Golden Awards

Reactiescore
429
Onmogelijk, Ruai is slechter

1 persoon maakt niet meteen een account slecht jeremy

Dat weet je donderdersgoed
Bijna iedereen heeft wel eens iets fout gedaan, sommige meerdere keren waaronder ik zelf

Maar gelukkig leer je vaak van fouten en weet je vaak pas wat je er aan moet als het te ver is.

Ik ga geen pagina's lange discussie aan, en dat is ook zeker niet nodig.

Want dit is gewoon mijn mening hierover.
 
Reactiescore
853
1 persoon maakt niet meteen een account slecht jeremy

Dat weet je donderdersgoed
Bijna iedereen heeft wel eens iets fout gedaan, sommige meerdere keren waaronder ik zelf

Maar gelukkig leer je vaak van fouten en weet je vaak pas wat je er aan moet als het te ver is.

Ik ga geen pagina's lange discussie aan, en dat is ook zeker niet nodig.

Want dit is gewoon mijn mening hierover.
Discutabel, hij had op W60 toch echt een co en zelfs met co wist hij ruim 1mio punten te verliezen in wat 2 dagen...? Dus deze speler maakt een account toch echt wel slecht in mijn ogen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Tijd voor nog eens een lijstje van One dan! Mag met enkel plaatjes ook, moest het schrijven van volwaardige zinnen een probleem blijken
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Heb je zoveel mogelijkheden en dan maak je zoiets bizar slecht. Jammer weer!
 
Reactiescore
1.542
Een 2.0 lijstje van mijn kant, is alweer even geleden en er is genoeg verandert in de wereld. Heb zo objectief mogelijk gekeken en kijk vooral naar het huidig stadium van de wereld.

Beste speler:
Ik denk dat het niet heel gek is om een aantal Walk. namen neer te zetten. Walk. heeft er voor 3/4 van gezorgd dat One. zulke verliezen heeft geleden, naar mijn mening plukt Cave daar nu de vruchten van in het noorden. Spelers die een benoeming verdienen: Schedel, Gentle (goed herpakt na een slechte en langzame start) & Abuser. Nogmaals, ik ken niet iedereen en krijg niet alles mee wie bijv. de kar trekken bij Walk. Vecht zelf maar uit wie de opper baas is. :)

Beste stam:
Overduidelijk Walk. Tot nu toe het meeste winst geboekt van alle stammen. Heb zelf nog weinig ontvangen qua massa's mar via vv wel gezien dat er een duidelijk en groot verschil is tussen de opzet van massa's en communicatie. Mochten One. en Cave. hieraan willen tippen dan moet er wel een tanje bij denk ik.

De beste stam speler:
Geen idee wie bij de concurrerende stammen de kar trekken op het gebied van stam speler. Bij One. zijn dat overduidelijk de noobjes van de Pretbedervers, zij hebben in veel lijstjes veel te weinig waardering gekregen voor de vele nachten die zij vv hebben gedraaid voor One. Daarnaast ook een shoutout voor Pim van NAP time (voorgaand RudyNiet). Echt een topper die niet beroerd is om bij te springen waar nodig & Pieter van TIFS die weer terug is gekomen en het account nieuw leven heeft ingeblazen. Ps. mijn co Rammy is ook een topper :)

Het grootste ego:
N.v.t. Heb geen zin meer om met modder te gaan gooien.

Beste leider:
In Cave en Walk zijn de leidingen i.i.g. beter geregeld dan dat het bij One. ooit was. Velen hebben hier geprobeerd om het op te pakken maar het probleem was dat er hier een hoop ego's (zaten) die maling hadden aan normen en waarden. Als je niet iedereen achter je krijgt dan krijg je na een tijdje het gevoel dat je tijd verspilt aan iets wat weinig nut heeft. Toch moet ik wel zeggen dat ik nog nooit zoveel gejank en gezeik heb gehad over wereldafspraken. Normaliter kan dat vrij snel met een aantal stammen afgesproken worden maar het is soms wel lachwekkend hoe dat op deze wereld ging.

Slechte leider:
Niemand, iedereen doet zijn best en komt op voor de idealen van zijn/haar stam.

Meest overschatte stam:
One en Cave. naar eigen ervaring. One in het begin erg overschat waardoor het nu allemaal bagger lijkt, valt opzicht wel mee als je de situatie helder bekijkt waar wij in zaten. Cave staat nummer 1 maar de massa's die ik gezien heb waren niet denderend en zullen tegen Walk. echt beter moeten wil je kans maken. Hoop dat beiden alles kunnen en zullen geven zodat het nog leuk wordt ;)

Meest onderschatte stam: -
N.v.t. Denk dat er geen onderschatte stam meer is in dit stadium van de wereld.

Meest overschatte speler:
Sod. Laat toch eens wat meer van je zien :D heb nog amper clears van je voorbij zien komen op One. überhaupt. Als nummer 1 vind ik dat je voorop moet gaan in de strijdt en toonaangevend moet zijn waarom jij op die plek staat. Verder een aantal spelers binnen One. die gerunned/gestopt zijn van hun accounts en de rest achter hebben gelaten, had het van sommigen helaas niet verwacht.

Meest onderschatte speler:
Ducktator, mooie dingen laten zien tegen account Corus, al hielp het aantal clears wat je gedoneerd kreeg van de stam wel aardig mee denk ik. Verder de pretbedervers, zij hebben net als wij nog weinig tegenslagen of incs. überhaupt gehad denk dat tegenstanders hier een zware kluif aan zullen krijgen. Van Walk. hebben wij persoonlijk team Vamos en Sick onderschat. Dacht ze wel weer weg te spelen maar er zitten nu actieve teams op die vastberaden zijn om niet zomaar ten onder te gaan. Helaas zitten wij hier nu zowat in ons eentje te klooien maar hoop dat ik jullie nog eens wat dorpjes mag afnemen ^^.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Spelers van Walk en Cave. Ken de meeste van One. via w60/65 goed dus ik merk dat ik niet echt nieuwe mensen meer tegenkom. Dit is voor mij dan ook de eerste keer dat ik tegen Walk/modus speel en cave ken ik vrij weinig mensen van. (of ze moeten er anoniem spelen ofz :p) Het is nooit verkeerd om te kijken hoe anderen dingen aanpakken waardoor je zelf ook weer beter kan worden :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Runners, geen vastberaden/inactieve spelers, ratten etc. Er zijn voor mij op dit moment niet echt specifieke spelers die mij de keel uit komen.

Mooiste speler naam:
To infinity for serenity.

Mooiste stam naam:
Road to perfection --> Walk.

Het tofste topic:
Golden awards en spotprenten. Heerlijk elkaar bekogelen met van alles en nog wat.

Het domste topic: -
N.v.t.

Favoriete forum poster:
Cacturne/Abuser. Wel leuk om te zien hoe jullie de sfeer er in houden met ludieke posts en puik photoshop werk.

Minst favoriete forum poster:
Zure lui die alleen maar kunnen zeiken over de kleinste dingen.

Dikste wannabe op het forum:
Frank @Chicago blackhawks Tja moest je toch ergens een keer benoemen dus dan ben ik er maar vanaf.

Dikste wannabe in het spel:
N.v.t.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ikzelf, aapjeklapklap. Wat is een goede lijst zonder jezelf te benoemen ^^. Nog genoeg edelruimte en momenteel front tegen 3 Walk. spelers aan. Wij hopen dat we het nog lang vol kunnen houden en het deze heren lastig kunnen maken. Verder denk ik dat binnen One team pret en tifs gebrand zijn om actie te ondernemen of een goede massa af te slaan. Binnen Walk en Cave benoem ik Sickminds (stam: Sol) en van Why not.

Meest belovende stam voor de toekomst: -
Walk. simpelweg omdat ze op dit moment naar mijn mening het meest hebben laten zien wat er goed uit zag. Hoop dat het spannend wordt.

Mooiste profiel foto van spelers: ( Schedel)
132621_large.png
Mooiste profiel foto van stammen: (Cave)
132941_large.png

Grootste blunder:

De keuze om eerst een stammassa te gooien op Cave (die faalde door vv knopen) waardoor walk het zuidfront voor was. hierdoor viel account Celtic Warrior waardoor ons hele plan in duigen viel om schedel, gentle en vamos een flinke klap uit te delen. Bij elkaar hadden we met 4 accounts zo'n 450 edels en met de clears van de (mb) stammen en One zelf weet ik zeker dat we winsten konden pakken. Helaas was Walk. letterlijk 2 dagen voor ons waardoor we dit nooit meer hebben kunnen plannen als hoe het toen stond (tot mijn teleurstelling) Persoonlijke grootste blunder is om te laat te handelen om mb's weg bij het front te halen waardoor ik nu met 2 cf's opgescheept zit. Erg jammer is toch een smetje op mijn mooie front.

Mooiste actie van de wereld: Van mijzelf om Ayvamos (vorige bespelers) bijna volledig weg te vegen en de tactische zet van ons om de rim af te schermen zodat Walk. ons niet kon omsingelen aan de rechterkant waar Sickminds nu gepositioneerd zit. Verder denk ik dat de mooiste en meest doeltreffende actie tot nu toe de val van Celtic/Tas was. Goede massa's, erg strakke timings en veel inzet getoond om dit te bewerkstelligen. Met wat meer inzet vanuit One. hadden we het veel beter kunnen/moeten doen. Helaas is dat allemaal achteraf.

Hoop dat het nog een spannende en eerlijke wereld mag worden, wat de uitkomst ook is.

Luc
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
Mooi, eerlijk lijstje luc :)

Hopelijk houden jullie, ondanks alle tegenslagen, de moed er daar wat in.
 
Reactiescore
983
Mooi lijstje Luc!

Benieuwd hoe lang aapje zich staande kan houden maar iets zegt me dat dat wel nog een hele tijd kan duren.
 
Reactiescore
1.542
We hebben dorpen gepakt bij een 2mans actie. Onze massa's waren slecht door aantal punten.

Mja oké maar dat is wel deels omdat er week in week uit door zowat heel cave op Corus wordt aangevallen ;p hangt wel samen ofc. Dorpen verlies had te maken met bezetting maarja die dingen gebeuren:)
 

Deleted User - 24028

Guest
Mooi lijstje Luc :)

Mooiste profiel foto van spelers: ( Schedel, gejat plaatje maar wel mee eens.)


Wat bedoel je daarmee ? gejat ?

Mooiste actie van de wereld: Van mijzelf om Ayvamos (vorige bespelers) bijna volledig weg te vegen en de tactische zet van ons om de rim af te schermen zodat Walk. ons niet kon omsingelen aan de rechterkant waar Sickminds nu gepositioneerd zit. Verder denk ik dat de mooiste en meest doeltreffende actie tot nu toe de val van Celtic/Tas was. Goede massa's, erg strakke timings en veel inzet getoond om dit te bewerkstelligen. Met wat meer inzet vanuit One. hadden we het veel beter kunnen/moeten doen. Helaas is dat allemaal achteraf.

In hoe verre dit tactisch spel was en in hoeverre je dat eigenlijk cadeau hebt gekregen van Walk zullen we maar in het midden laten zeker :D
 
Reactiescore
1.542
Mooi lijstje Luc :)


Wat bedoel je daarmee ? gejat ?

In hoe verre dit tactisch spel was en in hoeverre je dat eigenlijk cadeau hebt gekregen van Walk zullen we maar in het midden laten zeker :D

Die plaatjes heb ik via een citaat van een ander gejat, dat bedoelde ik :p had geen zin om ze zelf te uploaden etc.
En naja dat deel waar het gezeik over was bedoel ik meer, dat wij daarheen jumpten was puur omdat anders jullie langszij konden komenn. Die dorpen die we kregen versterken uiteraard wel flink de positie.
 

Deleted User - 24028

Guest
Die plaatjes heb ik via een citaat van een ander gejat, dat bedoelde ik :p had geen zin om ze zelf te uploaden etc.
En naja dat deel waar het gezeik over was bedoel ik meer, dat wij daarheen jumpten was puur omdat anders jullie langszij konden komenn. Die dorpen die we kregen versterken uiteraard wel flink de positie.
Ahh op die manier, dacht even dat je bedoelde plaatjes gejat van de maker (zo noemen ze dat wel eens).
 
Reactiescore
1.542
Acc was gewoon on, just saying

Ja dat wel maar kwam voor hun op dat moment niet uit en veel gerommel met vv etc. maakt ook niet uit achteraf, winst is winst.
 
Reactiescore
2.478
Bestaat deze wereld lang genoeg voor een einde jaar award topic?
 
Bovenaan