Golden Awards

Reactiescore
2.191
Dat walk vraagt om interns maakt ook helemaal niet uit aan het feit wie begonnen is :rolleyes: beide stammen hebben er heel de tijd schepje boven op gedaan.
 
Reactiescore
2.191
Beste speler:
Beste stam: Walk
laat zien dat ze goed samen kunnen werken en voor elkaar klaar staan. Duidelijke premade die op elkaar ingespeeld zijn.
De beste stam speler: Aangezien ik geen kennis heb van Walk, wordt dit iemand uit eigen kamp. Zijn er meerdere maar ga hier voor Robienjo. Is een beginnende speler maar toont veel inzet en wil graag leren. Niet vies van vv om stamgenoten te helpen of beter in tw te worden.
Het grootste ego: Dragonshield3, weet hij zelf ook. Corus is weg anders was hij het.
Beste leider: Ik heb geen kennis van wat Warre precies doet, maar ik geloof wel dat hij zich 100 procent inzet als leider.
Ik weet wel wat Tony allemaal doet voor de stam en dat mag ook niet onderschat worden.
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: One
, ondanks dat het niet meer bestaat kan ik niks anders dan deze stam hier neer zetten. Was een premade maar werkte helemaal niet samen.
Meest onderschatte stam: Niet echt van toepassing. Walk een goed samenwerkende premade en Cave een stam die tijdens wereldverloop samengekomen zijn. Worden wel beetje geschat zoals het is op dit moment.
Meest overschatte speler: Ohh muffin, ondanks dat het een moeilijke ligging heeft, maakt het acc wel fouten wat in dit stadium niet zou mogen.
Meest onderschatte speler: Why not, maakt ook fouten maar leert ervan. Daarbij had dit acc weinig middelen om mee te werken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cacturne, mijn medespeler op Duck, Why not, Geit
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gentleman,
hou niet van de manier hoe hij zich profileert via pm, kan voor de rest goede en leuke stamgenoot zijn.
Mooiste speler naam: Gentleman
Mooiste stam naam: Geen speciale namen
Het tofste topic: GA
en Spotprenten
Het domste topic: Modtopic
Favoriete forum poster: Gentleman
, stopt moeite in zijn posts, vind ik altijd wel leuk om te lezen. Zijn er wel meerdere maar deze kwam het eerst in me op.
Minst favoriete forum poster: Warre, maakt lange teksten maar maakt het relevante er moeilijk uit te halen.
Dikste wannabe op het forum: Dragonshield3, in je stam schijnbaar een goede stamspeler etc maar op AF kapt hij snel discussies af met kinda scheldwoorden.
Dikste wannabe in het spel: -
Meest belovende speler voor de toekomst:
Elke speler is belovend voor toekomst.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik ga hier Cave! neerzetten. Walk is op moment gewoon beter maar ik hoop dat we als stam er aan werken en er een leuke wereld van kunnen maken met een leuke oorlog. Denk dat beide kampen het hier wel mee eens zijn.
Mooiste profiel foto van spelers:
133244_large.pngMooiste profiel foto van stammen:
133983_large.gif
Grootste blunder:
Zelf een datum noemen voor massa maar zelf niet kunnen sturen
Mooiste actie van de wereld: Massa van Walk, meteen duidelijk maken waar het niveau zit.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
Leuk lijstje, alleen jammer dat Abuser niet vernoemd wordt en die wannabe prikkelige struik wel :oops:
 
Reactiescore
742
Leuk lijstje, alleen jammer dat Abuser niet vernoemd wordt en die wannabe prikkelige struik wel :oops:

we stonden wss op de plek Beste speler: maar dat stukje is die vergeten te copy pasten helaas.

bedankt dat je ons toch op de beste speler hebt gezet zou ik namelijk zelf ook doen!

oow ja en fack daan die vond slapen belangrijker dan mijn 2 clears te dodgen....
 
Reactiescore
967
we stonden wss op de plek Beste speler: maar dat stukje is die vergeten te copy pasten helaas.

bedankt dat je ons toch op de beste speler hebt gezet zou ik namelijk zelf ook doen!

oow ja en fack daan die vond slapen belangrijker dan mijn 2 clears te dodgen....

Pardon? Wil je mij niet door de war halen met dat zoute vat van een Mathieu? Dat is een belediging van grootste klasse
 

Deleted User - 24028

Guest
Was dat voor of nadat mijn co had gezien dat jullie beide VVs hadden? Volgens mij vond jij VVs draaien bij anderen om de vijand te stoppen ook nog het laagste wat er is en ik quote 'not-done'. Dus jullie proberen wel iets harder terug te doen, of is enkel interen van een account, waarbij de troepen verder niet gebruikt werden even erg als een account onder perma vv hebben, en zijn troepen continu gebruiken tegen de vijand?
Wij hebben geen VV's aangenomen of deals gesloten voordat we zeker waren dat er samenwerking was tussen Cave en NAPtime. Zowel TAS als Aapje zijn dus daarna gebeurd. Anders zou het nogal belachelijk zijn dat ik zeg dat het slechtst een regen reactie was om het speelveld terug eerlijk te krijgen he ;)

Dat vind ik idd van dat soort vv's, maar of je de vv doet of je gewoon samenwerkt met de speler en dit laat doen door hem (zoals Cave door NAPtime liet doen) is hetzelfde. Wederom dus onze reactie op de gemaakt keuze van Cave daar in.

De vergelijking tussen acties die jij probeert te schetsen is niet compleet. Zou je dus eerst nog maar eens informeren, want het komt op volgende neer:
Cave: NAPtime internen + diepe cf laten edelen in Walk + laten deffen tegen Walk + als edelbom account gebruiken bij massa
Walk: Aapje/TAS internen + troepen dumpen (1 malig bij aapje, TAS is aanvallend nooit gebruikt) + deffen tegen Cave

Dus ja ik vind dat die acties terecht zijn en zeker niet verder gaan dan wat Cave deed ;)

Dat walk vraagt om interns maakt ook helemaal niet uit aan het feit wie begonnen is :rolleyes: beide stammen hebben er heel de tijd schepje boven op gedaan.
Ik nodig je uit om een vergelijking te maken van het aantal dorpen die er aan intern vergaard zijn in C55 tijdens de race naar terrein en om een case te geven waarin Walk een overdreven reactie (uit proportie dus) heeft gegeven op een actie van Cave...

Beste speler:
Beste stam: Walk
laat zien dat ze goed samen kunnen werken en voor elkaar klaar staan. Duidelijke premade die op elkaar ingespeeld zijn.
De beste stam speler: Aangezien ik geen kennis heb van Walk, wordt dit iemand uit eigen kamp. Zijn er meerdere maar ga hier voor Robienjo. Is een beginnende speler maar toont veel inzet en wil graag leren. Niet vies van vv om stamgenoten te helpen of beter in tw te worden.
Het grootste ego: Dragonshield3, weet hij zelf ook. Corus is weg anders was hij het.
Beste leider: Ik heb geen kennis van wat Warre precies doet, maar ik geloof wel dat hij zich 100 procent inzet als leider.
Ik weet wel wat Tony allemaal doet voor de stam en dat mag ook niet onderschat worden.
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: One
, ondanks dat het niet meer bestaat kan ik niks anders dan deze stam hier neer zetten. Was een premade maar werkte helemaal niet samen.
Meest onderschatte stam: Niet echt van toepassing. Walk een goed samenwerkende premade en Cave een stam die tijdens wereldverloop samengekomen zijn. Worden wel beetje geschat zoals het is op dit moment.
Meest overschatte speler: Ohh muffin, ondanks dat het een moeilijke ligging heeft, maakt het acc wel fouten wat in dit stadium niet zou mogen.
Meest onderschatte speler: Why not, maakt ook fouten maar leert ervan. Daarbij had dit acc weinig middelen om mee te werken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Cacturne, mijn medespeler op Duck, Why not, Geit
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gentleman,
hou niet van de manier hoe hij zich profileert via pm, kan voor de rest goede en leuke stamgenoot zijn.
Mooiste speler naam: Gentleman
Mooiste stam naam: Geen speciale namen
Het tofste topic: GA
en Spotprenten
Het domste topic: Modtopic
Favoriete forum poster: Gentleman
, stopt moeite in zijn posts, vind ik altijd wel leuk om te lezen. Zijn er wel meerdere maar deze kwam het eerst in me op.
Minst favoriete forum poster: Warre, maakt lange teksten maar maakt het relevante er moeilijk uit te halen.
Dikste wannabe op het forum: Dragonshield3, in je stam schijnbaar een goede stamspeler etc maar op AF kapt hij snel discussies af met kinda scheldwoorden.
Dikste wannabe in het spel: -
Meest belovende speler voor de toekomst:
Elke speler is belovend voor toekomst.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik ga hier Cave! neerzetten. Walk is op moment gewoon beter maar ik hoop dat we als stam er aan werken en er een leuke wereld van kunnen maken met een leuke oorlog. Denk dat beide kampen het hier wel mee eens zijn.
Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 17001Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 17002
Grootste blunder:
Zelf een datum noemen voor massa maar zelf niet kunnen sturen
Mooiste actie van de wereld: Massa van Walk, meteen duidelijk maken waar het niveau zit.
Mooi lijstje!

Mensen zeggen wel vaker dat ik te veel tekst gebruik, maar als ik met minder woorden werk snappen ze het niet of voelen ze zich aangevallen en zijn ze kwaad :(
 
Reactiescore
2.191
Ik nodig je uit om een vergelijking te maken van het aantal dorpen die er aan intern vergaard zijn in C55 tijdens de race naar terrein en om een case te geven waarin Walk een overdreven reactie (uit proportie dus) heeft gegeven op een actie van Cave...

Ik zeg ook dat beide is kampen fout zitten, dat vergeet je te lezen denk ik :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Zeg hetzelfde?
Nee je zegt dat beide stammen er steeds een schepje bovenop deden. Dat heeft Walk nooit gedaan, we hebben enkel rechtgetrokken. Maar er zijn zeker wel fouten gemaakt in Walk ook, dingen die beter hadden gekund, maar dat is een ander verhaal.

Ik wacht nog steeds op Cave voor gesprekken btw ^^
 
Reactiescore
2.191
Nee je zegt dat beide stammen er steeds een schepje bovenop deden. Dat heeft Walk nooit gedaan, we hebben enkel rechtgetrokken. Maar er zijn zeker wel fouten gemaakt in Walk ook, dingen die beter hadden gekund, maar dat is een ander verhaal.

Ik wacht nog steeds op Cave voor gesprekken btw ^^

Vv van TAS, echt rechttrekken ja dat niet he. Is reactie heen en weer met elk kamp constant een schepje er bovenop.
 

Deleted User - 24028

Guest
Vv van TAS, echt rechttrekken ja dat niet he. Is reactie heen en weer met elk kamp constant een schepje er bovenop.

Wij hebben geen VV's aangenomen of deals gesloten voordat we zeker waren dat er samenwerking was tussen Cave en NAPtime. Zowel TAS als Aapje zijn dus daarna gebeurd. Anders zou het nogal belachelijk zijn dat ik zeg dat het slechtst een regen reactie was om het speelveld terug eerlijk te krijgen he ;)

Dat vind ik idd van dat soort vv's, maar of je de vv doet of je gewoon samenwerkt met de speler en dit laat doen door hem (zoals Cave door NAPtime liet doen) is hetzelfde. Wederom dus onze reactie op de gemaakt keuze van Cave daar in.

De vergelijking tussen acties die jij probeert te schetsen is niet compleet. Zou je dus eerst nog maar eens informeren, want het komt op volgende neer:
Cave: NAPtime internen + diepe cf laten edelen in Walk + laten deffen tegen Walk + als edelbom account gebruiken bij massa
Walk: Aapje/TAS internen + troepen dumpen (1 malig bij aapje, TAS is aanvallend nooit gebruikt) + deffen tegen Cave

Dus ja ik vind dat die acties terecht zijn en zeker niet verder gaan dan wat Cave deed ;)

^^
 

Deleted User - 24028

Guest
Want een vv pakken achter front vijand is geen schepje bovenop?
Jullie hebben toch ook gewoon samenwerkingen met spelers diep in ons cluster? Meerdere zelfs ^^

Zie de vergelijking hierboven waarbij je ziet dat wij met TAS niks gedaan hebben dat jullie niet gedaan hebben met NAPtime (en anderen). En vergeet ook niet heel het verhaal waarin TAS enkel achter de front linie ligt omdat jullie mega hard vooruit gejumpt zijn :$
 
Reactiescore
92
ik zal het kort proberen houden.
Bruh
1579901717882.png(enkel reactie op mij)
Meteen al even in haken, het moet eens gedaan zijn met dat er gesproken wordt over de afspraken die gemaakt zijn alsof ik ze gemaakt heb en dan opgelegd heb bij alle andere stammen. Ik heb de tekst geschreven omdat niemand anders dat wou doen, dat is alles. Verder is alles besproken en overeen gekomen en heeft iedereen even veel zeggenschap gehad in alles.

Wederom wordt alles op mij afgeschoven.. nee hoor er is gewoon samen beslist dat One niet meer tot de afspraken zou horen omdat er een strijd zou komen voor terrein en op die manier er enkele afspraken in werking treden in zake vooruit jumpen in neutraal gebied. En geen enkele van de partijen heeft er op dat moment aan gedacht om te bekijken of die regel die in werking treed toen der tijd wel helemaal goed neergeschreven was.
Nuja de verantwoordelijkheid legde ik bij jou omdat je dat op je neemt en ook draagt als leider walk. Tevens moest en gaat bijna alle "niet-leuke/noodzakelijke" communicatie via schedel. Bij het aanspreken van walk leden wijzen een aantal ook naar jou, dusja, "warre" staat voor mij gelijk aan "de consensus binnen walk".

Natuurlijk is dat jullie goed recht, er is niemand die daar een probleem van maakt. Ik heb er alleen van gezegd dat het een hoop gezeik had kunnen besparen als je nu kijkt hoe die verdeling toch min of meer tot stand is gekomen. Waar wel om geklaagd wordt is dat jullie beslist hebben een miljoenen account te internen dat voorheen tot One behoorde om die meerderheid in die zone effectief te behalen en de manier waarop jullie geedelt hebben (front edelen en er achter een heel stuk rim gebied claimen dat je vervolgens niet op tijd geedeld krijgt).
Waarvoor hadden we niet op tijd geedeld? Voor vvs die jullie in onze zone pakken? :redface:

Behoorlijk uit context getrokken dit hoor... Wij vielen al 2 dagen een speler aan en hadden die helemaal gecleard, die speler was inactief maar omdat het front betrof met Cave hadden wij op een avond allemaal edels getimed met def er achter om dat clean over te nemen. Die avond komt de speler ineens online, stuurt die ons PM en gaat die deffen. Die avond lopen al onze edels dood behalve op 2 dorpen. Doordat we die 2 dorpen namen voelden we de bui al hangen dat Cave weer maar eens ging mee profiteren van Walk hun werk/succes. En we kregen gelijk, Cave edelde zowat de helft van dat account.

Dus ja we hebben dan eens geopperd in PM dat hij alles gewoon laat lopen (zoals iedereen van One op een enkeling deed wanneer Cave aanviel), maar in geen geval hebben we iets in ruil aangeboden voor dorpen en er zijn geen dorpen geinternt van dat account. Blijkbaar had die zelfs goed contact met jullie aangezien jullie die PM hebben, dus het was zo goed als rechtstreeks dorpen pakken van Cave :eek:
Behoorlijk uit de context getrokken? Punt was dat jullie bedelden om dorpen.
Pms waren verder onschuldig, we hadden duidelijk aangegeven geen hulp te willen.

Andere cases waar wij op dorpen gevraagd hebben zijn ten alle tijden na jullie avontuur met NAPtime geweest, en dan gaat het ook echt om amper wat kleine accounts. TAS en Aapje hebben we bv nooit moeten vragen :x
Jullie bedelden ook bij nap time.
Nap time kwam ook gewoon naar ons toe.

Dit is exact wat wij al heel de tijd proberen zeggen. Walk vraagt als je er het meeste van maakt aan 1 account van 500k op die niet gewoon terug kan stoppen met deffen. En jullie vinden het een gepaste reactie om vervolgens een deal te sluiten met een 2 mil account dat jullie hem mogen internen, af te spreken dat er over gelogen gaat worden en dat jullie gaan doen alsof jullie gewoon aanvielen, die speler ondertussen aansporen om enkel te deffen tegen Walk en zelfs een CF mega diep te laten nemen in ruil voor dat ze verder kunnen spelen op deze wereld of als spelers in Cave kunnen komen.

Als je niet inziet dat die reactie zwaar buiten proportie is dan weet ik het ook niet meer. Maar ik denk dat jullie dat maar al te goed weten, jullie zochten gewoon een excuus om die intern te kunnen doen en extra gebied te halen tegenover Walk. Maar hoe zei account Ducktator dat altijd? Iets in de stijl van "Jullie probeerden extra gebied te pakken te krijgen, mislukt!"...
Juh, maar we internden hem op dezelfde manier als jij dat bij die 500k speler vroeg. We veegden alles met clears die we ook uit hadden kunnen sparen, wat in de climax in de race heel nuttig had kunnen zijn.
Nap defte niet, tegen niemand normaal. Pas na vv aapje ging het yolo.

De diepe cf was inderdaad fout.

Schedel edelde gewoon verder van uit zijn cluster in zijn lijn. We sprongen echt niet gigantisch naar voor en vooral we probeerden geen gebied te claimen met die actie. Op volgende kaart zie het verschil aangeduid:
Kaart 1: Schedel zijn toenmalig cluster wit gearceerd, het vooruit jumpen is cirkel 1, cirkel 2 is het gebied dat we daarmee misschien hebben afgesloten en dat later in jullie handen is gekomen.

Kaart 2: Zwart gearceerd de ligging van ducktator voor het vooruir springen, witte cirkels zijn de vooruitspringing, gele cirkel is het gebied dat jullie daarmee geclaimd hebben. Zoals duidelijk te zien is Walk al tot aan jullie front alles dicht geedelt en bij jullie ligt er nog voor miljoenen aan dorpen... Veel er van is wel intern omdat jullie iedereen gerecruit hebben maar alsnog.

Wat ik hier boven zie is wederom Cave die reageert op een actie van Walk en daarin zeeer zwaar buiten proportie gaat.
Het is inderdaad zga ons gebied en robienjo, 3m speler die al sinds joinen van DUCKTATOR bij cave hoort, heb je niet gemarkeerd waardoor het lijkt of zuiden enkel paar cfs zijn.
DUCK heeft ook samen met cave een aaneengesloten lijn veroverd, gewoon in het verlengde van het oude cluster. Geen gekke jumps gemaakt als stam zijnde.

Op exact dezelfde moment dat woman ook zo ver vooruit sprong door MB's te edelen van NAPtime. Wat zeg ik, verder zelfs ;) Is het in de leidingschat nog over gegaan, dat beiden hier in principe in de fout waren en we het dus zo laten. Maar nu claim je dat heel je actie gebaseerd is op dat gentle het deed, wederom zou het weer gaan om een handvol dorpen 15 velden die versus een massa dorpen 40+ velden diep. Again: reactie buiten proportie.
No woman sprong gewoon binnen/naast het gebied van cave? Moet ergens naast ducktator of erachter zijn geweest. Mag toch gewoon achter stamgenoten hoppen. :confused2:

De dorpen die jullie zouden af staan zijn ook allemaal van ex-one speler... Moeten wij dan echt TAS eerst gaan internen om dan pas met een deal te komen om dit op te lossen :$ Verder zoals hier boven al aangegeven, de enige reden dat die dorpen (althans allemaal) in Cave gebied liggen is omdat jullie gigantisch vooruit gesprongen zijn en zo een heel gebeid geclaimd hebben. Als jullie dat niet gedaan hadden en op normale manier van uit jullie front verder geedelt hadden en deze dorpen van TAS hadden dan in jullie cluster gelegen dan had je ze gratis gekregen. Maar je kan niet gebied gaan claimen en dan gratis dorpen gaan vragen van je tegenstander lol
Wij veroverden van ex-one spelers zonder (bewuste) cfs te maken, als jullie nu van american veroveren maken jullie wel cfs. Lijkt me een doorslaggevend verschil bij het maken van cf-afspraken.

In elk geval, nog voor heel die strijd losbarste was er al een geval waarbij Cave een illegaal dorp overnam, hier is vervolgens nooit een gevolg aan gegeven. Maargoed als dat ik waar je Walk op wilt pakken, dat ze wat dorpen van aapje geinternt hebben die technisch gezien niet mochten, wow nu heb je ons zwaar voor schut gezet hoor!
Cave had alles altijd netjes afgegeven afaik, hield me er toen nog niet mee bezig maar hoorde er idd iets over. Maar nu praat je die 10 cfs dus goed met die ene cf. :biggrin: Moeten we nog even naar kijken.
Dus CF's nemen mag wel zo lang je later van plan bent ze te ruilen, dat is jou theorie. Hoezo is dat anders dan vv's nemen om ons vervolgens af te persen? Het is exact hetzelfde! Maar van het ene ben je geen voorstander terwijl je het andere volop doet :D
Het is niet hetzelfde, wij wilden die illegale cfs ruilen voor jullie illegale cfs, omdat je een goede deal wilde.
Jullie pakken illegale cfs in ruil voor non-cfs.
Ik ga in ieder geval geen legale dorpen van iemand vragen in ruil voor cfs die ik bewust heb gemaakt.

Het verschil is dat wij gigantisch veel cf's in jullie hebben liggen omdat jullie gelijk zotten vooruit zijn gaan edelen. Terwijl jullie er weinig in ons hebben omdat wij vanuit ons cluster een stuk geedelt hebben, dan dat cluster opgekuist en zo verder.
Walk heeft niet zoveel cfs doordat cave niet zoveel cfs wilde maken... Hadden er makkelijk nog 40 meer kunnen hebben. We wilden er maar een paar om in ieder geval te kunnen praten.

Mij maakt het op zich niet uit of er geen dorpen geruild worden, of we de ruil doen zoals voorgesteld of jullie ineens alles willen ruilen om front recht te trekken (gezien jullie er zo een probleem van maken dat schedel wat in jullie ligt). Doe maar een tegenvoorstel he, zal een tijd worden dat Cave hierin de handen uit de mouwen steekt ipv enkel Walk ;)
Juh idd, duurt te lang vanuit ons.
Als deze wereld maar deftig verder gespeeld kan worden, want op deze manier gaat het nog verder escaleren. Om 1 of andere reden vonden jullie het bv weer gepast om een intern account van ex one te gebruiken om edels op Walk te spammen. Dat brengt TAS weer in een ander daglicht natuurlijk, Walk zou dat account ook leuk daarvoor kunnen gebruiken. We doen dat liever niet, maar het zou wel gewoon een gepaste reactie zijn op wat Cave doet natuurlijk...
Walk gooide tweemaal edels in onze safe via american sniper en een keer wat scouts, zeer jammer dat die rapporten verwijderd zijn, maar je ziet ergens wat ODA stijging bij american. Nap gooide 2 weken later vanuit ons maincluster edels.
1579903585538.png
Ik had graag de rapporten gegeven van de edelpogingen, is meer sluitend + die afzonderlijke scoutronde gaf geen ODA, mja.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
767
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Bruh
Bekijk bijlage 17018(enkel reactie op mij)
Jij hebt minder woorden, maar je negeert ook de helft van de zaken die er aangehaald worden en weigert concrete cases te geven wanneer er expliciet naar gevraagd wordt...

Nuja de verantwoordelijkheid legde ik bij jou omdat je dat op je neemt en ook draagt als leider walk. Tevens moest en gaat bijna alle "niet-leuke/noodzakelijke" communicatie via schedel. Bij het aanspreken van walk leden wijzen een aantal ook naar jou, dusja, "warre" staat voor mij gelijk aan "de consensus binnen walk".
Binnen Walk heeft er geen zak mee te maken. Jij legt de verantwoordelijkheid bij mij van zaken die overeengekomen zijn tussen de leiding van Walk en Cave (en One) en door alle partijen goedgekeurd zijn.

Waarvoor hadden we niet op tijd geedeld? Voor vvs die jullie in onze zone pakken? :redface:
bfe40c97ac.png
De witte cirkel (TAS buiten beschouwing gelaten) spreekt voor zich denk ik? Een hele zone die jullie nog niet geedelt hebben en waar Robienjo en Woman gewoon over springen. We spreken hier over miljoenen aan punten, terwijl het enige wat er bij Walk nog over blijft kleine mini spelers zijn van max 100k.

En als je volgende argument is dat jullie heel dat gebied "in handen hebben" doordat jullie al die accounts een deal hebben aangeboden zodat je ze kan recruiten, internen of als MB gebruiken laat het aub uit. Je wilt hier echt niet volledig terecht door iedereen worden gezien als de grootste Recruit2Win en Intern2Win stam van de wereld ;)

Behoorlijk uit de context getrokken? Punt was dat jullie bedelden om dorpen.
Pms waren verder onschuldig, we hadden duidelijk aangegeven geen hulp te willen.

Jullie bedelden ook bij nap time.
Nap time kwam ook gewoon naar ons toe.
Denk dat je de betekenis van bedelen nog eens moet opzoeken in het woordenboek. Want suggereren dat iemand het eerlijk maakt en ofwel deft tegen beide partijen ofwel deft tegen geen 1 van de 2 is niet bedelen. En beide accounts die jij benoemt hebben gedeft tegen Walk en niet tegen Cave!

Juh, maar we internden hem op dezelfde manier als jij dat bij die 500k speler vroeg. We veegden alles met clears die we ook uit hadden kunnen sparen, wat in de climax in de race heel nuttig had kunnen zijn.
Nap defte niet, tegen niemand normaal. Pas na vv aapje ging het yolo.
Helemaal niet hetzelfde. Er is het feit 500k versus 2mil, het feit dat Walk slechts 250k van die speler wist te pakken en jullie de volle 2mil, het feit dat wij geen tegenprestatie hebben aangeboden en jullie wel en het feit dat wij niet samenwerkte met dat account en jullie wel met NAPtime. Je laat nog maar eens duidelijk zien wat wij al heel de tijd zeggen, namelijk dat jullie iets dat niet gebeurd is gebruiken om te verantwoorden hoe jullie een gigantische intern zijn gestart.

Wat jullie clears betreft, die had je kunnen uitsparen maar dan had je meteen moeten toegeven dat het een intern was. Zoals door een NAPtime speler zelf eerder hier op het AF toegegeven was dit een keuze van jullie om te doen alsof het een gewone massa was en is er zelfs overeengekomen/gevraagd daar over te liegen tegen Walk.

Toen we over NAPtime het vermoede hadden heb ik gepolst of wij de dorpen onder ons kregen idd, de reactie bevestigde onze vermoedens al een beetje en eigenlijk zei die "ik ga niet deffen tegen niemand", toen we vervolgens een aanval deden op die dorpen liepen wij toch wel niet volledig dood op allemaal stacks en kwamen er op de overige dorpen plots recaps van cave (ducktator). Maar nee hoor er werd niet gedeft tegen Walk en nee hoor er was geen samenwerking, hoe lang ga je die leugen nog proberen vertellen??

Het is inderdaad zga ons gebied en robienjo, 3m speler die al sinds joinen van DUCKTATOR bij cave hoort, heb je niet gemarkeerd waardoor het lijkt of zuiden enkel paar cfs zijn.
DUCK heeft ook samen met cave een aaneengesloten lijn veroverd, gewoon in het verlengde van het oude cluster. Geen gekke jumps gemaakt als stam zijnde.
1 woord: Bullshit! Kijk naar de kaart die ik eerder al toonde in deze post waar iedereen wel op staat. Als je me dan nog zegt dat een robienjo en zelfs een woman mooi aansluit vanuit hun hoofd cluster dan scheelt er iets aan je ogen hoor...

En dan hebben we nog dit...
959aa75f45.png


Bovenstaande is een oude kaart ter tijden van de gesprekken tussen Walk, Cave en One voor afspraken ivm cf's. We zien hier 2 stammen met nog een stuk rim (neutrale zonde er tussen). De zwarte lijnen zijn toen getekend en was de manier hoe er geeelt moest worden in die regio, eerst richting de rim dicht en dan richting het zuiden. Als eerste de X zone nemen om al de rest te claimen en later rustig te kunnen opedelen mocht niet. Daarover heeft iedereen toen zijn akkoord gegeven dat ze het er mee eens zijn.

De witte pijlen heb ik er nu op gezet en duid de manier aan waarop jullie tewerk zijn gegaan in C55. Eerst pal de andere stam afsnijden en later al het gebied er achter claimen.

No woman sprong gewoon binnen/naast het gebied van cave? Moet ergens naast ducktator of erachter zijn geweest. Mag toch gewoon achter stamgenoten hoppen. :confused2:
Als naast wilt zeggen dat die eender waar mocht edelen ten oosten van ducktator (die toen tot aan de continents grens lag) dan heb je gelijk. Maar wat zitten jullie dan te huilen over het jumpen van Gentle, dat was toch ook gewoon naast schedel die toen ook aan de continentlijn lag :confused2: Meten met 2 maten en gewichten noemt men dat :)

Wij veroverden van ex-one spelers zonder (bewuste) cfs te maken, als jullie nu van american veroveren maken jullie wel cfs. Lijkt me een doorslaggevend verschil bij het maken van cf-afspraken.
Nogmaals, de meerderheid zijn enkel cf's omdat jullie vooruit gejumpt zijn en zo gebied geclaimd hebben. Wij hebben niet de intentie om illegale cf's te maken via TAS, anders hadden we dat al lang gedaan, maar we hebben ook niet de intentie om jullie 73 dorpen cadeau te geven die jullie gewoonweg niet verdienen. Daar had je allemaal maar aan moeten denken voor je zo ver vooruit ging edelen ;)

Cave had alles altijd netjes afgegeven afaik, hield me er toen nog niet mee bezig maar hoorde er idd iets over. Maar nu praat je die 10 cfs dus goed met die ene cf. :biggrin: Moeten we nog even naar kijken.
Ging niet over 1 maar ook over meerdere. En welke 10 heb jij het over?

Het is niet hetzelfde, wij wilden die illegale cfs ruilen voor jullie illegale cfs, omdat je een goede deal wilde.
Jullie pakken illegale cfs in ruil voor non-cfs.
Ik ga in ieder geval geen legale dorpen van iemand vragen in ruil voor cfs die ik bewust heb gemaakt.
Niet bepaald legaal als ze verkregen zijn van een illegale intern en door een illegale vooruit spring actie he ^^

Walk heeft niet zoveel cfs doordat cave niet zoveel cfs wilde maken... Hadden er makkelijk nog 40 meer kunnen hebben. We wilden er maar een paar om in ieder geval te kunnen praten.
Walk heeft niet zo veel cf's omdat we dicht bij de vest hebben gespeeld en vanuit ons cluster vertrokken zijn. De enige manier waarop jullie extra hadden kunnen nemen is van kleine mini spelers. Bij ons is het gewoon een ex one account dat meer liefde heeft voor Walk net zoals anderen meer liefde hebben voor jullie.

Walk gooide tweemaal edels in onze safe via american sniper en een keer wat scouts, zeer jammer dat die rapporten verwijderd zijn, maar je ziet ergens wat ODA stijging bij american. Nap gooide 2 weken later vanuit ons maincluster edels.
Bekijk bijlage 17019
Ik had graag de rapporten gegeven van de edelpogingen, is meer sluitend + die afzonderlijke scoutronde gaf geen ODA, mja.
Daar weet ik zelf niks van, kan even goed van recaps zijn geweest... We hebben als stam nooit bewust de gigantische hoeveelheid edels en troepen van TAS gebruikt voor iets anders dan het account te verdedigen. Al zeker niet in combinatie met een eigen massa.
 
Reactiescore
743
Beste speler: Hier weet ik niet zo goed wie ik moet nomineren. Er zijn meerdere accounts waar ik wel een hoge pet van heb, zo heb je account Schedel en DUCKTATOR.
DUCKTATOR staat nu al geruime tijd op een steady nummer 1 plaats met een zeer mooi cluster met extreem veel safe. Het account heeft zowel ODA, ODD als ODO rang 2 met ook een overal rang 2 aan OD. Persoonlijk lijkt die eerste plaats dan wel verdient. Ook mag ook wel gezegd worden dat afgelopen massa sterk verdedigd is.
Schedel is al geruime tijd de topspeler in Walk. OD rang nummer 2 is zeer mooi. Aangezien Walk nog niet zoveel massa's tegen gekregen heeft, ligt de ODS van Schedel best wel goed. Aangezien West Walk het meeste te verduren heeft gehad vanuit Cave is het wel normaal dat Schedel met OS vaak niet meer optijd kon komen tegen dat het bekend was wie target ging worden. Hun ODA steekt dan weer met kop en schouders uit boven de rest. Hieruit kan ik dus afleiden dat het een account is met een super offensieve speelstijl.

Beste stam: Had ik dit 1-2 maand geleden ingevuld had ik overduidelijk Walk gezegd. Maar aangezien Cave. nu schijnbaar alles mooi op een rijtje heeft denk ik dat het best evenly matched is. Ik voorspel nog een bloeddorstige strijd en may the best tribe win!
De beste stam speler: Puur op ODO uitgaande selecteer ik hier voor kamp Cave. Sons Of Durin. Met een ODO van 98 mil staat hij meer als het dubbele van nummer 2 die met een ODO van 44 mil die plek vasthoud. Ik vind dit alsnog een mooie prestatie en geeft duidelijk weer dat SOD niet enkel voor zijn eigen speelt, maar overduidelijk ook voor zijn stamgenoten. In kamp Walk wil ik Calamity. een mention geven. Deze boys, zowel Peter als Joachim handelen heel vaak uit stambelang. OS waar nodig, verzorgen meestal het aanvalsplan van Walk (wat altijd wel een prachtplanning is) en steken hier veel tijd in. Dat word enorm geapricieerd.
Het grootste ego: Why not? Sorry boys, maar ik had echt veel meer tegenstand verwacht van jullie. Grote mond, veel praatjes maar deze zijn helaas nooit waar gemaakt. Echt zonde want jullie leken echt oprecht een leuk frontacc om tegen te mogen knallen!
Beste leider: Ik wil toch even een S/O doen naar de leiding van Cave. voor de manier waarop er met het Bot-geval van Teun omgegaan is. Dikke duim en een goed voorbeeld van hoe het wel moet.
Slechte leider: De enige die ik hier durf te nomineren is de leiding van One. toen ze nog bestonden.
Meest overschatte stam: Zoals eerder vermeld, had ik dit 2 maand terug gedaan? overduidelijk Cave. Maar die gasten hebben hun weten te herpakken waardoor ik hier niemand meer hoef te vermelden!
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler:
Hier mag eigenlijk van mij ook Why Not? komen te staan. Sorry gasten maar jullie hebben echt niks laten zien, terwijl iedereen een hoge pet van jullie op had.
Meest onderschatte speler: Namens mezelf heb ik De Geitenbijters wel onderschat maar na afgelopen massa heb ik wel veel meer verwachtingen van deze spelers!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik wil zeker nog eens onder de vleugel van Warre spelen (ja ondanks ik graag mijn mening luidop de groep in durf gooien zonder nadenken). Verder 100 procent zeker met de spelers van huidig Walk met in bijzonder Calamity, The Prophecy. En Wouter van Abuser. Met Spelers uit Cave wil ik gerust ook wel eens in de stam zitten. Lijkt me nu wel een gezellige hoop!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mark van Coruscant, gewoon botsende karakters denk ik.
Mooiste speler naam: We Like Turtles. want schildpadden zijn en blijven gewoon BAE.
Mooiste stam naam: Altijd wel een fan van Walk. geweest.
Dikste wannabe op het forum: Coruscantje, jij hebt deze dubbel en dik verdient, net zoals VtcPro
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: Calamity.
heeft gewoon echt een sick plaatje!
Mooiste profiel foto van stammen: De foto van Walk vind ik gewoon AF
Grootste blunder: Het botgebruik van Teun
Mooiste actie van de wereld:
Zowel het deffen van Cave. als het aanvalswerk van Walk. afgelopen massa. Zo hoort Tribalwars gespeeld te worden!

Don't judge. Lijstjes maken is nooit mijn ding geweest! Hope u'll enjoy.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan