Golden Awards

Reactiescore
75
Ik zal even uitleggen waarom ik vind dat Why Not meest overschat is.

Why Not was een leiding account binnen Cave, maar had ook een zeer hoge plek in de ranglijst. In de wereldchat zat de hoofdspeler (Tony) nogal uit de hoogte te doen alsof dat Why not unbreakable was. Na massa 1 op Why not was er al zeer veel terrein gewonnen in het cluster van why not. Alles ging makkelijk en er was amper tot geen tegenstand. Daarna kwam Tony lekker terug de grote man uithangen over hoe de volgende massa een flop ging zijn. Nouja, een flop was het wel degelijk. Niet voor Walk, maar voor Cave want account why not is gebroken en Tony is gaan lopen (2x op 1zelfde wereld op nog geen maand tijd?).
En daarom vind ik het account overschat. Vanuit de buitenwereld is er niet zoveel bekend over hoe het intern tekeer ging bij cave, maar van de buitenkant was why not een piece of cake en dat was gewoon jammer.

Ik heb zelf nooit in de wereldchat gezeten, dus geen idee hoe het er daar aan toe ging. Denk dat het voor mensen met een temperament zoals Tony (heb ik ook ongeveer) ook niet aangeraden is om in zo'n chat te zitten. Maar als hij daar natuurlijk de grote man uitgehangen heeft, moet hij het kunnen waarmaken ook natuurlijk. Maar ik ben er ook van overtuigd dat dat misschien wel mogelijk zou zijn met het huidige Cave.

Maar we zullen het helaas nooit weten!
 
Reactiescore
983
Ik kan natuurlijk niet weten hoe het is in Cave, maar ik vind dat jullie er toch wel licht over gaan... Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat onze massa's nu eens degelijk gedeft worden. Maar jullie hebben het allemaal over hoe het huidige Cave geweldig is, het geweldig doet, hoe ze er weer bovenop gekomen zijn,... Tot de dag dat jullie nu eindelijk ook offensief iets kunnen waarmaken, zijn jullie voor mij nog geen "kwaliteitsvolle tegenstander".

Nogmaals: blij met jullie defwerk, ik zie dat er veel accounts omgezet zijn geweest naar defbunkers (moet je wel willen amai) en de communicatie binnen jullie stam zit goed waardoor veel van onze huidige aanvallen op block ok kunnen. Keep it up maar ik ben er een beetje sceptisch in omdat ik vind dat veel mensen het op die manier, met die voorsprong in kwantiteit zouden kunnen rechtzetten.

Daarom stel ik mij de vraag of we deze wereld nu nog iets offensief gaan zien van Cave behalve de 300 clears van DUCK die random op en af lopen als afleiding voor zijn defbunkerbuurtjes.
 
Reactiescore
1.226
Ik kan natuurlijk niet weten hoe het is in Cave, maar ik vind dat jullie er toch wel licht over gaan... Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat onze massa's nu eens degelijk gedeft worden. Maar jullie hebben het allemaal over hoe het huidige Cave geweldig is, het geweldig doet, hoe ze er weer bovenop gekomen zijn,... Tot de dag dat jullie nu eindelijk ook offensief iets kunnen waarmaken, zijn jullie voor mij nog geen "kwaliteitsvolle tegenstander".

Nogmaals: blij met jullie defwerk, ik zie dat er veel accounts omgezet zijn geweest naar defbunkers (moet je wel willen amai) en de communicatie binnen jullie stam zit goed waardoor veel van onze huidige aanvallen op block ok kunnen. Keep it up maar ik ben er een beetje sceptisch in omdat ik vind dat veel mensen het op die manier, met die voorsprong in kwantiteit zouden kunnen rechtzetten.

Daarom stel ik mij de vraag of we deze wereld nu nog iets offensief gaan zien van Cave behalve de 300 clears van DUCK die random op en af lopen als afleiding voor zijn defbunkerbuurtjes.

Ik snap je betoog, maar ik denk als Cave in de zelfde offensieve verhoudingen wil gaan spelen dan dat Walk doet, het een onhoudbare zaak gaat worden. Walk heet de clusters gewoon veel beter staan. Dit vergt dus een andere aanpak van Cave mijns inziens.
 
Reactiescore
742
Ik snap je betoog, maar ik denk als Cave in de zelfde offensieve verhoudingen wil gaan spelen dan dat Walk doet, het een onhoudbare zaak gaat worden. Walk heet de clusters gewoon veel beter staan. Dit vergt dus een andere aanpak van Cave mijns inziens.

die clusters van cave vraagt niet om een 90/10 verhouding kwa deff he :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Defensief staat Cave er goed voor, wederom men complimenten voor het geleverde werk. Maar ik maak me toch ook zorgen of er offensief ook wat deftigs aan komt... Anders wordt dit wel een zeer saaie wereld die nergens heen gaat ;)

Als inno aan komt met een nieuwe eindvorm voor het spel denk ik altijd "Waarom, dominantie is toch gewoon prima", maar op deze manier met dominantie loopt de wereld gewoon vast.

In elk geval, we hebben met deze massa al een geluk 1 dorpje weten te veroveren en houden. Daardoor kunnen wij als Walk zijnde nog steeds officieel stellen dat we nog geen massa uitgevoerd hebben waar we met 0 dorpen winst van terug keerden (party) (als ik het goed heb toch)
 
Reactiescore
75
Ik kan natuurlijk niet weten hoe het is in Cave, maar ik vind dat jullie er toch wel licht over gaan... Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat onze massa's nu eens degelijk gedeft worden. Maar jullie hebben het allemaal over hoe het huidige Cave geweldig is, het geweldig doet, hoe ze er weer bovenop gekomen zijn,... Tot de dag dat jullie nu eindelijk ook offensief iets kunnen waarmaken, zijn jullie voor mij nog geen "kwaliteitsvolle tegenstander".

Nogmaals: blij met jullie defwerk, ik zie dat er veel accounts omgezet zijn geweest naar defbunkers (moet je wel willen amai) en de communicatie binnen jullie stam zit goed waardoor veel van onze huidige aanvallen op block ok kunnen. Keep it up maar ik ben er een beetje sceptisch in omdat ik vind dat veel mensen het op die manier, met die voorsprong in kwantiteit zouden kunnen rechtzetten.

Daarom stel ik mij de vraag of we deze wereld nu nog iets offensief gaan zien van Cave behalve de 300 clears van DUCK die random op en af lopen als afleiding voor zijn defbunkerbuurtjes.

Als je als stam de zaken niet op orde hebt moet je jezelf jammer genoeg aanpassen als je tegen een offensief sterke stam speelt. Nu de zaken wel weer meer op orde zijn, proberen we jullie een leuke eindstrijd te geven. Defensief alles op orde hebben is de eerste stap. Ervoor zorgen dat we offensief iets kunnen uitvoeren is de tweede stap. We hebben nooit gezegd dat we al op het kwaliteitsniveau van Walk zitten volgens mij? Jullie zijn kwalitatief zeker de betere stam, hebben we nooit onder stoelen of banken gestoken.

Zoals hierboven aangehaald spelen we inderdaad iets defensiever. Maar om nu te zeggen dat "veel" accounts omgezet zijn naar defbunkers vind ik overdreven.
 

Deleted User - 24028

Guest
Als je als stam de zaken niet op orde hebt moet je jezelf jammer genoeg aanpassen als je tegen een offensief sterke stam speelt. Nu de zaken wel weer meer op orde zijn, proberen we jullie een leuke eindstrijd te geven. Defensief alles op orde hebben is de eerste stap. Ervoor zorgen dat we offensief iets kunnen uitvoeren is de tweede stap. We hebben nooit gezegd dat we al op het kwaliteitsniveau van Walk zitten volgens mij? Jullie zijn kwalitatief zeker de betere stam, hebben we nooit onder stoelen of banken gestoken.

Zoals hierboven aangehaald spelen we inderdaad iets defensiever. Maar om nu te zeggen dat "veel" accounts omgezet zijn naar defbunkers vind ik overdreven.
Ik vraag me ergens wel af hoe die cijfers liggen... Want je spreekt over een offensieve stam Walk terwijl wij in realiteit op 50/50 zitten ongeveer. Tegelijk spreken we over dat cave defensief is.. is dat dan 40/60 of is dat 20/80...

Ik wil maar zeggen als je tegen een 50/50 spelend Walk geen kans zien om te overleven zonder zelf 20/80 te gaan dan vraag ik me af hoe je ooit wilt gaan terug slaan ;)
 
Reactiescore
1.226
Ik vraag me ergens wel af hoe die cijfers liggen... Want je spreekt over een offensieve stam Walk terwijl wij in realiteit op 50/50 zitten ongeveer. Tegelijk spreken we over dat cave defensief is.. is dat dan 40/60 of is dat 20/80...

Ik wil maar zeggen als je tegen een 50/50 spelend Walk geen kans zien om te overleven zonder zelf 20/80 te gaan dan vraag ik me af hoe je ooit wilt gaan terug slaan ;)

Ik lees nergens dat @Kodakski iets noemt over de off/deff verhouding van Walk. Zie jij hem spreken over een offensieve stam? Hij zegt dat Walk offensief sterk is, aanvallen zitten goed in mekaar.
 
Reactiescore
2.386
En daarbij hoor ik jullie klagen over de deffbunker binnen Cave. Ik ga natuurlijk niet in onze kaarten laten kijken, maar waarom hier zo een probleem van maken? Dit was inderdaad de enige manier om te overleven. Wie weet wat er nu aan de hand is? Wij, niet jullie. :)
 
Reactiescore
1.918
sla eens terug dan want zo deffen met 99% stacks en niet offen dan kan je beter playmobil gaan spelen
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik lees nergens dat @Kodakski iets noemt over de off/deff verhouding van Walk. Zie jij hem spreken over een offensieve stam? Hij zegt dat Walk offensief sterk is, aanvallen zitten goed in mekaar.
Klopt, verkeerd begrepen. Veranderd echter niks aan men post he :p
 
Reactiescore
1.918
Leuk
 
Reactiescore
75
Ik vraag me ergens wel af hoe die cijfers liggen... Want je spreekt over een offensieve stam Walk terwijl wij in realiteit op 50/50 zitten ongeveer. Tegelijk spreken we over dat cave defensief is.. is dat dan 40/60 of is dat 20/80...

Ik wil maar zeggen als je tegen een 50/50 spelend Walk geen kans zien om te overleven zonder zelf 20/80 te gaan dan vraag ik me af hoe je ooit wilt gaan terug slaan ;)

Ik denk dat we de cijfers inderdaad niet hier hoeven te bespreken. We moeten Stan gewoon gehoorzamen.

Jij kan zeggen dat Walk op 50/50 zit, maar ik ben ervan overtuigd dat niet iedereen van Walk of aanhang op die verhouding zit.
Ik ken natuurlijk niet alle accounts, maar weet bijvoorbeeld wel dat er westelijk spelers zijn die iets defensiever zijn.
En daar is natuurlijk ook niets mis mee, als dat volgens de bespelers van die accounts nodig geacht wordt.

sla eens terug dan want zo deffen met 99% stacks en niet offen dan kan je beter playmobil gaan spelen

De zoon is niet echt grote fan om z'n playmobil te delen, jammer genoeg.
 
Reactiescore
2.386
Liever Lego btw, dat is sterker en kun je je voet nogal eens aan pijn doen.
 
Reactiescore
75
Liever Lego btw, dat is sterker en kun je je voet nogal eens aan pijn doen.

zoQEFWy.jpg
 
Bovenaan