Golden Awards

Reactiescore
3.540
Ik heb ook iets te bekennen. Cacturne, het allerbeste account van TW (en dus ook beter dan Abuser), die de 9 Walk vv’s heeft, heeft nog een glitch gevonden. Wij staan al sinds de wereldstart onder vv van Triador, die dan ook de 9 andere vv’s kan beheren.

Nu de kogel door de kerk is doen wij het enige wat nog eervol is, en dat is massadelete. Succes in de 1v1 One en Cave!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Joa is al paar werelden aan het proberen om met de grote jongens mee te mogen spelen.
Hij vergeet hierbij dat hij eergisteren nog zijn luiers om had en gisteren nog op een driewieler rondjes aan het rijden was.

Even voor de Noobs vertaalt.

Joa is nooit een Key speler binnen een stam geweest, enkel een die overal bij wil horen en bij wilt zitten.
Afgelopen 3 werelden tonen dit ook aan.
Telkens is account waarop hij aanwezig was gedragen naar de wereldwinst.

Kleuter heeft W60 op zijn profiel staan.
Maar daar was Kleuter als leider van een stam aan het stabben en stabben.
Later toen zijn account een massa kreeg, was Kleuter er niet wegens vakantie (zogenaamd)

Zo kan je over elke wereld waarin Joa aanwezig is tich voorbeelden geven.
W69, ban voor illegaal script gebruik :).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
lol didnt read
 

DeletedUser81620

Guest
Inderdaad, wij vervullen gewoon de wens van 4 Make-A-Wish kinderen door ze mee te laten spelen in een topstam via Abuser
Die 4 Make-A-Wish kinderen hebben het baby account van Walk. wel beholpen van dorpenverlies... ;)

Grt
Timebot Perrie
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Geef ons allemaal aan voor timebots. Jaloerse kutnoobs.

@kingsdorp Elke keer mij benoemen. Je bent net een nieuwe versie van Mike. Moet slecht voelen dat elke wereld waar we beiden spelen, jij altijd als verliezer uit de bus komt.

Leer timen zou ik zeggen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Joa is al paar werelden aan het proberen om met de grote jongens mee te mogen spelen.
Hij vergeet hierbij dat hij eergisteren nog zijn luiers om had en gisteren nog op een driewieler rondjes aan het rijden was.

Even voor de Noobs vertaalt.

Joa is nooit een Key speler binnen een stam geweest, enkel een die overal bij wil horen en bij wilt zitten.
Afgelopen 3 werelden tonen dit ook aan.
Telkens is account waarop hij aanwezig was gedragen naar de wereldwinst.

Kleuter heeft W60 op zijn profiel staan.
Maar daar was Kleuter als leider van een stam aan het stabben en stabben.
Later toen zijn account een massa kreeg, was Kleuter er niet wegens vakantie (zogenaamd)

Zo kan je over elke wereld waarin Joa aanwezig is tich voorbeelden geven.
W69, ban voor illegaal script gebruik :).

Gelukkig weet jij natuurlijk alles over mij. En natuurlijk toont deze post van jou het ook aan:

Ik weet niet hoever AX gekomen zou zijn zonder zijn "illegale" scripts/bots die hij had gebruikt.
Wellicht leverde die middelen hem teveel voorsprong op.

In die periode hadden wij inderdaad zeer matige bezetting.
Rik en Stef waren beide hele week afwezig, door afstudeer project/examens
Carlo en ik probeerden er beste van te maken.
Weet het even niet 100% zeker, maar d8 2x ochtend vv af te gegeven hebben en 2 spelers die ons paar dagen waren komen uithelpen.
Er was dus echter niemand afwezig, omdat hij niet wilde.

Account had een tik gekregen en verloren de meeste dorpen die wij toendertijd van LoR hadden ge-edeld.
(Hadden een flinke front met geen aansluiting van stamgenoten)
Bedoeling was om een nieuwe linie te trekken en vanuit daar door te strijden.

Toen de Ban van AX bekend was, kreeg Lorenzo ook een eenzijdige NAP aangeboden.
(Hij had een aanvalbare Ban, dus we konden als we hadden gewild aanvallen/edelen)
De stamleidingen besproken een verdeling.
Tot de verdeling van de AX dorpen rond was, werd Axfire ook niet aangevallen.

Op de vraag hoeveel invloed de "illegale" scripts/bots wat hij had gebruikt, dus hoeveel voordeel dit hem had opgeleverd kan ik geen antwoord gegeven.
Dus ook niet of hij zonder die middelen ooit zo sterk ervoor had kunnen staan.

Met de komst van Joa op TWL was de activiteit van TWL ook sterk verbeterd en TWL dichte versnel gat tussen ons in.
Uiteindelijk (mocht AX geen BAN gekregen hebben) zou de front van Coruscant verkleind zijn door komst van TWL erbij.
Of dan Coruscant gebroken zou kunnen worden weet ik dus ook niet, want activiteit op TWL was goed.

Weet niet of ik verder op je post in moet gaan. Mensen die met mij hebben gespeeld weten dat ik niet altijd de beste speler was en fouten heb gemaakt, maar me wel altijd vol heb ingezet voor de stam. Dit geldt voor W60, W62, W65, en ook W69 hier. Heb stam altijd hoog in het vaandel zitten, en ik maak er ook graag tijd voor vrij. Dus ik durf wel degelijk te zeggen dat ik altijd een belangrijke speler ben geweest.

Het kan me verder mijn reet roesten wat jij erover denkt, jij zit weeral een volledige post te vullen met op de man te spelen, misschien ben jij wel degene met de luiers om ? Hopelijk zijn ze weer snel schoon, want dan zijn we weer van je gejank af. :rolleyes2:
 
Reactiescore
766
Misschien zijn timebots inderdaad ook wat overdreven, maar er zijn echt wel scripts in de roulatie die het aanvallen gewoon veel gemakkelijker maken. En dat zijn scripts die niet iedereen in zijn bezit heeft.

Daarvoor heeft warre zelfs nog een hele post geschreven. Hoe verdrietig hij er wel niet van wordt dat hij scripts schrijft maar daar niet voor bedankt wordt!? Daarom is die gestopt met zijn eigen geschreven scripts uit te delen. Zijn eigen keus uiteraard maar het geeft hem wel een voordeel en ik gok daarbij ook spelers van Walk, want die krijgen zijn eigen geschreven scripts wel.

Daar moet mijn inziens gewoon een eind aan komen, en hoe je dat kan dogen als Inno/tw zijnde is mij uberhaubt een raadsel.
 
Reactiescore
1.365
Ur right, we hebben lijstjes nodig. De zure nasmaak van Chris' lijstje zit nog in mijn mond, wie maakt een nieuwe? Of het nu je eerste of tweede lijstje vd wereld zou zijn, ik vind het wel een gezonde periode om eens wat lijstjes te lezen.

U mad noob? Kun je niet tegen de harde waarheid mn noobje?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
One is diegene die hier niet tegen de harde waarheid kan Chris. Ik gebruik geen timebot, schedel gebruikt geen timebot. Niemand in Walk gebruikt een timebot.
 
Reactiescore
1.365
@We Like Hot Chicks waar zat jij eigenlijk in Modus?

Novalicious meneertje Daan.

En Laury, mij hoor je niet eens over timebots jankebalk, leer adequaat praten ofzo kuttroll.
Valt gewoon wel erg op als ik wat over walk heb, of mensen kaarten shizzl aan over walk, dat walk lekker kinderachtig constant die shit gaat herhalen. Alsof er haast gewoon een waarheid in zit. Typerend..
 
Reactiescore
766
Misschien zijn timebots inderdaad ook wat overdreven, maar er zijn echt wel scripts in de roulatie die het aanvallen gewoon veel gemakkelijker maken. En dat zijn scripts die niet iedereen in zijn bezit heeft.

Daarvoor heeft warre zelfs nog een hele post geschreven. Hoe verdrietig hij er wel niet van wordt dat hij scripts schrijft maar daar niet voor bedankt wordt!? Daarom is die gestopt met zijn eigen geschreven scripts uit te delen. Zijn eigen keus uiteraard maar het geeft hem wel een voordeel en ik gok daarbij ook spelers van Walk, want die krijgen zijn eigen geschreven scripts wel.

Daar moet mijn inziens gewoon een eind aan komen, en hoe je dat kan dogen als Inno/tw zijnde is mij uberhaubt een raadsel.
reageer hier dan even op? Wat wordt er precies wel gebruikt? Want er is hoe dan ook een verschil in scripts, dat heeft warre toegegeven.
 
Reactiescore
967
Mhmm sorry verbaasde me gewoon toen ik het in je handtekening zag staan. Je naam doet me namelijk geen belletje rinkelen. Wellicht ben je erop gekomen toen ik daar niet meer actief was(met name eindfase).. ach zolang die wereldwinst maar in de handtekening staat maakt het eigenlijk ook geen drol uit.

Ik zou er ook eens aan moeten beginnen, wellicht word ik dan wat meer als cool persoon ervaren.:cool:
 
Reactiescore
1.365
Wou het eerst ook niet erop zetten, wou puur die qq slopen, maar toen ging die runner op del :p.
En achja, tis gewoon leuk om die shizzl erop te zetten hé, lijk ik 0,0000000001% minder naab.
En als je als cool persoon gezien wilt worden, moet je misschien afvallen, anders lijk je teveel op die dikke frenk. :p
 
Bovenaan