Golden Awards

DeletedUser72508

Guest
Duidelijk 1 van de eerste lijstjes vanuit Cave :rolleyes:
Speel pas 3-4 weken er, met de info/kennis die ik had wou ik toch wat maken in de hoop dat andere ook weer eens wat zouden maken.
GA is toch altijd interessant
 
Reactiescore
983
Speel pas 3-4 weken er, met de info/kennis die ik had wou ik toch wat maken in de hoop dat andere ook weer eens wat zouden maken.
GA is toch altijd interessant

Super dat je er moeite in hebt gestoken en idd GA lijstjes zijn altijd leuk en ieder heeft zijn persoonlijke mening.

Alleen viel het al vrij hard op vanaf je eerste antwoord.. Duidelijk dat je nog niet de hele wereld speelt als je SOD als beste speler zet :)
 
Reactiescore
1.581
Sod neerzetten als beste speler is inderdaad onterecht. Idk of het waar is hoor maar als je de nummer 1 van de wereld bent door alleen rim noobs te pakken en het niet aan durft om te fronten dan ben je geen nr. 1 waardig. Dat er niet gefront durft te worden kan dan ofc. wel te maken hebben dat er solo wordt gespeeld.

Blijf het verder jammer vinden dat iedereen maar doet of het zo slecht is van ons dat we langzamerhand bezwijken. Ja er zijn fouten gemaakt op/door accounts binnen One die de onderlinge resultaten wel heel erg hebben doen keren, maar als je ziet hoe wij om de 3/4 dagen constant een stam massa ontvangen met spelers die letterlijk allemaal fronten met 1/2 accounts tegen zich dan is dat misschien niet zo heel gek na een aantal weken/maanden.

De grootste reden van ons falen is en blijft de bezetting van de accounts. Zoals ik wel eerder heb aangehaald hebben een aantal hoog van de toren geblazen en een grote mond gehad waardoor veel mensen tegen ons wilden spelen. Extra kut is het dan als 3/4 van die mensen gestopt zijn en de rest daardoor zware moeite heeft extra spelers te vinden. Neemt verder niet weg dat er complimenten gegeven kunnen worden aan de tegenstanders die wel de vastberadenheid hebben om constant door te blijven gaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
853
Lol waardeloze lijst.

Je probeert te zeggen Cave top, Walk ok, One flop met die lijstje geloof ik? En dan zet je ook nog je eigen account als meest belovend, nu ik weet dat jij er speelt zou ik eerder gaan voor grootste flop account maar goed.
 
Reactiescore
853
Zeg nergens dat hij geen compleet idiote lijst mag posten he, geef enkel mijn mening, als we allemaal hetzelfde reageren op de lijstjes wordt dit wel een geweldig topic dan
 

DeletedUser72508

Guest
Lol waardeloze lijst.

Je probeert te zeggen Cave top, Walk ok, One flop met die lijstje geloof ik? En dan zet je ook nog je eigen account als meest belovend, nu ik weet dat jij er speelt zou ik eerder gaan voor grootste flop account maar goed.
ik kan het zout vanaf hier proeven

Zeg nergens dat hij geen compleet idiote lijst mag posten he, geef enkel mijn mening, als we allemaal hetzelfde reageren op de lijstjes wordt dit wel een geweldig topic dan
ik heb aangegeven dat ik gelimiteerde kennis heb over de wereld en daarop mijn lijstje baseerde, het spijt me dat ik niet aan kontlikken doe zoals heel veel mensen op het AF en dus niet namen ga noemen om mensen maar te pleasen. waar speel je? wil je dat ik mn lijstje aanpas zodat je je beter voelt? grow up joh
 
Reactiescore
853
Je doet nu alsof ik salty ben dat mijn account niet in je lijstje staat? Maarja lig daar wel echt wakker van zeg, sta niet in het lijstje van de slechtste speler op w69 shit man
 

DeletedUser72508

Guest
Je doet nu alsof ik salty ben dat mijn account niet in je lijstje staat? Maarja lig daar wel echt wakker van zeg, sta niet in het lijstje van de slechtste speler op w69 shit man
mijn reactie was niet echt volwassen. kinderachtig zelfs.

Ik vind het alleen jammer dat er zó gereageerd wordt op een lijstje dat ik maak als er zelfs van tevoren wordt aangegeven dat het lijstje gemaakt wordt met weinig kennis en in de hoop dat het andere mensen stimuleert om iets te maken.

is mijn lijstje goed? misschien, merk wel dat er veel mensen anders denken over mijn lijstje, wat zeker mag, dus dat gooi ik dan op gelimiteerde kennis vanuit mij.
is het gemaakt met de beste bedoelingen? ja.

anyways, sorry dat ik me liet kennen en kinderachtig reageerde.
ik hoop over een tijd weer een lijstje te maken maar deze keer dan met meer kennis van zaken.
 
Reactiescore
767
@Arrighi zo doe je dat


CACTURNE IS HET SLECHTSTE ACCCOUNT VAN W69
 
Bovenaan