Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
766
Dit soort lijstjes kan je net zo goed thuis houden :rolleyes:
 
Reactiescore
17
Beste speler:
Don Pablito, Collationem
Goed ik wil hier niet veel woorden aan vuil maken, het zijn 2 top acounts met beide een goed team ik kan nog zoveel personen verheerlijken die hier moeten staan maar goed deze jongens
bewijzen telkens weer hoe het moet.

Beste stam:
zucht ..., Maai.
Als ik zie hoe de andere stammen zaken voor elkaar krijgen of bepaalde richtingen die ze bewandelen aannemen,dan moet je niet langer twijfelen.
Maai zijn top collega's ook. Echter denk ik wel dat er zeker nog goede stammen aanwezig zijn, maar voorlopig nog weinig op aan te merken bijv: Vitare
Dit zullen we wel gaan zien.

De beste stam speler(s):
Maks, van Don Pietro Savastano

kan soms een irritant kereltje zijn heb ik vernomen uit vorige werelden enz, maar de enige reden daarvoor is dat hij je gewoon oprecht van antwoord is.
Maks is de eerste om ontelbare vv's te draaien , soms wat irritant als hij je co is want dan merk je plots, als je zelf moet loggen dat er nog een 10 tal open staan ( #fml)
verder, voor de jongens van Ax die gaan fronten met hem, succes doe maar je bretellen aan, die ga je nodig hebben.

nog een extra vermelding waard :
Collationem: jullie zijn sow cewl :engel:, en nemen ook de groep op sleeptouw !

Het grootste ego:
Ehmm, moeilijke vermelding maar ik zou opnieuw voor Maks gaan :p. Je weet ook wel waarom denk ik , niet dat het erg is want het gaat je wel af.

Beste leider:
Roald van Collationem is gewoon een beer , verbaal en schriftelijk een goede communicatieve held.
menig man kan er wat van leren.

Slechte leider:
Wouter van Valar ? als hij dan ook überhaupt leider was. Wat heb jij uitgestoken :eek:?
Nog een extra vernoeming voor de jongens van XII - wat een wanbeleid , is is alles behalve tw spelen wat je probeert te doen maar goed iedereen zijn keuze.

Meest overschatte stam:
Ax - er zal zeker wel een minimale vereiste zijn aan kwaliteit binnen die stam, dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar soms liggen die verwachtingen toch een beetje hoog.
En dus zal eerst het tegendeel moeten bewezen worden, geen nood we hebben nog lang om met elkaar te sparren!

Meest onderschatte stam:
Vitare, denk dat deze jongens nog wel wat gaan tonen deze wereld ! Dat voel ik namelijk in men linker teen.

Meest overschatte speler:
Ik ga toch maar Rubentje benoemen , heb al heel veel positieve dingen over je gehoord uit andere werelden.
En dat je iets of wat van dit spel kan, zal ik zeker ook niet ontkennen maar goed, ik heb namelijk ook al onkunde gezien. Gelukkig voor jou, heb je heel veel deff dorpen.
Aan je stats te zien vraag ik me af of je iets anders hebt gedaan dan je mb's internen.

Meest onderschatte speler:
Knuppelvechter, ja zeker een benoeming waard. Wat een bende toppers zijn jullie - pro actief en een hel voor de tegenpartij.
ik denk dat we nog veel mogen verwachten van dit acount.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Wife is Life , veel goede dingen over gehoord,
alsook The Mind of a Murderer.

Beide accounts tonen wel dat ze er staan !
verder kan ik alleen maar gelukkig zijn met men stamgenoten in maai.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Heer Draggy? ik lees het AF niet hele dag door maar telkens ik iets zie van je krijg ik daadwerkelijk hoofdpijn.. wat moet dat zijn in een skype chat vraag ik me af.

Mooiste speler naam:
Anxiety Disorder - vind ik persoonlijk echt wel iets hebben.
En The Mind of a Murderer ook

Mooiste stam naam:
Mortis Vitare Non Potes
- ja mag er best wel zijn , nice job

Het tofste topic:
- golden awards, altijd tof om te lezen toch ?

Favoriete forum poster:
Roald dan maar , je schrijft zo juicy maar Théo wallcot mag er ook zijn - René kan het als geen ander verwoorden

Minst favoriete forum poster:
Heer draggy, hoofdpijn krijg ik er van.

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler(s) voor de toekomst:

Conservative, Don Pietro Savastano, Wife is Life

Meest belovende stam voor de toekomst:
Uiteraard Maai maar ook Vitare

Mooiste profiel foto van spelers:
The mind of a Murderer , Zuur

Mooiste profiel foto van stammen:
Mortis Vitare Non Potes

Grootste blunder:
Valar , die weg was op een dag ofzo ?
of is het Ax die aan R2W doet en dus ook zo de val van Snow op zich nam. We zullen het zien in de toekomst.

Mooiste actie van de wereld:
Nog niet echt veel mooie acties gezien op deze wereld, maar ik ben overtuigd dat deze vast en zeker wel komen.
Als ik dan toch iets moet benoemen , dan benoem ik Chemistry, als lijkenpikker om een account dat gesloopt wordt te helpen dmv interning.
Of dat enig zins positief is dat laat ik aan jullie over :rolleyes:


- Ben
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.149
Beste leider:
Roald van Collationem is gewoon een beer , verbaal en schriftelijk een goede communicatieve held.
menig man kan er wat van leren.

Je wilt niet weten hoe lang Roald over één post doet..
 
Reactiescore
1.149
Reactiescore
17
Je wilt niet weten hoe lang Roald over één post doet..

Hmm , het is misschien daarom dat ik hem zo weinig hoor op skype of ingame ... hij is hele dagen posts aan het voorbereiden!
op zich kan het wel, pro actief die roald :cool:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hmm , het is misschien daarom dat ik hem zo weinig hoor op skype of ingame ... hij is hele dagen posts aan het voorbereiden!
op zich kan het wel, pro actief die roald :cool:

Nee die kerel 300 van de 365 dagen in het jaar op vakantie. Zeeën van tijd om van die posts te typen als je met je reet op een strandbedje ligt.
 
Reactiescore
1.149
Ik zou best een lijstje willen maken, maar ik speel nog niet lang genoeg op deze wereld om echt te weten hoe alles is. Mijn lijstje zou dan voornamelijk uit Maai spelers bestaan. Tevens heb ik ook geen idee wie of wat in Ax, Vitare en XII spelen. Heel bijzonder zal het ook wel niet zijn, anders had ik het wel geweten.
 
Reactiescore
961
Ik zou best een lijstje willen maken, maar ik speel nog niet lang genoeg op deze wereld om echt te weten hoe alles is. Mijn lijstje zou dan voornamelijk uit Maai spelers bestaan. Tevens heb ik ook geen idee wie of wat in Ax, Vitare en XII spelen. Heel bijzonder zal het ook wel niet zijn, anders had ik het wel geweten.
Bijna 2 weken verder, go for it!
 
Reactiescore
1.149
Nou goed, moet er maar aan geloven dan. Vind het tot nu toe spijtig dat ik weer ben begonnen met spelen, zeker gezien de wendingen die plaats vonden op deze wereld. Erg jammer, maar goed. Moeten er het beste maar van maken. Overbodige awards weggelaten.

Beste speler: Altijd een leuke deze, maar ben van mening dat er op dit moment niet echt een speler is die erboven uit steekt. Van wat ik tot nu toe gezien heb is er nog niet iemand geweest die een 'grote' speler, solo heeft weggespeeld. Of iemand die echt heel goed deffwerk laat zien. Nu moet ik ook wel toegeven dat het aanvallende werk enorm tegen valt. Misschien ligt dit aan de toren, dat het bijzonder makkelijk maakt om massa's af te staan (wat verder niet bij Rubentju is te zien).
De VV'er op Twisted Fate heeft het leuk gedaan, maar was ook niet bijzonder. Hoefde enkel edels en shortrange clears te blocken van Collationem, met zijn 90% deff en compacte cluster is dat best wel makkelijk, prima maar zodra er meerde edelaars kwamen ging het toch vrij hard.

Als ik dan toch maar uitga van De Beste Spelers, kies ik op dit moment voor.. ik weet het eigenlijk niet.. Wil ook weer niet Collationem (eigen acc) nomineren, want ja; eigen account.

Beste stam: Op dit moment is Maai gewoon de beste. Staan (terecht) op nummer 1 en na vandaag ook een mooie slag geslagen op XII. Rest van de stammen zijn zo instabiel als wat. Leaveje hier, leave daar en nog eens een dikke intern! Ben benieuwd hoe de wereld er volgende week uit gaat zien. Deze zit vol verassingen.

De beste stam speler: Binnen Maai zijn er meerdere echte stamspelers. Voor mij steekt Maks (@.MortuaMemoria ) er wel dik bovenuit. Levert deff, clears, fakes, is niet de beroerdste om tijdelijk even zijn front helemaal leeg te zetten en pakt ontiegelijk veel vv'tjes op. Heerlijk. Verder verdient Bonayaya ook wel een nominatie. ( @Single Malt ).

Het grootste ego: Teveel op om te noemen.

Beste leider: Roald, duidelijke visie. Brengt structuur en weet gewoon wat hij moet doen in welke situatie. Keep it up.

Slechte leider: Ga ik voor nu voor de leiding van Ax. Stam lijkt inactief, twee leden staan stil en een ander lid wordt geinternd. Laatstgenoemde had meer dan één miljoen punten. Slechte zaak.

Meest overschatte stam: XII, uitleg lijkt mij verder niet echt nodig. Ze staan er nog omdat ze een NAP/BG met Ax. hebben. Anders waren ze zo weg. Ook IDGAF vind ik overschat. Paar stamhoppers en spelers die meedoen met wat goed is voor hunzelf. Allemaal redelijk impulsief en lijkt op mij een bij elkaar geraapt impulsief zooitje. Gaat niet werken, maar wie weet.

Meest onderschatte stam: Vitare, mooie ligging en hebben volgens mij wel een aantal leuke spelers die weten wat ze doen. Ben erg benieuwd hoe dit uitpakt tegen Ax & IDGAF.

Meest overschatte speler: Iedereen heeft een hoge pet op van dpschut, snap echt niet waarom. Wat hij doet is totaal niet bijzonder. Beetje frontclears + edels op BLOCK OK zetten en de overige edels snipen (125 ms vet moeilijk). Tevens in combinatie met een toren, super knap. Elke noob kan zo deffen. Laat maar zien dat ik het mis heb wanneer je echt onder druk staat.

Meest onderschatte speler: Hier ga ik voor The Mind of a Murderer. Robin is een prima speler die genoeg heeft laten zien op voorgaande werelden. Jammer dat je nu voor de verkeerde kant hebt gekozen, maar qua ligging geef ik je geen ongelijk.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: -

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers die hoppen en om de haverklap leaven omdat ze het niet eens zijn. Impulsieve spelers dus, verschrikkelijk. Meestal zijn dit ook nog egotrippers en dat werkt natuurlijk niet in een stam.

Mooiste speler naam: Don Pietro Savastano

Mooiste stam naam: Ga ik voor de afkorting, Vitare. Heeft veel weg van Vitae, Vinage (Vix-V). Lekker man.

Het tofste topic: Vind de Golden Awards aka kontlikken wel tof ja.

Het domste topic: Dat ene topic over die bioscoop ofzo. Vaag en niet eens grappig.

Favoriete forum poster: Normaal gezien zou ik Roald hier neerzetten, maar van wat ik nu heb gezien ga ik zeker voor Maks. Wat is die jongen ook van veel markten thuis. Ouwe steengooierd.

Meest belovende speler voor de toekomst: 3 stuks!

- TranquilloPorFavor -> Zitten echt leuke spelers op, staan nu even stil maar hoop ze snel te zien shinen! \

- The Mind of a Murderer -> Eigenlijk om de zelfde reden als onderschat.

- Don Pietro Savastano -> Hebben al paar leuke blitzjes gedaan, zeer recent nog op Stimmer6. Zag er goed uit, laat maar zien.

Verder ook een kleine shoutout naar het nieuwe team op Don Pablito. Volgens Emile de beste offer van NL! Laat maar zien jongens.

Meest belovende stam voor de toekomst: Ik ben erg benieuwd naar Vitare, zoals ik al eerder aangaf. Redelijke ligging met prima spelers.

Verder moet de nieuwe stam IDGAF het gewoon laten zien. Ongetwijfeld is Collationem hun eerste target dus mogen ze direct tegen één van de sterkste teams van deze wereld strijden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80398

Guest
Vind persoonlijk dat je de leiding van AX hier nu wel te kort schiet, Activiteit word niet door de leiding bepaald.
onder het mom van aan een dood paard kan je niet trekken.
 
Bovenaan