Golden Awards

DeletedUser76221

Guest
Beste speler: Ik ga hier voor zowel Schedel als The American Sniper. Ik ken beide accounts van vorige werelden en weet dat beide accounts een heel sterk team hebben. Wederom hebben ze bewezen dat ze toch wel de betere teams hebben op deze wereld. Benieuwd wat ze deze wereld nog zullen tonen!
Beste stam: Hier kies ik Walk. Hun hebben deze wereld in mijn ogen al het meest succes geboekt op hun vijandige stammen. Op One. Hebben ze al enkele sterke massas neergezet en hier ook winst weten te boeken. Bij Cave hebben ze al eens een dorpje weten te pakken via een blitz wat natuurlijk ook mooi is. Walk heeft nog veel te bieden en ben dus wederom benieuwd wat ze zullen tonen!
De beste stam speler:
Voor One. zal The American Sniper hier wel terecht staan. Heb ondertussen al enkele keren gehoord dat hun vaak een vv'tje nemen om te deffen. Binnen Cave hebben we geluk de boys van Geitenbijters en SOD te hebben. Deze kerels staan steeds paraat om te helpen. Dit zijn voor mij de uitblinkers. Uiteraard draagt iedereen zijn eigen steentje bij binnen elke stam.
Het grootste ego:
Het is algemeen geweten dat je hier zowel Laurens en Mark moet neerzetten.
Beste leider:
Zowel de leiding van Walk en Cave doen het wel goed deze wereld lijkt me. Warre is iemand die altijd voor de volle 100% ergens voor gaat. Met de nodige uitleg en tekst zal hij je steeds duidelijk maken wat zijn mening is.
Slechte leider:
Ik ga ze niet slecht noemen. Maar het lijkt me wel dat we hier One. moeten neerzetten. Tijdens de reeks massa's die ze hebben gekregen is het duidelijk geworden dat de deffregeling niet echt optimaal is. Ook aanvallend hebben ze nog niet echt veel indruk gemaakt.
Meest overschatte stam:
Ook hier zet ik One. neer. Ik had vrij hoge verwachtingen en dat hebben ze toch wel al laten afweten. Zoals ik hierboven al heb geschreven hebben ze toch nog wat werk met de offensieve en deffensieve regeling. Ik hoop wel dat hun tijd nog komt en het zo nog een leuke strijd word!
Meest onderschatte stam:
Ik ga hier mijn stam neerzetten. Cave was mij ook een stap in het duister. Voorlopig ben ik al aardig verrast door de activiteit en communicatie. Ik hoop dat deze stam nog veel laat zien deze wereld.
Meest overschatte speler:
Voor mij is dit deze wereld Coruscant. Ik ken dit team van vorige werelden en weet dat dit een heel sterk en actief team is. In mijn ogen hebben ze deze wereld helaas nog niet laten tonen wat ze kunnen. Offensief tegen Cave hebben ze bij verschillende massas nog niks winst weten te maken. Ook deffensief hebben ze nog geen hoogstandjes getoond. Laatste massa werd gedefft door een vv'er. Hiermij zeg ik uiteraard niet dat ze een slecht team zijn. Ik vind persoonlijk dat ze deze wereld nog niet veel bewezen hebben. Proof us wrong!
Meest onderschatte speler:
Hier ga ik met veel overtuiging Ducktator. neerzetten. Ik denk dat dit account voor iedereen wel komt als een verrassing. Wat eerst leek als een bende noobs blijkt toch wel een goed team te zijn. Het is heel fijn hun buur te mogen zijn. Ze zijn de eerste om hulp te bieden waar nodig. Activiteit is meer dan optimaal op het account. Coruscant ging dit account gelijk van de kaart vegen, maar na enkele massas blijkt dit toch niet zo makkelijk te zijn. Benieuwd wat ze nog in hun mars hebben!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Rik , Rick , Frank, Chriss, Warre, Wess, en de huidige boys van Cave uiteraard!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mark en Laurens lijken me toch geen pretje nee hehe.
Mooiste speler naam:
We Like Turtles. Who doenst like them?
Mooiste stam naam:
Walk - Road to perfection
Het tofste topic:
Golden awards is altijd fijn om te lezen.
Het domste topic:
N.V.T
Favoriete forum poster:
N.V.T
Minst favoriete forum poster:
N.V.T
Dikste wannabe op het forum:
N.V.T
Dikste wannabe in het spel:
N.V.T
Meest belovende speler voor de toekomst:
De boys van Schedel en DUCKTATOR lijken mij het meest belovend. Hopelijks maken ze dit waar.
Meest belovende stam voor de toekomst: Cave
en Walk zullen nog veel doen deze wereld. Ik ben benieuwd wat de toekomst geeft
Mooiste profiel foto van spelers:
Dat van Coruscant vind ik wel mooi
Mooiste profiel foto van stammen:
Het plaatje van Walk. De rest stelt niet veel voor.
Grootste blunder:
Ik laat dit nog even blanco voorlopig.
Mooiste actie van de wereld:
De massa van Walk op celtic was mooi uiteraard. Zeer veel winst gemaakt. Allemaal door hun timebots uiteraard ;)
 
Reactiescore
1.363
Lijstje 2, werd weer eens tijd :).

Veel leesplezier!

Beste speler: The American Sniper. Vindt dat zij qua prestaties het beste eerlijk dingen hebben gepresteerd, alleen een beetje jammer van de laatste massa, maar dat kan de beste overkomen.
Beste stam: Als je puur op prestaties kijkt, moet ik er wel walk neerzetten. Maar op de manier waarop zij dingen presteren vind ik niet dat zij dit verdienen. Pure misbruik van een 2 stammen op 1 actie. Ookal kun je beide stammen geen ongelijk geven natuurlijk. Ze ruiken ''bloed''. Ik hoop dat er binnenkort een eerlijke strijd tussen de 3 komt en walk en cave hun arrogantie opzij zetten en een leuke eerlijke strijd ervan willen maken :). Conclusie, mijn antwoord is dus momenteel Geen.
De beste stam speler
: Van one, aapjeklapklap: helpen overal netjes waar mogelijk en de ods zegt genoeg :).
Van cave: Why not? Van wat ik begreep doen zij de meeste vvs daar, dus dan ga ik ervanuit dat zij de beste stam spelers daar zijn.
Van walk idk, die laat ik open :).
Het grootste ego: Warre, die kerel praat alleen maar en maakt niks waar. En kickt mensen als hij wordt tegengesproken.
Beste leider: Geen.
Slechte leider: Warre ook weer, erg egoïstisch met alles, kan geen tegenspraak hanteren + de gesprekken duurden 2 maanden, dankzij meneer zn hypocrietiteit en domme gebrabbel, waardoor hij denkt dat hijzelf erg goed is. Heb echt in geen tijden zo'n domme amateur meegemaakt tbh. En de rest is al gezegd door rikkie in een eerdere post.
Meest overschatte stam: One, wij hebben tot nu toe slecht gepresteerd vind ik (komt ook door ons grote front + de andere stammen stacken puur tegen ons + vallen ons alleen maar aan, dus de reden waarom wij slecht presteren en zij n grote waffel hebben is wel duidelijk), maar komt hopelijk binnenkort verandering in.
Meest onderschatte stam: Geen
Meest overschatte speler: Sons of Durin, geef je 100k pp uit en dan farm je o zo slecht en val je zo slecht aan, sorry dan vind ik je echt overrated man..
Mm, blij dat die noobs weggespeeld zijn..
Meest onderschatte speler: Coruscant, iedereen maar haten op die lui, maar ze blijven het toch maar doen, blijf het mooi vinden + ze zijn baes <3
Met wie zou zeker graag in een stam zitten
: Heel one en Jonahtje <3. Uhh, Tony, passie, mattie, roeltien etc :).
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bijna heel walk wel :p (op jaimie en ruubje na :) )
Mooiste speler naam: Potje, want dies gewoon awesome. (wil nu de 1k pp van jou voor de benoeming trouwens! )
Mooiste stam naam: Alcoholisten, want ben er zelf ook 1.
Het tofste topic: Geen
Het domste topic: Geen
Favoriete forum poster: Haico <3
Minst favoriete forum poster: Sevii, alleen maar bs talken en een haatboner hebben.. Zegt wel voldoende volgens mij.
Dikste wannabe op het forum: Sevii weer, kruipt heel walk in de reet.
Dikste wannabe in het spel: Calamity
Meest belovende speler voor de toekomst: Hope and dispair, als die op walk gaan hoop ik dat ze het goed doen en ff pieping baas gaan worden :D.
Meest belovende stam voor de toekomst: One, slechter kan niet, kan alleen maar beter gaan :).
Mooiste profiel foto van spelers:

1574103375302.png

1574103434446.png

1574103520260.png

Mooiste profiel foto van stammen:

1574103665263.png

Grootste blunder: Vv aanpakken, waardoor een hele massa verkloot werd..

Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van ay vamos in het begin, nadat ze een grote bek hadden, vond ik erg mooi.
 
Reactiescore
983
@We Like Hot Chicks

Jouw lijstje kan niemand toch serieus nemen man :eek:

Zo veel salt kan toch echt niet gezond zijn voor je?
Is het nu werkelijk zo moeilijk voor je om een béétje objectief te wezen?
Man man man
 
Reactiescore
2.178
Waar is Cave! arrogant?
Walk is wel arrogant bezig ja maar ze boeken winst dus is dat ook wel terecht.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Sorry die 2 posters uit Cave met elk 1 post per 5 dagen komen heel arrogant over! Ziet iedereen toch
 
Reactiescore
1.363
@We Like Hot Chicks

Jouw lijstje kan niemand toch serieus nemen man :eek:

Zo veel salt kan toch echt niet gezond zijn voor je?
Is het nu werkelijk zo moeilijk voor je om een béétje objectief te wezen?
Man man man

Bedankt voor het bewijzen dat jij weer een slechte poster bent. Je leest niet eens dat ik alle 3 de stammen aanhaal.

Wat me weer opvalt is dat lui hier alleen maar maar domme subjectieve shizzl gaan neerzetten.
Als bijvoorbeeld walk een massa doet op one, de laatste op tas bijvoorbeeld.. (goed gelukte massa van walk) Pakken ze veel dorpen, zeggen meteen dat tas slecht is etcetcetc, maar wat er dan vaak niet bij komt is waarom de massa zo goed ging en slecht tegen de one kant. Het feit ligt er gewoon dat one met 2 stammen front en op beide fronten aanvallen krijgt. Iets wat walk en cave niet hebben. Waardoor zij puur op 1 stam de focus kunnen leggen, alle def er neer pleuren als one een massa op hun doet, waardoor iedere massa makkelijk op block ok kan. Daarna zeggen dat one weer ''slechte'' massa's uitvoert.
Terwijl je dat als subjectief weer neer kunt zetten als je verder kijkt dan je neus lang is. Dit soort massa's kunnen walk/cave niet opzetten als ze elkaar ook aan gaan vallen, ipv puur de focus gaan leggen op one en daar alle def etc neer kunnen pleuren. Dat noem je hypocriet in mijn ogen. One moet aan beide kanten de aandacht vestigen en ook de def, want beide kanten gooien iedere keer massa's op ons. Wat dus dubbelop is. Snap de redenen wel dat beide stammen ons aanvallen, maar dan moeten ze NIET gaan verkondigen dat zij een 1v1v1 willen, want dat is totaal niet aan de orde op dit moment. Dat zijn gewoon de keiharde feiten. (objectief weer mathieutje :) ) Daarom hoop ik echt dat er een eerlijke 3 strijd komt. Nu ist gewoon zwaar op 1 stam knallen en uitlachen als je met overmacht shit pakt. (weer feit, maar je kunt het salty opvatten) Dusja, ik vind dat ik hierin totaal in mijn recht staat. En haal dus aub jouw walk/cave bril af en kijk eens realistisch zoals ik doe, thanks.
 
Reactiescore
634
Bedankt voor de nominaties !!!

Mocht One ooit verslagen worden, zal dit absoluut niet komen door de kwaliteit van Walk, maar meer door goed geloofheid van sommige spelers binnen One.

Hierbij maakt Cave zeer goed "misbruik" van de hele situatie.
Accounts die minimaal farm en roof inkomsten hebben, toveren zoveel edels, dat ze uit verveling maar BB's gaan edelen
Ben daarom ook benieuwd wat Walk gaat doen, zodra de 2 vs 1 tegen One gaat stoppen.
Veel accounts binnen Walk hebben praatjes, maar we weten uit eerdere werelden ook dat er veel runners in zitten !

Moet ook toegeven dat Team Duck het tot nu toe zeer goed doet.
Ze hebben een actieve Team erop en spelen tot nu toe een sterk spel.
 

DeletedUser79715

Guest
Mannen zoveel zout is echt niet goed voor voor uw bloeddruk. Pas er mee op aub.

Btw Chrisje, weet u wel wat "hypocriet" betekent jongeman?
 
Bovenaan