ehm dat zijn een hele hoop troepen
oeps..
07-05-2020
He max moet je niet alle posts van Rain likenNog gescout worden met 1k scouts in je dorp. Feels bad
preciesMaar geen 200k!!!
Toch....?
Sinds Leon mij vroeg op Skype voor een like ben ik daarmee gestopt. Beggers worden overgeslagen.He max moet je niet alle posts van Rain liken
gooi ik er wel wat bij dan heb je je 200kprecies
gooi ik er wel wat bij dan heb je je 200k
Neuh maar dan heeft Leon iig geen recht meer van sprekenEn daarna nog even hier komen klagen dat hij meer dan 200k stacks heeft
Dikste wannabe op het forum: Lyon en Chemers
ik voel me niet aangesproken wanneer je chemers schrijft
maar If you wannabe my lover, you gotta get with my friends
Wel raar dat vanuit rain werd gezegd, toen wij golddarkskie rekruteerde, dat het toch maar een noob was en jullie er niks aan hadden.
Je zegt dat jullie spelers hun eigen ding laat doen en vervolgens heb je weer een excuus dat mensen bij jullie nog niet veel kunnen. Wij leren mensen gewoon dingen, zoals het hoort op een casual.
Je bent constant hypocriet, dit kan je niet echt ontkennen.
Leon je bent gewoon noob.Ik heb dit nooit over golddarskie gezegd ik heb letterlijk nog met hem gepmt dat ik het spijtig vond dat ie was weggegaan en dat ik het jammer vond dat ie niet van te voren had aangegeven wat er fout ging, waardoor er geen kans was om die fouten te herstellen.
Waarom moet jij mij altijd in een negatief daglicht zetten I don't get it.
Ik heb dit nooit over golddarskie gezegd ik heb letterlijk nog met hem gepmt dat ik het spijtig vond dat ie was weggegaan en dat ik het jammer vond dat ie niet van te voren had aangegeven wat er fout ging, waardoor er geen kans was om die fouten te herstellen.
Waarom moet jij mij altijd in een negatief daglicht zetten I don't get it.