- Reactiescore
- 634
maar er zit vast wel een addertje onder het gras
Mollen houden hun winterslaap
maar er zit vast wel een addertje onder het gras
Een simpel voorbeeld wat aanvallen makkelijker maakt: cijfers op je kaart naast dorpen van tegenstanders waar je een scoutrapport van hebt. Deze cijfers duiden op het aantal clears dat daar nog voor nodig zijn om door te breken. 1 stap verder: cijfers die de toestemming van die dorpen laat zien en daarbij de verhoging per uur meeneemt.Nu is het wel zo dat als je al die dingen in 1 script wilt stoppen je een pakket krijgt waar een Sangu U tegen zegt, en je dat ook niet zo 1 2 3 gemaakt en getest krijgt. elk onderdeel zou afzonderlijk getest en ontwikkeld moeten. neem bijvoorbeeld alleen al het optimale verzendtijden berekenen. Hier zijn al zoveel verschillende situaties te bedenken (bijvoorbeeld: zo snel mogelijke looptijden per dorp, zo kort mogelijke langste looptijd, zo laat mogelijk door torens heen, combinaties van verschillende dingen enz.) voor veel van die dingen zijn al zulke complexe algoritmes nodig dat die nog niet eens bestaan, laat staan dat dat met elkaar in 1 megascript terecht kan komen. Kijk maar naar huidige planners als fxulity en modusplanner. In beide gevallen heb ik al vaker met de hand een voor mijn situatie betere planning gemaakt dan deze planners ooit hadden kunnen geven.
Verder heb je ook nog een laag skills die, in mijn ogen, onmogelijk te vervangen zijn door scripts. Namelijk het maken van een dorpsindeling, groepsindeling en troepenindelingen. Alle 3 hebben een zeer significante invloed op zowel het aanvallen als verdedigen.
Je merkt gelijk dat er veel kleuters binnen Walk spelen.
Het is bijna bed tijd en gelijk stoppen ze met posten
Een simpel voorbeeld wat aanvallen makkelijker maakt: cijfers op je kaart naast dorpen van tegenstanders waar je een scoutrapport van hebt. Deze cijfers duiden op het aantal clears dat daar nog voor nodig zijn om door te breken. 1 stap verder: cijfers die de toestemming van die dorpen laat zien en daarbij de verhoging per uur meeneemt.
Dergelijke scripts zijn echt niet zo moeilijk te schrijven als je er verstand van hebt. Ik heb op een blauwe maandag ICT gestudeerd, ik heb mezelf er nooit toe gezet (vandaar dat ik ben gestopt) maar wat die jongens bij mij in het eerste leerjaar al konden maken. De mogelijkheden zijn eindeloos, minder eindeloos op tw, maar mijn ideeën zijn echt niet onrealistisch.
Slechtste lijst die we tot nu toe hebben mogen aanschouwen.
Beter dan al dat onzinnige gespam van de laatste dagenSlechtste lijst die we tot nu toe hebben mogen aanschouwen.
Beter dan al dat onzinnige gespam van de laatste dagen
Bestaat gewoon hoor...cijfers op je kaart naast dorpen van tegenstanders waar je een scoutrapport van hebt.
Dat is mooi, ik haalde enkel voorbeelden aan van scriptjes die je leven als aanvaller makkelijker maken. Deze reactie draagt dus weinig bij.Bestaat gewoon hoor...
Waar slaat je hele punt nou dan op, je had het over scripts die niet iedereen zou hebben, dit script bestaat en iedereen heeft er toegang tot... Dat er scripts zijn als 1c die aanvallen makkelijker maken is leuk, maar het geeft geen RELATIEF voordeel. Beide partijen kunnen het gebruiken. Maar goed deze hele discussie is toch vrij zinloos gezien men blijft doorjanken over timebots omdat ze zelf niet goed genoeg timen. Jammer.Dat is mooi, ik haalde enkel voorbeelden aan van scriptjes die je leven als aanvaller makkelijker maken. Deze reactie draagt dus weinig bij.
Er wordt nergens meer doorgejankt over timebots, juist niet. Het ligt nu juist allemaal een stuk genuanceerder. Ik had het inderdaad over scripts die niet iedereen zou hebben, jij zei dat kan alleen maar kwantitatief voordeel hebben, ik zei van niet. Ik haalde aan dat er talloze voorbeelden waren van scripts die het aanvallen makkelijker zouden kunnen maken, mij werd toen gevraagd een lijstje op te sommen.Waar slaat je hele punt nou dan op, je had het over scripts die niet iedereen zou hebben, dit script bestaat en iedereen heeft er toegang tot... Dat er scripts zijn als 1c die aanvallen makkelijker maken is leuk, maar het geeft geen RELATIEF voordeel. Beide partijen kunnen het gebruiken. Maar goed deze hele discussie is toch vrij zinloos gezien men blijft doorjanken over timebots omdat ze zelf niet goed genoeg timen. Jammer.
Waar slaat je hele punt nou dan op, je had het over scripts die niet iedereen zou hebben, dit script bestaat en iedereen heeft er toegang tot... Dat er scripts zijn als 1c die aanvallen makkelijker maken is leuk, maar het geeft geen RELATIEF voordeel. Beide partijen kunnen het gebruiken. Maar goed deze hele discussie is toch vrij zinloos gezien men blijft doorjanken over timebots omdat ze zelf niet goed genoeg timen. Jammer.
Niet het punt. Maar goed ik zie al dat discussieren met jou als praten tegen een muur is, 't heeft bar weinig zin.Er wordt nergens meer doorgejankt over timebots, juist niet. Het ligt nu juist allemaal een stuk genuanceerder. Ik had het inderdaad over scripts die niet iedereen zou hebben, jij zei dat kan alleen maar kwantitatief voordeel hebben, ik zei van niet. Ik haalde aan dat er talloze voorbeelden waren van scripts die het aanvallen makkelijker zouden kunnen maken, mij werd toen gevraagd een lijstje op te sommen.
Dat heb ik hierboven gedaan. Een lijstje opgesomd van voorbeeldscripts die het aanvallen makkelijker maken. Dan kom jij met 1 script (die je niet benoemd) die 1 van de functies kan vervullen die ik benoem en dan is de discussie ineens weer zinloos. Waar ontkracht jij mijn punt en waar ontbreekt het aan bij jou, dat je mijn punt niet eens begrijpt?
Niet relevant, tevens is je verdedigen tegen zulke beschuldigingen al iets heel anders dan iemand er daadwerkelijk van beschuldigen. Vind dat namelijk vrij laag.Jerry, ik denk dat walk vaker de term ''timebot'' in de mond neemt dan dat one het doet hoor .
Je merkt gelijk dat er veel kleuters binnen Walk spelen.
Het is bijna bed tijd en gelijk stoppen ze met posten