Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

DeletedUser74569

Guest
Beste speler:
Aesthetics - Staat sinds het begin van de wereld op rang 1. Staat ook 1e ODA & 4e ODD. Dit lijkt me een logische keuze.

Beste stam:

Class, Vitality en Devotion. Zij zijn de enige stammen in de top 10 die niet aan BG's of permanente NAP's doen.

De beste stam speler:

golffiats - omdat ik hier niemand anders wil nomineren.

Beste leider:

De leiders van Class, Vitality en Devotion. Top 10 stammen die geen langetermijns NAP's of BG hebben.

Slechte leider:

Leider van Pawn. Jij maakt deze wereld enorm saai.

Meest overschatte stam:

Pawn - Ze zijn groot, maar veel impressionnants hebben ze nog niet gedaan.

Meest onderschatte stam:

Vitality. Eerst leken deze spelers geen bedreigen voor de rest, waarna ze hebben geincasseerd om dan marter de broek volledig vol te laten scheten.

Meest overschatte speler:
Sivir. Dit account word veel geprezen, maar ik vind maar weinig van hun statistieken of verroveringen noemenswaardig.

Meest onderschatte speler:
Vitality1, Vitality2, Vitality11 en VitalityGang. Ze doen het best goed voor runescape boys, en net zoals ik eerder al had vermeld; Er werd in het begin van de wereld weinig van hun verwacht. Maar nu staan ze er toch wel (relatief) sterk voor.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Aesthetics - Dan zouden de punten van mijn stam de lucht in schieten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Simpele Harry's, zoals de spelers op het (voormalig) account marter

Mooiste speler naam:
de strijder van belgie

Mooiste stam naam:
13O2 - De betekenis er achter bevalt me.

Het tofste topic:
Spotprenten - Memes maken en bekijken over actuele gebeurtenissen is gewoon geweldig!

Het domste topic:
Presenteer je account.

Favoriete forum poster:
Ieder die een goeie meme plaatst.

Minst favoriete forum poster:
Spelers die niets nuttigs te zeggen hebben, maar dan toch iets zeggen.

Dikste wannabe op het forum:
Ikzelf

Dikste wannabe in het spel:
De leiders van Pawn.

Voor wie heb je nu echt respect:

Mijn moeder :engel:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die mijn dorpen over willen nemen.

Mooiste actie van de wereld:


Zonder twijfel:
2935fa3d73f6316ffd731ee3b4c9853b.png
 

Deleted User - 487694086

Guest
Het is eerlijk gezegd ook wel heel triest, je hebt vaak van zulke lijstjes waar 1 kant alleen maar belicht wordt. Alleen op deze wereld valt er echt niks op af te dingen, er is echt nog geen een goede actie vanuit Pawn geweest.
 
Reactiescore
3.536
Dat GA lijstje is gewoon verschrikkelijk slecht op de nominatie voor zijn moeder na dan.
 
Reactiescore
259
ik vind het opzich nog wel een accuraat lijstje;D ookal is t alleen maar om Pawn. te triggeren om eens serieus te gaan aanvallen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Brad vergeet uw 3de lijst ni he, of is het weer liever lui dan moe?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Beste stam:
Class, Vitality en Devotion. Zij zijn de enige stammen in de top 10 die niet aan BG's of permanente NAP's doen.


Beste leider:

De leiders van Class, Vitality en Devotion. Top 10 stammen die geen langetermijns NAP's of BG hebben.

Slechte leider:

Leider van Pawn. Jij maakt deze wereld enorm saai.

Meest overschatte stam:

Pawn - Ze zijn groot, maar veel impressionnants hebben ze nog niet gedaan.

Meest onderschatte stam:

Vitality. Eerst leken deze spelers geen bedreigen voor de rest, waarna ze hebben geincasseerd om dan marter de broek volledig vol te laten scheten.

Apart om dit nu zo te lezen. VIT die op het moment van typen met 20 spelers tegen 7 de endgame wil winnen, maar zelf alleen maar gerekt wordt, groot maar 'veel impressionnants' is er nog niet uitgekomen. :D
En nu openlijk toegeven dat de tactiek was om te proberen te zorgen dat Class inactief werd door weinig te doen en zelf tegen instellingen zijn die de wereld weer wat interessanter maken.
Tel daar bij op dat er vaak is gezegd dat VIT nooit met Pawn zou willen samenwerken en het is wel komisch om te zien hoe VIT iets maar dan een maand na het schrijven van die post 180 graden is gedraaid met al zijn opvattingen.
 

DeletedUser67517

Guest
.Tel daar bij op dat er vaak is gezegd dat VIT nooit met Pawn zou willen samenwerken en het is wel komisch om te zien hoe VIT iets maar dan een maand na het schrijven van die post 180 graden is gedraaid met al zijn opvattingen.

Op ''Wie is de grootste noob op het AF'' en ''Voor wie heb je nu echt respect'' na dan
 

DeletedUser80684

Guest
Apart om dit nu zo te lezen. VIT die op het moment van typen met 20 spelers tegen 7 de endgame wil winnen, maar zelf alleen maar gerekt wordt, groot maar 'veel impressionnants' is er nog niet uitgekomen. :D
En nu openlijk toegeven dat de tactiek was om te proberen te zorgen dat Class inactief werd door weinig te doen en zelf tegen instellingen zijn die de wereld weer wat interessanter maken.
Tel daar bij op dat er vaak is gezegd dat VIT nooit met Pawn zou willen samenwerken en het is wel komisch om te zien hoe VIT iets maar dan een maand na het schrijven van die post 180 graden is gedraaid met al zijn opvattingen.

Ik heb ook gezegd dat ik elke optie overweeg. Daarnaast is de reden waarom Pawn binnen VIT gekomen omdat anders heel Pawn op barbaar ging, waar wij niet echt voor waren. Ik geef welliicht toe dat ik te fel gereageerd heb op de aankondingen van wijzigen van settings. Ik ben er wel nog over eens dat het niet zou moeten, echter luister ik naar wat mij leden willen aangezien zonder hun ik ook niks ben.
 
Reactiescore
460
Wat heb je eraan als ik vragen mag om geen snellere classic te willen als jullie nu al niets doen ? Of is het de bedoeling alleen als deffbunker te spelen ? Leuk.
 
Reactiescore
3.536
Wat heb je eraan om met te veel kwaliteit te starten en nog de beste spelers uit directe omliggende stammen te recruiten om vervolgens 1 van de weinige acc's die weerstand hadden kunnen geven te laten bannen om dan tegen onervaren spelers deze classic te winnen?

Ook niet veel volgens mij :D Kritiek geven is makkelijk maar VIT heeft geen andere keuze dan te doen wat ze doen,... Het is dat of kansloos verliezen. Class heeft nooit moeite gedaan om de wereld iet of wat spannend te houden al is dat de stijl die we van dat groepje gewoon zijn :eek:
 
Reactiescore
1.075
Same old Jannes
 
Bovenaan