Golden Awards

DeletedUser80042

Guest
Zeer vriendelijke woorden! ❤

Cave is de stam voor mij met de - potentieel -beste mogelijkheden wat betreft het vergaren van extra safe gebied voor de stam. Weliswaar zijn hier een aantal kanttekeningen bij te plaatsen zoals deze ook terecht door @Calamity. zijn aangehaald. Maar de potentie is er wel.

—>Hij stelde echter dat Ohh Muffin ten dode is opgeschreven en ik vind dat iets te overhaast geconcludeerd.<—

Ter dode opgeschreven :biggrin: mijn dag kan echt kompleet NIET meer stuk.

Jonah -ohh muffin
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Zeer vriendelijke woorden! ❤

Cave is de stam voor mij met de - potentieel -beste mogelijkheden wat betreft het vergaren van extra safe gebied voor de stam. Weliswaar zijn hier een aantal kanttekeningen bij te plaatsen zoals deze ook terecht door @Calamity. zijn aangehaald. Maar de potentie is er wel.

—>Hij stelde echter dat Ohh Muffin ten dode is opgeschreven en ik vind dat iets te overhaast geconcludeerd.<—

Ter dode opgeschreven :biggrin: mijn dag kan echt kompleet NIET meer stuk.

Jonah -ohh muffin

So? Zo'n lijstje is gebaseerd op meningen en vanalles kan nog. Je mag erom lachen of wat dan ook, wat ik zeg hoeft niet terecht te zijn. Maar ik blijf nog bij m'n punt hoor. Je hebt weer wat CF's erbij dus wordt voor de volgende keer al pittiger.
 

DeletedUser80042

Guest
CF’s dit, CF’s dat, hoor je mij klagen dat je een 3 dorpen edelt die wij eerst volledig clearen vaarvan 1 de toesteming bleef hangen en jij gewoon los edelt? terwijl het ook een soort van CF is.

Btw, hoe pittiger hoe prettiger.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
CF’s dit, CF’s dat, hoor je mij klagen dat je een 3 dorpen edelt die wij eerst volledig clearen vaarvan 1 de toesteming bleef hangen en jij gewoon los edelt? terwijl het ook een soort van CF is.

Btw, hoe pittiger hoe prettiger.

Vrij irrelevant toch of niet?
Heb t over die One CFs.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Er zijn inmiddels al een aantal massa's geweest !
Wellicht weer genoeg nieuwe inzichten voor mensen om lijstjes te publiceren? :biggrin:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Tweede lijstje van mij van deze wereld. Veel leesplezier.

Beste speler: Van wat ik heb gehoord is deze categorie voor team Schedel. Blijken stamdragers te zijn, laten goede aanvallen/timings zien en hebben vrij weinig intern bemachtigd deze wereld. Genoeg redenen om hun hier neer te zetten.
Beste stam: Vorige keer heb ik hier mijn eigen stam One. neergezet maar ik vind dat wij als stam de laatste tijd onder ons niveau presteren. Nadat Walk al succesvolle aanvallen heeft laten zien op ons verdienen zij deze nominatie. Speciale nominatie voor Fuifje omdat ik respect heb voor hoelang zij het hebben volgehouden op deze wereld.
De beste stam speler: De Pretbedervers
zijn echte VV sletjes binnen One. Zij verdienen 100% deze nominatie omdat zij altijd klaar staan voor iedereen binnen onze stam. Weinig kijk op wie er veel vv's pakken binnen Walk en Cave maar daar zullen ook vast genoeg toppers zitten.
Het grootste ego:
Geen idee of hij al binnen Walk speelt maar Laurens heeft het grootste ego.
Beste leider:
Geen enkele leider op deze wereld heeft het goed genoeg gedaan om deze nominatie te verdienen.
Slechte leider:
Omdat het meerendeel van dit forum altijd hier Cave neerzet (laatste keer ik ook) wil ik een andere leider in het slechte daglicht stellen en dat is de huidige leiding van Walk namelijk Warre. Ten eerste vind ik dat leiders een voorbeeld rol hebben op deze wereld en hoe hij zich heeft uitgelaten tegenover One op het wervingsforum vind ik echt onzinnig. Voor de rest vind ik Warre als leider ook slecht functioneren. Het wegwuiven van de rond de 4 CF's die zijn gemaakt door Ayvamos (deze dorpen die waren op het moment van plaatsen CF's maar dit is dus weggewuift door Warre omdat er geen officiele afspraken meer golden), het recruiteren van een speler van 800k (neigt naar R2W in mijn ogen) en Warre weigert ook een passende oplossing te verzinnen voor de situatie waarbij Walk een speler in het cluster van DBA heeft benaderd om samen te werken en deze speler dit ook gedaan heeft. Dus het goedkeuren van CF's leggen, contacten leggen van neutrale spelers in vijandig gebied en overmatig recruiten is helaas de normale gang van zaken.
Meest overschatte stam:
Op het moment moet ik helaas hier mijn eigen stam One zetten. We laten nog niet veel goeds zien waarbij veel mensen ons wel hoog hadden ingeschat. AIk heb wel alle vertrouwen dat wij als One dit gaan rechtrekken in de aankomende tijd.
Meest onderschatte stam:
Heb zelf Cave! aardig overschat maar ze laten tot dusver nog best wel leuke dingen zien op deze wereld dus dikke pluim voor Cave. Leuk dat het uitmond tot een wereld waar alle 3 de stammen vol voor de wereldwinst gaan en waarbij alle 3 niet (veel) voor elkaar onderdoen.
Meest overschatte speler:
Nog geen account gevallen of hevig dorpenverlies van een van de topstammen dus ik laat deze categorie leeg.
Meest onderschatte speler:
Heb zelf de speler Ducktator aardig onderschat. Deze speler heeft ooit gesolliciteert bij One en had destijds het vertrouwen niet dat het account goed zou zijn voor de stam dus heb nee gestemd. Ook floppen rimrecruits vaak door motivatieverlies etc. Maar deze speler heeft een hele sterke groei laten zien en is beloont nu met een tweede plek op de wereld ranglijst en heeft alle massa's tot nu toe afgeslagen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Joachim
van Calamity en Kevin van Turtle. Twee oude bekende van mij waar ik wel weer een wereld zou mee zou samenspelen als ik zou doorgaan na deze wereld.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mathieu
van Ruai door de achtelijke PM's die hij naar de hele wereld heeft lopen versturen.
Warre van Schedel doordat hij zich voordat als een speler die fair play belangrijk vind maar als zijn eigen stam iets onetisch doet hij er totale maling aan heeft.
Mooiste speler naam: Sons of Durin
Mooiste stam naam:
Vind geen een naam er echt bovenuit springen.
Het tofste topic: Golden Awards
Meest belovende speler voor de toekomst:
Alle spelers van One. Verwacht van elk account nog veel actie op deze wereld want ik weet dat we de kwaliteiten bezitten.
Meest belovende stam voor de toekomst: One.
Puur omdat we nog niet veel hebben laten zien deze wereld en ik denk dat we dit wel kunnen.
Mooiste profiel foto van spelers: Why Not?
Mooiste profiel foto van stammen: Walk
 

DeletedUser73358

Guest
Het wegwuiven van de rond de 4 CF's die zijn gemaakt door Ayvamos (deze dorpen die waren op het moment van plaatsen CF's maar dit is dus weggewuift door Warre omdat er geen officiele afspraken meer golden)

Jullie zijn wel een stelletje vervelende leugenaars bij One.

Het waren en zijn nooit CFs, we hadden 5 dorpjes waarvan de enigste CF direct leeg gezet is op aandrang van Warre. De edels had ik zelf liever geblockt en het dorp op korte termijn ook. Was een stukje goodwill, maar daar heb je schijnbaar dus niets aan.

Verder gaat zon argument niet op bij dorpjes die net 8 uur in handen zijn van Aapje, terwijl de clears 20+ uur liepen. Er werd gewoon met opzet een stuk neutraal gebied geclaimd, zonder de rim preventief al in orde te hebben.

Kortom het waren uberhaupt nooit cfs en als ze dat wel waren, dan liepen de edels al ruim voordat Aapje daar lag wat doorgaans in alle situaties op andere werelden gedoogd wordt,

Op deze wereld was er echter een 5-velden regel, waar als ik als nieuwe speler niet volledig op de hoogte van was. Ondanks deze hele bullshit en het opblazen van One. Heeft Warre hierin weken geleden al aangegeven dat er een dorpenruil komt die One. bevoordeeld.

Er is dus tot nu toe helemaal niets weggewuifd, al ben ik zelf vooralsnog van mening dat de actie volledig te rechtvaardigen valt. De fronten zijn in de tussentijd volwaardig gevormd en zoiets kan dus niet meer gebeuren.
 
Reactiescore
1.542
Jullie zijn wel een stelletje vervelende leugenaars bij One.

Het waren en zijn nooit CFs, we hadden 5 dorpjes waarvan de enigste CF direct leeg gezet is op aandrang van Warre. De edels had ik zelf liever geblockt en het dorp op korte termijn ook. Was een stukje goodwill, maar daar heb je schijnbaar dus niets aan.

Verder gaat zon argument niet op bij dorpjes die net 8 uur in handen zijn van Aapje, terwijl de clears 20+ uur liepen. Er werd gewoon met opzet een stuk neutraal gebied geclaimd, zonder de rim preventief al in orde te hebben.

Kortom het waren uberhaupt nooit cfs en als ze dat wel waren, dan liepen de edels al ruim voordat Aapje daar lag wat doorgaans in alle situaties op andere werelden gedoogd wordt,

Op deze wereld was er echter een 5-velden regel, waar als ik als nieuwe speler niet volledig op de hoogte van was. Ondanks deze hele bullshit en het opblazen van One. Heeft Warre hierin weken geleden al aangegeven dat er een dorpenruil komt die One. bevoordeeld.

Er is dus tot nu toe helemaal niets weggewuifd, al ben ik zelf vooralsnog van mening dat de actie volledig te rechtvaardigen valt. De fronten zijn in de tussentijd volwaardig gevormd en zoiets kan dus niet meer gebeuren.

Daar gaan we weer. Ik blijf het ronduit belachelijk vinden hoe jullie blijven ontkennen dat het geen CF's waren. One. en Walk. zijn beiden akkoord gaan met deze achteraf kromme regels. Dat wij toevallig eerder aankwamen op die dorpen dan jullie en daarmee het stukje rim geclaimd hadden kwam door die regels uit in ons voordeel, hoe krom ze ook waren het stond gewoon letterlijk in de regels beschreven. Overigens was dat gebied vele malen dichterbij onze dorpen dan die van jullie dusja, pech voor jullie maar dat is iets waarmee je akkoord gaat als stam. Dat jullie dan achteraf zeggen dat jullie het niet met de regels eens waren en daarom net doen of je daarbuiten valt is al zielig zat. Wil daarvan best foto's posten hoor hoe wij gelegen waren t.o.v. jullie, beter van niet want dan blijkt gelijk dat jullie probeerde te jumpen en niet andersom :) wij hebben die stammen met noob spelertjes de dagen daarvoor overigens onder vuur genomen en het plan lag er allang om daarnaartoe te edelen om een front te vormen en de rim voor jullie te blokkeren.

Het waren wel degelijk 5 dorpjes die d.m.v. de 5 velden regel aan ons zouden behoren, het mooiste van allemaal is dat ik uit respect naar jullie toe omdat jullie in de pm aardige gasten leken (totdat je perongeluk je lijstje met off dorpen naar mij stuurde en mij blokkeerde) een nap en een niet-edelpact voor die zone ben aangegaan. Niet wetende dat dit verdomme langer dan 1 maand zou gaan duren voordat ik iig de 2 dorpen waarvan de hele wereld, en ja, zelfs Warre zei dat het duidelijk cf's waren terug zou krijgen.

Jullie gebruiken deze hele situatie en mijn goede bedoelingen om jullie clustertje aan te sterken, dat valt ook wel te zien aan het belachelijke aantal bb dorpen dat die sick minds edelt voor jou. Het IS en BLIJFT ook gewoon krom dat de oude CF regels nooit officieel via een forum of een stambericht zijn beëindigd. Jullie kwamen opeens lekker tegen ons front aanliggen terwijl dit in de oude regels niet eens mocht. Dat er dan ff via skype aan mij persoonlijk wordt vermeld door Warre dat de regels niet meer van toepassing waren vond ik toch wel echt het topje van de ijsberg.

Maarja, zal allemaal wel horen bij het diplomatieke mentale spelletje wat door Walk. gespeeld wordt. Het lijkt allemaal net of wij constant de regels overtreden maar ondertussen heb ik al wel gezien dat jullie net zo erg, misschien nog wel erger zijn. Het mooiste is dat iedere acie weer goedgepraat geprobeerd te worden en het uiteindelijk maar weer op de stapel komt van gevalletjes die behandeld moeten worden maar wat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren.

Als iedereen net zo druk is met het afmaken van de wereldafspraken als dat er gedeffed en aangevallen wordt dan zou het misschien nog wel een beetje leuk kunnen worden want de zin om deze wereld af te maken is door dit gejank bij mij i.i.g. al aardig verziekt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Stop dan zelf met janken lmao
 
Reactiescore
1.542
Stop dan zelf met janken lmao

Volgens mij reageer ik niet op jou dus als je niks zinnigs te zeggen hebt houdt dan je reactie maar voor je.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dit is toch een forum ook toegankelijk voor mij dus zeg ik toch wat ik wil?
 
Reactiescore
1.542
Is inderdaad jouw goed recht. Normaliter reageer ik niet zo snel op dit soort dingen en heb mij tot dusver aardig stil gehouden op het AF omtrent deze disscussie maar als er onzin wordt verteld dan verdedig ik wel mijn accountje ;)
 

DeletedUser73358

Guest
wij hebben die stammen met noob spelertjes de dagen daarvoor overigens onder vuur genomen en het plan lag er allang om daarnaartoe te edelen om een front te vormen en de rim voor jullie te blokkeren.

Dit was de situatie, toen wij de edels verstuurden.

(3 oktober)

Mm7ByLA.png


Kortom, je lag er nog niet en nieuwe dorpjes (die er een dag lagen toen dit plan akkoord was), is natuurlijk nog geen volwaardig cluster, of relevant voor een 5-velden regel. De intentie was zoals jij zelf ook aangeeft om de rim onethisch te blokkeren door een smalle en dunne lijn te leggen, relatief ver van je bestaande cluster af.

De afstand tussen ons/SM cluster was inderdaad een paar uur langer, maar verder waren we gelijkwaardig actief in de rim daar. Het is dat zoals in het kaartje te zien valt, alles vol lag met barbs en spelers die nog onder de 20/1 regel vielen.

Denk dat bijna iedere neutrale speler deze actie dan ook goed zou keuren, zonder problemen. Daarnaast denk ik ook dat die drie dorpjes, waar dan de 5-velden regel van toepassing op is belachelijk is bij dorpen met een TS onder de 50, oftewel nog geen 2 dagen in iemands bezig zitten.

Dit was de situatie op 2 oktober, toen wij de actie begonnen te plannen en kort daarna al de eerste clears eruit moesten.

(2 oktober)

Enam2Iu.png


Hopelijk voldoende bewezen te hebben dat jullie daar niet lagen, het nog niet jullie rim was en dat wij net zoals jullie daar een actie aan het plannen waren op ongeveer hetzelfde moment en waarop deze gebaseerd was. Het ontbrak in alle opzichten om hier een naaistreek uit te voeren, het enigste puntje was dat ik niet helemaal op de hoogte was van alle regelgeving/afspraken.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat je verwacht of redelijk vind, dat jullie even zonder enige weerstand een groot stuk rim en dorpen mag opedelen, net als de 20/1 regeling vervalt en zonder dat je vijand (die op loopafstand ligt) hierop mag reageren, of anticiperen.

Huidige situatie:
8ljxnhw.png


In conclusie zijn er geen cf's en zijn die er nooit geweest. Behalve ondertussen legale CF's, bij je MB/DU's. Verder gewoon een keurig front tegen One. en Two. Dat jullie een dorpenruil krijgen in jullie voordeel vind ik dan ook absoluut niet terecht. Dat jullie hier tot dusdanig nog steeds over janken (in PM's/leiding en AF) en dat jullie ondertussen zelf MB's gehad hebben die in het NAP gebied geedeld hebben / edels gestuurd hebben diep over de lijn benoem ik verder nog helemaal niet. Vergeten doen we niet en we wegen het ook zeker persoonlijk mee, maar je snapt hopelijk wel waarom ik het dikke onzin vind en dat leugens de situatie niet verbeteren.

Dreigen met kaartjes, die absoluut je casus niet verdedigen ben ik ook geen fan van, maak dan een degelijk posts om je gelijk te halen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.178
Beste speler: Schedel denk ik dan, zitten goede spelers op en ken niet echt veel hier door lange tijd pauze.
Beste stam: Hier atm Walk of Cave! hier gaan sommige wel vraagtekens bij zetten maar ik ben van mening dat voor elkaar klaar staan zwaarder weegt dan "pro gehalte". Cave heeft dat zeker dus vandaar beide stammen vermeld.
Beste stam speler: Sons of Durin, staan altijd wel voor je klaar
Het grootste ego: Coruscant, wat een figuur.
Beste leider: Matthias, is namelijk de enige leider die ik hier ken
Slechte leider: nvt aangezien ik andere leiders niet ken
Meest overschatte stam: One op moment. Spreekt nu voor zich maar hoop wel dat ze zich herpakken.
Meest onderschatte stam: Cave! wordt door vele onderschat. Referentie naar beste stam gedeelte.
Meest overschatte speler: Coruscant, grote mond maar nog niet veel klaargespeeld
Meest onderschatte speler: Wij, aangezien we te horen kregen niet kwalitatief genoeg te zijn :( serieuze note, denk dat dit nog uit moet wijzen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Rutger, Ramon, mijn co, Sem
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ben niet zo moeilijk, zolang het maar geen Coruscant Is.
Mooiste speler naam: Elke naam met anime reference
Mooiste stam naam: Walk
Het tofste topic: Golden awards
Het domste topic: Moderatie topic
Favoriete forum poster: The american sniper
en Cacturne. Niet zo hoog van de toren blazend.
Minst favoriete forum poster: Als je de rest gelezen hebt, kan je dit zelf ook wel bedenken.
Dikste wannabe op het forum: Idem
Dikste wannabe in het spel: Pascalloz, eerst hoog doen en dan je eigen laten internen terwijl je One als vijand beschouwde.
Meest belovende speler voor de toekomst: Heb geen glazenbol
Meest belovende stam voor de toekomst: Walk
Mooiste profiel foto van spelers: Why not?
Mooiste profiel foto van stammen: Walk
Grootste blunder:
March om hulp vragen
Mooiste actie van de wereld: March zien falen
 
Reactiescore
1.542
Dit was de situatie, toen wij de edels verstuurden.

(3 oktober)

Mm7ByLA.png


Kortom, je lag er nog niet en nieuwe dorpjes (die er een dag lagen toen dit plan akkoord was), is natuurlijk nog geen volwaardig cluster, of relevant voor een 5-velden regel. De intentie was zoals jij zelf ook aangeeft om de rim onethisch te blokkeren door een smalle en dunne lijn te leggen, relatief ver van je bestaande cluster af.

De afstand tussen ons/SM cluster was inderdaad een paar uur langer, maar verder waren we gelijkwaardig actief in de rim daar. Het is dat zoals in het kaartje te zien valt, alles vol lag met barbs en spelers die nog onder de 20/1 regel vielen.

Denk dat bijna iedere neutrale speler deze actie dan ook goed zou keuren, zonder problemen. Daarnaast denk ik ook dat die drie dorpjes, waar dan de 5-velden regel van toepassing op is belachelijk is bij dorpen met een TS onder de 50, oftewel nog geen 2 dagen in iemands bezig zitten.

Dit was de situatie op 2 oktober, toen wij de actie begonnen te plannen en kort daarna al de eerste clears eruit moesten.

(2 oktober)

Enam2Iu.png


Hopelijk voldoende bewezen te hebben dat jullie daar niet lagen, het nog niet jullie rim was en dat wij net zoals jullie daar een actie aan het plannen waren op ongeveer hetzelfde moment en waarop deze gebaseerd was. Het ontbrak in alle opzichten om hier een naaistreek uit te voeren, het enigste puntje was dat ik niet helemaal op de hoogte was van alle regelgeving/afspraken.

Ik weet eerlijk gezegd niet wat je verwacht of redelijk vind, dat jullie even zonder enige weerstand een groot stuk rim en dorpen mag opedelen, net als de 20/1 regeling vervalt en zonder dat je vijand (die op loopafstand ligt) hierop mag reageren, of anticiperen.

Huidige situatie:
8ljxnhw.png


In conclusie zijn er geen cf's en zijn die er nooit geweest. Behalve ondertussen legale CF's, bij je MB/DU's. Verder gewoon een keurig front tegen One. en Two. Dat jullie een dorpenruil krijgen in jullie voordeel vind ik dan ook absoluut niet terecht. Dat jullie hier tot dusdanig nog steeds over janken (in PM's/leiding en AF) en dat jullie ondertussen zelf MB's gehad hebben die in het NAP gebied geedeld hebben / edels gestuurd hebben diep over de lijn benoem ik verder nog helemaal niet. Vergeten doen we niet en we wegen het ook zeker persoonlijk mee, maar je snapt hopelijk wel waarom ik het dikke onzin vind en dat leugens de situatie niet verbeteren.

Dreigen met kaartjes, die absoluut je casus niet verdedigen ben ik ook geen fan van, maak dan een degelijk posts om je gelijk te halen.

Nah daar heb ik helemaal geen zin in. Jouw tweede kaartje toont al aan dat ons dorp vanaf waar we edels hebben gesmeten dichterbij dat clustertje lag dan ieder ander dorp van jullie. Dat je er een probleem van maakt om een kut dorpje dat perongeluk is gepakt door een speler die geen kennis had van de afspraken binnen een cirkel die ik ff uit de losse pols heb getekend omdat ik wel verwachtte dat deze discussie niet langer dan een aantal dagen zou gaan duren is al triest zat. Diep over de lijn zeg je... hij ligt ook hooguit op of net onder de rand maarja het zal wel. Volgens mij ben je vergeten dat ik jullie toen gevraagd heb Raiden te zeggen dat die moest kappen met nog meer cf's leggen, dit gebeurde nadat je het beloofd had ook niet dus dat streept elkaar wel weg hé.

Door deze hele actie zijn jullie er beter uitgekomen hoor, hoop dat jij je dat realiseert? je denkt toch niet zelf dat je dit front met ons gehad zou hebben als alles gewoon eerlijk en binnen bijvoorbeeld 2 dagen zou zijn opgelost. Dit is ook precies wat jullie willen, onderhand 4 weken geleden, alles zit niet vers meer in het hoofd van de mensen dus geef dan aapje de schuld maar van jullie foute actie. Jullie mochten je MB ook officieel niet internen en dat deed je ook, ook al had je schrik dat wij hem zouden overnemen. Denk dat je in je handjes mag klappen dat je er zo goed uit bent gekomen en dat wij ermee zijn ingestemd om dit front en de dorpenruil te accepteren. Weet niet wie van Vamos dit is maar Johan zelf gaf zelf in PM toe geen kennis te hebben van de CF afspraken en ze ook onzinnig vond, dat betekent niet dat je zomaar je gang mag gaan en ermee weg kan komen.

Het interesseert mij niet wat de neutrale speler er van moet vinden, het enige wat telt en wat hoort te tellen is dat de afspraken worden nageleefd die op dat moment golden. In die regel stond letterlijk dat degene de die er als eerst zou edelen het geluk heeft en dat de ander die toevallig 8 uur later aankomt de pechvogel is, hoe wil je daar onderuit komen dan?. Dat betekent die twee overduidelijke cf dorpen en eigenlijk wel 10+ andere front dorpen die jij tijdens de besprekingen gewoon f hebt gepakt. Dat jij/sick die andere 2 dorpen moet afgeven is puur zodat we een frontlinie zouden hebben tegenover elkaar, wij zouden in ruil daarvoor er van afzien om een probleem te maken van al die andere dorpen omdat we simpelweg gewoon plezier willen hebben in het spelen.

Laten we maar stoppen met deze discussie want Golden awards is hier ook niet de plek voor. Als je iets uit wilt praten kan je mij deblokkeren. Zo niet, even goede vrienden.
 

DeletedUser73358

Guest
Het interesseert mij niet wat de neutrale speler er van moet vinden, het enige wat telt en wat hoort te tellen is dat de afspraken worden nageleefd die op dat moment golden. In die regel stond letterlijk dat degene de die er als eerst zou edelen het geluk heeft en dat de ander die toevallig 8 uur later aankomt de pechvogel is, hoe wil je daar onderuit komen dan?. Dat betekent die twee overduidelijke cf dorpen en eigenlijk wel 10+ andere front dorpen die jij tijdens de besprekingen gewoon f hebt gepakt. Dat jij/sick die andere 2 dorpen moet afgeven is puur zodat we een frontlinie zouden hebben tegenover elkaar, wij zouden in ruil daarvoor er van afzien om een probleem te maken van al die andere dorpen omdat we simpelweg gewoon plezier willen hebben in het spelen.

Ik heb aangegeven dat onze actie al liep alvorens jij rond 23:59 die dorpen daar gepakt had. Veel clears liepen 22+ uur en alle edels waren er daarvoor al uit.
Dat de regels zijn opgesteld voor gevormde fronten en dus niet om een gebied onterecht toe te eigenen, dat snap jij natuurlijk ook wel. Dat jij deze regels ter eigen voordeel wou misbruiken en achteraf ook aangeeft dat de regels nergens op sloegen maakt in theorie inderdaad niets uit.

In praktijk zie je echter wel dat mensen daar problemen mee hebben en zelfs in de wet zie je dat in zulke gevallen regelgeving ongedaan gemaakt kan worden.

In dit geval zijn het afspraken die direct binnen 3 dagen (na akkoord) al direct betwist worden door een in-game actie en gelijk wordt duidelijk dat ze niet alles omvattend zijn en dat er nieuwe afspraken gemaakt moeten worden. Nou heb ik aangegeven dat deze mij een beetje ontgaan zijn (mijn plan om daar te edelen) stond alvorens dit akkoord al op de planning, enkel nog niet uitgewerkt met een exacte datum.

Maar om de afspraak erbij te halen:
$1.2. Bepaling CF
$1.2.1: Alles achter het front van de vijand en daarbij geteld de rim wordt gezien als cf
$1.2.2: Aan en rond het front word bij het edelen van neutrale spelers de volgende regel toegepast: Je neemt rondom het dorp dat je wilt edelen alle dorpen van Walk (en bijbehorende spelers) en One (en bijbehorende spelers) die binnen een straal van 5 velden ligt.
- Is het aantal dorpen van beide stammen gelijk: beide stammen mogen het dorp edelen.
- Is het aantal dorpen van 1 stam hoger dan heeft die stam alleenrecht op het dorp en mag de andere stam niet edelen.



$1.2.1
Is hier niet het geval, we edelden niet achter jou front, maar in een neutraal gebied.

$1.2.2
Deze regel is verbroken in theorie,

M4reBjL.png


In de praktijk waren er dan ook geen volwaardige dorpjes, die langer dan een dag in jou bezit waren. Wat mij betreft doet dit er echt wel toe, Deze afspraken zijn daarnaast niet voor zulke situaties gemaakt.

Het gegeven voorbeeld laat dit duidelijk zien, het betreft een volwaardig front en niet een nieuw front waarvan de dorpen nog niet eens 50+ TS hebben:
https%3A%2F%2Fpuu.sh%2FEj4xP%2F22fa50280c.png

https%3A%2F%2Fpuu.sh%2FEj4z6%2Fd4c197d805.png


Stel dat we de dorpjes en het front zouden accepteren als een bestaand gezet cluster, wat ik vooralsnog volledig betwist met dorpjes die er net liggen. Dan zouden er volgens die logica slechts 3 dorpjes binnen de 5-velden regel vallen.

Ter info zijn dat deze:
547|562
547|563
547|565

Niet (4) dorpjes dus, maar slechts 3.

Het relevante dorpje, die daar destijds volledig alleen lag was dit dorpje:
547|561
NsKHN3V.png


Onze aanvallen liepen diezelfde nacht nog, met aankomst 5 oktober 09:00.
Dat kan ik hiermee bevestigen:

GTEJmAy.png


yXfJaTu.png

BB0t7gR.png



Wat wij ons moeten afvragen is het volgende:
- Is het aantal dorpen van 1 stam hoger dan heeft die stam alleenrecht op het dorp en mag de andere stam niet edelen.

Aapje ligt in het gebied aanwezig met 1 enkel dorp, die er enkele uren voor onze clears nog overgenomen was (d.m.v.) recaps met frlbarius, Het is op het moment van onze massa nog niet zeker of die uberhaupt behouden wordt/worden.

Dit is het enigste dorp waar de 5-velden regel op het moment van het versturen relevant voor is en hierop is alles gebaseerd.

Volgens die logica zou je dit mogen en kunnen doen, waarop One. vervolgens helemaal niets meer mag doen, zelfs al loop je al in dat gebied met edels en aanvallen.

vIl2jR7.png

Dat gaat natuurlijk niet op en dat is ook de achterliggende reden waarom ik absoluut jou mening hierover niet deel, ja op papier in theorie is er een afspraak verbroken maar natuurlijk was dit niet gericht op onze situatie nochtans lijkt het mij logisch om deze na te leven.

Voor de rest betreft het: edels/clears liepen al voordat Aapje daadwerkelijk lag, welliswaar in anticipatie maar op het moment van versturen was dit nog niet tegen de afspraken en ten alle tijden conform mijn TW-ervaring worden zulke aanvallen en overnames altijd gedoogd.

Een neutrale blik doet er wat mij betreft wel toe want daardoor kun je concluderen of die regels uberhaupt ergens op slaan (wat iedereen sowieso al betwist) en of het daardoor logisch is om deze uberhaupt na te leven. Want ik ga geen achterlijke regels naleven, dit zal ik enkel doen als het mij geforceerd wordt en ik absoluut geen andere keuze heb. Jullie noemen het CF's en janken wekenlang hierover, dit alles betwist ik vooralsnog volledig en AyVamos heeft deze intentie ook nooit gehad. De eerste mail van mij was dat jullie het hoger-op moesten regelen, ondanks dit hebben wij tientallen berichten gehad, exclusief onze MB's.

De beslissing van de leiding van Walk. respecteren wij ten alle tijden, dit wil niet gelijk zeggen dat wij het hier mee eens zijn, of het de logische beslissing geweest is.

Maar jullie schetsen Warre hier af als een boosdoener, maar geloof me hij heeft het hier ons enorm lastig gemaakt. Persoonlijk had ik namelijk jou edels op het vijfde dorp geblockt en behouden alvorens er uberhaupt iets van kwam.

jMgZkbo.png


Als ik leiding was, dan had ik dat dus nooit gedaan omdat nogmaals dit hele zooitje nogmaals nergens op slaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan