Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
2.062
Meest onderschatte speler: TheWitch :(
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
het beste account van w68, en dan nog onderschat :eek: .

Wanneer gaan jullie solo voor de solo-wereldwinst?
 
Reactiescore
2.062
het beste account van w68, en dan nog onderschat :eek: .

Wanneer gaan jullie solo voor de solo-wereldwinst?

Twijfel om nu al solo te gaan man, alleen ben bang dat de winst dan te easy word. Moet wel beetje uitdaging hebben!
 
Reactiescore
68
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

The Wolfpack
Aniexty Disorder
Dpschut (maar eerst een hard woordje praten ^^)
Moneysoldaat (oud speler Twisted Fate)
The Mind of a Murderer
Plaaimout ( ook al zijn we atm vijanden, kunnen het op persoonlijk vlak goed met elkaar vinden, tevens ben je veel online en heb je redelijk goed je eerste aanvalswave afgeslagen, complimenten)

Dat heeft plaaimout zeker goed gedaan ja :p
 
Reactiescore
301
In het begin heb ik er reeds eentje gemaakt, maar de wereld is dusdanig veranderd, en er komen zo absurd weinig lijstjes, dat ik er zelf nog maar eens aan begin.

Beste speler: Hier heb je in mijn ogen meerdere opties.

Spijker93: Deze speler staat atm volgens punten bovenaan. Maakt dit hem dan ook de beste speler? Ik vind van niet. Geef me wat lekkere interns en ik kom ook op die rang terecht.

Collationem: HET account dat steeds genoemd wordt (samen met pablito en stabpack). Ik kan wel zien waarom. Offensief al sterke staaltjes laten zien. Defensief heb ik nog niet echt iets gezien, maar ook dat zal wel snor zitten. Ze beschikken over een gedreven team dat hun kunnen al meerdere keren op verschillende werelden heeft laten zien.

Stabpack: Als ze niet aan het stabben of slapen zijn, dan rocken ze deze wereld, blitzen ze je helemaal kapot of geven ze gewoon wat dorpjes weg aan thebitch. Omdat het kan. Waarom ook niet he? Mijn account wordt echt absurd hard door hen gecarried.

Neen serieus, deze twee kerels zijn zo ontzettend gedreven om deze wereld te winnen. Ze zijn er precies altijd, ook al zeggen ze dat ze niet kunnen.


Beste stam:
Maai:


Simpel, kort,... Maai.

Ik denk dat deze stam zijn stamzaakjes,accounts etc., momenteel het beste op een rijtje heeft. Dus zelfs los van de spelers die in de stam zitten, denk ik vooral dat alles daar in goede banen geleid wordt waardoor zelfs ik mogelijk een wereld zou kunnen winnen, moest ik in maai zitten.

De beste stam speler:

Stabpack: Zoals reeds aangehaald, ze staan er steeds voor ons en andere stammies.

Mind of a murderer: Als ze tijd hebben lijkt het wel alsof ze een VV kanon zijn.

Het grootste ego:
Mark
van coruscant. Geen idee zelfs of hij hier nog speelt maar hij vindt zichzelf best wel wat

kevin van stabpack. Noemt me steeds maar noob :(

Beste leider: Roald. Ikzelf zit niet in maai, maar aan de manier hoe hij alles naar de buitenwereld doet uitschijnen, lijkt hij alles goed in de hand te hebben. Hij communiceerde netjes en correct, heeft een goed tactisch inzicht en is er bij ook nog eens een degelijke speler.

Slechte leider:
Justinwebs,
Lijkt er alles aan te willen doen om de wereld te winnen. Zelfs door de wereld kapot te maken door vreemde fusies etc;..

Meest overschatte stam:
Maai:
Logisch denk ik. Iedereen praat enkel goeds over maai maar iedere stam/speler kan wel eens pech hebben. Er moet maar even IRL iets fout gaan en het kan zijn dat een maai scheurtjes toont. Niemand is perfect. Ook maai niet.

Meest onderschatte stam:
NOPRO:
Ook weer logisch. Momenteel lijkt alles wat ze doen enkel op fuseren, internen,... . Echter hebben ze met ettelijke massa's laten zien dat ze wel beschikken over goed bemande accounts en veel inzet. Dat is zeker en vast niet te onderschatten.

Meest overschatte speler:
Chef Diepvries
: Naar mij gevoel mist die op dit moment wat activiteit. Staat nog steeds zeer hoog maar gaat het binnenkort best moeilijk krijgen met zijn giga front.

Meest onderschatte speler:

TheWitch:
Als ze tijd hebben zijn het stuk voor stuk toppers!

Thomas Shelby Jr.: Wij zitten al een hele wereld vast gekneld tussen topspelers. Nog nooit zoveel moeite gehad met een aardige groei aan te houden.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
colla, huidige stam, AoD Pablito

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
justin, mark, enkele spelers van NoPro (oud Ax) maar weet ondertussen al niet meer waar ze spelen :p

Mooiste speler naam:
Unexplainable Miracle.

Mooiste stam naam:
Casa De Piedra

Het tofste topic:

golden awards, Roald zijn oorlogstopic #hyped

Het domste topic:
/

Favoriete forum poster:
roald, SKy arragon

Minst favoriete forum poster:
Draggy boy, aceshigh

Dikste wannabe op het forum:
Ikzelf

Dikste wannabe in het spel:

Thom :*

Meest belovende speler voor de toekomst:
Double Dutch
: Deze speler gaat echt pijlsnel de hoogte in in die top 20, gadverdamme.

Meest belovende stam voor de toekomst:
IDGAF:
They watch us Whip, they watch us nana

Mooiste profiel foto van spelers:
Don pietro

Mooiste profiel foto van stammen:
InS

Grootste blunder:
vergeten troepen mee te sturen met men edelman. Het dorp clearen maar muur niet volledig neer halen waardoor men edels dood lopen.

Mooiste actie van de wereld:

Oorlogsverklaring van DGA en IDGA maaiïng F

XOXO

Ik heb reeds wat gedronken tijdens het publiceren. Hierdoor sta ik niet in voor domme grapjes en/of schrijffouten. DIkke kussen
 
Bovenaan