Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

Deleted User - 487694086

Guest
Bijna een goeie vergelijking, maar helaas niet genoeg om je citotoets positief af te ronden!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Beste speler: Aes

Beste stam: Vind ik lastig, weet niet veel van Pawn en hun spelers af, dus dan toch maar Class.

De beste stam speler:
Bananass en Chloroform Geurkaarsen voor hun hulp in de start, heb geen informatie uit andere stammen.

Beste leider: #Leon. Werkt keihard op de achtergrond, maar daar ziet de stam niet veel van gelukkig. Stam draait voorspoedig met genoeg lol en duidelijkheid. Mats is een goede rechterhand van Leon, ook wel noemenswaardig.

Slechtste leider: Geen idee, spring niet echt iets uit voor mij. Als ik iets zou moeten kiezen zou ik de leiding van Pawn doen voor die instant 10 leden stam.

Meest overschatte stam: Class, na al dat gezeur op AF van "cLaSs hEeFt dE WeReLd aL GeWoNnEn" denk ik dat we dit wel kunnen stellen. Ik ga niet ontkennen dat er kwaliteit in deze stam zit, maar die uitspraken toen er nog drie leden waren gingen ook wel weer wat ver.

Meest onderschatte stam: Ik denk dat zowel van Class als Pawn wel enige verwachtingen zijn, maar ik hoor eigenlijk niemand op dit forum over Old en Little, terwijl dit toch wel twee stammen van noemenswaardige grootte zijn.

Meest overschatte speler:
Op basis van onverdiende rang; noobstiaan. Alleen maar interns, amper gefarmd maar toch

Meest onderschatte speler:
Bananass. - Het kan hopelijk niet nog erger dan dit. Daarnaast Collationem, zit genoeg kwaliteit volgens mij.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
The Philanthropist. en DaenarysTargaryen. De eerste omdat ik bekend ben met ten minste één speler, de laatste op basis van stats.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jokersbrain, Noobstiaan, MasterMarkB. Eerste omwille van indruk, tweede op basis van interns en ervaring eerdere wereld en derde door z'n reputatie als interner.

Mooiste speler naam:
Chloroform Geurkaarsen

Mooiste stam naam:
Booty.

Het tofste topic:
Spotprenten en Golden Awards - als er ook daadwerkelijk lijstjes worden gemaakt (!!!!!)

Het domste topic:
Het Classic ABC (bonuspunten voor het niet bijwerken na de eerste 15 minuten), Gok de top.

Favoriete forum poster:
JdeVisser, Leonrules, .Rob en Big Bang

Minst favoriete forum poster:
Jokersbrain en die ene gebande persoon

Dikste wannabe op het forum:
Jokersbrain & Dragonshield3

Dikste wannabe in het spel: /


Voor wie heb je nu echt respect: Mats, Howlin, Boris en #Leon

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Boris.

Mooiste actie van de wereld: Lastig kiezen tussen een kazernerush, 2.5k zwaard doodlopen op een farm en een muurrush.
 
Reactiescore
2.303
Mooiste actie van de wereld: Lastig kiezen tussen een kazernerush, 2.5k zwaard doodlopen op een farm en een muurrush.
En bannanas pakt de triple !
 
Reactiescore
259
Mooiste actie van de wereld: Lastig kiezen tussen een kazernerush, 2.5k zwaard doodlopen op een farm en een muurrush.

Kleine correctie, het was 1.7k zwaard en 2.9k bijl o_O
 
Reactiescore
3.536
Ik heb wel zin om 1 van dees eens een lijstje te maken, al weet ik niet of ik toestemming krijg van @Big Bang. daarvoor en of kritiek gegeven mag worden van Class?

Ik kan eventueel 2 lijstjes maken, eentje voor Class om te lezen en dan eentje voor de mensen die mentaal meer aankunnen :eek:
 
Reactiescore
151
Ik heb wel zin om 1 van dees eens een lijstje te maken, al weet ik niet of ik toestemming krijg van @Big Bang. daarvoor en of kritiek gegeven mag worden van Class?

Ik kan eventueel 2 lijstjes maken, eentje voor Class om te lezen en dan eentje voor de mensen die mentaal meer aankunnen :eek:

Wel grappig dat je begint over of wij het mentaal aankunnen, terwijl je zelf kennelijk nog steeds zo zit met dat Mats geen zin had in lange offtopic verhalen van je.

Maar go ahead maak een lijstje, dat is juist iets wat mensen graag zien.

Pls niet op deze post reageren met een lang verhaal.

Tl;dr Lijstje!
 
Reactiescore
3.536
Wel grappig dat je begint over of wij het mentaal aankunnen, terwijl je zelf kennelijk nog steeds zo zit met dat Mats geen zin had in lange offtopic verhalen van je.

Het waren 2 korte reacties op 2 nominaties maar dat terzijde pols ik gewoon of er wat animo voor is en neem ik van de gelegenheid gebruik Mats een beetje te triggeren! Een opportuniteit ik niet zomaar zal laten liggen ;o

Pls niet op deze post reageren met een lang verhaal.

Kort genoeg lijkt me.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Als hij zichzelf niet bij minst favoriete forumposter zet dan neem k het lijstje al helemaal niet serieus
 
Reactiescore
3.536
Allereerst wil ik melden dat dit een niet objectief lijstje word maar deze wel zo objectief mogelijk gebracht zal worden (throwback).

Daarmee bedoelen we dat onze eigen mening (subjectief) op een eerlijke manier gebracht zal worden. Als ik sympathie heb voor iemand of niet zal dat niet automatisch leiden naar een positieve of negatieve nominatie. Ik smijt er al eens graag wat sarcasme en flauwe humor tussen ook dus be prepared!


Beste speler:

Naar mijn weten is er nog geen enkel account dat al iets noemenswaardig gepresteerd heeft dus ik baseer deze nominatie op basis van kwaliteit (mijn kennis van de bespelers), activiteit (stats) en ligging/clustering.

Aesthetics krijgt op basis van deze 3 criteria de nominatie. Ben van mening ze enkele niveaus hoger zitten betreft team dan de accounts die ik ook hoog heb zitten betreft de kwaliteit. Activiteit zitten ze hier ook bij de beste als we de farmrankings en groei bekijken al zijn er andere accounts die ik hierin zeker niet onder vind doen maar deze komen dan op de andere criteria's iets te kort.

Tenslotte ligging/clustering zie je dat ze veel save kunnen maken en al hebben en daarmee een goed farmgebied op korte looptijd hebben in de rim + ze kunnen alles leegzetten daar en het plaatsen aan hun front dat handig compact is en daarom een lastig te bekampen tegenstander zal zijn. Ook andere accounts hebben soortgelijke liggingen als deze maar voldoen op andere criteria's minder.

Beste stam:

Class eigenlijk nog altijd zonder twijfel. Het is zonde de favorietenrol niet geaccepteerd word vanuit kamp Class, hiervoor word al tijden het kwantiteitsverschil aangehaald omdat dit ook letterlijk het enige is wat je er nog op zou kunnen antwoorden om de favorietenrol maar niet te hoeven aannemen. Als we dat van naderbij moeten bekijken loopt Pawn (de enige andere mogelijke kandidaat voor deze nominatie) inderdaad uit op punten (kleine 100k) maar of dat zoveel zegt trek ik erg in twijfel. Class heeft nog altijd meer dorpen in zijn bezit (edellimiet van beide stammen zal wel redelijk gelijk liggen) al kan dat snel veranderen maar dit geldt langs beide kanten dus kan niet als argument gebruikt worden. Meer dorpen is uiteindelijk meer punten, die dorpen raken wel grotendeels uitgebouwd tegen de grote oorlog tussen beide kampen zal beginnen.

Ook heeft Class zijn groei vooral te danken aan rechtstreekse overwinningen op tegenstrevers en moet Pawn het vooral hebben van interns/fusies waarbij de troepen nog eens gedumpt worden op vijanden en ondanks dat zijn ze nog maar de evenknie van Class. Eens houden de interns op en zullen ze het toch echt zelf moeten gaan doen en helaas vind ik het kwaliteitsverschil tussen beide toch echt wel te groot alle accounts globaal bekeken in het voordeel van Class.

Favorieten rol is trouwens altijd een momentopname, de fase van een wereld is daar irrelevant op.

De beste stam speler:

Niet echt weet van in andere stammen buiten mijn omgeving, ik geef deze aan 3 stammen gewoon, namelijk: Mayo, Maya en Monopoly de 3 mans BG stammen tegen een nog veel grotere alliantie aan stammen. Het is zo mooi om te zien dat 'beperkte' spelers elkaar zo te hulp schieten ook al staat die muur 0, geen techlevels tot zelfs amper activiteit bij het aangevallen account en is het totaal zinloos om def te sturen en zijn er tallen van defjes van kleine spelers zo nodeloos ten onder gegaan, toch bleven ze elkaar zoveel mogelijk helpen ten koste van hun eigen accounts. Het is vaker nadeliger uitgekomen om te helpen op deze manier desalniettemin is het mooi ze zo door het vuur gaan voor hun BG stammen waar ze amper contact mee hebben maar puur uit het principe 'het is een BG, ze staan aan onze kant, samen tegen de vijand, jullie vijand is onze vijand' mentaliteit is eigenlijk waar dit spel om draait en mooi omzien. Wellicht een mentaliteit we al vele jaren niet meer tot amper nog tegenkomen op hoger niveau.

Het grootste ego:

Ik zeg altijd dat er een groot verschil zit tussen een groot ego hebben en ego zijn. In dat opzicht vind ik deze nominatie niet eens zo erg om te krijgen en ja ik kreeg hem vaak ^^ Slaat natuurlijk nergens op mezelf hier neer te zetten ongeacht ik in veel opzichten wel de grootste heb, ofja ben bedoel ik ofc ^^

Ook beetje afgezaagd Laurens hier weer te moeten vernoemen, ze vroegen ooit Zlatan eens waarom die altijd zo arrogant en vol van zichzelf voordeed, waarop hij antwoordde dat dit zijn imago geworden is door de jaren heen en hij daar maar wat verder op inspeelt omdat iedereen het zo gewend is en mensen dat nu van hem verwachten. Dat gevoel heb ik soms ook bij Dragonshield, het meer een show is dan dat die echt zo is de hele tijd.

In ieder geval ga ik hem gewoon aan erikd47 geven, eentje die in fusie gegaan is met Noobstiaan/Phoenix, geen idee of die daar eigenlijk nog op speelt maar wat had die een eigendunk van zichzelf tegen lieve spelertjes in de stam, ongeacht hij zelf nog nooit iets gepresteerd heeft bij mijn weten, op w51 eens tegengekomen in de start, daar hetzelfde liedje.

Meest onderschatte stam:

Pawn: Ik heb echt veel bedenkingen bij de kwaliteiten van bepaalde accounts, hopelijk kunnen ze dit op andere vlakken als activiteit, uithouding en gedrevenheid compenseren en verrassend uit de hoek komen!

Meest overschatte stam:

Class: Bende prutser, kunnen er echt helemaal niks van. Enige echt goeie move ik van hun stam al gezien heb was een slimme en doordachte Kazrush van 1 van de leden.

Beste leider:

Zowel DaenerysTargaryen als Aesthetics hebben goed rendement gehaald uit hun omgevingen op elke geheel verschillende manieren, zal moeten blijken wie hier de bovenhand zal in nemen.

Slechtste leider:

Er zijn maar 2 stammen die ik serieus kan nemen dus 1 van bovenstaande zal hier op termijn zijn plaats krijgen als in de slechtste leider van de 2 dan, wat opzicht zeker geen schande hoeft te betekenen.

Meest overschatte speler:

Wij met account JokersBrain maakte een jump tegen Pawn aan en in specifiek tegen de speler BeeEasy. Deze zag zijn kans schoon om meteen actie te ondernemen alvorens we daar zouden kunnen opbouwen. Echter waren de aanvallen zo wanhopig in de zin van, heb eigenlijk de troepen niet, mijn edels staan eigenlijk niet goed geplaatst maar ze gaan er maar 1x pas liggen zonder mobiele troepen ik waag het erop. Met alle gevolgen vandoen er een heel beperkte aanval op poten gezet werd omdat de ongeduldigheid en de opportuniteit het wonnen van zijn realistisch verstand. Ik ben zeker iemand die altijd nadenkt waarom een tegenstander een bepaalde zet doet en kan er niet veel meer van maken als bovenstaande. Nu hebben ze recent fusie gedaan, misschien kan de nieuwe bespeler het niveau wat opkrikken, word vervolgd als ze nog eens langskomen.

Meest onderschatte speler:

.Klompvoetje zou je op basis van de naam alleen al, en mogelijk ook zijn groei + zijn ligging tussen mijn account en het dus ontbreken van een echt zelfstandig cluster kunnen onderschatten maar niets is minder waar. Sterk account, skills, activiteit aanwezig en het belangrijkste van al nog sympathiek en bereidwillig ook! Een fusie op termijn is zeker niet uitgesloten en het is ons niet om de dorpen te doen maar vooral op de bespelers, op tijden wij ze ook nog eens kunnen gebruiken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

DaenerysTargaryen zijn zeker aangename gesprekspartners die bereid zijn ver te gaan voor hun stam en laat ik eens gek doen en een Class account noemen beter gekend als Chloroform Geurkaarsen. Lander en in minder maten de overschot op dat account zijn best nog aanvaardbaar om mee te praten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Momenteel voor zover ik er weet van heb zit er niemand op Classic waarbij dit echt geen optie zou kunnen zijn, in stamverband ben ik altijd een stuk milder dan op het AF, neem aan dit wel voor meerdere heethoofdjes zo is.

Mooiste spelers naam:

Chloroform Geurkaarsen

Mooiste stam naam:

Pawn Sacrifice.

Het tofste topic:

GA en oorlogstopics mits op niveau.

Het domste topic:

Het classic ABC, sorry Lars.

Favoriete forum poster:

PicturePerfect. blijft rustig onder de kritiek en in het geheel altijd wel beleefd en neutraal in de discussie.

Minst favoriete forum poster:

Uit veiligheidsvoorzieningen is besloten om hier niet op in te gaan, heb je nog verdere vragen hierover kan je in de loop van de week van ma tot vrij tussen 10 tot 18 uur terecht in het Classlokaal zodat je meteen kan opmerken hoe prikkelbaar het daar is en of er geen andere manieren zijn om om te gaan met bepaalde stellingen. Ook worden er in dit Classlokaal beginnerscursussen gegeven waarin je verschillende woorden (2000 om precies te zijn) kan bestuderen, om geheel willekeurig er enkele uit te halen ter voorbeeld zal het gaan om woorden zoals consequentie maar ook bijvoorbeeld beleefdheid en ga zo maar verder.

Dikste wannabe op het forum:

@Big Bang. hele grote meneer is dit!

Dikste wannabe in het spel:

Bananass. Info bij vriendjes van je targets gaan opvragen sla je toch een behoorlijk mal figuur.

Mooiste profiel foto van spelers:

b21f40d4cc4be3e3da2059b5154f7806.png


Mooiste profiel foto van stammen:

eca009f7c30c518f608504da0b314e30.png


Mooiste actie van de wereld:

Class die Underground Tactics afwijst voor de stam ondanks die zijn best deed door middel van geslijm op het AF.

Meest belovende speler voor de toekomst:

marter zie ik nog veel groeien, ligt daar heel open in het noorden, heeft de activiteit en denk dat Class het daar nog het moeilijkste zal krijgen om progressie te boeken.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Class heeft de beste vooruitzichten.

Grootste blunder:

Beccie en ik die weer op hetzelfde account zitten wat altijd vuurwerk geeft.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik heb het helemaal niet voor farmen en ben gewoon echt een luie farmer, zet daarbij een persoon die enorm gedreven is en maximale inzet verwacht. Zij slaagt er toch vaak in mij aan het werk te zetten daarin, wat best complimenten waard is, al zal ze willen het nog veel meer is. In ieder geval ben ik erg blij met haar en hoe erg onze Firedrakan soms kan zijn, zo lief is ze ook weer bij momenten. Momenten die je meer meemaakt als je ze dichtbij je hebt, ik zou niet zonder haar kunnen ^^ (ben ik te klef?) ze blijft een mega bitch hoor. Met maar 1 recht en dat is het aanrecht!


Als hij zichzelf niet bij minst favoriete forumposter zet dan neem k het lijstje al helemaal niet serieus

Een lijstje valt niet serieus te nemen als we dingen moeten invullen die andere zouden willen zien ten koste van je eigen kijk op de wereld.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Oi ik sta er gewoon in, en niet als minst favoriete forumposter. Maak dat mee
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wist niet eens dat ik afgewezen was:eek: Sterker nog. Ik ontving zelfs een aanbieding. Tot zover jouw these.
 
Bovenaan