Golden Awards

DeletedUser78702

Guest
Activiteitsgebied en scriptgebied inderdaad ja (en boostgebied)
Je vergeet vooral het collectief gebied. Walk heeft zowel vorige als deze wereld al meermaals bewezen een beter collectief geheel te zijn dan de tegenstanders. Meestal zelfs met een forse minderheid in kwantiteit. Ervaring en kwaliteit hangen hier rechtstreeks mee samen.
 
Reactiescore
766
Je vergeet vooral het collectief gebied. Walk heeft zowel vorige als deze wereld al meermaals bewezen een beter collectief geheel te zijn dan de tegenstanders. Meestal zelfs met een forse minderheid in kwantiteit. Ervaring en kwaliteit hangen hier rechtstreeks mee samen.
Jullie zijn simpelweg retegoed op elkaar ingespeeld. Hebben ook valkuilen natuurlijk, zijn gewoon nog geen stammen geweest die deze wisten te benutten. Hopelijk komt die dag nog :p
 
Reactiescore
141
Laat die dag maar over een jaar of 3 komen dan :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Janken over community awards, kutoldgen
Ziet mij er niet om janken hoor. Het feit dat de meeste van zn stemmen komen van mensen die zijn gerekt door mij/mijn stammen maakt het des te leuker.

edit: mensen zoals jij dus. ‘Vtcrunner’
 
Reactiescore
766
Ziet mij er niet om janken hoor. Het feit dat de meeste van zn stemmen komen van mensen die zijn gerekt door mij/mijn stammen maakt het des te leuker.

edit: mensen zoals jij dus. ‘Vtcrunner’
Afgelopen jaar toch iets minder indruk gemaakt als ik de stemmen zo bekijk (de stemmen die niet op jou gaan). ‘Dragonexsnipe2020’
 
Reactiescore
92
Discussie is nooit begonnen want Cave weigert überhaupt in te gaan op wat ik hierboven heb gepost zowel op het af als op skype. Het antwoord luidt altijd ''ik ken er het fijne niet van, maar....''
Toen ik met jou en schedel in discussie ging werd ik zwak, hersenloos en whatever genoemd.
Daarnaast lees en schrijf je in een discussie met Warre meer dan in een filosofisch essay. Zit daar niet altijd op te wachten. :rolleyes2:
Maar goed, ik zal nog eens reageren op je schets.

Wat ik spijtig vind, is dat slecht geïnformeerde cave leden toch een melding moeten maken van deze kwestie terwijl ze niet weten hoe de situatie ligt. Ik zal proberen een schets te geven van hoe de werkelijkheid ligt. In de periode van het vallen van One., is er vanuit onze kant een aanbod gekomen om de gehele resterende dorpengehalte ongeveer 50/50 te verdelen, waarbij jullie zelfs kwantitatief in het voordeel zaten. Echter wilde jullie als Cave zijnde hier niets van hebben omdat jullie dachten meer eruit te halen dan die deal. Wellicht hadden jullie zelfs al gesprekken lopen voor interns bij One. en zochten jullie het daarom niet om die deal af te sluiten. De 'massa' op Nap Time kwam en jullie begonnen al meteen met het afblocken van schedels mogelijkheid tot reactie. Jullie goed recht uiteraard maar op gegeven moment werd er zelfs zo diep geïnfiltreerd binnen neutraal gebied dat het niet meer recht te praten viel. Als excuus kwam Duck af met dat wij(Gentle) zogenaamd dit allen begonnen zijn door te 'cf'en' bij aapje d.m.v. een blits op een ex-One. mb. Onzin natuurlijk want dit gehele plan is duidelijk met voorbedachte rade uitgevoerd. Even later begonnen jullie zelfs met het benaderen van iedereen die over was, inclusief de mb's van aapje(Luc werd benaderd over mogelijke intern van z'n mb's).

Na de actie van Nap Time en de buiten proportionele keuzes die daarbij gemaakt zijn, heeft inderdaad zowat iedereen van Walk. gestemd op het internen van aapje. Dit terwijl we voor dit allen gebeurde, nog van mening waren om aapje gewoon weg te spelen met een stammassa(die zelfs al op het programma stond).

Dus om nou te zeggen dat alles zonder een oog op r2w gebaseerd is, is natuurlijk gewoon kul. Met die gedachtegang waren jullie als Cave zijnde wel ingegaan op die 50/50 deal. Maar nee, jullie zouden en moesten meer eruit halen dan wij dat zouden doen. Waarschijnlijk omdat jullie hem poepen voor onze, zo zegt men, kwalitatief betere positie.
slizz zei:
In de periode van het vallen van One., is er vanuit onze kant een aanbod gekomen om de gehele resterende dorpengehalte ongeveer 50/50 te verdelen, waarbij jullie zelfs kwantitatief in het voordeel zaten. Echter wilde jullie als Cave zijnde hier niets van hebben omdat jullie dachten meer eruit te halen dan die deal.

Onderstaande wereldafspraak was geschreven door schedel/Warre;
1579714942659.png
Jullie opperden inderdaad afspraken te maken tussen cave en walk om de derde partij uit de afspraak te verdelen. Toen dat voorstel kwam had one nog gewoon een leiding en wat actieve leden(langs walk vooral), maar volgens Warre golden de wereldafspraken dus al niet meer voor one. Voorstel kwam in de periode dat walk ver achter stond en cave vlot door one wandelde.

We hebben dat voorstel inderdaad afgewezen. Wat is er mis mee dat we gokten er meer uit te kunnen halen? Telkens komt het non-argument dat een wereld 50/50 moet worden verdeeld voor de oorlog start. Het is niet dat Cave & Walk bondgenoten waren en we vooraf zo'n afspraak hadden gemaakt, integendeel. We zijn vijanden en het is ons goed recht om ons best te doen meer uit de situatie te halen. Racen tegen de vijand vind ik sowieso gewoon leuk om te doen ipv. met perfect geometrische lijnen de wereld 50/50 te verdelen. Niet iedereen wil overal regels en afspraken voor.

Schedel zat bij meerdere accounts te bedelen om dorpen.
1579715188601.png
Vlak daarvoor hadden wij bovenstaande speler nog afgewezen om te internen. We hadden de intentie om alles netjes te fixen.

Hierna zijn we pas ingegaan op nap time.
1579727055793.png

slizz zei:
Wellicht hadden jullie zelfs al gesprekken lopen voor interns bij One. en zochten jullie het daarom niet om die deal af te sluiten.
No.

slizz zei:
De 'massa' op Nap Time kwam en jullie begonnen al meteen met het afblocken van schedels mogelijkheid tot reactie.
We sneden schedel inderdaad af op het punt waar hij ons af ging snijden. :rolleyes2:

slizz zei:
Jullie goed recht uiteraard maar op gegeven moment werd er zelfs zo diep geïnfiltreerd binnen neutraal gebied dat het niet meer recht te praten viel. Als excuus kwam Duck af met dat wij(Gentle) zogenaamd dit allen begonnen zijn door te 'cf'en' bij aapje d.m.v. een blits op een ex-One. mb. Onzin natuurlijk want dit gehele plan is duidelijk met voorbedachte rade uitgevoerd.
Poh, ja we edelden onze edellijn inderdaad frustrerend snel op. :biggrin:
Ik heb wel wat kaartjes van de dag dat je hem flipte.

Kaartjes zijn van 29 december, allemaal direct nadat gentle die pm had gestuurd. In bovenste plaatje is DUCKTATOR geel en walk wit. In onderste plaatje is gentle zwart en walk wit.
1579716959723.png
Voor de duidelijkheid, ayvamos sprong ongeveer 15u en gentle had een paar cfs op 10uur van zijn mainfront.


en zeer recent hebben we een aanbod gedaan om jullie 73 dorpen te geven in ruil voor 25 gewoon om de wereld leuk te kunnen houden. Het is keer op keer Cave, niet Walk, die dat soort voorstellen af wijst omdat ze denken er meer uit te kunnen halen... Jullie goed recht natuurlijk, maar als het dan uiteindelijk niet lukt om meer te pakken moet je ook de nadelen van je eigen keuzes accepteren ;)

70 dorpen die walk aanbied zijn van de vv ex-one speler american sniper, middenin ons cluster. De ex-one spelers weten nog wel hoe hard warre heeft lopen zeiken op vv's van neutrale spelers om de vijand dwars te zitten. Nuja, walk stuurt ook def naar hun vv's en vielen ermee aan. De andere dorpen zijn bewust genomen illegale cfs.
1579790915589.png
Cave moet daarentegen 15 legale dorpen afstaan, volgens cf afspraken.

Kaart 1 januari, de kruisjes tellen niet mee voor walk, dat zijn oudere illegale cfs van hen.
1579791917136.png
Zo ziet het er vandaag uit,
Linkse plaatje: Rechts van de zwarte lijn mocht walk niet edelen, recent nog bevestigd door warre dat deze altijd geldig waren;
Rechtse plaatje: Links van zwarte lijn moet cave afstaan volgens voorstel.

1579793166618.png

De illegale cfs die cave heeft waren om de ruil weer op gang te brengen, want DUCK had al eerder voorgesteld om cfs te gaan ruilen, maar dit werd geweigerd omdat het "een slechte deal" was. Schedel wist normaal wel dat ze niet kwaad bedoeld waren. Paar illegale cfs waren toevallig fout(zelfde moment).
Ik wil ook graag cf regels, maar jullie voorstel voelt niet zo lief als je het doet lijken. Als we de logica van american volgen kunnen we aan de laatste rimspelers bij walk massaal vv vragen en dat gebruiken om wat dorpen van walk af te persen. Ben ik niet zo'n voorstander van. :wink:

Er moet geruild worden omwille van afspraken, niet voor de dorpen. Als jullie alle illegale cfs geven, doet cave dat direct ook en hebben we,als het aan cave ligt, in no-time weer werkende afspraken.

Maargoed, ik zal jullie straks prive aanspreken om er wat voort achter te zetten en het hopelijk op te lossen. Eventueel kom ik er dan ook hier weer kort op terug.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Afgelopen jaar toch iets minder indruk gemaakt als ik de stemmen zo bekijk (de stemmen die niet op jou gaan). ‘Dragonexsnipe2020’
Maarten is gewoon populairder. Ik heb Walk dat op mij stemt, maar de helft van Maai, heel Chess en heel Hi Ho stemt op Maarten. Het is populariteit, niet skill.
Maarten weet namelijk dat ik beter ben dan hem, dat weet 99% van de spelers.

Verder maakt het niet uit of ik m win of niet, als mensen denken aan ‘beste deffer’ schiet mijn naam altijd binnen, dus dat is al genoeg voor me. Mijn ego wordt dagelijks gestreeld.
 
Reactiescore
766
Maarten is gewoon populairder. Ik heb Walk dat op mij stemt, maar de helft van Maai, heel Chess en heel Hi Ho stemt op Maarten. Het is populariteit, niet skill.
Maarten weet namelijk dat ik beter ben dan hem, dat weet 99% van de spelers.

Verder maakt het niet uit of ik m win of niet, als mensen denken aan ‘beste deffer’ schiet mijn naam altijd binnen, dus dat is al genoeg voor me. Mijn ego wordt dagelijks gestreeld.
Helaas geen titel meer..
 
Reactiescore
766
Dat zou elke verliezer zeggen. Zou wel leuk zijn als je dan aan gaat vragen dat de titel blijft staan, terwijl je, er zogezegd, niets om geeft.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Hoeft die niet aan te vragen, die blijven staan, zie @tim010 met zijn titels uit 2017
 
Reactiescore
766

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Reactiescore
967
Toen ik met jou en schedel in discussie ging werd ik zwak, hersenloos en whatever genoemd.
Daarnaast lees en schrijf je in een discussie met Warre meer dan in een filosofisch essay. Zit daar niet altijd op te wachten. :rolleyes2:
Maar goed, ik zal nog eens reageren op je schets.

Geen idee wie je bent of waar je naar refereert maar ik heb nergens een discussie omtrent dit onderwerp gevoerd in het bijzijn van Warre en jullie. Spijtig eigenlijk want misschien hadden we er wat aan gehad. Al vrees ik dat met de gehanteerde mindset van destijds we er toch niet uitgekomen waren. Volgens mij hebben jullie tot op de dag van vandaag nog steeds geen besef van hoe belachelijk hard jullie de afspraken hebben geprobeerd te misbruiken.
Al refereer je naar mijn bericht in de pm die je uit de context hebt gepakt en nu probeert te gebruiken om je posts kracht bij te zetten, dan valt dat nauwelijks een discussie te noemen.



Onderstaande wereldafspraak was geschreven door schedel/Warre;
Bekijk bijlage 16978
Jullie opperden inderdaad afspraken te maken tussen cave en walk om de derde partij uit de afspraak te verdelen. Toen dat voorstel kwam had one nog gewoon een leiding en wat actieve leden(langs walk vooral), maar volgens Warre golden de wereldafspraken dus al niet meer voor one. Voorstel kwam in de periode dat walk ver achter stond en cave vlot door one wandelde.

We hebben dat voorstel inderdaad afgewezen. Wat is er mis mee dat we gokten er meer uit te kunnen halen? Telkens komt het non-argument dat een wereld 50/50 moet worden verdeeld voor de oorlog start. Het is niet dat Cave & Walk bondgenoten waren en we vooraf zo'n afspraak hadden gemaakt, integendeel. We zijn vijanden en het is ons goed recht om ons best te doen meer uit de situatie te halen. Racen tegen de vijand vind ik sowieso gewoon leuk om te doen ipv. met perfect geometrische lijnen de wereld 50/50 te verdelen. Niet iedereen wil overal regels en afspraken voor.

De gedachte om meer winst te kunnen behalen dan die 50/50 is inderdaad niets mis mee en jullie goed recht dat te denken. Het gaat hier echter al een hele tijd over de manier waarop dit gebeurd is. Vandaar dat je, mits je het forum gevolgd had, al vaker de term 'buiten proportie handelen' bent tegengekomen.


Bekijk bijlage 16980

Al pakken we je eigen kaartjes erbij, van 29 december 2019, zie je het eigenlijk perfect. Al pak je de continentlijn als punt waar dit allen is begonnen(daar lag duck ongeveer voordat ze begonnen met edelen als een sneltrein van onder andere nap en overig ex-one spul), zie je eigenlijk al direct hoe absurd er geedeld wordt.

1579805202757.png1579805284320.png

Om het beeld nog wat beter te vormen, pak ik de overnames van die dag er even bij. Laat je oog eens vallen op de omcirkelde dorpen en de coords die daaraan verbonden zijn. Al kijk je bij ons zie je een sprong van 5 velden diep vanuit onze legaal verkregen cf op een mb van aapje(dugtrio), al ga je kijken bij jullie zie je het dubbele, 10 velden, vanaf de positie dat er geinternd wordt van nap time(met een paar uitzonderingen die gebruikt worden als extra jump).

Dit is dus exact wat er bedoelt wordt met de overtreffende trap vanuit Cave, er wordt aan beide kanten op dezelfde wijze gehandeld, maar Cave zal en moet er meer proberen uit te halen om kwantitatief zichzelf beter uit de verf te laten komen. Je probeert het gehele oostcluster van Walk af te snijden met één account en eigent hiermee alle ruimte die erachter zit toe aan jullie zelf. Hoe is dit eerlijk conform de regels die toen golden?(niet in neutraal gebied edelen wat niet grenst aan je cluster). Hopelijk zie je zelf een beetje in hoe belachelijk de manier van handelen is geweest. En ik spreek nog niet eens van de opvolgende weken hierna waarbij er zelfs tot aan SM toe geinternd wordt om ons af te zetten.

En ja, ik weet dat wij zelf ook de fout zijn ingegaan door ons niet te houden aan die afspraak betreffende neutraal gebied. Maar al neemt iemand zo'n wereldbeslissinde stap, kun je lastig achterblijven en toekijken.
 
Reactiescore
766

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik won de eerste verkiezing, hoezo weinig?

Ben je werkelijk zo dom of doe je alsof?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Het zou maar saai zijn als je elk jaar The Snipe wint omdat je de beste zou zijn. Zie al voor me: "The Snipe 2019 & The Snipe 2020 & The Snipe 2021" boven Laurens z'n profiel.
 
Bovenaan