Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
3.536
Aes moest blaze of glory maar rekken wat een heel respectabel team had, Chloro moest beelze maar rekken wat een heel respectabel team had, en Bananass moest de overige 95% vd wereld maar solo rekken. Wat begrijpen jullie elite classic groepje spelers hier niet aan?!

En Pawn moest door VIT en account JokersBrain en we hebben gezien hoe dat gelopen is. Wat jij nu zegt is dat Class strijd moest leveren alvorens tegen Pawn te kunnen fronten, dit zelfde geldt ook voor Pawn. Pawn had ook de nodige strijd moeten leveren en dat zag er niet al de hoopgevend uit. VIT kon 2 acc's breken van Pawn en Pawn raakte zelfs met hulp van Etern niet voorbij JB.

In het scenario dat jij schetst toon je enkel aan er meer moeite en strijd geleverd zou moeten worden waarvoor TW in mijn ogen dient. Echter koos Class voor het recruiten van de sterkste spelers uit concurrent stammen omdat ze zonder moeite meteen naar de endgame wouden gaan.
 
Reactiescore
1.018
Kies voor noob @jokersbrain! :p

9934c49f13eebdb7802a9667996482a0-png.jpg

9934c49f13eebdb7802a9667996482a0


Ps: foto mag gebruikt worden voor Spot Je Prent, mits schriftelijke toelating van de eigenaar!
Binnen een uur verwijderen anders geef ik alle info door! (Rara wie ben ik)
 
Reactiescore
3.536
Maar ene keer zeg je dat we met alle pro's spelen en daarom triest zijn.
Andere keer zeg je dat aes zo noob is dat je hem solo kon hebben.

Kies eentje

Waar heb ik dat 2de gezegd, citeer het me even. Als je dingen namens mij komt vertellen zorg dan wel even dat het klopt. Heb zelfs niet iets gezegd dat nog maar lijkt op je 2de zin.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Waarom ga je niet op je w66 met 3 accounts een nieuwe stam oprichten voor een 3 stammen free for all?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Waar heb ik dat 2de gezegd, citeer het me even. Als je dingen namens mij komt vertellen zorg dan wel even dat het klopt. Heb zelfs niet iets gezegd dat nog maar lijkt op je 2de zin.

Heel in het begin toen JB er nog was en Phoenix voor de eerste keer inc's kreeg van Aest (en ik weet Aest niet eens voluit ging) had het gewoon met de vingers in de neus gedeffed kunnen worden door Phoenix als hij niet al zen def had verdeeld in 50k stacks over zen front en alles had laten vegen.

noob
 
Reactiescore
259
En Pawn moest door VIT en account JokersBrain en we hebben gezien hoe dat gelopen is. Wat jij nu zegt is dat Class strijd moest leveren alvorens tegen Pawn te kunnen fronten, dit zelfde geldt ook voor Pawn. Pawn had ook de nodige strijd moeten leveren en dat zag er niet al de hoopgevend uit. VIT kon 2 acc's breken van Pawn en Pawn raakte zelfs met hulp van Etern niet voorbij JB.

In het scenario dat jij schetst toon je enkel aan er meer moeite en strijd geleverd zou moeten worden waarvoor TW in mijn ogen dient. Echter koos Class voor het recruiten van de sterkste spelers uit concurrent stammen omdat ze zonder moeite meteen naar de endgame wouden gaan.

Men, hoe moeilijk is dit uit te leggen, we startte met 3 accounts (waarvan meer dan de helft elkaar amper tot niet kende, geen full premade zoals je steeds aan het schetsen bent), vervolgens gaat pawn met 10 accounts in 1 stam spelen waardoor we 3 accounts in het noorden erbij namen en 1 in het zuiden, de flanken waren daardoor safe ja, al er is genoeg strijd geleverd (zie ODA/ODD ranglijsten). Pawn daarin tegen heeft zichzelf vastgerecruit.

Class had ook accounts die in de weg lagen kunnen recruiten of een zusterstam kunnen oprichten maar heeft dat niet gedaan. Top 7 oda is 6 van class en 1 pawn, lol. zelfs qua ODD deden we 't een tijdje bijna beter, wat wel aangeeft hoe erg er geinternd in pawn. werd.

Dus je stelling dat class de makkelijkste weg kiest steeds ontkracht ik. we hadden het ons ook extreem moeilijk kunnen maken door alleen met aes/chloro/banaan te gaan spelen maar ieder mens ziet dat 3 tegen 30/40 accounts gekkenwerk zou zijn.
 
Reactiescore
3.536
Men, hoe moeilijk is dit uit te leggen, we startte met 3 accounts (waarvan meer dan de helft elkaar amper tot niet kende, geen full premade zoals je steeds aan het schetsen bent), vervolgens gaat pawn met 10 accounts in 1 stam spelen waardoor we 3 accounts in het noorden erbij namen en 1 in het zuiden, de flanken waren daardoor safe ja, al er is genoeg strijd geleverd (zie ODA/ODD ranglijsten). Pawn daarin tegen heeft zichzelf vastgerecruit.

Class had ook accounts die in de weg lagen kunnen recruiten of een zusterstam kunnen oprichten maar heeft dat niet gedaan. Top 7 oda is 6 van class en 1 pawn, lol. zelfs qua ODD deden we 't een tijdje bijna beter, wat wel aangeeft hoe erg er geinternd in pawn. werd.

Dus je stelling dat class de makkelijkste weg kiest steeds ontkracht ik. we hadden het ons ook extreem moeilijk kunnen maken door alleen met aes/chloro/banaan te gaan spelen maar ieder mens ziet dat 3 tegen 30/40 accounts gekkenwerk zou zijn.

Hier ben ik het niet mee eens, ten eerste moet je niet over ODA beginnen, terwijl Pawn aan het internen was hele tijd en dus amper ODA pakte zat Class op een bende noobs en gestopte spelers die niet eens dodgde te vegen. Met andere woorden beide hebben amper moeite moeten doen enkel heeft Class er goedkope ODA voor gekregen (ik zeg niet dat dit zo was bij elke speler maar wel bij het verre merendeel van de behaalde ODA).

Ik begrijp verder niet waarom je aanhaalt tegen 30/40 accounts, wat heeft het Pawn opgeleverd? Pawn verloor de strijd al tegen VIT en JB en dan legde ze nog account's vast tegen hun NAP Etern. Als Class niet aanwezig was zelfs dan zag ik Pawn deze Classic niet winnen. Dus 3 Class leden en dan neem je bv nog een recruit als Blaze was echt meer dan voldoende geweest om kans te maken op winst, maar na Blaze kwam er nog 1 bij en nog 1 en nog 1, totaal overbodig tenzij je geen uitdaging wilt en dat is het punt ik maak. Class heeft geen enkel moment voor een uitdaging gestaan en telkens ervoor gekozen de makkelijke weg te nemen. En nogmaals ik kijk niet naar aantallen alleen dus je mag met zoveel cijfers komen als je wilt, kwantiteit is niet het enige waar rekening mee moet gehouden worden.
 
Reactiescore
1.089
Wat Jannes hier aangeeft, Class kiest wel de makkelijke weg door alles wat een beetje tw kan spelen te rekruteren. No offence naar de VIT spelers, maar wat ik zo lees is het gewoon net niks.

Het zou ze sieren om is met 3 accounts te spelen of op een andere manier het jezelf is moeilijk te maken, maar dat zit er al zo'n 5 classic lang al niet in. Het is dat ik een paar classics terug nog met het 'gedrocht' van de tw community een poging deed, maar verder is het altijd hetzelfde groepje dat domineert. En dat groepje wisselt wel in samenstelling, maar meestal is het 60-80% van de classic daarvoor + recruits op de wereld zelf.

Vervolgens klagen over het niveau...

Dit is een grap toch want dit is echt lachwekkend. Blijkbaar kan je van te voren ruiken hoe de wereld verloopt en wat voor skills erop elk account zit.
Ik ben het er mee eens dat er op Class op dit moment een bovengemiddeld skill niveau aanwezig is, al ken ik de helft amper tot niet. Maar als je een classic start en je gaat met de eerste de beste aanval runnen zoals Pawn doet dan denk ik dat niet je Class hun ophoping skills of een andere makkelijke weg moet aankijken

Leuk idee hoor verder om met 3 accounts te gaan spelen, maar mensen hebben ook gewoon nog een leven, als dan de hele wereld tegen je gaat ben je kansloos. Bovendien heeft @.Howlin al zoiets gedaan op CL8 dus om dat nou nog een keer te gaan doen, lijkt me vrij nutteloos.

Verder grappig dat je noemt dat het er al zo'n 5 classics lang niet in zit, terwijl ik denk 90% van de huidige class groep nog geen eens de afgelopen 2 classics achter elkaar heeft gespeeld.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
De andere dodges die ik laatst in de discord gemist zag worden lagen niet aan mij hè!
 
Bovenaan