum: De spotprenten van Charlezz & Lyonn

Dikste wannabe in het spel: kata-nerds

Meest belovende speler voor de toekomst: Phuture Noize & Mark1988

Meest belovende stam voor de toekomst: The Sith Lords (STL)

Mooiste profiel foto van spelers: Sint Jimmy

Mooiste profiel foto van stammen: Rain

Grootste blunder: Mij met fake OS-sturen

Mooiste actie van de wereld: Massa op Lyonn en Leon die de meme wordt.
 
Reactiescore
973
Reactiescore
362
Ik zal maar eens een lijstje maken, gezien de fail massa heb ik toch tijd over.

Beste speler: Lorsl4 steekt er in Ra wat mij betreft wel bovenuit. Als leider is het niet ongebruikelijk om een dragende rol op je te nemen, maar dat kan ook ontzettend veel tijd vragen. Daarom extra knap dat jullie op zoveel facetten RA/BA in goede banen leiden. Ook ingame.
Verder wil ik ook Brigitte noemen, ik zie bij de meeste aanvallen wel deff lopen achter de edels en staat natuurlijk niet voor niets nummer 1. Volgens mij een fijne stamspeler om erbij te hebben.
Beste stam: RA Niet zo moeilijk denk ik. Ondanks dat er nog niet heel veel gestreden is, komen uit de afgelopen (en lopende) massa's RA toch wel als betere stam uit de bus. Worden meer dorpen gepakt, beter verdedigd.
De beste stam speler: Jand doet ontzettend veel voor de stam via vv's en dergelijke. Een hele goede stamspeler. Verder wil ik Thomas van Lone ook even benoemen. Aardige kerel die de sfeer er altijd goed in houdt!
Het grootste ego: Leon. Misschien niet het grootste ego, maar wel de meeste hypocriete die hier rond loopt.
Slechte leider: Ik weet niet wie er in de leiding zit bij Rain, maar die mogen zich wel eens achter hun oren krabben hoe het toch mogelijk is dat deze massa's zo slecht verlopen en dat er een aantal in de stam zitten die nog bepaalde basisprincipes van tw missen. Misschien eens tijd om een andere weg in te slaan, want anders loopt dit niet goed af.
Meest overschatte stam: RA Ondanks alles is RA niet eens zo'n geweldige kwalitatieve stam, maar ik denk dat er in ieder geval op elk account een dragende kracht zit. Indien de tegenstand dan te wensen over laat, zijn die paar dragende krachten genoeg.
Meest onderschatte stam: AKA Ik vraag mij af wanneer deze stam zich gaat mengen in de oorlog, wat hun mogelijkheden zijn. Zitten wel een aantal decent spelers in en kan het goed vinden met een aantal. Benieuwd wat hun kunnen laten zien. Ook Turndownforwhat is zeker een decent speler met een ongekend spelinzicht.
Meest overschatte speler: Danique by far. Leuk man, alle aandacht van de jongetjes in je stam, leer eerst maar eens decent twen meid. Verder een speciale vermelding voor onze favoriete noob Kangaroo, die zou ook wel wat tw lessen kunnen gebruiken.
Meest onderschatte speler: Iamnoob heeft zich als account wel bewezen op andere werelden, weet niet of het nog dezelfde spelers zijn. Verder ook de Talisman, op vroegere werelden tegen gespeeld en toen waren die bovengemiddeld.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: /
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Danique
Mooiste speler naam: Lonewalker
Mooiste stam naam: Rain
Het tofste topic: Golden awards
Het domste topic: Praattopic
Favoriete forum poster: Charleszz
Minst favoriete forum poster: Lyon en Chemers
Dikste wannabe op het forum: Lyon en Chemers
Dikste wannabe in het spel:
Orekuya, een hele nacht fakes spammen terwijl alles binnen torenradius valt om dan vervolgens ook nog eens 10 fakes uit 1 dorp te sturen. Wat verwacht je daar nou mee te bereiken...
Meest belovende speler voor de toekomst: Woodcrake
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik hoop stiekem op Rain, maar hou mijn hart vast
Mooiste profiel foto van spelers: Erwt. Een profielplaatje waarin zoveel emotionele waarde voor het account te zien zijn, prachtig en ontroerend.
Mooiste profiel foto van stammen: Rain
Grootste blunder: Starten op deze wereld met het verkeerde account.
Mooiste actie van de wereld: Het constant kunnen overtreffen van weer een fail massa binnen Rain. De volgende fail is weer groter dan de vorige en zo blijft de mooiste actie verwisselen. Kan steeds vroeger slapen dankzij jullie :)
 
Reactiescore
273
Zolang Rain maar ergens positief in het lijstje voor komt ben ik tevreden :biggrin:
Mooi lijstje verder. Ben het eigenlijk niet oneens met het meeste wat er gezegd is.

Al denk ik dat AKA zijn rol als de derde stam van de wereld niet goed uitvoert.
Ik zie niet dat ze bezig zijn met hun territorium uit te breiden, of ze komen niet door de defence van RA BA of Rain.
Aangezien het nu vooral RABA vs Rain is, zal een van deze stammen een enorm terrein van de ander veroveren.
Op dat moment heeft AKA geen enkele kans meer om zich te verzetten tegen de winnende stam en maken ze geen schijn van kans meer.

Als AKA actief zijn gebied uitbreid door RA, BA en Rain aan te vallen kunnen ze mee doen in de strijd voor de wereldwinst.
En dat zie ik ze nog niet doen. Vandaar dat ik AKA als meest overschatte stam zou nomineren.
 

Deleted User - 487945171

Guest
Ik lees amper het AF (alleen als het van Leon moet) en reageer nog minder wat het is een en al gejank, maar wil toch even zeggen dat je Danique niet zo persoonlijk hoeft aan te spreken. "Leuk al die aandacht van de jongetjes" , sorry maar dit is echt een belachelijke opmerking en raakt kant noch wal. Denk dat je gewoon jaloers bent dat wij zo'n leuke meid in de stam hebben! :)

Verder vind ik het ook wel vrij grappig dat je zovaak de massa's aanhaalt. Het is niet dat RABA zoveel dorpen pakt tijdens massa's, de meeste zijn nog altijd gepakt in de nacht en wij spelen gelukkig deze wereld als een gewone Casual, niet als een Classic.
Ook moet je misschien eens nadenken over het feit dat RABA vrij makkelijk met 6 spelers op 1 speler kan duiken en dat Rain meestal maar met 2-3 op 1 speler kan + veel spelers maar solo in range liggen (Brigitte, NoordTer, Final). Hierdoor zijn de targets vrij standaard en is het niet moeilijk daar op te anticiperen als RABA, zeker ook omdat jullie veel in de core liggen en dus sneller met def kunnen schuiven dan dat Rain dat kan. Ik ga niet zeggen dat de massa's van Rain goed zijn oid, want nee dat zijn ze ook niet bepaald. Wat ik wel zeg is dat er toch echt wel bepaalde factoren meespelen die gewoon in het voordeel van RABA zijn. En dat is prima, maar dan hoef je niet zulke egoïstische reacties te plaatsen. Maargoed dat deed je op Casual 7 ook en daar werd je ook vrij hard aangepakt. Niet dat dit een herhaling van Casual 7 gaat zijn want we weten allemaal dat de wereld al gespeeld is. Maar je kunt wel een beetje op je woorden letten en een voorbeeld nemen aan leuke RABA spelers zoals Jand, Lone, Marc, PN, Jimmy bijvoorbeeld. Allemaal gezellige spelers die niet enkel zitten te zeuren met hun egoïstische gedrag.

Zo, dat was het AF weer voor de komende maand. Iedereen nog veel speelplezier en stay safe! <3

PS bedankt voor je nominatie van "onderschatte speler" , echter weet ik niet op welke wereld je doelt met "successen behaald" want dit account heeft enkel W71 serieus gespeeld waar we zijn gestopt wegens motivatieproblemen door de wereld. En daar hadden we enkel "succes" door vanaf het begin alles aan de stam te geven :p
 
Reactiescore
768
Ik lees amper het AF (alleen als het van Leon moet) en reageer nog minder wat het is een en al gejank, maar wil toch even zeggen dat je Danique niet zo persoonlijk hoeft aan te spreken. "Leuk al die aandacht van de jongetjes" , sorry maar dit is echt een belachelijke opmerking en raakt kant noch wal. Denk dat je gewoon jaloers bent dat wij zo'n leuke meid in de stam hebben! :)
Je bent jaloers dat ik niet in je stam zit ;). Vind je ook wel lief heur
 
Reactiescore
323
Verder vind ik het ook wel vrij grappig dat je zovaak de massa's aanhaalt. Het is niet dat RABA zoveel dorpen pakt tijdens massa's, de meeste zijn nog altijd gepakt in de nacht en wij spelen gelukkig deze wereld als een gewone Casual, niet als een Classic.

218 Mea (524|426) K459,783Mea Vota [RA]Lyonn [Rain]2020-05-11 05:52:05
Wel jammer dat Leon dit vannacht nog ontkracht heeft :D Die edels zijn echt niet om 10 uur savonds verstuurd hoor. En je stamgenootje Roshi stond op cas6 ook bekend om zn nachtblitzen in de vroege uurtjes. Was knap vervelend om stomdronken thuis te komen op zaterdagnacht om dan nog te gaan snipen :D

PS bedankt voor je nominatie van "onderschatte speler" , echter weet ik niet op welke wereld je doelt met "successen behaald" want dit account heeft enkel W71 serieus gespeeld waar we zijn gestopt wegens motivatieproblemen door de wereld. En daar hadden we enkel "succes" door vanaf het begin alles aan de stam te geven :p
Ach Dennis we weten allebei beter he :D
 
Reactiescore
112
Maar je kunt wel een beetje op je woorden letten en een voorbeeld nemen aan leuke RABA spelers zoals Jand, Lone, Marc, PN, Jimmy bijvoorbeeld. Allemaal gezellige spelers die niet enkel zitten te zeuren met hun egoïstische gedrag.

Oof right in ma heart... :oops:
 
Reactiescore
389
Ik lees amper het AF (alleen als het van Leon moet) en reageer nog minder wat het is een en al gejank, maar wil toch even zeggen dat je Danique niet zo persoonlijk hoeft aan te spreken. "Leuk al die aandacht van de jongetjes" , sorry maar dit is echt een belachelijke opmerking en raakt kant noch wal. Denk dat je gewoon jaloers bent dat wij zo'n leuke meid in de stam hebben! :)
Hoezo, wij hebben mea.
Verder vind ik het ook wel vrij grappig dat je zovaak de massa's aanhaalt. Het is niet dat RABA zoveel dorpen pakt tijdens massa's, de meeste zijn nog altijd gepakt in de nacht en wij spelen gelukkig deze wereld als een gewone Casual, niet als een Classic.
Dit is echt kul xD Er is vanuit jullie ook al genoeg snachts gestuurd. Zelfs vannacht nog, dus slaat echt nergens op :p

Ook moet je misschien eens nadenken over het feit dat RABA vrij makkelijk met 6 spelers op 1 speler kan duiken en dat Rain meestal maar met 2-3 op 1 speler kan + veel spelers maar solo in range liggen (Brigitte, NoordTer, Final). Hierdoor zijn de targets vrij standaard en is het niet moeilijk daar op te anticiperen als RABA, zeker ook omdat jullie veel in de core liggen en dus sneller met def kunnen schuiven dan dat Rain dat kan. Ik ga niet zeggen dat de massa's van Rain goed zijn oid, want nee dat zijn ze ook niet bepaald. Wat ik wel zeg is dat er toch echt wel bepaalde factoren meespelen die gewoon in het voordeel van RABA zijn. En dat is prima, maar dan hoef je niet zulke egoïstische reacties te plaatsen. Maargoed dat deed je op Casual 7 ook en daar werd je ook vrij hard aangepakt. Niet dat dit een herhaling van Casual 7 gaat zijn want we weten allemaal dat de wereld al gespeeld is. Maar je kunt wel een beetje op je woorden letten en een voorbeeld nemen aan leuke RABA spelers zoals Jand, Lone, Marc, PN, Jimmy bijvoorbeeld. Allemaal gezellige spelers die niet enkel zitten te zeuren met hun egoïstische gedrag.
Dit heeft leon ook al meermaals aangehaald, maar vind ik echt een verschrikkelijk dom argument.
Als wij makkelijk met 6 spelers op 1 account van rain kunnen duiken, betekend dat ook dat jullie met dat 1e account veel makkelijker op verschillende targets van ons kunnen. Het is voor jullie dan ook veel makkelijker om bij ons twijfel te brengen wie het target is. Net als dat jullie weten dat 5 man op noordter gaat, weten wij niet op wie noordter gaat bijvoorbeeld. Want er liggen zoveel mensen in zijn range.
En tot nu toe maken jullie daar ook gewoon gebruik van door hem helemaal vol te stacken, waar dus ook niet echt iets mis mee is. Maar dan moet je niet komen miepen dat wij voordeel hebben door het aantal spelers in range van jullie spelers. Werkt zoals je zelf zegt

Dat de wreld al gespeeld is, is ook kul natuurlijk. Als jullie het nu al willen opgeven, ondanks dat je in totaal met hulpjes erbij nog meer punten hebben dan ons, mag dat best, maar dan moet je niet zo hinderlijk gaan doen alsof het al niet meer te winnen is.
 
Reactiescore
362
Ik lees amper het AF (alleen als het van Leon moet) en reageer nog minder wat het is een en al gejank, maar wil toch even zeggen dat je Danique niet zo persoonlijk hoeft aan te spreken. "Leuk al die aandacht van de jongetjes" , sorry maar dit is echt een belachelijke opmerking en raakt kant noch wal. Denk dat je gewoon jaloers bent dat wij zo'n leuke meid in de stam hebben! :)

Verder vind ik het ook wel vrij grappig dat je zovaak de massa's aanhaalt. Het is niet dat RABA zoveel dorpen pakt tijdens massa's, de meeste zijn nog altijd gepakt in de nacht en wij spelen gelukkig deze wereld als een gewone Casual, niet als een Classic.
Ook moet je misschien eens nadenken over het feit dat RABA vrij makkelijk met 6 spelers op 1 speler kan duiken en dat Rain meestal maar met 2-3 op 1 speler kan + veel spelers maar solo in range liggen (Brigitte, NoordTer, Final). Hierdoor zijn de targets vrij standaard en is het niet moeilijk daar op te anticiperen als RABA, zeker ook omdat jullie veel in de core liggen en dus sneller met def kunnen schuiven dan dat Rain dat kan. Ik ga niet zeggen dat de massa's van Rain goed zijn oid, want nee dat zijn ze ook niet bepaald. Wat ik wel zeg is dat er toch echt wel bepaalde factoren meespelen die gewoon in het voordeel van RABA zijn. En dat is prima, maar dan hoef je niet zulke egoïstische reacties te plaatsen. Maargoed dat deed je op Casual 7 ook en daar werd je ook vrij hard aangepakt. Niet dat dit een herhaling van Casual 7 gaat zijn want we weten allemaal dat de wereld al gespeeld is. Maar je kunt wel een beetje op je woorden letten en een voorbeeld nemen aan leuke RABA spelers zoals Jand, Lone, Marc, PN, Jimmy bijvoorbeeld. Allemaal gezellige spelers die niet enkel zitten te zeuren met hun egoïstische gedrag.

Zo, dat was het AF weer voor de komende maand. Iedereen nog veel speelplezier en stay safe! <3

PS bedankt voor je nominatie van "onderschatte speler" , echter weet ik niet op welke wereld je doelt met "successen behaald" want dit account heeft enkel W71 serieus gespeeld waar we zijn gestopt wegens motivatieproblemen door de wereld. En daar hadden we enkel "succes" door vanaf het begin alles aan de stam te geven :p

Wat een onzin in 1 post zeg. In een slachtofferrol duiken is waar jullie deze wereld als enige in uitblinken. Als je mijn post leest heb ik het letterlijk over dat wij meer dorpen pakken per massa dan dat jullie doen (wat een feit is) zonder te doen alsof wij er veel pakken, ik ben zelfs vrij kritisch over onze stam. Ook vrij onzinnige opmerking over de range en dat jullie met minder spelers zouden kunnen aanvallen. Wij krijgen elke massa van zeker 4/5 spelers van jullie aanvallen en als jullie maar een beetje inzicht zouden hebben zou je ons vrij eenvoudig kunnen wegspelen met onze ligging. Zeker straks met de
rangevermindering.

Weer terugkomend op mijn ga lijstje waarin ik jullie leidinggevend vermogen in twijfel trek. Er zijn zoveel mogelijkheden, maar er wordt gewoon amper gebruik van gemaakt en als je dan ziet wat voor massa's er uiteindelijk over de brug komen, kan je beter je moeite steken in 1 goede massa dan in deze half uitgevoerde fail massa's want dat zal het moraal ook geen goed doen denk ik.

Verder ben ik niet bepaald jaloers dat ik niet met een noob als Danique in een stam zit, heb met zo goed als alle vrouwelijke tw spelers wel eens in een stam gezeten en die kunnen zich tenminste onderscheiden op tw vlak. Enige wat ik van Danique zie is iemand die zich ingame totaal niet kan onderscheiden van het mindere niveau van een casual en elke post op het AF zie je alleen maar eenzelfde groep jongetjes reageren alsof ze nog op de middelbare school zitten.

En dan het gejank dat het een casual is en geen classic, hou op man. Het gaat om 200ms tussen de edels, je kunt ontzettend veel torens plaatsen en ik kreeg afgelopen massa niets anders dan nacht incommings van al jullie stamgenoten en er hebben mij genoeg aangevallen. Dan kan je mij arrogant vinden overkomen (neem tenminste aan dat je dat bedoelt ipv egoistisch), kan ik enigszins inkomen, maar dat heeft ook te maken met de hypocriete houding van jouw post en bijv een Lyon. Het lijkt maar niet tot jullie door te dringen dat jullie met dubbele maatstaven meten en huilen wanneer het jullie goed uit komt en mochten jullie het vervolgens doen is dat weer een reactie op wat wij doen.

Blijft verder ook mijn GA lijstje en een mening natuurlijk, met jullie als enige noemenswaardige vijand. Logisch dat je dan op een tactische manier jullie ook wat negatiever benoemt worden dan wellicht zo is.
 
Reactiescore
264
@Faithless. Dankje dat je mij hypocriet noemt.

Want ik;
- prestack ook echt met 200k
- heb ooit cfs gepakt
- wil de wereld met een oneerlijk voordeel winnen tov de tegenstander
- ben ooit uit range gegaan omdat ik bang was voor een massa
- heb ooit 200k geinternd om in of uit range te gaan.

Oh wacht ik heb nog geen van allen gedaan want ik wil deze wereld wel gewoon op een eerlijke en leuke manier spelen.

Daarnaast vind ik de opmerking naar mij en eventuele stamgenoten toe erg treurig. Het is een casual niet een classic deze werelden zijn er om te proeven aan grote accounts en dus niet constant onder vv te staan en al helemaal niet om op elk account een ervaren speler te zetten die vervolgens alles doet tijdens massa's etcetera, want zo leer je het niet.

Mensen kunnen verkeerd sturen of weten misschien nog niet wat de beste manier is om te versturen so what? Dat leer je gaandeweg. Om dan zulke persoonlijke aanvallen naar sommige van ons te doen is hooguit ridicuul.
 
Reactiescore
323
@Faithless. Dankje dat je mij hypocriet noemt.

Want ik;
- prestack ook echt met 200k
- heb ooit cfs gepakt
- wil de wereld met een oneerlijk voordeel winnen tov de tegenstander
- ben ooit uit range gegaan omdat ik bang was voor een massa
- heb ooit 200k geinternd om in of uit range te gaan.

Oh wacht ik heb nog geen van allen gedaan want ik wil deze wereld wel gewoon op een eerlijke en leuke manier spelen.

Daarnaast vind ik de opmerking naar mij en eventuele stamgenoten toe erg treurig. Het is een casual niet een classic deze werelden zijn er om te proeven aan grote accounts en dus niet constant onder vv te staan en al helemaal niet om op elk account een ervaren speler te zetten die vervolgens alles doet tijdens massa's etcetera, want zo leer je het niet.

Mensen kunnen verkeerd sturen of weten misschien nog niet wat de beste manier is om te versturen so what? Dat leer je gaandeweg. Om dan zulke persoonlijke aanvallen naar sommige van ons te doen is hooguit ridicuul.

Jij hebt wel dikke prestacks staan Leon, mss geen 200k, maar wel genoeg om flink wat clears te kunnen tegenhouden. Misschien ben je nooit uit range gegaan, maar je hebt er zeker aan meegewerkt door bijv. dorpen te pakken van Part of the Problem. Je hebt iig genoeg geïnternd deze wereld. Dus niet zo hypocriet zijn, is niet nodig :D

Maar dat maakt allemaal niet uit, alles wat je hierboven opnoemt hebben je stammies wel gedaan. En aangezien je een toegewijd lid van Rain bent en je stammies steunt steun je dus ook deze praktijken. En om in te gaan op je laatste opmerking, wij hebben echt niet op elk account een actieve ervaren speler zitten. Rain is kwalitatief misschien net zo sterk als RA/BA, jullie hebben genoeg spelers die weten hoe je het spelletje speelt. Dat jullie inactief en misschien omgemotiveerd zijn is niet ons probleem, wij kunnen er ook niks aan doen dat je halve stam stopt. Wij hebben in Ra/Ba een goede sfeer gecreëerd waardoor mensen niet zomaar stoppen. Blijkbaar is dat in Rain niet gebeurd, maar dat is zoals ik heb gezegd niet ons probleem :D

Rain moet maar eens stoppen met constant met het vingertje naar Ra/Ba te wijzen. Fix je problemen. Val eens aan. Gooi eens een goede massa op ons. Daarmee heb je een kans om deze wereld te winnen. Met dat constante gezeik niet.
 
Reactiescore
26
Maar je kunt wel een beetje op je woorden letten en een voorbeeld nemen aan leuke RABA spelers zoals Jand, Lone, Marc, PN, Jimmy bijvoorbeeld. Allemaal gezellige spelers die niet enkel zitten te zeuren met hun egoïstische gedrag.

Iedereen wilt precies in men goei boekje komen :eek: waar komt dit vandaan :eek:
 
Reactiescore
389
@Faithless. Dankje dat je mij hypocriet noemt.

Want ik;
- prestack ook echt met 200k
- heb ooit cfs gepakt
- wil de wereld met een oneerlijk voordeel winnen tov de tegenstander
- ben ooit uit range gegaan omdat ik bang was voor een massa
- heb ooit 200k geinternd om in of uit range te gaan.

Oh wacht ik heb nog geen van allen gedaan want ik wil deze wereld wel gewoon op een eerlijke en leuke manier spelen.

Daarnaast vind ik de opmerking naar mij en eventuele stamgenoten toe erg treurig. Het is een casual niet een classic deze werelden zijn er om te proeven aan grote accounts en dus niet constant onder vv te staan en al helemaal niet om op elk account een ervaren speler te zetten die vervolgens alles doet tijdens massa's etcetera, want zo leer je het niet.

Mensen kunnen verkeerd sturen of weten misschien nog niet wat de beste manier is om te versturen so what? Dat leer je gaandeweg. Om dan zulke persoonlijke aanvallen naar sommige van ons te doen is hooguit ridicuul.

Wel raar dat vanuit rain werd gezegd, toen wij golddarkskie rekruteerde, dat het toch maar een noob was en jullie er niks aan hadden.
Je zegt dat jullie spelers hun eigen ding laat doen en vervolgens heb je weer een excuus dat mensen bij jullie nog niet veel kunnen. Wij leren mensen gewoon dingen, zoals het hoort op een casual.

Je bent constant hypocriet, dit kan je niet echt ontkennen.
 
Reactiescore
362
@Faithless. Dankje dat je mij hypocriet noemt.

Want ik;
- prestack ook echt met 200k
- heb ooit cfs gepakt
- wil de wereld met een oneerlijk voordeel winnen tov de tegenstander
- ben ooit uit range gegaan omdat ik bang was voor een massa
- heb ooit 200k geinternd om in of uit range te gaan.

Oh wacht ik heb nog geen van allen gedaan want ik wil deze wereld wel gewoon op een eerlijke en leuke manier spelen.

Daarnaast vind ik de opmerking naar mij en eventuele stamgenoten toe erg treurig. Het is een casual niet een classic deze werelden zijn er om te proeven aan grote accounts en dus niet constant onder vv te staan en al helemaal niet om op elk account een ervaren speler te zetten die vervolgens alles doet tijdens massa's etcetera, want zo leer je het niet.

Mensen kunnen verkeerd sturen of weten misschien nog niet wat de beste manier is om te versturen so what? Dat leer je gaandeweg. Om dan zulke persoonlijke aanvallen naar sommige van ons te doen is hooguit ridicuul.

Geen poging gedaan om een BG te regelen met AKA toch?

Verder heb ik ook 0,0 van deze dingen gedaan, terwijl Solar de meeste spelers in zijn range heeft. Ben er nooit voor weggelopen, maar kan toch wel een aantal spelers aan beide kanten opnoemen die dat wel doen inderdaad. Je kan toch niet ontkennen dat beide stammen zich schuldig hebben gemaakt aan de punten die je opnoemt.

Dan moet je niet met twee maten gaan meten en doen alsof jullie onschuldig zijn.
 
Reactiescore
323
Verder heb ik ook 0,0 van deze dingen gedaan, terwijl Solar de meeste spelers in zijn range heeft. Ben er nooit voor weggelopen, maar kan toch wel een aantal spelers aan beide kanten opnoemen die dat wel doen inderdaad. Je kan toch niet ontkennen dat beide stammen zich schuldig hebben gemaakt aan de punten die je opnoemt.

Dan moet je niet met twee maten gaan meten en doen alsof jullie onschuldig zijn.
Ja en daarom doen wij er niet moeilijk over haha. Het is nu eenmaal een casual en ik begrijp zeker dat als een massa ongelegen komt je even uit range groeit. Als @Lyonn hier een probleem mee heeft moet hij lekker op een normale wereld gaan spelen :D
 
Bovenaan