Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Misschien nog mensen die lijstjes willen maken? Zou dit dode AF nog enigszins troost bieden. Ik overweeg ook om binnenkort m'n 3e lijstje te maken.
 
Reactiescore
180
Een eerste lijstje van mijn kant, als stichtend lid van team Ruai heb ik toch de wereld redelijk van dichtbij meegemaakt. Ik probeer een vanuit mijn standpunt zo objectief mogelijk lijstje te maken.


Beste speler:
Ik denk dat het niet heel gek is om een aantal Walk. namen neer te zetten. Walk. heeft meermaals laten zien van een goed georganiseerde agressieve speelstijl te hebben. Ik denk hierbij aan spelers zoals Schedel, Abuser & Calamity.

Vanuit onze kant nomineer ik graag Ducktator, zit een fenomenaal team op waar ik men diepste respect voor heb. Lijkt me het meest complimentaire team met 10/10 skills.

Tenslotte nomineer ik hier met volle overtuiging Sons of Durin en de hoofdspeler Jeroen. Iedereen verwacht meer van dit account en dit en dat. Ik vind dit het een fantastisch uitgebouwd account. De reden dat er zo schamper wordt overgedaan is gebrek aan clears. Er werd nu eenmaal in tijde van one door ligging en de manier van spelen geopteerd om hiervan een deffbunker te maken. Uiteindelijk door toevoeging spelers en met phalanx ligging op walk is dit veranderd naar een zeer mooi evenwichtig account met bakken potentieel.

Beste stam:
Walk. Tot nu toe het meeste winst geboekt van alle stammen. Heb zelf nog weinig ontvangen qua massa’s, beperkt front I know. Zoals one ook eerder aangaf weten ze wel hoe dit te organiseren. Activiteit lijkt me hier ook dik oké wat altijd belangrijk is in deze fase.

Cave. Een hoopje noobs en onbekenden die al sinds het begin van de wereld op één staan. Wordt op het forum en in de wereldchat zeer spottend over gesproken. Geen probleem, houden het in elk geval langer vol dan de meeste verwacht hadden. Ik hoop dat we hier nog een mooi vervolg aan kunnen breien.

De beste stam speler:
Ducktator: Skills, activiteit en hopen VV
Sons of Durin voor de hopen OS

Ik kan hier moeilijk op antwoorden inzake Walk, ik ken jullie niet en weet niet wie de motor is van het gebeuren daar.

Het grootste ego:
Ik ging hier initieel opteren voor mark van Coruscant.

Echter na alle waanzin die Warre heeft uitgeslagen en het constant proberen optimaal gebruik maken van situaties om dit ten voordelen van Walk te laten uitdraaien kies ik hier voor Warre. Ik ken je niet als persoon, maar als leider van een tegenpartij vind ik je een echte etter met het bijhorende ego.

Tenslotte ook mezelf, al komt dit nog meer naar buiten in het dagelijkse leven dan op dit spelletje.

Beste leider:
Matthias – Geitenbijters: Heeft in de beginfase enorm hard zen best gedaan om van een zootje ongeregeld een mooi geheel te maken. Waarvoor Dank

Warre – Schedel: regelt al de rotzooi en zorgt hiervoor dat walk, wat nog steeds het belangrijkste is als leider, hier goed uitkomt. Lijkt me ook goed met het op lijn zetten van de ego’s.

Slechte leider:
Niemand, proficiat aan one voor het proberen onder controle houden van eikels zoals Mark.

Meest overschatte stam:
One, naar eigen ervaring. One heeft offensief heel weinnig weerwerk geboden op noordelijk vlak. Behalve twee illegale cf’s van coruscant die ons verdomd veel slaap en tijd gekost hebben hebben ze hier helemaal niks bereikt. Heel veel gekwaak en gebrul maar zeer weinig iniatief gezien in het noorden. Verdedigend vond ik dan wel weer dat er een aantal goeie teams in One zaten, hebben dit jammer genoeg niet lang willen/kunnen bewijzen.

Meest onderschatte stam: -
N.v.t. Denk dat er geen onderschatte stam meer is in dit stadium van de wereld. Cave hier en daar steekje laten vallen, ik denk dat Walk ook wat kosten gemaakt heeft deze morgen

Meest overschatte speler:
Coruscant.

Meest onderschatte speler:
Kan ik een aantal accounts voor nomineren, denk niet dat de mensen nog Ducktator onderschatten. Misschien dat accounts zoals geitenbeiters/Ruai onbekend zijn en misschien nog kunnen verrassen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Spelers van Walk lijkt me wel eens fijn. Zitten duidelijk met een mooi systeem en een goeie sfeer. Tenslotte denk ik dat we met de dragende groep van Cave een heel sterk groepje hebben waar denk ik iedereen op tribalwars zich mee zou kunnen amuseren.

Tenslotte ook mijn originele team + Bram wie ik heb leren kennen als een zeer aangename CO

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Runners, geen vastberaden/inactieve spelers, ratten etc. Kben niet het type dat lijstjes bij houdt met namen van dit soort spelers. Je hebt er in elke stam en op elke wereld.

Mooiste speler naam:
To infinity for serenity vs We Like Turtles

Mooiste stam naam:
Road to perfection --> Walk.

Het tofste topic:
Golden awards en spotprenten. Ik doe er niet actief aan mee, zoals 90% van Cave, dus is wat stilgevallen na het heengaan van one.

Het domste topic: -
N.v.t.

Favoriete forum poster:
Cacturne/Abuser. Wel leuk om te zien hoe jullie de sfeer er in houden met ludieke posts en bedankt aan abuser om het dodgen niet al te nauwkeurig te doen deze morgen <3

Minst favoriete forum poster:
Zure lui die alleen maar kunnen zeiken over de kleinste dingen.=> Corruscant

Dikste wannabe op het forum:
Corruscant

Dikste wannabe in het spel:
Corruscant

Meest belovende speler voor de toekomst:
Hierbij denk ik aan een spannende tweestrijd tussen Schedel en Ducktator.

Meest belovende stam voor de toekomst: -
Walk. simpelweg omdat ze op dit moment de meest offensieve goesting hebben getoond. Lijken ook op het eerste gezicht iets beter georganiseerd, mooie premade en beste resultaten geboekt. Hoop dat het lang spannend blijft, waarbij ik zeker de kansen van Cave niet onderschat. Ik houd het op 55-45.

Mooiste profiel foto van spelers: ( Schedel)

Mooiste profiel foto van stammen: (Cave)

Grootste blunder:

Zeer simpel, herbeginnen op tribalwars met een team ik al een aantal jaar ken om dan tot de vaststelling te komen dat wegens tijdgebrek het een constante zoektoch werd naar co's. Shoot-out naar Bram voor het versterken van het account!

Abuser die enkel 26.4K clears niet dodged xx

Mooiste actie van de wereld:


De sprint in continent 55 met als doel om zoveel mogelijk one spelers te recruiten. Hierbij was het standpunt van mezelf en grotendeels vanuit Cave om geen R2w te doen. Als je dan een volledig account zoals Aapje, waar overigens enkele heel sterke spelers zitten, naar Walk kan ziet gaan dan begin je je toch vragen te stellen. Ik ga hier niet veel verder op in gaan, weet niet wie er precies de eerste stapjes van toenadering gezet heeft. Is gewoon een nogal spijtige zaak gebleken met een mooi aantal dorpen gewin voor Walk.


Hoop dat het nog een spannende en eerlijke wereld mag worden waarbij de minder hoog ingeschatte spelers van Cave zich kunnen optrekken aan een aantal goeie accounts, het feit dat de spelers willen leren en zich inzetten en dat het ego van een aantal Walk spelers misschien zorgt tot slordigheden..

Ik ben al een aantal keer zeer ontgoocheld geweest in de gesprekken tussen de verschillende stammen. Ik weet niet of dit tegenwoordig een constante is op elke wereld om ego’s voor te nemen op gezond verstand of misschien word ik gewoon te oud.

Mathieu,

PS: eerste lijstje, don't shoot me.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
Zou je niet beter je dorpenwinst opvolgen? oh ja....

Dan maar een Ga lijstje typen zeker, je moet toch wat met je tijd he


Moet je even nagaan dat je stamgenoten bij massa 10x minder dodgen ;)

ps: apprecieer wel dat er een lijst gemaakt wordt
 
Reactiescore
180
Zou je niet beter je dorpenwinst opvolgen? oh ja....

Dan maar een Ga lijstje typen zeker, je moet toch wat met je tijd he


Moet je even nagaan dat je stamgenoten bij massa 10x minder dodgen ;)

ps: apprecieer wel dat er een lijst gemaakt wordt


Ik had meer block ok verwacht eerlijk gezegd.

Ik oordeel niet over men stamgenoten hun gedodge, probeer gewoon een reactie zoals deze los te krijgen ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Abuser dodged niet? Wat een noobs

Abuser < Cacturne
 
Reactiescore
742
Ik had meer block ok verwacht eerlijk gezegd.

Ik oordeel niet over men stamgenoten hun gedodge, probeer gewoon een reactie zoals deze los te krijgen ;)

ik stack niet zoals vele weten stacken is maar saai deffen en kan iedereen.. ik denk dat er vele moeite hebben met wat abuser vandaag heeft laten zien.

oow, en nog een complimentje naar whynot dit is het enigste account die heeft laten zien dat ze echt wel een redelijk goede massa kunnen neerzetten. Muffin daarintegen was echt om te huilen zowel offensief als defensief, ik heb geen een edel onder de 100ms achter een clear gezien van dit account en vaak zat hij er zelfs nog 30 seconden achter waardoor het niet eens een uitdaging was..


oow leuke post met die clear die we vergaten te dodgen, moet je is ff voor de grap door muffin zijn berichten heen scrollen dan zal je wel schrikken als je al blij word van 1-2 clears die we vergeten zijn.
 

DeletedUser78702

Guest
@MementoMori
900 bevelen waarvan 800 een rode kleur, +380 edels en 0 dorpen verlies. En jij komt hier wat stoer doen dat we enkele dodges vergeten? :p
 
Reactiescore
1.918
Niet te vergeten dat er vele potentiële recapclears net gesneuveld waren bij massa op muffin en dat defjes nog op de terugweg waren

Ikzelf heb dan wel niets gedaan maar het is gewoon clean gedefd door de gouden drietand van abuser
 
Reactiescore
967
De sprint in continent 55 met als doel om zoveel mogelijk one spelers te recruiten. Hierbij was het standpunt van mezelf en grotendeels vanuit Cave om geen R2w te doen. Als je dan een volledig account zoals Aapje, waar overigens enkele heel sterke spelers zitten, naar Walk kan ziet gaan dan begin je je toch vragen te stellen. Ik ga hier niet veel verder op in gaan, weet niet wie er precies de eerste stapjes van toenadering gezet heeft. Is gewoon een nogal spijtige zaak gebleken met een mooi aantal dorpen gewin voor Walk.

Wat ik spijtig vind, is dat slecht geïnformeerde cave leden toch een melding moeten maken van deze kwestie terwijl ze niet weten hoe de situatie ligt. Ik zal proberen een schets te geven van hoe de werkelijkheid ligt. In de periode van het vallen van One., is er vanuit onze kant een aanbod gekomen om de gehele resterende dorpengehalte ongeveer 50/50 te verdelen, waarbij jullie zelfs kwantitatief in het voordeel zaten. Echter wilde jullie als Cave zijnde hier niets van hebben omdat jullie dachten meer eruit te halen dan die deal. Wellicht hadden jullie zelfs al gesprekken lopen voor interns bij One. en zochten jullie het daarom niet om die deal af te sluiten. De 'massa' op Nap Time kwam en jullie begonnen al meteen met het afblocken van schedels mogelijkheid tot reactie. Jullie goed recht uiteraard maar op gegeven moment werd er zelfs zo diep geïnfiltreerd binnen neutraal gebied dat het niet meer recht te praten viel. Als excuus kwam Duck af met dat wij(Gentle) zogenaamd dit allen begonnen zijn door te 'cf'en' bij aapje d.m.v. een blits op een ex-One. mb. Onzin natuurlijk want dit gehele plan is duidelijk met voorbedachte rade uitgevoerd. Even later begonnen jullie zelfs met het benaderen van iedereen die over was, inclusief de mb's van aapje(Luc werd benaderd over mogelijke intern van z'n mb's).

Na de actie van Nap Time en de buiten proportionele keuzes die daarbij gemaakt zijn, heeft inderdaad zowat iedereen van Walk. gestemd op het internen van aapje. Dit terwijl we voor dit allen gebeurde, nog van mening waren om aapje gewoon weg te spelen met een stammassa(die zelfs al op het programma stond).

Dus om nou te zeggen dat alles zonder een oog op r2w gebaseerd is, is natuurlijk gewoon kul. Met die gedachtegang waren jullie als Cave zijnde wel ingegaan op die 50/50 deal. Maar nee, jullie zouden en moesten meer eruit halen dan wij dat zouden doen. Waarschijnlijk omdat jullie hem poepen voor onze, zo zegt men, kwalitatief betere positie.
 
Reactiescore
180
dit is dus wat ik wou loskrijgen :cool:

Dacht geef maar gwn hoe ik het zie vanop dit account, heerlijk hoe opgefokt en agressief jullie rondlopen, duimpje!
Ik ben blij dat jullie de waarheid zien in heel deze discussie omtrent c55, want ik zie duidelijk het licht niet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78702

Guest
Eerder gewoon slaaptekort, denk dat de frustraties eerder binnen Cave liggen atm :cool:
 
Reactiescore
180
Nee hoor,

Tuurlijk loopt niet altijd alles zoals het zou moeten, maar gaat hierover een spelletje.
Ik krijg meer en meer den indruk alsof hier levensbelangrijke zaken op het spel staan (het ego van de mannetjes) en er eigenlijk over een gezellige vijandigheid nog amper sprake is.

Ach, misschien word ik oud en soft
 
Bovenaan