Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
1.164
Vind persoonlijk dat je de leiding van AX hier nu wel te kort schiet, Activiteit word niet door de leiding bepaald.
onder het mom van aan een dood paard kan je niet trekken.

Niet? Een goede leider weet precies wat er op welk account gaande is. Wanneer een speler inactief dreigt te raken kun jij als leider ingrijpen waar nodig. Dit hoeft niet eens persé over activiteit te gaan, kan ook andere redenen hebben.

Leuk lijstje wat past zoals je het zelf zegt in het: kontliktopic

Hehe, vind het eigenlijk nog best meevallen. Had wel erger gekund, maar dan had ik die kneus boven jouw post ook moeten benoemen.
 

DeletedUser77704

Guest
Niet? Een goede leider weet precies wat er op welk account gaande is. Wanneer een speler inactief dreigt te raken kun jij als leider ingrijpen waar nodig. Dit hoeft niet eens persé over activiteit te gaan, kan ook andere redenen hebben.



Hehe, vind het eigenlijk nog best meevallen. Had wel erger gekund, maar dan had ik die kneus boven jouw post ook moeten benoemen.

Daar heb je wel weer een punt
 

DeletedUser78315

Guest
Beste speler:
Don Pablito. Staan sinds het begin van de wereld al aan kop. En vind dat ze het dan ook mooi verdient hebben om de beste genoemd te worden.

Beste stam:
Maai.
Lijken toch de meest stabiele topstam. Wacht nog altijd echt tot dat XII weg is gespeeld. Dan zullen we denk ik toch een leuke strijd gaan zien op de fronten met AX en IDGAF.


De beste stam speler(s):

Jasper van Shakedown8
Hele aardige gozer. Is niet vies van een vv´tje en zorgt altijd voor de juiste richtlijnen voor de stam. Andere gasten van shake ook prima lui verder hoor ;p.


Het grootste ego:
x

Beste leider:
Roald van Collationem is gewoon een goede diplomaat volgens mij. Maai doet het anders aardig goed al die tijd qua targets uitzoeken. Schriftelijk een goede leider, want op het AF lees ik altijd hele nette en leuke posts van hem. Ken hem verder niet maar zou graag het 1 en ander willen leren van hem :).


Slechte leider:
Gasten van AX. Waarom? Naar mijn mening was het nooit slim om XII zolang aan het front te houden van zoveel spelers waardoor je je eigen groei belemmerd. Het zal zo ze voordelen hebben waarschijnlijk. Maar ik vind het zonde om te zien van enkele accounts.


Meest overschatte stam:
XII. Wachten op het moment dat ze worden weggespeeld en dat Chemistry overstapt naar AX.


Meest onderschatte stam:
Vitare, Hebben een leuk cluster. Anxiety is een mooie toevoeging en het is nu echt een leuke 4 strijd waarschijnlijk. Hoop veel te gaan zien van Vitare .

Meest overschatte speler:
The North Remembers.

Gozer staat 24e en heeft werkelijk nergens voor gestreden nog. Je kan het ergens een prestatie vinden dat die nog zo hoog staat, maar ik zie liever spelers in de top 50 die ervoor gestreden hebben met andere..



Meest onderschatte speler:
Shakedown8, in potentie zeker een top 10 account. Actieve spelers en een prima ligging. En het gaat al een tijdje rap qua groei. Dat zal wel niet veranderen de aankomende tijd ;p.

Kuit.

Ook de top 25 ingekropen. Mooi voor gestreden aan zijn stats te zien. En een leuke overstap gemaakt naar vitare.

Overigens heeft Kuit naar mijn mening 1 van de beste clusters van de wereld. Lijkt me erg lekker om zo een toekomst te hebben als dat van hun!



Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Chefdiepvries.

Lees niet zovaak dingen over deze speler. Maar heeft toch een leuke ligging voor de toekomst en draait al die tijd mee ook in de top. Lijkt me leuk om meer te weten te komen over deze speler.



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
The Wolfpack. En Gendry.

Deze stappen later toch over naar een andere stam.



Mooiste speler naam:
The Mind of a Murderer

Don Pietro Savastano


Mooiste stam naam:
Mortis Vitare Non Potes
AmaXhosa


Het tofste topic:
Topspelers/stammen

Favoriete forum poster:
Théo wallcott.


Minst favoriete forum poster:
Heer draggy.

Dikste wannabe op het forum:
x
Dikste wannabe in het spel: x


Meest belovende speler(s) voor de toekomst:

Kuit.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Uiteraard Maai maar ook Vitare en AX.

Mooiste profiel foto van spelers:
Zuur

Mooiste profiel foto van stammen:
Vitare

Grootste blunder:
x


Mooiste actie van de wereld:
Leaven van ESFR uit IDGAF :D.



Uit verveling gepost. Post verder nooit hoor. Dus als je het niks vind zeg het mij haha. Verder mag je er ook gewoon snel overheen lezen ;P
 
Reactiescore
766
Beste speler:
Don Pablito.
Staan sinds het begin van de wereld al aan kop. En vind dat ze het dan ook mooi verdient hebben om de beste genoemd te worden.

Beste stam:
Maai.

Lijken toch de meest stabiele topstam. Wacht nog altijd echt tot dat XII weg is gespeeld. Dan zullen we denk ik toch een leuke strijd gaan zien op de fronten met AX en IDGAF.


De beste stam speler(s):

Jasper van Shakedown8
Hele aardige gozer. Is niet vies van een vv´tje en zorgt altijd voor de juiste richtlijnen voor de stam. Andere gasten van shake ook prima lui verder hoor ;p.


Het grootste ego:
x

Beste leider:
Roald van Collationem is gewoon een goede diplomaat volgens mij. Maai doet het anders aardig goed al die tijd qua targets uitzoeken. Schriftelijk een goede leider, want op het AF lees ik altijd hele nette en leuke posts van hem. Ken hem verder niet maar zou graag het 1 en ander willen leren van hem :).


Slechte leider:
Gasten van AX. Waarom? Naar mijn mening was het nooit slim om XII zolang aan het front te houden van zoveel spelers waardoor je je eigen groei belemmerd. Het zal zo ze voordelen hebben waarschijnlijk. Maar ik vind het zonde om te zien van enkele accounts.


Meest overschatte stam:
XII.
Wachten op het moment dat ze worden weggespeeld en dat Chemistry overstapt naar AX.


Meest onderschatte stam:
Vitare
, Hebben een leuk cluster. Anxiety is een mooie toevoeging en het is nu echt een leuke 4 strijd waarschijnlijk. Hoop veel te gaan zien van Vitare .

Meest overschatte speler:
The North Remembers
.

Gozer staat 24e en heeft werkelijk nergens voor gestreden nog. Je kan het ergens een prestatie vinden dat die nog zo hoog staat, maar ik zie liever spelers in de top 50 die ervoor gestreden hebben met andere..



Meest onderschatte speler:
Shakedown8
, in potentie zeker een top 10 account. Actieve spelers en een prima ligging. En het gaat al een tijdje rap qua groei. Dat zal wel niet veranderen de aankomende tijd ;p.

Kuit.

Ook de top 25 ingekropen. Mooi voor gestreden aan zijn stats te zien. En een leuke overstap gemaakt naar vitare.

Overigens heeft Kuit naar mijn mening 1 van de beste clusters van de wereld. Lijkt me erg lekker om zo een toekomst te hebben als dat van hun!



Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Chefdiepvries
.

Lees niet zovaak dingen over deze speler. Maar heeft toch een leuke ligging voor de toekomst en draait al die tijd mee ook in de top. Lijkt me leuk om meer te weten te komen over deze speler.



Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
The Wolfpack. En Gendry.

Deze stappen later toch over naar een andere stam.



Mooiste speler naam:
The Mind of a Murderer

Don Pietro Savastano


Mooiste stam naam:
Mortis Vitare Non Potes
AmaXhosa


Het tofste topic:
Topspelers/stammen

Favoriete forum poster:
Théo wallcott.


Minst favoriete forum poster:
Heer draggy.

Dikste wannabe op het forum:
x
Dikste wannabe in het spel: x


Meest belovende speler(s) voor de toekomst:

Kuit.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Uiteraard Maai maar ook Vitare en AX.

Mooiste profiel foto van spelers:
Zuur

Mooiste profiel foto van stammen:
Vitare

Grootste blunder:
x


Mooiste actie van de wereld:
Leaven van ESFR uit IDGAF :D.



Uit verveling gepost. Post verder nooit hoor. Dus als je het niks vind zeg het mij haha. Verder mag je er ook gewoon snel overheen lezen ;P
Leest snel weg, maar prima lijstje. Ben t alleen oneens met dat chef zijn ligging lekker is, verre van zelfs als maai door XII heen is :)
https://nl.twstats.com/nl68/index.php?page=map
 
Reactiescore
972
Leuk lijstje wat past zoals je het zelf zegt in het: kontliktopic

Lekker makkelijk om op deze manier een goed onderbouwd lijstje af te kraken. Als je het er niet mee eens bent, zeg dan waar je het niet mee eens bent en onderbouw dat of maak zelf een lijstje.
 
Reactiescore
238
Vind persoonlijk dat je de leiding van AX hier nu wel te kort schiet, Activiteit word niet door de leiding bepaald.
onder het mom van aan een dood paard kan je niet trekken.

Niet? Ik denk namelijk dat een groot deel van de inactiviteit te danken is aan het feit dat de leiding de helft van jullie groeiruimte af hebben gestaan aan XII, puur en alleen om Maai te fucken.
Als een merendeel van de spelers binnen Ax al binnen 2 maanden van het bestaan van de wereld al bijna vast zitten qua edelruimte dan zal dat weinig goeds doen voor de activiteit binnen de stam idd;)
 

DeletedUser81255

Guest
Niet? Een goede leider weet precies wat er op welk account gaande is. Wanneer een speler inactief dreigt te raken kun jij als leider ingrijpen waar nodig. Dit hoeft niet eens persé over activiteit te gaan, kan ook andere redenen hebben.



Hehe, vind het eigenlijk nog best meevallen. Had wel erger gekund, maar dan had ik die kneus boven jouw post ook moeten benoemen.

Grappig, je geeft hier aan dat een leider alles weet van de stam. Vervolgens geef je aan dat Roald een goede leider is. Verder hou je niet van impulsieve spelers.

Allemaal leuk tegenstrijdig makker, of moet ik je herinneren aan hoe impulsief Roald conclusies trekt zonder ook maar enige idee van een situatie te hebben?

Eerst bij LSD, conclusies trekken over TiP terwijl er niets van bekend is. Vervolgens beweren naar mij dat ESFR een plan had en de stam ging verlaten, zonder dat er ook maar enige spelers op ESFR waren die hier van af wisten op het moment dat dit beweert was.

We kunnen zo nog eindeloos door gaan over de acties van maai, en waarom deze post net zo goed in het kontenlikker topic kan staan. Zo is ook vrijwel Maai op letterlijk enkele spelers na de enige stam die actief post op het AF en elkaar continue wanhopig complimentjes geeft wat er eigenlijk gewoonweg triest uit ziet.

De continuïteit aan beschuldigingen over recruit 2 win, lachertje! Tenslotte had maai nooit met paint Lazy Summer Days uit een stam gerekruteert om zo sneller een connectie met elkaar te maken en de wereld voor zichzelf te pakken. Of Conservative rekruteren uit TiP met nogmaals dezelfde bedoelingen.

Maai zou nooit diplomatieke betrekkingen hebben, en toch al vanaf heel vroeg in de wereld (Voor LSD) hadden zij duidelijke plannen om met Paint! een toekomst te creëeren. Enige reden waarom deze stam zo lang eruit bleef is vanwege de diplomatische voordelen in hun stam.

Toch hebben ze al meerdere keren gevraagd voor samenwerking met Vitare, en daar onder andere bij WiL gevraagd om Maai te joinen.

Toen ESFR vertrok was ook de eerste beweging om Conservative bij de stam te houden monymaker te rekruteren tot Maai.

Verder nog alle beweringen dat Conservative dit plan voor een drie-strijd opgezet zou hebben, ESFR genaait zou hebben maakt het verhaal wel mooi compleet.

Al deze conclusies zonder bewijs en zonder enige informatie of kennis te hebben van de situatie, impulsief noemt men dat. Verder zijn lang niet alle spelers uit Maai hierbij betrokken. Zo kan ik spelers als Don Pablito hiermee uitsluiten.

Cheers.
 

DeletedUser77704

Guest
Lekker makkelijk om op deze manier een goed onderbouwd lijstje af te kraken. Als je het er niet mee eens bent, zeg dan waar je het niet mee eens bent en onderbouw dat of maak zelf een lijstje.

Dat jij geen sarcasme herkend ligt toch echt aan jouw :)
 
Reactiescore
972
Volgens mij draaf je een beetje door in je subjectiviteit Jeroen, precies iets wat je ons verwijt. Aangezien dit een persoonlijke aanval is op Roald, laat ik het aan hem om verder hierop te reageren, maar ik vraag me af waar die haatgevoelens van je toch vandaan komen.

We kunnen zo nog eindeloos door gaan over de acties van maai, en waarom deze post net zo goed in het kontenlikker topic kan staan. Zo is ook vrijwel Maai op letterlijk enkele spelers na de enige stam die actief post op het AF en elkaar continue wanhopig complimentjes geeft wat er eigenlijk gewoonweg triest uit ziet.

Alleen hierop wil ik even reageren. Ieder persoon met een beetje spelinzicht ziet dat de beste spelers in Maai rondlopen en het is tevens al vaak door jou of door een van je huidige stamgenoten gezegd dat de meeste kwaliteit in Maai zit. Dat daarom meerdere awards naar Maai gaan, lijkt me helemaal niet gek. Daarbij hebben alle vijandige stammen van Maai, inclusief jijzelf, dusdanig weinig laten zien (behalve voor controversie zorgen op een - op zijn zachtst gezegd - dubieuze manier) op deze wereld, dat het totaal nergens op zou slaan als iemand anders wordt genoemd in deze lijstjes. Tot slot, het is niet meer dan normaal dat je als speler van Maai (zeker iemand die pas 2/3 weken hier speelt) spelers uit Maai nomineert, aangezien dat de mensen zijn waar je het meeste vanaf weet. Hoe breng je dit dan in evenwicht? Door als vijandige stammen ook lijstjes te maken. Maar goed, als jij het belangrijker vindt om met slechte argumentatie te proberen een post van een Maai-lid af te kraken, is dat jou goed recht, maar de AF-verschijning van jou en je stam blijft dramatisch.

Dat jij geen sarcasme herkend ligt toch echt aan jouw :)

Via het getypte woord vind ik het inderdaad lastig sarcasme te herkennen, excuus :p
 

DeletedUser80398

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Chefdiepvries
.

Lees niet zovaak dingen over deze speler. Maar heeft toch een leuke ligging voor de toekomst en draait al die tijd mee ook in de top. Lijkt me leuk om meer te weten te komen over deze speler.

Als je meer wil weten over deze speler mag je altijd een PM sturen hoor. ;)
 
Reactiescore
301
Ik zal er ook maar eens eentje plaatsen ;)

Beste speler: Hier plaats ik zoals velen Don Pablito. Dit omdat hij al vanaf de start op nummer 1 staat en dit ook zo weet te houden. Verder heb ik al vernomen dat hij een geweldige stamgenoot is. Verder wil ik hier ook The Wolfpack plaatsen. Wij spelen nu al een hele wereld samen en ondanks alle slechte dingen die er soms over geroepen worden, zit er een gedreven team op dat duidelijk op zoek is naar wereldwinst.

Beste stam: Het doet stiekem een beetje pijn om te zeggen maar momenteel, naar de huidige clusters gekeken en de spelers moet ik hier wel Maai neerzetten :(:p

De beste stam speler: Hier plaats ik met heel veel plezier The Wolfpack. Een beetje vreemd als je naar zijn stamveranderingen kijkt, maar dat neemt niets weg van het feit dat hij nooit moeilijk doet over clears gooien, dorpen afstaan, ossen, helpen waar nodig en vv's opnemen.

Meest overschatte stam: Ten eerste plaats ik hier Ax. Deze stam is inactief. De helft groeit niet meer vlot en uit eigen ervaring weet ik dat er op oa OS aanvragen, vv aanvragen etc. steeds weinig reactie was.

Ook moet ik hier Vitare plaatsen. Zal voor velen vreemd klinken omdat ze een prachtige cluster hebben etc.. Maar daarom is het voor mij persoonlijk juist een overschatte stam. Ze hebben inderdaad een goed cluster en enkele goede spelers. Maar zeker de helft van hun punten zijn spelers die niet zo ervaren zijn. Mocht Justin ze juist kunnen managen en een speed tutorial geven kan het zeker wel een eindkandidaat zijn maar momenteel denk ik nog van niet.

Meest onderschatte stam: duidelijk IDGAF. Niet omdat ik lid ben maar omdat op het forum hier veel op afgegeven wordt. Momenteel loopt binnen onze stam alles vlot. VV's worden instant opgenomen, OS loopt direct, prev stacks kan je precies blijven vragen,... En wanneer we een degelijke cluster hebben gecreëerd met safe rim kan het nog wel eens leuk worden :rolleyes:

Meest overschatte speler: Hier plaats ik The North Remembers. Hoe zijn ze er zelfs gekomen? En waarom zit een 1,2 mil speler in de MB stam van anxiety disorder?

Meest onderschatte speler: Naar mijn opinie is dit Thewitch. Hier zitten ervaren spelers die weten wat ze doen. Nu zijn ze nog klein maar ik denk dat ze snel genoeg andere spelers zullen gaan opeten

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Donpablito, men huidige stam. Meer kan ik hier niet zeggen omdat ik niet zo veel contact heb met andere spelers en ik uit vorige stammen ben gegaan met meestal een goede reden :p

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Justin, Ik weet niet waarom maar om een of andere reden klikt het niet he? Ik waardeer je als ervaren TW'er maar onze karakters botsen soms heb ik het gevoel ;)

Mooiste speler naam: Unexplainable Miracle.

Mooiste stam naam: Causa Mortis

Meest belovende speler voor de toekomst: TheWitch

Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik hoop dat wij (IDGAF) nog gaan laten zien dat we het echt wel kunnen hoor :p

Grootste blunder: Stuntman die zijn eigen ban kinda aankondigt op het AF :p

Mooiste actie van de wereld: We hebben toch een spannende vierstrijd, JEEEEEEJ:rolleyes:;)
 

DeletedUser77704

Guest
Ik zal er ook maar eens eentje plaatsen ;)

Beste speler: Hier plaats ik zoals velen Don Pablito. Dit omdat hij al vanaf de start op nummer 1 staat en dit ook zo weet te houden. Verder heb ik al vernomen dat hij een geweldige stamgenoot is. Verder wil ik hier ook The Wolfpack plaatsen. Wij spelen nu al een hele wereld samen en ondanks alle slechte dingen die er soms over geroepen worden, zit er een gedreven team op dat duidelijk op zoek is naar wereldwinst.

Beste stam: Het doet stiekem een beetje pijn om te zeggen maar momenteel, naar de huidige clusters gekeken en de spelers moet ik hier wel Maai neerzetten :(:p

De beste stam speler: Hier plaats ik met heel veel plezier The Wolfpack. Een beetje vreemd als je naar zijn stamveranderingen kijkt, maar dat neemt niets weg van het feit dat hij nooit moeilijk doet over clears gooien, dorpen afstaan, ossen, helpen waar nodig en vv's opnemen.

Meest overschatte stam: Ten eerste plaats ik hier Ax. Deze stam is inactief. De helft groeit niet meer vlot en uit eigen ervaring weet ik dat er op oa OS aanvragen, vv aanvragen etc. steeds weinig reactie was.

Ook moet ik hier Vitare plaatsen. Zal voor velen vreemd klinken omdat ze een prachtige cluster hebben etc.. Maar daarom is het voor mij persoonlijk juist een overschatte stam. Ze hebben inderdaad een goed cluster en enkele goede spelers. Maar zeker de helft van hun punten zijn spelers die niet zo ervaren zijn. Mocht Justin ze juist kunnen managen en een speed tutorial geven kan het zeker wel een eindkandidaat zijn maar momenteel denk ik nog van niet.

Meest onderschatte stam: duidelijk IDGAF. Niet omdat ik lid ben maar omdat op het forum hier veel op afgegeven wordt. Momenteel loopt binnen onze stam alles vlot. VV's worden instant opgenomen, OS loopt direct, prev stacks kan je precies blijven vragen,... En wanneer we een degelijke cluster hebben gecreëerd met safe rim kan het nog wel eens leuk worden :rolleyes:

Meest overschatte speler: Hier plaats ik The North Remembers. Hoe zijn ze er zelfs gekomen? En waarom zit een 1,2 mil speler in de MB stam van anxiety disorder?

Meest onderschatte speler: Naar mijn opinie is dit Thewitch. Hier zitten ervaren spelers die weten wat ze doen. Nu zijn ze nog klein maar ik denk dat ze snel genoeg andere spelers zullen gaan opeten

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Donpablito, men huidige stam. Meer kan ik hier niet zeggen omdat ik niet zo veel contact heb met andere spelers en ik uit vorige stammen ben gegaan met meestal een goede reden :p

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Justin, Ik weet niet waarom maar om een of andere reden klikt het niet he? Ik waardeer je als ervaren TW'er maar onze karakters botsen soms heb ik het gevoel ;)

Mooiste speler naam: Unexplainable Miracle.

Mooiste stam naam: Causa Mortis

Meest belovende speler voor de toekomst: TheWitch

Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik hoop dat wij (IDGAF) nog gaan laten zien dat we het echt wel kunnen hoor :p

Grootste blunder: Stuntman die zijn eigen ban kinda aankondigt op het AF :p

Mooiste actie van de wereld: We hebben toch een spannende vierstrijd, JEEEEEEJ:rolleyes:;)

Weet ook niet wat dat is :(
 
Reactiescore
1.164
Grappig, je geeft hier aan dat een leider alles weet van de stam. Vervolgens geef je aan dat Roald een goede leider is. Verder hou je niet van impulsieve spelers.

Allemaal leuk tegenstrijdig makker, of moet ik je herinneren aan hoe impulsief Roald conclusies trekt zonder ook maar enige idee van een situatie te hebben?

Zoals ik al eerder aangaf, ik speel nog niet heel lang op deze wereld dus ik kan er weinig over zeggen. Had je kunnen weten. Mijn lijstje is dus vooral gebaseerd op hetgeen wat ik tot nu toe heb gezien/meegemaakt. Hoe Roald voor mijn komst was weet ik dus niet maar erna zeker wel. Tevens ken ik hem ook van andere werelden en daar heb ik in dit geval ook op gebaseerd.

Jouw hele pleidooi hieronder is dus ook een leuk verhaal, maar ik heb geen idee waarover het gaat. Kan er dus moeilijk op reageren, of was dat misschien je intentie?

Eerst bij LSD, conclusies trekken over TiP terwijl er niets van bekend is. Vervolgens beweren naar mij dat ESFR een plan had en de stam ging verlaten, zonder dat er ook maar enige spelers op ESFR waren die hier van af wisten op het moment dat dit beweert was.

We kunnen zo nog eindeloos door gaan over de acties van maai, en waarom deze post net zo goed in het kontenlikker topic kan staan. Zo is ook vrijwel Maai op letterlijk enkele spelers na de enige stam die actief post op het AF en elkaar continue wanhopig complimentjes geeft wat er eigenlijk gewoonweg triest uit ziet.

De continuïteit aan beschuldigingen over recruit 2 win, lachertje! Tenslotte had maai nooit met paint Lazy Summer Days uit een stam gerekruteert om zo sneller een connectie met elkaar te maken en de wereld voor zichzelf te pakken. Of Conservative rekruteren uit TiP met nogmaals dezelfde bedoelingen.

Maai zou nooit diplomatieke betrekkingen hebben, en toch al vanaf heel vroeg in de wereld (Voor LSD) hadden zij duidelijke plannen om met Paint! een toekomst te creëeren. Enige reden waarom deze stam zo lang eruit bleef is vanwege de diplomatische voordelen in hun stam.

Toch hebben ze al meerdere keren gevraagd voor samenwerking met Vitare, en daar onder andere bij WiL gevraagd om Maai te joinen.

Dit vehaal dus ..


Toen ESFR vertrok was ook de eerste beweging om Conservative bij de stam te houden monymaker te rekruteren tot Maai.

Verder nog alle beweringen dat Conservative dit plan voor een drie-strijd opgezet zou hebben, ESFR genaait zou hebben maakt het verhaal wel mooi compleet.

Al deze conclusies zonder bewijs en zonder enige informatie of kennis te hebben van de situatie, impulsief noemt men dat. Verder zijn lang niet alle spelers uit Maai hierbij betrokken. Zo kan ik spelers als Don Pablito hiermee uitsluiten.

Cheers.

Het eerste verhaal wat bij ons bekend was, was dat ESFR inderdaad zou leaven. Hierdoor moet snel geschakeld worden en zorgen dat we sterk blijven staan in het zuiden. Als later blijkt dat het plan grotendeels bij jou en die knuppels uit Ax weg kwamen, tja.

Verder snap ik niet waarom jij zo butthurt bent tegen Maai en specifiek tegen Roald. Van wat ik begrepen heb mag jij juist dankbaar zijn dat je in Maai hebt gezeten, anders was jouw account nu één grote puinzooi. Beetje sneu niet?
 
Reactiescore
2.303
Beste speler: Hier plaats ik zoals velen Don Pablito. Dit omdat hij al vanaf de start op nummer 1 staat en dit ook zo weet te houden. Verder heb ik al vernomen dat hij een geweldige stamgenoot is. Verder wil ik hier ook The Wolfpack plaatsen. Wij spelen nu al een hele wereld samen en ondanks alle slechte dingen die er soms over geroepen worden, zit er een gedreven team op dat duidelijk op zoek is naar wereldwinst.

HAHAHHAHA de nieuwe clown ofzo jij?
 
Bovenaan