Golden Awards

Reactiescore
967
Nee hoor,

Tuurlijk loopt niet altijd alles zoals het zou moeten, maar gaat hierover een spelletje.
Ik krijg meer en meer den indruk alsof hier levensbelangrijke zaken op het spel staan (het ego van de mannetjes) en er eigenlijk over een gezellige vijandigheid nog amper sprake is.

Ach, misschien word ik oud en soft
ah het al bekende "het is maar een spelletje" argument, dan weet je dat er verder niks interessants meer komt.
 
Reactiescore
180
Ah, was niet salty bedoeld, maar soms is niks zeggen beter dan proberen grappig uit de hoek te komen :)
 
Reactiescore
967
Ik bedoel het niet grappig maar serieus. Mensen die niks meer terug weten te zeggen, gooien heel vaak "het is maar een spelletje" argument. Dan weet je dus dat het eigenlijk klaar is met de discussie :)
 
Reactiescore
180
Met het gaat hier over een spelletje bedoel ik maar dat er regelmatig zaken in de privé omgeving van mensen/accounts spelen die hun impact hebben op TW. Ik durf grofweg stellen dat 90% van de wereld beslist wordt op activiteit. Dit lijkt me het sterke punt van Walk.

Nu krijg ik zeker een vloedgolf aan verontwaardigde walkers
 
Reactiescore
967
Ik speel niet in Walk. Maar deel wel je mening dat activiteit zeker een beslissende bijdragen heeft aan wereldwinst. Alleen speelt kwaliteit ook een hele grote rol en heeft een groot kwaliteitsverschil ook invloed op de activiteit. Wat ik hiermee bedoel is dat de timings van walk (kwaliteit) ervoor zorgen dat de tegenstanders moedeloos worden en de activiteit daardoor zal afnemen.
 
Reactiescore
967
Ik bedoel het niet grappig maar serieus. Mensen die niks meer terug weten te zeggen, gooien heel vaak "het is maar een spelletje" argument. Dan weet je dus dat het eigenlijk klaar is met de discussie :)

Discussie is nooit begonnen want Cave weigert überhaupt in te gaan op wat ik hierboven heb gepost zowel op het af als op skype. Het antwoord luidt altijd ''ik ken er het fijne niet van, maar....''
 
Reactiescore
180
Discussie is nooit begonnen want Cave weigert überhaupt in te gaan op wat ik hierboven heb gepost zowel op het af als op skype. Het antwoord luidt altijd ''ik ken er het fijne niet van, maar....''

Je kan het je niet voorstellen, ik beschouw mezelf als een vrij tot zeer intellectueel persoon, hoe lastig/moeilijk/vervelend/onverstaanbaar het is om onderhandelingen te voeren met jou. Ik snap dat alles wat je doet in het belang van Walk en W69 is, je bent vermoedelijk een steengoed speler en één van de hoekstenen van het hele Walk gebeuren. Maar ik vind dat je niet altijd 100% eerlijk/rechtvaardig bent in je logica en daar ook niet op toegeeft.
 
Reactiescore
967
Reageer dan inhoudelijk op zijn post? Want als objectieve lezer, lijkt Walk gelijk te hebben, en kom je niet over als een "vrij tot zeer intellectueel persoon", maar als iemand die niet wil reageren op feiten, daar hij weet dat hij ongelijk zal krijgen als hij de discussie aan zal gaan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Walk wins again
 
Reactiescore
180
Reageer dan inhoudelijk op zijn post? Want als objectieve lezer, lijkt Walk gelijk te hebben, en kom je niet over als een vrij tot zeer intellectueel persoon, maar als iemand die niet wil reageren op feiten, daar hij weet dat hij ongelijk zal krijgen als hij de discussie aan zal gaan.

Ik ken echt niet goed genoeg de feiten, zoals meermaals in mijn post staat gaat het over hoe ik de feiten ervaren heb. Heb ik daarmee de waarheid in pacht, zeker niet, maar ik ben het een beetje beu dat alles wat Warre/Walk doen opgehemeld wordt als zijnde de te volgen route. In het begin van het vallen van One is er zeer snel gehandeld door Walk en stond bijna onmiddelijk een zeer groot onder vv van hen.
 
Reactiescore
967
Okay, ik wil niet lullig gaan doen, want heb niks persoonlijks tegen je (ken je helemaal niet). Maar hoe kun jij jezelf als "intellectueel" beschouwen als jij nu aangeeft je denkbeelden te baseren op hoe jij feiten ervaart? Dat klinkt behoorlijk dom als ik eerlijk ben.
 
Reactiescore
180
wel je krijgt bepaalde informatie binnen vanuit individuele gesprekken van de leiding met warre.
Aangezien alles zeer snel moest gaan in de rush van c55 en de situatie constant veranderde. probeer ik met de onvolledige informatie een beeld te vormen van hoe ik denk dat er gehandeld werd. Niet meer en niet minder dan dat.

Puur objectief kan je gelukkig het IQ gaan meten van mensen en dat was zeer bevestigend voor men EGO ;)
 
Reactiescore
967
Je kan het je niet voorstellen, ik beschouw mezelf als een vrij tot zeer intellectueel persoon, hoe lastig/moeilijk/vervelend/onverstaanbaar het is om onderhandelingen te voeren met jou. Ik snap dat alles wat je doet in het belang van Walk en W69 is, je bent vermoedelijk een steengoed speler en één van de hoekstenen van het hele Walk gebeuren. Maar ik vind dat je niet altijd 100% eerlijk/rechtvaardig bent in je logica en daar ook niet op toegeeft.

Probeer die onrechtvaardige standpunten dan eens te ontkrachten. Lukraak roepen kan iedereen natuurlijk. Al breng je iets naar voren op het forum, ongeacht je kennis betreffende dit onderwerp, wees dan ook bereid daarop in te gaan al komt er een reactie op. Al weet je de feiten niet goed genoeg, zoals je zelf beschrijft is het wel dubieus dat je mij wel als oneerlijk en onrechtvaardig durft te bestempelen.


Ik ken echt niet goed genoeg de feiten, zoals meermaals in mijn post staat gaat het over hoe ik de feiten ervaren heb. Heb ik daarmee de waarheid in pacht, zeker niet, maar ik ben het een beetje beu dat alles wat Warre/Walk doen opgehemeld wordt als zijnde de te volgen route. In het begin van het vallen van One is er zeer snel gehandeld door Walk en stond bijna onmiddelijk een zeer groot onder vv van hen.

Nogmaals een assumptie die helemaal niet klopt. Als je het verhaal hierboven gelezen had, werd aapje pas gecontacteerd toen Cave al lang bezig was met hun zaakjes. nap time was tegen die tijd al bijna helemaal opgeedeld. En het is niet persé dat wij onszelf ophemelen. Alles wat Cave uitvoert gaat gewoon beneden elk niveau waardoor onze tegenreactie al snel als 'normaal' wordt beschouwd.
 
Reactiescore
180
En daar ga je weer een stapje verder in het zwart maken van Cave op deze wereld.

Dus jij beweert dat de rol van Walk in het verhaal C55 alles perfect volgens de moraliteit neergeschreven door Warre de Correcte is uitgevoerd?

Al breng je iets naar voren op het forum, ongeacht je kennis betreffende dit onderwerp, wees dan ook bereid daarop in te gaan al komt er een reactie op

Ik heb een dikke maand in de onderhandelingen gezeten met Walk, Cave en one over wereldafspraken. Ik vond je daar vrij tot zeer oké. Ik heb echter geen zin om nu een maanden oude skype chat te gaan doorkruisen op zoek naar alles waarvan ik vind (gaat hier steeds over een persoonlijke visie) dat je die feiten gebruikt het in het voordeel van Walk of om Cave zwart te maken. Want dat is in the end waar W69 om draait voor Walk.

De deftige tegenstand (Fuifje, wat van One.) hebben jullie toch al weggespeeld dus veel eer valt er voor jullie hier niet meer te halen.
 
Reactiescore
1.918
Salty reageren en als je hoort dat je de bal misslaagt zeggen dat je gewoon reactie wilt uitlokken

Grappig man, ruai flop
 
Reactiescore
431
kunnen jullie aub verhuizen naar praathoek, GA is voor velen nog wel interessant om te lezen en als er dan (dit soort?) discussies hier gevoerd gaan worden dan valt de helft alweer in de 'uhh laat ik hier maar even op reageren want dit klopt niet helemaal'
 
Bovenaan