Golden Awards

DeletedUser77953

Guest
Beste speler: Voor Rain is dat Brigitte1 of Noordter. Beide staan ruim bovenaan en zitten goede spelers op. Als ik een keuze zou moeten maken zou ik brigitte noemen. Hier zit een erg goed team dat enorm actief is (ze doen zelfs aan dat rooftocht gebeuren) en in de toekomst vooral tegen AKA zal strijden (denk ik)
Van RABA noem ik l0rsl4 (kut naam zeg). Staan bovenaan en zit volgens mij een prima team op (carlo, lennert + ??) Interessant cluster met veel safe en een klein cluster waaruit kan worden gevochten met Noordter wellicht.
Beste stam: Ik kan natuurlijk niet RABA zeggen, maar momenteel staan ze er wel beter voor. Beter stamcluster, meer punten en ook genoeg prima spelers zover ik weet. Ik ga dus alsnog RABA zeggen en aan ons (rain) om te bewijzen dat we beter zijn.
De beste stam speler: IAmNoob. Dennis lijkt inactief, maar ondertussen doet die vvs voor stammies (zelfs in de nacht!!)
Het grootste ego: De Wouters, Carlo en ik :D Ik ga niet zeggen dat het onterecht is, maar dit zijn toch wel de grootste ego's :p
Beste leider: Heb begrepen dat Marc geen leider is bij RABA dat is heel zonde. Ik zou leiding RABA willen zeggen, maar dat zijn ook 6 personen ofzo dus dat laat ik achterwege. Wouter (PN) is voor Rain een goede leider dus ik zou hem hier neerzetten.
Slechte leider: -
Meest overschatte stam:
Denk dat niemand veel verwacht van een van de stammen (althans ik niet) :D
Meest onderschatte stam: AKA dan wellicht? Ik ken hier eigenlijk niemand van. Blijkbaar is Mark1988 een prima speler en ze hebben een redelijk goed cluster daar in het zuid-westen.
Meest overschatte speler: St. Jimmy. Weet niet waarom maar sommige denken dat deze Wouter iets kan, terwijl die gewoon een noobje is (niet me aanvallen svp)
Meest onderschatte speler: Lyonn! Leon wordt er hier constant op gewezen dat hij veel internt, maar die gewoon heeft gewoon een rotligging :D Ik verwacht dat hij zich goed zal bewijzen zodra die front heeft. Daarnaast speelt er sinds kort nog een enorm sterke speler!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik mis wel wat mensen van Casual 6 die nu bij RABA zitten. Oostblok lijkt me weer leuk en Wouter mag er ook wel weer bij :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Willem en Alex (al spelen die gelukkig niet meer) hoef ik niet echt meer bij de stam.
Mooiste speler naam: Lapzwans nog altijd
Mooiste stam naam: Aztec, hoe kan je zo creatief zijn.
Het tofste topic: Dit topic als er lijstjes worden gepost.
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Final 24, Erwin is sowieso de grappigste persoon op het af. jand een goede tweede.
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel:
Ik doe niet aan negativiteit.
Meest belovende speler voor de toekomst: PN, Wouter en ik topteam. We gaan de nummer 1 plek veroveren! Final 24 ook. Sinds kort een nieuwe speler die veel beter is dan Erwin (grapje liefie) en zeker gaat laten zien wat die kan.
Meest belovende stam voor de toekomst: Rain, uiteindelijk wereldwinnaars.
Mooiste profiel foto van spelers: Marcvs, super schattig :D
Mooiste profiel foto van stammen: Ze zijn allemaal echt heel lelijk.
Grootste blunder: Dat ik dit spel weer speel.
Mooiste actie van de wereld: Het moment dat Danique<3 bij mij op het account komt! :engel:
 
Reactiescore
389
-thank you :D
-ik wist niet dat ik ego deed :0
-l0rsl4 is een coole naam
-enkel lennert en ik
-rooftocht gebeuren!?!?!?!? Das heilig voor ons
 
Bovenaan