Golden Awards

Reactiescore
323
Beste speler: Zowel L0rsl4 als Pathos zijn goede spelers en enorm fijn om mee samen te spelen, ze verdienen deze titel zeker!
Beste stam: In ieder geval niet Rain, die waren al noob op cas3 en cas6, dus die zullen nogsteeds wel noob zijn. RA is wel goed.
De beste stam speler:
Carlo en Rutger. Heb ze in het verleden meegemaakt en die zijn nooit te beroerd om de stamgenoten te helpen met wat dan ook. VVtje, def, aanvalsplannen, wat dan ook.
Het grootste ego:
Dit is Erwin. Hij lijkt wel goed, doet het ook zo voorkomen maar eigenlijk kan hij helemaal niks :D
Beste leider:
Ikzelf toch? BA is een van de meest stabiele stammen op de hele casual :D
Slechte leider:
Gracht. Kneus eerste klas.
Meest overschatte stam:
Rain. Zie beste stam :D
Meest onderschatte stam:
BA goede stam is dit hoor maar niemand ziet het :(
Meest overschatte speler:
Phuture Noize. Wouter is wel een goede speler alleen doet hij nooit wat.
Meest onderschatte speler:
mvdt. Ondanks hun resultaten op andere werelden gaan ze het hier wel heel goed doen. Zijn toppers.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Naast mijn eigen stammies: Erwin/Wouter/Dennis en misschien Leon er nog bij ofzo.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
een paar van die AKA/FA noobs ofzo die alleen maar kunnen stacken.
Mooiste speler naam:
ja idk springt niemand bovenuit ofzo toch
Mooiste stam naam:
Hippos with Attitude.. oh wacht
Het tofste topic:
deze ofzo
Het domste topic:
deze ook want niemand post
Favoriete forum poster:
jand hij is wel grappig
Minst favoriete forum poster:
lennert want hij heeft nog steeds geen lijstje gepost
Dikste wannabe op het forum:
zie minst favo forumposter
Dikste wannabe in het spel:
Lyonn. dikke noob is dat joh :eek: en bovendien ook nog fries (of achterlijk).
Meest belovende speler voor de toekomst:
denk dat we nog wel wat van master roshi gaan zien, heeft doorzettingsvermogen en is normaal gesproken veel te actief.
Meest belovende stam voor de toekomst:
BA. Wij zijn gewoon de BESTE en Wij GaaN daT lAteN zIeN!!!11!!!!11
Mooiste profiel foto van spelers:
alles is prut eigenlijk behalve mn eigen.
Mooiste profiel foto van stammen:
Zie 'mooiste profiel foto van stammen'
Grootste blunder:
deffen op ongelovige dorpjes. Oh wacht, doe ik altijd.
Mooiste actie van de wereld:
Het afwijzen van Rain door St. Jimmy. Een stuk of 2000 keer.
 
Reactiescore
112
En nog steeds geen lijstje van Lennert........

Oei moet ik een lijstje maken ? :oops: Dat is na Jimmy het eerste wat ik daarvan hoor...

Ik zal na men examens eens iets uit men duim zuigen.
 
Reactiescore
273
Beste speler:
Carlo en Lennard van L0rs3l. Dit is het meest actieve account op deze casual voor zover ik zie. Ze zijn leuk om mee om te gaan en hebben ook zin om deze wereld in actie te brengen. Ik verwacht dat ze dit gaan doen, en dat uiteindelijk dit het account is wat aan het einde van de wereld de ranklijst gaat sluiten op de nummer 1 plek.

Beste stam:
Rain. Ik moest hier goed over na denken, want RA heeft een aantal sterke spelers. Maar ik kan ze niet op deze plaats zetten omdat ik denk dat Rain de grootste verzameling van sterke spelers heeft. Helaas denk ik niet van andere stammen dat ze zich voldoende laten opvallen om te noemen hier, en BA is puur en alleen de vuilnisstort van RA. Dus de keuze is tussen RA en RAin. Dan kies ik voor de laatste.

De beste stam speler:

Gebaseerd op verhalen en wat ik in het verleden over hem heb mee gekregen neig ik naar het nomineren van Roshi. Maar hij is nog maar net in de stam, en dit moet gebaseerd zijn op persoonlijke ervaringen. En dan nomineer ik Phuture Wouter als de beste stam speler. Hij combineert het spel, de inactiviteit, het diplomatiek en het neutrale aspect van dit spel uitstekend en dat maakt voor mij een goede stam speler.

Het grootste ego:

Lennert. Blaffende honden bijten niet... is wat het geval zou zijn als Carlo niet samen met hem op één account speelt.
Helaas ben ik best wel bang van Carlo, dus probeer ik Lennard niet al te belachelijk te maken...
Maar Lannerd doet wel alsof die dé beste speler is in de skype wereldchat. Vandaar deze nominatie voor de Lonnerdt.

Beste leider:

Carlo. RA is nog steeds bij elkaar. Dat is een wonder op zich. Ook een prima kerel om mee te praten, ook al denk ik dat onze eigen wouter fijner is om als leiding te hebben.
Carlo lijkt alles op orde te houden in de stam, en dat is al best een prestatie op zich.

Meest overschatte stam:

Denk niet dat er iets echt overschat is. Al zou je BA kunnen noemen omdat we het altijd maar over RA hebben en BA er eigenlijk bij hoort.
Plus... Jimmy is leiding. Dat maakt alles gelijk al overschat. Inactieve noob dat het is.

Meest onderschatte stam:

AKA. We horen ze niet, we zien ze niet, maar ze zwijgen wel. Ik vraag me echt af of deze stam uiteindelijk zich zelf gaat vertegenwoordigen op het AF en hopelijk zelfs op de skype wereld chat.

Mooiste speler naam:

Final 24

Mooiste stam naam:

Rain of the Fourth Season.

Het tofste topic:

Make Casual Great Again

Mooiste actie van de wereld:

Het Make Casual Great Aagain initiatief. Ik geloof dat dit van uit Casual 8 is ontstaan, dus dit is de mooiste actie van de wereld tot nu toe.
 
Reactiescore
112
Om van alle commentaar af te zijn en omdat mijn liefste Jan het me gevraagd heeft volgt hier mijn lijstje.

Beste speler: jand. Daar zitten toppers hoor!!! Carlo'tje verdient hier ook wel een plaatsje <3
Beste stam: Op dit moment Rain. Ze staan 1ste en op dit punt in de wereld terecht. Door het internen en juiste beslissingen maken staan ze nu sterk op de wereld met een sterke basis om voor de wereldwinst te gaan.
De beste stam speler:
Puur op cas6 gebaseerd ga ik hier Master Roshi. zetten. Als hij zich even hard inzet gaat Rain het ons heel moeilijk maken.
Het grootste ego:
Final 24 door zijn bovenstaande post...
Beste leider:
Hangt er vanaf wie zijn stam tegen het einde van de wereld bij elkaar kan houden ;)
Slechte leider:
Die St. Jimmy met zijn dictatuur... Jezus seg wie denkt nu dat hij zo een wereld gaat winnen.
Meest overschatte stam:
FA, nog niet veel gezien van daaruit, enkel dorpenverlies.
Meest onderschatte stam:
AKA, hier zitten volgens mij nog wat sterke spelers met een mooi stamcluster.
Meest overschatte speler:
Lyonn. Enkel internen dat kan hij ja !!!
Meest onderschatte speler: pathos11
. Ik verwacht nog wel wat van hem. Van de 1ste plaats weggezakt maar dat betekend niks!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Master Roshi. en ItsOfficial , Ik mis hun stiekem wel :oops: en daarnaast is de hele bende van de wereldchat gezellig <3 Dat beloofd een leuke wereld te worden!! (ja zelfs jij Erwin)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik ben niet haatdragend, niemand dus.
Mooiste speler naam:
De nieuwe naam Part of the Problem.
Mooiste stam naam:
Aardappel/Potato
Het tofste topic:
Spotprenten
Het domste topic:
Als er in gepost wordt is er niks dom.
Favoriete forum poster:
jand
Minst favoriete forum poster:
Final 24 altijd commentaar :mad:
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel: verzin wat leuks
Meest belovende speler voor de toekomst:
jand
Meest belovende stam voor de toekomst:
Rain
Mooiste profiel foto van spelers: The Talisman
Mooiste profiel foto van stammen:
Kip, Lekker scharrelen.
Grootste blunder:
/
Mooiste actie van de wereld:
Die komt nog wel ;)
 
Reactiescore
142
Beste speler: De beste speler, hier kan ik meerdere spelers plaatsen. Uiteraard mijn eigen co Vincent. Carlo, Rutger. Drie absolute topspelers.

De beste stam speler: Moeilijk te zeggen. Ik vind mijzelf hier wel redelijk op zijn plaats. Maargoed daar zal ik mij niet aan wagen. Ik denk dat ik hier l0rsl4 een plaatsje wil geven en Lonewalker. Beide zijn altijd bereid om te helpen als het nodig is en indien mogelijk.

Het grootste ego: Wouter van St Jimmy en Wouter van Phuture Noize. In de naam kan het niet zitten. want wouter van Woodcrake is het tegenovergestelde :p

Beste leider: Misschien mag ik het niet zeggen, maar Lennert is hier toch redelijk op zijn plaats. Ik blijf me altijd maar weer verbazen over hoe hij letterlijk alles altijd weet wat er binnen de stam speelt. Het lijkt wel of hij iedereen zijn berichten inbox dagelijks leest. Mooi Lennert, gas vooral zo door dat zal veel schelen in de toekomst.

Slechte leider: Mea Vota, een leider die af en toe gedrag vertoont waar je heel veel vraagtekens bij kan zetten.

Meest overschatte stam: Ik denk dat RA behoorlijk overschat werd in het begin. Wij zijn ook maar gewoon spelers en geen TW goden. Op dit moment is er volgens mij niet echt een stam die zwaar overschat word. RAIN en RA gaan behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. Al heeft RA-BA een veel en veel beter stamcluster. RAIN daarentegen heeft wellicht meer activiteit en meer spelers/hulpjes.

Meest onderschatte stam: AKA word naar mijn mening onderschat. Zij kunnen in de toekomst best eens een sleutelrol gaan spelen in de wereldwinst.

Meest overschatte speler: Meest overschatte speler is denk ik FINAL24. Een prima speler zolang het maar bbtjes edelen is. Als hij een massa over zich heen krijgt is het waarschijnlijk rap over. Ik ben benieuwd of hij mijn mening in de toekomst weet bij te stellen!

Meest onderschatte speler: Lyonn. Ik weet niet hoe het bij de rest is. Maar volgens mij is Lyonn een soort Carlo. Alleen moet hij het nog laten zien. En de spelers van Solar Eclipse. Daar gaan we nog wat mee meemaken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Oeii, een stam samenstelling. Carlo, Lennert,Vincent,Rutger,Wouter,Leon,Erwin,Mick,Mike,Kristian,Stuk voor stuk gezellige mensen.,

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gracht, ben blij dat ik niet bij hem in de stam zit. Ook sjaak trekhaak die deff van zijn stamgenoten over de balk gooit.

Mooiste stam naam: Fallen Angels. Mooie stamnaam. RAIN is allang niet origineel meer en Red Army te voorspelbaar. Verder zijn er niet echt concurrenten.

Het tofste topic: Golden Awards. Voor mij altijd het mooiste topic. Alleen erg jammer dat er nagenoeg alleen maar van die akelige objectieve lijstjes worden gepost. Wees eens eerlijk en geef gewoon je mening ;)

Het domste topic: Praathoek, is het meest nutteloze topic. Als je dat terugleest lees je dat er werkelijk niets nuttigs gezegd word.

Favoriete forum poster: Final24. Weet er altijd wel een feestje van te maken. Beetje jammer dat hij dan toch zo`n akelig objectief lijstje maakt. Ik vind dat hij het over moet doen! Like als je dat met mij eens bent:p:cool:

Minst favoriete forum poster: Kenomien. Komt altijd stoer doen op het forum maar durft niet te zeggen of te vermelden of hij speelt en waar....

Dikste wannabe op het forum: Kenomien. Om de hierboven beschreven reden.

Dikste wannabe in het spel: Gracht. Heeft enorm veel praats. Als je hem moet geloven is het echt een hele goede TW speler. Echter bakt hij er totaal niets van. Echter ook dat zal hij niet toegeven. Het zou hem sieren als hij eens inbind en gaat spreken op zijn eigen niveau.

Meest belovende speler voor de toekomst: Als Phuture Noize nu wel actief blijft kon dat weleens een hele gevaarlijke speler worden voor in de toekomst.

Meest belovende stam voor de toekomst: RAIN en RA. Deze twee stammen gaan samen strijden voor de wereldwinst. En wie het sterkste zal zijn durf ik geen mening over te geven. Beide stammen hebben zwakke en sterke kanten.

Mooiste profiel foto van spelers: Lyonn. Mooi plaatje! Wel een beetje standaard wat je ervoor hebt gebruikt. Maar blijft toch mijn favoriet.

Mooiste profiel foto van stammen: RAIN. Mooien toepasselijk plaatje.

Grootste blunder: Het weigeren van diverse spelers door RA die nu in RAIN zitten door de toenmalige leiding van RA

Mooiste actie van de wereld: Het samenstellen van RA. Dit is een stam met alleen maar topspelers.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
389
Grootste blunder: Het weigeren van diverse spelers door RA die nu in RAIN zitten door de toenmalige leiding van RA

Mooiste actie van de wereld: Het samenstellen van RA. Dit is een stam met alleen maar topspelers.

Ben het met je eens, dat die spelers die bij ons gerekruteerd hadden, nu erg goed terecht zijn gekomen, maar wat ik toen ook zei was dat we niet elke goeie speler moesten rekruteren, dan is de wereld meteen dood :p Weet niet of dat de rede was van iedereen dat ze niet mochten joinen, maar ik wilde het om die rede niet, heb ik toen ook aangegeven. Dus ben het er mee eens dat dat voor de wereldwinst een mispeer is geweest, maar gebasseerd op mijn argument, zou ik het geen blunder noemen :D

Nette lijst in z'n algemeen, inclusief die blunder want je hebt wel gelijk :)
 
Reactiescore
389
Beste speler: Ik kan daar natuurlijk enkel op reageren op wat ik tot nu toe heb gezien, dus ga ik voor team jand. Op casual 6 veel van gezien en op deze wereld ook gewoon actief, slim aanvallen, winsten boeken en gemotiveerd.

Beste stam: Moet nog blijken natuurlijk, maar ook kijkend naar casual 6 ga ik nu voor RAIN. Beter bezig met het vormen van bg's denk ik en ook gewoon een mooie groep spelers bij elkaar geschraapt.

De beste stam speler: Voor Rain weet ik gewoon dat dat roshi is. Voor RA denk ik dat er niet eens echt mensen nog met kop en schouders bovenuit steken. waar mensen kunnen is er voldoende inzet, dus kan daar niet een speler selecteren.

Het grootste ego: Lyonn. Door internen groot geworden, maar ontkent dat met hand en tand :0. Allemaal drogredenen dat hij later gestart is en wij meer '10k bb dorpen' hebben kunnen edelen. Mooi voorbeeldje van hoe statistieken naar elke kant kunnen worden gebruikt, als je ze maar goed gebruikt.

Beste leider: Lennert, is op de hoogte van wat er speelt en is ook zeer zeker niet bang om dingen op te pakken. En dat terwijl het een belg is :0

Slechte leider: Geen mening.

Meest overschatte stam: Ik weet niet eens of ze hoog worden ingeschat, maar als er een schatting gemaak wordt, zal deze te hoog zijn. Astra

Meest onderschatte stam: FA. Weet zelf ook niet wat voor skills daar zitten, maar zijn beetje afgeschreven volgens mij omdat ze in het begin groter waren, maar hebben nog interessante liggingen die misschien in de toekomst nog bepalend kunnen gaan zijn.

Meest overschatte speler: Denk eigenlijk dat de meeste spelers op waarde worden geschat, hoog en laag :p

Meest onderschatte speler: Zelfde als bij overschatting.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Lyonn, gewoon vanwege het grote ego, jand, vincent, lennert, kristian, etc etc.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Roshi nog altijd, kan er niks aan doen :0

Mooiste speler naam: Sjaak trekhaak. Eerlijk, wel een leuke naam.

Mooiste stam naam: FA, alleen maar omdat het een slap aftreksel is van het heilige RA.

Het tofste topic: Deze, is enige nuttige topic op dit wereldforum. En buiten dit wereldforum het make casual great again topic. Echt geweldig initiatief.

Het domste topic: Helaas wordt er tot nu toe veel poep gepraat op de meeste fora's, misschien veranderd dat nog als er daadwerkelijk actie komt :)

Favoriete forum poster: Jand

Minst favoriete forum poster: Final 24, noob spammer :mad:

Dikste wannabe op het forum: Lennert, die probeerd het forum actief te krijgen.

Dikste wannabe in het spel: TGW, meepraten met de grote jongens, kan niet he :0

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik had een paar 'studenten' in het mentor systeem. Helaas was ik daar schijnbaar iets te fanatiek voor en zijn die afgehaakt, dus geen.

Meest belovende stam voor de toekomst: Met het oog op oorlog, RA/RAintern, gewoon omdat het de wereld leuk kan maken.

Mooiste profiel foto van spelers: Moet het nu helaas toch doen, maar plaatje van l0rsl4, want I love memes.

Mooiste profiel foto van stammen: BA :0 En als extratje, Lelijkste profiel foto stammen: Ra. Heeft willem gekozen.

Grootste blunder: Mensen die def sturen naar 26p dorpjes in de rim.

Mooiste actie van de wereld: Dat is aansluitend op de vorige, def slopen op ongelovige dorpjes in de rim :D:D:D:D:D Iedereen die dat ooit doet, mag direct de rapportjes naar mij sturen, gewoon omdat ik daar op geil.
 
Reactiescore
142
Mooiste actie van de wereld: Dat is aansluitend op de vorige, def slopen op ongelovige dorpjes in de rim :D:D:D:D:D Iedereen die dat ooit doet, mag direct de rapportjes naar mij sturen, gewoon omdat ik daar op geil.

Timings ga jij ook lekker op toch? ;)
 
Reactiescore
26
De beste stam speler: Moeilijk te zeggen. Ik vind mijzelf hier wel redelijk op zijn plaats. Maargoed daar zal ik mij niet aan wagen. Ik denk dat ik hier l0rsl4 een plaatsje wil geven en Lonewalker. Beide zijn altijd bereid om te helpen als het nodig is en indien mogelijk.
Ouhn ik voel me vereerd :p
 
Bovenaan