Golden Awards

Reactiescore
1.918
Dankje James, mooie lijst ❤
 
Reactiescore
180
Beste speler: Is op basis van wat ik ervaar en zie (is dan vooral in de oostelijke kant van de wereld)
Ook ik schat meerdere, zoniet 90% van wat er nu nog rest in de wereld hoog in, zal toch maar een top drie in willekeurige volgorde geven: Schedel, DUCKTATOR, Geitenbijters.
DUCKTATOR (Dominator) ga ik weinig aan vuilmaken, topaccount, topspelers, beste buurman/account waarmee ik gedurende 11j mee in contact ben gekomen.

Schedel (Pain in the ass): Hoef ook hier niet zoveel woorden aan vuil te maken, topteam, hebben hun zaakjes op orde, geraken misschien iets minder vlot dan gehoopt door hun tegenstand maar niet elke wereldwinst hoeft zo simpel te gaan. Gelieve enkel met je dikke vingers van die uniefknop te blijven thanks!.

Geitenbijters (meeeehhhhhhhh) tof team, prachtige dame erbij, mooi account en offensief mss wel het meeste verwezenlijkt van de kant van Cave. Liggen i.m.o. ook tegenover een wat lichter front maar ik kan mij altijd vergissen :).

Kleine eervolle vermelding voor mezelf, gaat wel lekker deze wereld ookal hebk 2019 praktisch solo gedraaid (doe ik nooit meer, kzweer het je, thank god stan voor de versterkingen ^^).

Vrij zeker dat er binnen Walk een paar top accounts zitten (Sick minds kan blijkbaar een potje offe, Cacturne een potje deffen) maar ik ken jullie niet genoeg om er veel over te zeggen
Beste stam: laat de eindstrijd dit maar bepalen. Premade met perfecte phalanxen vs zootje ongeregeld met wat talent
De beste stam speler:
Puur op ODO uitgaande zou hier inderdaad Sons Of Durin, de voormalige reeds achterhaalde toch enorm geapprecieerde deffbunker van weleer, moeten staan, maar hier ga ik niet mee akkoord. Ook hier ga ik resoluut voor Ducktator, fenomenale teamspelers, draaien tonnen VV, stuurt os waar nodig en weet gewoon heel goed wat te doen en de motivatie erin te houden.
Naar wat ik lees zou ik hier voor Walk dus moeten Calamity nomineren, ik kan hier vrij weinig over zeggen behalve sterk werk als het zo is, Cacturne en Schedel lijken me ook wel prettige buren.
Tenslotte eervolle vermelding naar Stan, zonder hem was het al lang afgelopen deze wereld, wat jij al allemaal geflikkerd hebt, knap werk.
Het grootste ego: Mathieu - Ruai (zonder reden), Warre- Schedel (iets meer terecht)
Beste leider:
uit eigen ervaring Stan, wat je met een bende kluutzakjes en vervelende lastposten op poten weet te zetten straf, Warre van horen zeggen
Slechte leider: Mezelf, te groot ego, roep te veel, type te veel, slaap te weinig, denk van mezelf datk veel te slim ben.
Meest overschatte stam: NA
Meest onderschatte stam: NA
Meest overschatte speler:
Hier mag eigenlijk van mij ook Why Not? komen te staan (+1). Ik vond het echt toffe gozers om erbij te hebben maar de manier waarop ze verdwenen zijn blijf ik een spijtige zaak vinden, kvond types als Roel aangename en capabele spelers die we zeker konden gebruiken!
Meest onderschatte speler: Ik zal beginnen met iemand van de eigen stam. Respect voor de waanzinnig steile leercurve van Robienjo, spelers leren aan tempo waar menig ervaren 'pro' jaloers kan op zijn. ook shoot out naar de heren (Stan, Duck) die hele nachten lang bezig geweest zijn met het uitleggen van dit spelletje. Heel knap werk!
Dan iemand van Walk, altijd moeilijk in te schatten dit met vv's en stamdeff maar ik had het in het begin niet zo hoog op met h3llsheaven, hebben ondertussen bewezen van een pain in the ass te kunnen zijn, waarvoor respect.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik verklaar mezelf zot dat ik dit type maar zou het me niet beklagen van eens met Warre spelen, ondanks datk je al 110 keer vervloekt of verwenst heb, zou graag eens zien hoe het er aan toe gaat. Verder wil ik nu wel es weten wat die Mathieu (Schedel allemaal kan), ook veel postiefs over Joachim gehoord. Tenslotte wil ik stuk voor stuk de mensen van Cave vermelden. De eerste die in me op komen zijn Stan (love you pik), Joske (eeuwige liefde), Slechte, Jens&Jens (pain in the asses man), Patrick, Rafael, Matt/Jeff, Otto, Joeri (geflipt toetsenbord jij). Zoals gezegd krijg ik nu wss een kick omdatk de helft vergeet, maar alvast bedankt voor top amusement. Men huidige co's hebk een enorme appreciatie voor.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mark van Coruscant, simpele paljas blijft beter weg van TW + Stan (hate you tiran)
Mooiste speler naam: De Geitenbeiters. Ik blijf een simpele west-Vlaamse boerenzoen.
Mooiste stam naam: /
Dikste wannabe op het forum:
Coruscant, kblijf em aandacht geven
Dikste wannabe in het spel: Mathieu van Ruai, hoeft dit nog uitleg?
Mooiste profiel foto van spelers: Calamity. Nu we het einde der tijden naderen des te toepasselijker en gewoon schoon.
Mooiste profiel foto van stammen: Walk, knap ding
Grootste blunder: Het botgebruik van Teun, ciao adios afgehandeld, het opnieuw starten op TW-verslaafd, Starten op W73-verslaafd, starten vlakbij Schedel-DOM, Bram nog éénmaal laten terugkeren als co (de cf's liggen er nog thanks LUL)
Mooiste actie van de wereld:

1. Fenomenale deffwerk vanop Ducktator (+support van de buren jawel)
2. Het aanvalswerk van Walk. afgelopen bij elke massa. Sterke teams, goeie ratio off/deff kan elke stam op TW iets van leren
3. Het wegspelen van Coruscant (grotendeels Duck, deeltje mezelf toch wel)

Laat het gevloek en verwijt maar achterwege, gewoon mijn subjectieve visie op de zaken en inderdaad, ik krijg niet genoeg aandacht thuis.

Grtz,

Mathieu
 
Reactiescore
983
Lijstjes... Leuk !!!

Allebei mooie lijstjes heren @We Like Turtles. @MementoMori

Verder wil ik nu wel es weten wat die Mathieu (Schedel allemaal kan)

Absoluut niks, nada.
Warre doet altijd al het werk en ik ga lopen met de credits omdat hij zo verlegen is dat niet te doen... (hier zitten 2 leugens in, vul zelf maar in wat in deze zin wel juist is en wat niet!!)
 
Reactiescore
1.918
Mathieu is gewoon een andere naam voor de timebot van Warre
 
Reactiescore
1.918
Luister he jongens, ik zal het nog 1 keer zeggen!!! je speelt coruscant weg of je zwijgt over coruscant

oh ja...
 
Reactiescore
57
Ik wil wel even wat rechtzetten.
Bijna iedereen benoemt het account Why not? als overschat.
Ik wil graag benadrukken dat dit meer aan Cave als stam lag dan aan de spelers van Why not?.
 
Reactiescore
743
Ik zal even uitleggen waarom ik vind dat Why Not meest overschat is.

Why Not was een leiding account binnen Cave, maar had ook een zeer hoge plek in de ranglijst. In de wereldchat zat de hoofdspeler (Tony) nogal uit de hoogte te doen alsof dat Why not unbreakable was. Na massa 1 op Why not was er al zeer veel terrein gewonnen in het cluster van why not. Alles ging makkelijk en er was amper tot geen tegenstand. Daarna kwam Tony lekker terug de grote man uithangen over hoe de volgende massa een flop ging zijn. Nouja, een flop was het wel degelijk. Niet voor Walk, maar voor Cave want account why not is gebroken en Tony is gaan lopen (2x op 1zelfde wereld op nog geen maand tijd?).
En daarom vind ik het account overschat. Vanuit de buitenwereld is er niet zoveel bekend over hoe het intern tekeer ging bij cave, maar van de buitenkant was why not een piece of cake en dat was gewoon jammer.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
75
Beste speler: Jef & Jody. Er zullen zeker mensen zijn die actiever zijn en/of meer skills hebben. Maar dat zij het nog altijd met mij volhouden is gewoon een buitengewone prestratie. Tw draait ook héél hard op het sociale aspect en daarom ben ik héél blij met deze 2 mensen op 1 account te spelen!

Beste stam: Walk, als premade zijnde, had vanaf het begin alles mooi op orde. We moeten dan ook eerlijk durven zijn en Walk als beste stam benoemen. Echter vind ik het wel mooi om te zien welke progressie Cave heeft gemaakt sinds het begin van de wereld. Kwalitatief is Walk volgens mij nog steeds de betere, maar ondertussen is Cave volgens mij uitgegroeid tot een waardige tegenstander.

De beste stam speler: In mijn ogen is Stan (@Kerouac ) diegene die hier het lijstje aanvoert. Heeft zich in het begin heel goed ingezet op Hope. Echter heeft hij zich steeds flexibel opgesteld en zich ingezet waar nodig. Neemt ook zeker zijn deel van de VVs voor z’n rekening.

Het grootste ego: Martijn (Underground Tacticz). Heeft maar een korte passage gemaakt op deze wereld. Maar heeft in die korte periode niet vaak het stambelang op de 1ste plaats gezet. Hij heeft in die korte periode ook voor heel wat heisa gezorgd, geen fan van.

Beste leider: Warre (@Warre ) en Stan (@Kerouac ) doen het op dit moment goed. Warre is al vanaf het begin leider van Walk en heeft naar mijn inzien nog niet veel steken laten vallen. Hier en daar een akkefietje met de Universiteit, maar dit werd telkens mooi opgelost. Ook Cave is sinds het leiderschap van Stan enkel maar positief verandert. Ook wil ik toch vermelden dat Cave daarvoor nog één leider heeft gehad die toch even benoemt mag worden en dat is Roel van Why Not. Heeft in het begin de eerste onderhandelingen gedaan met One & Walk. Dus ook voor hem hoedje af!

Slechtste leider: Ik denk dat ze het bij One niet zo goed uitgedokterd hadden. Ik ga niet zeggen dat persoon A of B binnen One een slechte leider was. Maar de structuur binnen die stam zat volgens mij gewoon niet goed.

Meest overschatte stam: Om hier een naam op te plakken moet ik al terug naar de beginfase. En dan vind ik dat Fuifje veel te veel pluimen in z’n gat kreeg op het AF. Was zeker een goeie stam, maar er werd op het AF vaak gezegd dat ze zoveel beter waren dan Cave etc.

Meest onderschatte stam: ////

Meest overschatte speler: Iedereen die er op dit moment nog ligt draagt z’n steentje bij een aan leuke eindstrijd. De overschatte spelers zijn er ondertussen al uitgefilterd denk ik.

Meest onderschatte speler: Niet onderschat, maar wel een absolute topper: Ducktator! (@DUCKTATOR )

Met wie zou je graag in een stam zitten: Ik heb er wel een aantal. Sowieso kan ik het met iedereen binnen het huidige, actieve Cave goed vinden. Deze mensen mogen dus allemaal een volgende wereld komen aankloppen. Ik heb bij Walk niet zoveel kennis, maar ik zou graag wel eens met Schedel & The Prophecy in één stam zitten. Er zullen binnen Walk zeker nog aangename mensen zitten, maar nog niet met iedereen PMs gewisseld etc. Met wie zou je niet graag in een stam zitten: Mensen die zich op het AF graag in de kijker werken, maar ingame er niets van bakken.

Mooiste speler naam: Gentleman. (ook dat puntje maakt het extra af!)

Mooiste stam naam: Aangezien ik Cavemen bedacht heb, zal ik die gewoon als mooiste neerzetten!

Het tofste topic: Nog steeds dit topic. Vind het leuk om andere mensen hun mening te lezen.

Het domste topic: ////

Favoriete forum poster: Stanneman kan het altijd héél mooi en beknopt uitleggen.

Minst favoriete forum poster: Martijn van Underground Tacticz

Dikste wannabe op het forum: Martijn van Underground Tacticz

Dikste wannabe in het spel: ////

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat Team Geit wel nog dingen kan laten zien in de volgende werelden. Er is nog een pak te leren, maar de inzet is er alvast. Ook is er op het account een mooie mengeling qua skills etc.

Meest belovende stam voor de toekomst: Het wordt OF Walk OF Cave. Op dit moment gaat heeft Walk een voordeel, omdat hun offensieven héél mooi zijn. Dan mag Cave nog zo goed deffen als ze willen, we gaan offensief iets moeten doen om het Walk alsnog lastig te maken.

Mooiste profiel foto van spelers: De Geitenbijters

Mooiste profiel foto van stammen: Cavemen!

Grootste blunder: ////

Mooiste actie van de wereld: Accounts als Duck, SOD, Ruai, NWNC, … overtuigd krijgen om toe te treden in Cave. En samen met de leiders na mij er toch een mooi geheel van te maken!
 
Bovenaan