Golden Awards

Reactiescore
112
Het is misschien nog wel wat vroeg, maar om toch weer wat leven in het Casual 8 forum te (proberen) blazen kunnen we toch al eens kijken wat iedereen denkt.

Ikzelf zal hem later wel invullen zodat iedereen hem hier mooi kan copy-pasten. you're welcome...

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:
 
Reactiescore
273
Beste speler: IAmNoob (Zelfs Tijd is niet zo actief als hij)
Beste stam: Rain
De beste stam speler: Phuture noize
Het grootste ego: Final 24
Beste leider: -
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: RA
Meest onderschatte stam: BA
Meest overschatte speler: Pathos (puur vanwege verloren rank 1 vanwege, vermoedelijk, inactiviteit)
Meest onderschatte speler: Erikk6
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Vrijwel iedereen
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die kata's gebruiken om gebouwen te verwoesten.
Mooiste speler naam: Final 24
Mooiste stam naam: Rain
Het tofste topic: Praathoek, of beter gezegd: Klaaghoek
Het domste topic: Terugblik
Favoriete forum poster: St. Jimmy
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: St. Jimmy
Dikste wannabe in het spel: St. Jimmy (Heeft minstens 20x een uitnodiging voor Rain afgewezen)
Meest belovende speler voor de toekomst: IAmNoob, Brigitte, Noordter. Echt actieve spelers die zeer gemotiveerd zijn alles foutloos uit te voeren.
Meest belovende stam voor de toekomst: Rain
Mooiste profiel foto van spelers: Rain
Mooiste profiel foto van stammen: Rain
Grootste blunder: St.Jimmy die de uitnodigingen van Rain bleef weigeren
Mooiste actie van de wereld: Het starten van de wereld met dezelfde shit regels m.b.t. het meenemen van items.
 
Reactiescore
142
Wil hier toch even wat rechtzetten wat Pathos betreft, verliezen van de rank 1 is geen punt om een speler te diskwalificeren. Pathos is een enorme stamspeler en ik ben blij dat ik samen met hem in 1 stam mag zitten.

Verder waardeer ik jou objectiviteit in je post.
 
Reactiescore
273
Stam speler of niet... Het gaat om wat mensen, in dit geval ik, als de meest overschatte speler beschouwen.
En op een casual is het niet moeilijk om met een AM je account te laten groeien. Pathos had zo'n grote voorsprong, en had dit met gemak kunnen behouden als die simpelweg de PP had uitgegeven om de AM te laten draaien.
En als die de PP er niet aan wilt spenderen, zou je hem dan als een topspeler beschouwen op casual 8?

Dit alles zegt niets over de eventuele kwaliteiten van de speler(s) die op dit account (gaan) spelen.
Het is puur gebaseerd op hoe het account overkomt op mij.
En dit is een observatie die naar mijn mening redelijk accuraat is.
 
Reactiescore
53
Stam speler of niet... Het gaat om wat mensen, in dit geval ik, als de meest overschatte speler beschouwen.
En op een casual is het niet moeilijk om met een AM je account te laten groeien. Pathos had zo'n grote voorsprong, en had dit met gemak kunnen behouden als die simpelweg de PP had uitgegeven om de AM te laten draaien.
En als die de PP er niet aan wilt spenderen, zou je hem dan als een topspeler beschouwen op casual 8?

Dit alles zegt niets over de eventuele kwaliteiten van de speler(s) die op dit account (gaan) spelen.
Het is puur gebaseerd op hoe het account overkomt op mij.
En dit is een observatie die naar mijn mening redelijk accuraat is.

Mooi, lekker onderschatten. Wat je zegt spreekt elkaar tegen. Hoe kan je een account overschatten als je dat bij de spelers niet doet? Je doet een aanname waar je niks van weet, het is puur gebaseerd op een gok over het account. Mij hoor je niet klagen erover, maar zou toch eens achter je oren krabben als jij vindt dat je observatie 'redelijk' accuraat is.
 
Reactiescore
273
Mooi, lekker onderschatten. Wat je zegt spreekt elkaar tegen. Hoe kan je een account overschatten als je dat bij de spelers niet doet? Je doet een aanname waar je niks van weet, het is puur gebaseerd op een gok over het account. Mij hoor je niet klagen erover, maar zou toch eens achter je oren krabben als jij vindt dat je observatie 'redelijk' accuraat is.

Wat 'redelijk' accuraat is, is dat jij je op je tenen getrapt voelt.

Een nummer 1 account, met een edel limiet ver boven de nummer 2 (voor zover te zien is) die naar de 5e plek zakt omdat die al weken/maanden niet meer actief groeit.
In het begin verwacht je er veel van. Want "wow, die kerel is enorm actief" is wat er gedacht werd.
Maar als je nu naar dat account kijkt? Wat zie je dan?

Ik ga er van uit dat je bij RABA hoort, dus het is logisch dat je dit niet wilt horen. Maar dit is hoe ik het zie, en wat mijn persoonlijke mening is.
En... Call me crazy.... Maar volgens mij is dit het hele nut van de golden awards?

Ik bedoel, als je 20x dezelfde feiten hoort, kun je dan niet beter gewoon op TWstats gaan kijken?
 
Reactiescore
142
Wat 'redelijk' accuraat is, is dat jij je op je tenen getrapt voelt.

Een nummer 1 account, met een edel limiet ver boven de nummer 2 (voor zover te zien is) die naar de 5e plek zakt omdat die al weken/maanden niet meer actief groeit.
In het begin verwacht je er veel van. Want "wow, die kerel is enorm actief" is wat er gedacht werd.
Maar als je nu naar dat account kijkt? Wat zie je dan?

Ik ga er van uit dat je bij RABA hoort, dus het is logisch dat je dit niet wilt horen. Maar dit is hoe ik het zie, en wat mijn persoonlijke mening is.
En... Call me crazy.... Maar volgens mij is dit het hele nut van de golden awards?

Ik bedoel, als je 20x dezelfde feiten hoort, kun je dan niet beter gewoon op TWstats gaan kijken?

Ik kan helaas niet zeggen dat je ongelijk hebt;)
 
Reactiescore
264
Omdat dit forum zo dood is ga ik maar eens een lijstje maken..

Beste speler: IAmNoob verovert bijna alleen maar dorpen van spelers wat op een casual vrij bijzonder is.
Beste stam: RA staat op nummer 1 aangezien er nog niks is gebeurd is het tot nu toe de beste stam.
De beste stam speler: IAmNoob
Het grootste ego: St.Jimmy wie anders!!!
Beste leider: Leiding van Aztec pro stam
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: FA staat 5e maar verwacht er niks van.
Meest onderschatte stam: Wonkru
Meest overschatte speler: Sjaak Trekhaaak en Paco Ruban hebben al super veel dorpen verloren aan verschillende spelers.
Meest onderschatte speler: Brigitte1
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Met iedereen die gezellig is :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: DiEgO
Mooiste speler naam: Scientia Potentia Est.
Mooiste stam naam: Rain
Het tofste topic: Elk topic waar gepost wordt.
Het domste topic: Elk topic waar niks gepost wordt (elk topic op het moment dus).
Favoriete forum poster: Jand
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: Final 24
Dikste wannabe in het spel: Final 24
Meest belovende speler voor de toekomst: L0rsl4 pakt bijna elke verzamelaar vd dag dus aardig wat activiteit en edels als L0rsl4 deze activiteit vast kan houden verwacht ik er veel van.
Meest belovende stam voor de toekomst: Rain
Mooiste profiel foto van spelers: Phuture Noize en St. Jimmy. Wouters hebben over het algemeen een goede smaak voor profiel foto's.
Mooiste profiel foto van stammen: Wonkru
Grootste blunder: Deze wereld spelen
Mooiste actie van de wereld: Het veroveren van een 26p dorp keer op keer
Eervolle vermelding: Nivelle


Hopelijk komen er nu ook lijstjes van andere stammen! (RA/BA/DR/ISO/AKA/etc)
 

DeletedUser76362

Guest
Beste speler: Final24, maakt gwn een goede indruk vindt ik .
Beste stam: RA / Rain
De beste stam speler: / zit is solo stam dus heb hier geen idee van.
Het grootste ego: /
Beste leider: /
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: FA
Meest onderschatte stam: Iso. gaan nog wel wat brengen in de toekomst denk ik
Meest overschatte speler: geen idee
Meest onderschatte speler: bastier, is niet groot maar heeft toch ruim 4 mil odd gehaald zonder stam os.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: op deze wereld heb ik hier geen idee van.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: '' ''
Mooiste speler naam: Solar Eclipse
Mooiste stam naam: Isolated
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: final 24
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst: Isolated
Mooiste profiel foto van spelers: Iamnoob
Mooiste profiel foto van stammen: wonkru
Grootste blunder: /
Mooiste actie van de wereld: fusie van Rain
 
Reactiescore
545
Beste speler: tis een casual, die zijn toch alleen voor noobs? :cool:
Beste stam: Rain
De beste stam speler: heel Rain....
Het grootste ego: final 24
Beste leider: /
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: RA
Meest onderschatte stam: wonkru
Meest overschatte speler: geen idee
Meest onderschatte speler: Erikk6 / Dusdanique
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Master Roshi.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste speler naam: IAmNoob
Mooiste stam naam: Rain
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst: Erikk6
Meest belovende stam voor de toekomst: wonkru
Mooiste profiel foto van spelers: Iamnoob
Mooiste profiel foto van stammen: wonkru
Grootste blunder: komen spelen op een wereld waar je geen pp kunt farmen
Mooiste actie van de wereld: iedereen gaat op delete om niet meenemen inventaris naar c9 af te dwingen bij inno
 
Reactiescore
53
Beste speler: hier zijn er meerdere. Ik vind het account Jand en de spelers erop top, zelfde als de spelers op L0rsl1

Beste stam: Ba, iedereen wilt ons joinen.

De beste stam speler: momenteel Mea Vota. Altijd bereidt een ander te helpen. Daarnaast zijn er wel meerdere die dat doen.

Het grootste ego: Die hebt ik. Degene die mij nog niet kennen moeten maar even koken kennismaken

Beste leider: geen beste leider. Alles gaat in goed overleg.

Slechte leider: St. Jimmy. Dictatuur hebben we een snelle oplossing voor. Wat een pech rechten weg.

Meest overschatte stam: AKA en FA

Meest onderschatte stam: BA

Meest overschatte speler: Sjaak trekhaak of Bastier

Meest onderschatte speler: ga ik nog geen uitspraak over doen, gaat de tijd uitwijzen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Final24. We willen gewoon weer onze mascotte terug:(

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Geen speler nog waar ik het niet mee kan vinden.

Mooiste speler naam: Sjaak Trekhaak.

Mooiste stam naam: BA niks is mooier dan blauw

Het tofste topic: -

Het domste topic: Deze. Lekker doelloos lijstjes maken.

Favoriete forum poster: geen nog.

Minst favoriete forum poster: Geen nog.

Dikste wannabe op het forum: St.Jimmy

Dikste wannabe in het spel: Sjaak Trekhaak

Meest belovende speler voor de toekomst: Pathos, gaan we zeker veel van verwachten.

Meest belovende stam voor de toekomst: Rain, komen snel op nu. Ben benieuwd wat ze gaan doen in de toekomst.

Mooiste profiel foto van spelers: m.v.d.t.

Mooiste profiel foto van stammen: KIP

Grootste blunder: nog geen tot nu toe.

Mooiste actie van de wereld. Rain die uit het niets opkwam. Kijk uit naar de mooie acties !
 
Bovenaan