Golden Awards

Reactiescore
766
Nee Laurens, da's 1 van die guys die dan trots roept "ik was al gestopt voor er dorpen werden overgenomen van One"
Nog iets dieper erin jij!
Ik heb je wel al zien falen, aangezien je in One zat.
En in de tijd dat ik daar bezig was heb ik niet gefaald :p Je bent erg zuur, maar dat is ook een beetje hoe jij je wilt profileren op het AF. Ieder zijn ding natuurlijk! Geniet van je avond :)
 
Reactiescore
767
@Cacturne is de noob hier

dus allemaal jullie smoel alvast debankt newgens/oldgens!
 
Reactiescore
1.918
Dan is het w69 forum weer eindelijk iets of wat actief, is het weer niet goed voor meneertje
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

Deleted User - 487710895

Guest
En dat is de reden dat wij binnen Walk gewoon uit gekomen zijn voor Aapje en TAS!
[...]
Er zal dus nooit spraken zijn van iets 2 keer zo hard terug doen, probeer me het tegendeel maar te bewijzen
Was dat voor of nadat mijn co had gezien dat jullie beide VVs hadden? Volgens mij vond jij VVs draaien bij anderen om de vijand te stoppen ook nog het laagste wat er is en ik quote 'not-done'. Dus jullie proberen wel iets harder terug te doen, of is enkel interen van een account, waarbij de troepen verder niet gebruikt werden even erg als een account onder perma vv hebben, en zijn troepen continu gebruiken tegen de vijand?
 
Reactiescore
1.918
Was dat voor of nadat mijn co had gezien dat jullie beide VVs hadden? Volgens mij vond jij VVs draaien bij anderen om de vijand te stoppen ook nog het laagste wat er is en ik quote 'not-done'. Dus jullie proberen wel iets harder terug te doen, of is enkel interen van een account, waarbij de troepen verder niet gebruikt werden even erg als een account onder perma vv hebben, en zijn troepen continu gebruiken tegen de vijand?
bruh lijkt wel alsof je echt van niets weet
 
Reactiescore
967
Was dat voor of nadat mijn co had gezien dat jullie beide VVs hadden? Volgens mij vond jij VVs draaien bij anderen om de vijand te stoppen ook nog het laagste wat er is en ik quote 'not-done'. Dus jullie proberen wel iets harder terug te doen, of is enkel interen van een account, waarbij de troepen verder niet gebruikt werden even erg als een account onder perma vv hebben, en zijn troepen continu gebruiken tegen de vijand?

In ieder geval flinke tijd nadat jij werd geinternd, waardoor je het dus prima het punt illustreert wat Warre en ik proberen neer te zetten.
 
Reactiescore
180
Ben ik het niet mee eens. Vroeger speelde ik warrock (weet niet wie dat kent) op een gegeven moment gebruikte iedereen een wallhack. Was niet op te sporen in die tijd, alleen sommige spelers van niveau deden dit niet (waaronder ik). Omdat het kan, en het er is, betekent het niet dat het moet.

Yes ik vergelijk scripten nu met hacken :)

best game ever ... nu voel ik me oud
 
Bovenaan