Golden Awards

Reactiescore
1.918
Favoriete forum poster:
Ruai, bedankt aan Ruai om je pauper osjes 4uur lang te laten staan <3



1579703684482.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zal vanavond nog eens een heel doordacht lijstje posten dan, volledig objectief bekeken zonder de situaties te verdraaien.
 
Reactiescore
967
En daar ga je weer een stapje verder in het zwart maken van Cave op deze wereld.

Dus jij beweert dat de rol van Walk in het verhaal C55 alles perfect volgens de moraliteit neergeschreven door Warre de Correcte is uitgevoerd?

Al breng je iets naar voren op het forum, ongeacht je kennis betreffende dit onderwerp, wees dan ook bereid daarop in te gaan al komt er een reactie op

Ik heb een dikke maand in de onderhandelingen gezeten met Walk, Cave en one over wereldafspraken. Ik vond je daar vrij tot zeer oké. Ik heb echter geen zin om nu een maanden oude skype chat te gaan doorkruisen op zoek naar alles waarvan ik vind (gaat hier steeds over een persoonlijke visie) dat je die feiten gebruikt het in het voordeel van Walk of om Cave zwart te maken. Want dat is in the end waar W69 om draait voor Walk.

De deftige tegenstand (Fuifje, wat van One.) hebben jullie toch al weggespeeld dus veel eer valt er voor jullie hier niet meer te halen.

Wellicht al zoek je het begrip propaganda op dat je voor jezelf de vraagstukken kunt beantwoorden. Maar dat is nog niet eens het doel van mijn posts. Al zet je in een AF lijst neer dat een bepaalde stam op jammerlijke wijze handelt(jouw visie) dan lokt dat enige reacties uit. Of althans je kunt verwachten dat er een tegenreactie op komt. Zeker al baseer je deze mening op een subjectief gevormde schets vanuit jouw manier van hoe je denkt dat de situatie is gegaan.

Ik meld overigens nergens dat Walk. wel moreel heeft gehandeld. Maar zoals al vaker is aangehaald was het zeker niet Walk. die begon met de acties die tot deze shitshow leidde. Al hebben wij daar zeker ook een aandeel in door te reageren op jullie acties met een identieke handeling. Al moest Cave daar natuurlijk weer een schepje bovenop doen met een buiten proportionele tegenreactie. En zo blijf je natuurlijk afdwalen in die visuele cirkel. Nu is er door Cave weer het initiatief genomen om een ex One. account(nap time), waar voorheen overigens werd beweerd als neutraal account beschouwd te mogen worden, als edelspam account te gebruiken. Dit terwijl wij als Walk. zijnde hier nooit aanleiding toe hebben gegeven. Dat zijn van die bepaalde keuzes die Cave schijnbaar nodig acht om een kans te maken in de oorlog. Niet raar opkijken al verlaagt Walk zich weer tot jullie niveau.
 
Reactiescore
1.478
vergeet er niet een Cacturne > abuser in te gooien he nu, hebben we al paar dagen gemist
Alsjeblieft niet, ik was net blij dat die spam wat minder werd. Ik kreeg toen ik nog mb van cacturne was zelfs ingame bijna dagelijks een reminder.
 
Reactiescore
1.918
:mad:1579704795884.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ps: volgend lijstje is volledig objectief. Deel je mijn 100% objectieve uitlatingen niet, gelieve deze niet zichtbaar te uiten in de vorm van haat. Bij voorbaat dank


Beste speler: Voor mij persoonlijk is er geen echte positieve uitschieter. Er zijn wel mensen die hun meer inzetten dus op die manier "beter" zijn, maar ik ben hier niet om complimenten te geven dus laat deze maar open.

Beste stam: Walk. Beetje lastig hier omheen kijken. Ook al was onze laatste massa geen succes, toch worden er keer op keer winsten gemaakt en zijn er geen verliezen. Lijkt wel een bende werklozen bij momenten, sommigen zijn permanent online hoe dan?

De beste stam speler: Ik kan hier met een gerust hart Joachim zetten. Deze jongen laat zich permanent uitlachen om het stamgevoel bij de overige stamleden te bevorderen omdat ze een gezamenlijk doel hebben, lachen met Joa. Zo moeten er meer zijn!

Het grootste ego: Abuser. Hoe ze hun minderwaardigheidscomplex zo laten overnemen met hun ... > ... fake news campagne, schrijnend. Ik wens ze het beste toe want ze verkeren in een uitzichtloze situatie als ze zo blijven voortdoen.

Beste leider: Het zou maar misplaatst zijn om hier niet de koning van de nieuwjaarsspeeches neer te planten. Het is mijn eigen voorbeeldfiguur en leider Warre. Wie anders kan zijn alpha-zelve zo hard doordrukken in een stam, en zoutmijn Madieu onder controle houden op 1 account?

Slechte leider: Hier schiet niet echt iemand uit (One leiding) want iedereen (One leiding) heeft wel zijn negatieve (One leiding!!!!) en positieve kanten. Moest ik dan toch iemand moeten kiezen, zal het de One leiding zijn. Misschien iets te laks omgesprongen met regels early game en leek niet echt iemand te zijn die deze stam ongeleide projectielen onder controle kon houden.

Meest overschatte stam: Er schiet nu geen onwaardige stam meer over, en echt een heel overschatte stam is er nooit geweest. Misschien de mb stam van Calamity? Je kan hier geen kwaliteit verwachten als je in een mb stam zit van Cala haha wtf noobs

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte speler: Alweer een lastige categorie. Deze ga ik niet in detail bespreken, maar heb wel een kleine top 10 (in willekeurige volgorde) samengesteld: DUCKTATOR, Sons of Durin, De Geitenbijters, Ruai, Freyr44, Why Not?, No Woman No Cry, Alexandria Morgan, Hope and Despair, ohh muffin.

Meest onderschatte speler: -

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Met Stan. Verder zijn er amper mensen die mij kunnen bekoren uit het Cave kamp. Zijn jullie allemaal zo verzuurd geboren?

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Genoeg figuren die mij naar deze wereld hebben gelokt horen hier op zijn plaats, maar bij voorsprong toch wel die Chris. Het zal aan mijn afkeur van minder begaafden liggen mogelijks, wie weet.

Mooiste speler naam: Cacturne natuurlijk! Wat kan er boven een Pokémon naam?

Mooiste stam naam: Lastige keuze, al ga ik dan maar voor Walk. Het tekstje "You can find us Walking the Road to Perfection, because we don't Run!" is dan wel weer cringe asf.

Het tofste topic: Spotprenten. Laat er geen twijfel over zijn, dat is de plaats waar ik echt kan floreren op dit spel!

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: Hoofdcactus papa Semen. Hij blijft die glimlach maar op mijn gezicht toveren :smile: :smile: :smile:

cor.PNG
Mooiste profiel foto van spelers:

TAS.gif

Mooiste profiel foto van stammen:

cave.png

Grootste blunder:
Te weinig spotprentjes gemaakt. Ik kon er gemakkelijk nog een paar duizend meer uitpersen als ik echt wou, maar ik nam de situatie for granted en had er niet op gerekend dat One zo snel weg zou zijn. Een fout om uit te leren dus

Mooiste actie van de wereld: Toen Coruscant eindelijk weggespeeld werd door de kwaliteitsvolle acties van Cave op One. Mijn eeuwig respect om de tw God te verslaan in een eerlijke 1v1.
 
Reactiescore
2.386
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Met Stan. Verder zijn er amper mensen die mij kunnen bekoren uit het Cave kamp. Zijn jullie allemaal zo verzuurd geboren?
Dankeee, leuk lijstje. Vooral de opsomming bij 'Meest overschatte speler' gunde ik een glimlach :)
 

Deleted User - 24028

Guest
@MementoMori Volgens mij reageer je hier al een aantal keren op @slizz zijn posts denkende dat hij mij is... En dat voor een vrij tot zeer intellectueel persoon :$

Desalniettemin heeft slizz best mooi verwoord wat ik ook zou zeggen. Walk zet nooit de eerste stap richting onfair spel of verpesten van de wereld, maar wij zullen wel stappen zetten als een andere stam dit doet. Maar ook die stappen zullen altijd in verhouding zijn ;)

Het is vanzelfsprekend dat iedereen (en dus ook elk leider) het beste wilt voor zijn eigen stam. Maar ik denk dat er voldoende voorbeelden zijn die aantonen dat ik vooral streef naar een leuke wereld. Het voorstel om de wereld 50/50 te verdelen is niet meer willen dan dat verdient en eerlijk is, en zeer recent hebben we een aanbod gedaan om jullie 73 dorpen te geven in ruil voor 25 gewoon om de wereld leuk te kunnen houden. Het is keer op keer Cave, niet Walk, die dat soort voorstellen af wijst omdat ze denken er meer uit te kunnen halen... Jullie goed recht natuurlijk, maar als het dan uiteindelijk niet lukt om meer te pakken moet je ook de nadelen van je eigen keuzes accepteren ;)
 
Reactiescore
2.444
Desalniettemin heeft slizz best mooi verwoord wat ik ook zou zeggen. Walk zet nooit de eerste stap richting onfair spel of verpesten van de wereld, maar wij zullen wel stappen zetten als een andere stam dit doet. Maar ook die stappen zullen altijd in verhouding zijn ;)

Toch knap dat je zoiets weet te zeggen terwijl je de wereld start met een farm-script die inmiddels illegaal is en waarvan jij zelf verbaasd was dat die door de keuring van het TW-team kwam. Om nog maar niet te spreken over het misbruik verhaal, want daar zal je vast wel een prachtig voorbeeld weten te geven van een andere stam die 'iets' eerst deed. Het 'maar hij deed het eerst' excuus gebruiken kinderen, kunt toch wel enigszins verantwoordelijkheid nemen voor je eigen handelingen zonder het op andere te moeten afschuiven?

Verder leuke lijstjes!
 

Deleted User - 24028

Guest
Toch knap dat je zoiets weet te zeggen terwijl je de wereld start met een farm-script die inmiddels illegaal is en waarvan jij zelf verbaasd was dat die door de keuring van het TW-team kwam. Om nog maar niet te spreken over het misbruik verhaal, want daar zal je vast wel een prachtig voorbeeld weten te geven van een andere stam die 'iets' eerst deed. Het 'maar hij deed het eerst' excuus gebruiken kinderen, kunt toch wel enigszins verantwoordelijkheid nemen voor je eigen handelingen zonder het op andere te moeten afschuiven?

Verder leuke lijstjes!
Het gaat niet per definitie om wie het eerst deed (was nogal fout verwoord) maar eerder om de actie en de gevolgen er van.

De acties die jij noemt bijvoorbeeld (even buiten beschouwing gelaten dat ik het script pas gemaakt heb tijdens deze wereld en het zelf amper tot niet gebruikt heb) hebben er niet voor gezorgd dat Walk een voorsprong heeft gekregen op anderen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar gemiddeld aantal punten van een speler in Walk ligt dat op 3.7 mil terwijl bij Cave op 3.9 mil. Cave is ook nog steeds 1.5 mil groter dan Walk en dat verschil is vele malen groter geweest (en zal mogelijk terug groter worden gezien Cave nog paar mil aan intern heeft liggen). Het account dat het meeste geprofiteerd heeft van misbruik is Abuser, toch is dat account "maar" het 4de grootste van Walk en staan er nog 3 Cave leden boven in de ranglijst. Dit zijn cijfers van nu, maar ook in de tijd van One (voor de oorlog) was Walk kleiner.

Als de zaken die jij noemt dus zo een groot verschil gemaakt zouden hebben, hoe kunnen die cijfers daar dan het resultaat van zijn? Want wat je eigenlijk zegt is dat wij extreem veel meer hebben gefarmt en early game boostst hebben gebruikt, maar de cijfers tonen dat helemaal niet aan!

Wat de race in C55 betreft ging het heel de tijd gelijk op, om het makkelijker te maken is er voorgesteld het gewoon eerlijk 50/50 te verdelen. Dat is door Cave afgewezen. Vervolgens heeft Cave proberen terrein te pakken en hebben ze een massa gedaan op NAPtime, het is te zeggen een massa waarbij ze op voorhand met de spelers gesproken hebben en afgesproken hebben dat die niet zou deffen tegen Cave in ruil voor in eerste instantie een deel dorpen te laten liggen en later zelfs in ruil voor het joinen van de stam (als speler). Ondertussen defte diezelfde speler wel volop tegen Walk en pakte die zelfs cf's mega diep in Walk... (dat kan je gerust een verdoken intern en een samenwerking noemen) Bij deze actie heeft Cave dan ook nog eens Walk afgesneden en zo een heel stuk rim geclaimd (eerst front maken en daarna pas de rest er tussen edelen). Als de nr 1 stam die al groter is op die manier hun kwantitatieve voorsprong probeert uit te bouwen dan kan je spreken van R2W en het uit balans brengen van de wereld. Walk heeft daar op gereageerd om cave niet kwantitatief gigantisch te laten uitlopen, en Walk heeft daar niet eens moeite voor moeten doen want ze kregen het gewoon aangeboden eenmaal duidelijk werd dat Cave dit deed :$

Wat ik met mijn vorige post dus bedoelde was dat Walk enkel wereld veranderende acties (recruit van aapje) heeft doorgevoerd als reactie op Cave om het speelveld terug te effenen. En het woord reactie indiceert in elk geval dat het pas is gebeurd na de andere actie, vandaar "zij deden het eerst".

Ik vind het ergens jammer dat het zo is moeten lopen, anderzijds is het front nu veel sneller gevormd en kon de eindstrijd deftig beginnen. Nu is het alleen nog kijken of deze wereld op een leuke manier kan verder gaan, maar dat gaat afhangen van Cave vrees ik ^^
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Reactiescore
634
Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.

Als account hadden wij tijdje geleden besloten om te stoppen met TW.
Reden van stoppen waren wij helaas vergeten te vermelden en nu herhaaldelijk geroep naar Coruscant wil ik dit ook mededelen met jullie.

De laatste weken van account Coruscant in W69 kregen wij steeds meer berichten of wij aub wilde stoppen met spelen.
Jullie meiden, ventje van Warre en Ma van Joa meldden o.a. dat hun ventjes Coruscant schreeuwend wakker werden.
Zij maakten zich serieuze zorgen over de gezondheid van hun ventjes :).
Om de gezinnen rust te gunnen, vooral aan die van Warre die nachten door ging werken aan zijn prive scripts, besloten wij als account om te stoppen met TW.
Nu ik het hierbij bekend heb gemaakt wat de reden was om te stoppen met W69, graag meer respect voor ons besluit en laat account Coruscant buiten jullie gevecht.
Wie W69 gaat winnen boeit mij namelijk niks, wij zijn als account ermee gestopt om jullie gezinnen te redden.

Wat de race in C55 betreft ging het heel de tijd gelijk op, om het makkelijker te maken is er voorgesteld het gewoon eerlijk 50/50 te verdelen

Was de verdeling van 50-50 enkel in dorpen om wereld eerlijk verder te kunnen spelen of ook in de privé scripts 50-50 ?

Dat is door Cave afgewezen

Kon dat ook maar gezegd worden over One die "belachelijke" voorstellen van Warre had afgewezen :(

In ieder geval succes aan Walk en Cave,
Laat degene met de meeste Boost Accounts en Prive scripts wereld winnen !
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Cringe
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Iemand zijn medicatie tegen pshychoses en waanbeelden vergeten in te nemen
 
Reactiescore
2.444
Het gaat niet per definitie om wie het eerst deed (was nogal fout verwoord) maar eerder om de actie en de gevolgen er van.

De intentie van je actie is om oneerlijk voordeel te behalen, maakt het dan uit wat de gevolgen van deze actie zijn? Dan duiken we wellicht te ver de ethiek in maar niet onbegrijpelijk gezien het over fairplay en een eerlijke wereld gaat. Dat terzijde begrijp ik best dat jij jezelf en je stam de best mogelijke kans op een overwinning wilt geven, die drijfveer om te winnen is hartstikke mooi en kan ik waarderen. Maar zou een stuk aangenamer zijn als er geen bullshit excuses voor deze handelingen gemaakt worden.
 
Bovenaan