Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser81255

Guest
More coming
 

Bijlagen

  • FE80721C-B891-431C-B359-B5C9C1CD7C79.jpeg
    FE80721C-B891-431C-B359-B5C9C1CD7C79.jpeg
    125,7 KB · Weergaven: 30
  • 755A4821-1964-4756-991C-D8C84FAAEC3F.jpeg
    755A4821-1964-4756-991C-D8C84FAAEC3F.jpeg
    118,6 KB · Weergaven: 25
  • F713CFA7-B153-4137-A111-77D21D04AA07.jpeg
    F713CFA7-B153-4137-A111-77D21D04AA07.jpeg
    124,2 KB · Weergaven: 24
  • 902B4D3E-FC05-4E4B-9B5E-B91C943142FA.jpeg
    902B4D3E-FC05-4E4B-9B5E-B91C943142FA.jpeg
    142,2 KB · Weergaven: 25

DeletedUser81255

Guest
Inderdaad Roald, je hebt me bespeeld daar ben je oh zo goed in. Bespelen van anderen. Dat is dan ook de enige reden voor jou om op tw te zitten, andere spelers naaien. Ik neem aan dat ik je niet hoef terug te koppelen naar je wel befaamde post over LSD, en de stam IDGAF laat staan de rekruut 2 win discussie tegen AX.

Al je beweringen naar andere, voer je zelf uit. Trouwens grappig over dat interne leiderschap en beleid gesproken. Maai had voor mijn komst nog geen interne leiding en geen beleidsmaker! Werd ter plekke opgezet vandaar ook dat ik überhaupt de functie aanval coördinator kreeg. Dit omdat er nog helemaal niets van een basis opzet was met rollenverdeling in de stam.

Je gaat mij niet pakken maat, vergeet het maar.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Al je beweringen naar andere, voer je zelf uit. Trouwens grappig over dat interne leiderschap en beleid gesproken. Maai had voor mijn komst nog geen interne leiding en geen beleidsmaker! Werd ter plekke opgezet vandaar ook dat ik überhaupt de functie aanval coördinator kreeg. Dit omdat er nog helemaal niets van een basis opzet was met rollenverdeling in de stam.

Wel leuk dat je dit als steek zegt, maar voordat jij in Maai kwam had je account niet eens goede groepen, een juiste AM opbouw of kaartmarkeringen. Dat heb ik voor je gedaan en samen met jou allemaal juist gezet. Maai ongeregeld noemen terwijl je eigen account voor het joinen van Maai een bende was is uiteraard niet heel objectief. Verder heb je inderdaad wel een punt dat het binnen Maai nog niet geregeld was. Helaas vergeet je daar echter wel bij te melden dat Roald ongeveer 20 weken op vakantie was en van tevoren al gemeld had dit alles pas na zijn vakanties in elkaar te willen zetten. Dat jij daar nu net tijdens ditgeen joinde, dat kan.
 
Reactiescore
1.149
Bewijs je met deze screens niet dat jij ESFR bespeelt? Roald dacht alleen dat ESFR de plannen had om te leaven terwijl jij dit eigenlijk was. Daarom is ESFR nu ook weer uit jullie stam gegaan.

Zit jij mijn tekst te stelen?
 

DeletedUser81255

Guest
Bewijs je met deze screens niet dat jij ESFR bespeelt? Roald dacht alleen dat ESFR de plannen had om te leaven terwijl jij dit eigenlijk was. Daarom is ESFR nu ook weer uit de stam gegaan omdat hij overduidelijk bespeelt is door jullie.

Grappig, kijk naar de tijden en naar wat er gezegd word. Roald concludeerde bij mij over ESFR. Ik had ESFR nooit benaderd over het plan wat mij doorgespeeld was. Shakedown had een in-game PM gestuurd naar ESFR wat er toe leidde dat ik het maar uitgelegd had bij ESFR, waar wij over benaderd werden.

Roald komt met een impulsieve bewering, met een context wat je ook maar op enige manier kan interpreteren als een mol op het account. Hij wist er gewoon niks van af, ik had ook mijn keuze nooit gemaakt. Sterker nog ik had mijn keuze bij die van Shakedown gelaten, toen ESFR er bewust uitgelaten was.

Ik had nooit plannen, ik was benaderd. Shakedown was ook benaderd. Dus nee, deze screens tonen hoe Roald met een impulsieve beweging een conclusie ergens vandaan trok. Als hij mij er voor bedoelde zou hij het niet op Jeroen, Glenn en daan leggen.
 

Bijlagen

  • 17D7851B-547E-4430-A04E-6F9567AB6638.jpeg
    17D7851B-547E-4430-A04E-6F9567AB6638.jpeg
    217,6 KB · Weergaven: 21

DeletedUser80398

Guest
Laat ik er ook maar is 1 maken dan, heb geprobeerd het zo objectief mogelijk te doen.

Beste speler:
Don Pablito -
Al wat contact gehad met deze spelers in deze wereld en zit naar mijn mening een gezellig en leuk team op. Weten ook precies wat ze doen en staan niet voor niks al de complete wereld op die Nr. 1. Alle credits daarom ook voor hun.


Beste stam:
Maai -
Ondanks dat ik het toch anders had gezien blijkt na langere tijd dat Maai een sterke stam is met een aantal zeer ervaren en actieve spelers.


De beste stam speler:

Van de verhalen zit er in elke stam wel een speler die deze titel verdient, kan echter alleen over mijn eigen stam praten en kies in dit geval voor de speler Spijker93. Stamzaken gaan voor zijn eigen plezier en account.


Het grootste ego:
Collationem -
Volgens mij is het een vereiste om op dat account te spelen. :engel:


Beste leider:
spijker93 - Steekt er veel tijd in en heeft het beste voor met de stam. Al vanaf het begin van de wereld de leider en heeft er voor gezorgd dat AX boven in al lange tijd mee draait.


Slechte leider:
-


Meest overschatte stam:

IDGAF - Verwachten dat ze mee kunnen doen met een 3 of 4 strijd. Maar naar mijn mening hebben ze zich alleen maar in een slechtere positie gebracht.


Meest onderschatte stam:
XII -
Word door veel mensen hier op het AF toch bestempeld als slechte stam, en ik ben het er mee eens dat er echt wel een paar spelers in zitten of zaten die niet goed zijn. Maar aantal spelers in die stam weten toch echt wel wat ze doen.


Meest overschatte speler:
The North Remembers. -
Met zo weinig verslagen tegenstanders en toch 1,2 miljoen zijn betekent dat je eigenlijk nog weinig heb hoeven te doen.


Meest onderschatte speler:
-


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Best wel een groot lijstje met spelers waar ik best is mee in de stam zou willen zitten, maar kies er toch maar een paar uit. Don Pablito, Collationem en Wife is Life.


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Zuur -
Heb eigenlijk alleen maar posts voorbij zien komen dat die ergens over zat te zeiken. En trekt natuurlijk ook alleen maar stabbers aan. :p


Mooiste speler naam:
Thomas Shelby Jr., Don Pietro Savastano en TranquilloPorFavor.


Mooiste stam naam:
Vitare



Het tofste topic:
Golden Awards - Vind het altijd wel leuk om te zien hoe iedereen over de rest van de wereld denkt. ;)


Het domste topic:
-


Favoriete forum poster:
-


Minst favoriete forum poster:

heer draggy - die nu weg is dan. ;) Zeer irrtante forum poster.


Dikste wannabe op het forum:
Collationem -
Niks persoonlijks, maar jullie geven maar al te graag jullie mening hier en willen laten zien hoe sterk team jullie zijn. ;)


Dikste wannabe in het spel:
-


Meest belovende speler voor de toekomst:

Mudmen - Speelt toch al een tijdje goed in de top mee en verwacht dat we daar nog wel veel van gaan horen.


Meest belovende stam voor de toekomst:
Vitare -
Heeft zo te zien nu toch een mooie stam bij elkaar. Met de toevoeging van Anxiety Disorder is dit eigenlijk alleen maar beter geworden.


Mooiste profiel foto van spelers:

Collationem


Mooiste profiel foto van stammen:
Vitare


Grootste blunder:

Leaven van verschillende spelers naar de stam IDGAF.


Mooiste actie van de wereld:
Moet nog komen, veel te weinig acties nog tot zover op deze wereld.
 
Reactiescore
183
Grappig, kijk naar de tijden en naar wat er gezegd word. Roald concludeerde bij mij over ESFR. Ik had ESFR nooit benaderd over het plan wat mij doorgespeeld was. Shakedown had een in-game PM gestuurd naar ESFR wat er toe leidde dat ik het maar uitgelegd had bij ESFR, waar wij over benaderd werden.

Roald komt met een impulsieve bewering, met een context wat je ook maar op enige manier kan interpreteren als een mol op het account. Hij wist er gewoon niks van af, ik had ook mijn keuze nooit gemaakt. Sterker nog ik had mijn keuze bij die van Shakedown gelaten, toen ESFR er bewust uitgelaten was.

Ik had nooit plannen, ik was benaderd. Shakedown was ook benaderd. Dus nee, deze screens tonen hoe Roald met een impulsieve beweging een conclusie ergens vandaan trok. Als hij mij er voor bedoelde zou hij het niet op Jeroen, Glenn en daan leggen.


Ehhhm, ik heb nooit een pm van shake gehad, de eerste van wie ik het hoorde was jij.........
 
Reactiescore
2.303
Het grootste ego:
Collationem -
Volgens mij is het een vereiste om op dat account te spelen. :engel:

Wollah, hoezo heb ik een groot ego? Heel de community vindt me super leuk.
Dikste wannabe op het forum:
Collationem -
Niks persoonlijks, maar jullie geven maar al te graag jullie mening hier en willen laten zien hoe sterk team jullie zijn. ;)

Ik ben ook de allerbeste speler die nog rondloopt op tw. Onze mening is daarom ook gewoon altijd juist.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Best wel een groot lijstje met spelers waar ik best is mee in de stam zou willen zitten, maar kies er toch maar een paar uit. Don Pablito, Collationem en Wife is Life.

Ik niet bij u kutnoob wie ben jij zelf.
 

DeletedUser81255

Guest
Maar hé, jullie zijn een stam. Een team, zelfs met harde bewijzen ga ik niets uithalen. Je gaat toch alweer gelijk onzin reageren en dingen anders interpreteren als ze zijn.

Vandaar ook zoals ik al zei, dat jullie de enige stam die actief AF gebruiken zijn. Er komt zo ontzettend veel onzin, leugens en vuil spel van jullie af wat jullie als maar op andere stammen proberen te zetten (ex TiP, AX, XII). Jullie zijn perfect voor elkaar gemaakt dat betreft, ik hoef dan ook niet eens meer te reageren. De andere partijen zijn zich wel bewust.
 
Reactiescore
183
Wollah, hoezo heb ik een groot ego? Heel de community vindt me super leuk.


Ik ben ook de allerbeste speler die nog rondloopt op tw. Onze mening is daarom ook gewoon altijd juist.



Ik niet bij u kutnoob wie ben jij zelf.


#Doeslief
 
Reactiescore
183
Maar hé, jullie zijn een stam. Een team, zelfs met harde bewijzen ga ik niets uithalen. Je gaat toch alweer gelijk onzin reageren en dingen anders interpreteren als ze zijn.

Vandaar ook zoals ik al zei, dat jullie de enige stam die actief AF gebruiken zijn. Er komt zo ontzettend veel onzin, leugens en vuil spel van jullie af wat jullie als maar op andere stammen proberen te zetten (ex TiP, AX, XII). Jullie zijn perfect voor elkaar gemaakt dat betreft, ik hoef dan ook niet eens meer te reageren. De andere partijen zijn zich wel bewust.


Reageer dan ook niet meer :eek:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Het grootste ego:
Collationem -
Volgens mij is het een vereiste om op dat account te spelen. :engel:

Dikste wannabe op het forum:
Collationem -
Niks persoonlijks, maar jullie geven maar al te graag jullie mening hier en willen laten zien hoe sterk team jullie zijn. ;)

Mooiste profiel foto van spelers:
Collationem

Klopt, dat is één van de vereisten. Verder minsten twee wereldwinst op naam hebben, wat mij op het volgende punt brengt. We hebben met het hele team vanwege privé omstandigheden een minderwaardigheidscomplex. De enige plek om dit iets te verzachten is door stoer te doen op t AF hoe cool, goed en sterk wij wel niet zijn. Feitelijk zijn we kleine dikke ventjes, welke als maagd proberen door t leven te komen.

Bedankt voor de nominaties en bedankt @Zuur voor de profielpicca
 
Reactiescore
2.303
Klopt, dat is één van de vereisten. Verder minsten twee wereldwinst op naam hebben, wat mij op het volgende punt brengt. We hebben met het hele team vanwege privé omstandigheden een minderwaardigheidscomplex. De enige plek om dit iets te verzachten is door stoer te doen op t AF hoe cool, goed en sterk wij wel niet zijn. Feitelijk zijn we kleine dikke ventjes, welke als maagd proberen door t leven te komen.

Bedankt voor de nominaties en bedankt @Zuur voor de profielpicca

Oh ik dacht minimum 7, daarom was jij dus aanvaard !
 

DeletedUser81255

Guest

Je houd andere voor de gek, lees je de posts niet makker? 11:02 had je al een PM van shakedown over een aanbod van een andere stam. Enige wat ik aan Glenn gaf was de informatie er van die op ons doorgespeeld was, daar was dan ook vraag naar.

We weten allang dat je terug bij Maai wilt en ons dus gewoon dubbeldik naait, maar zeker jij gaat toch geen onzin uitkramen. Alles op screens.
 

DeletedUser81255

Guest
Je houd andere voor de gek, lees je de posts niet makker? 11:02 had je al een PM van shakedown over een aanbod van een andere stam. Enige wat ik aan Glenn gaf was de informatie er van die op ons doorgespeeld was, daar was dan ook vraag naar.

We weten allang dat je terug bij Maai wilt en ons dus gewoon dubbeldik naait, maar zeker jij gaat toch geen onzin uitkramen. Alles op screens.

11:02 had je al een PM van shakedown erover in je box, je had pas contact met mij 11:16. Mooie poging.
 
Reactiescore
183
Je houd andere voor de gek, lees je de posts niet makker? 11:02 had je al een PM van shakedown over een aanbod van een andere stam. Enige wat ik aan Glenn gaf was de informatie er van die op ons doorgespeeld was, daar was dan ook vraag naar.

We weten allang dat je terug bij Maai wilt en ons dus gewoon dubbeldik naait, maar zeker jij gaat toch geen onzin uitkramen. Alles op screens.

IDGAF
 
Bovenaan