Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

Deleted User - 487958296

Guest
Boeie

Ik geef jullie vrijstelling:p

Marter heeft kingsdorp ook geinternt, kostte wat maar blijft intern.
Die Stijn1969 de klikker gaf ze dorpen ook bijna weg vgm of deed niet veel is ook een soort van intern.

Zo zijn er nog talloze accounts die internen.
Is toch wel een verschil tussen 2/20 dorpen dorpen internen en 12/15 dorpen internen
 

DeletedUser79370

Guest
Lieve schatten ik snap jullie punten en ik respecteer ze ten zeerste.
Geloof mij dan aub ook op mijn woord als ik zeg dat dit nooit als boost bedoelt of gebruikt is geweest.

Maar toch rest mij de vraag waarom er zoveel gedoe is rondom 2 lage dorpen die geeneens benut zijn?
- Als dit nou eens 2 dorpen waren die mijn of de stam haar punten flink zouden swingen in de early phase oke, maar dat is nietmeer aan de orde.
- Is er voordeel uitgehaald? Ook nieteens. Het account ligt er als een blank space en we naderen een moment dat we het bestaan moeten onderkennen.
- Zodra wij 'm pakken is er een argument voor boost te maken maar kom op zeg, verwachten jullie dat wij 'm lekker laten staan totdat andere 'm pakken midden in ons cluster? En hoelang zouden we moeten wachten alvorens we deze mogen aanvallen?
- Wat dit punt betreft heb ik nooit verwacht dat het zo'n probleem op zou leveren, het is dan ookwel van een mug een olifant maken als je het mij vraagt. Nogmaals ik snap de punten, maar laten we wel objectief blijven ipv emotie laten oordelen.

Feiten staan en oordelen geen boost
Emoties staan en oordelen oneerlijkheid van de concurrentie
 
Reactiescore
1.278
Haha maak je niet druk en pak die dorpen mate:p

Ja dat wordt hier gezegd haha, maar reken er maar op dat er dan direct een rij staat voor de supportbalie.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Net wat je nodig hebt, bijval van de twee grootste boosters die er zijn. Maar verder geen worries over die dorpen, bijna iedereen heeft vriendjes in de buurt tegenwoordig en Pawn al helemaal , dat wisten we al:p
Is meer noemenswaardig als je het niet hebt.
 
Reactiescore
973
Geloof mij dan aub ook op mijn woord als ik zeg dat dit nooit als boost bedoelt of gebruikt is geweest.

Dus... Een account met jou AF naam ligt toevallig tussen Pawn gebied, heeft geen ODA/ODD en er worden vooral mijntjes gebouwd, zit niet in een serieus spelende stam en heeft nooit in een serieuze stam gezeten. En dit is allemaal toevallige omstandigheden en zo gedaan door de zogezegde andere bespelers op het account...

Maar toch rest mij de vraag waarom er zoveel gedoe is rondom 2 lage dorpen die geeneens benut zijn?
- Als dit nou eens 2 dorpen waren die mijn of de stam haar punten flink zouden swingen in de early phase oke, maar dat is nietmeer aan de orde.
- Is er voordeel uitgehaald? Ook nieteens. Het account ligt er als een blank space en we naderen een moment dat we het bestaan moeten onderkennen.

Dus je mag wel "boosts" gebruiken zodra de toename van punten minimaal is?


- Zodra wij 'm pakken is er een argument voor boost te maken maar kom op zeg, verwachten jullie dat wij 'm lekker laten staan totdat andere 'm pakken midden in ons cluster? En hoelang zouden we moeten wachten alvorens we deze mogen aanvallen?

Wat zou jij het dan noemen? Geen boost? Dat de toename van het aantal punten minimaal is heeft toch niks te maken met de actie zelf, aldus het vermoedelijk gebruiken van boosts.

- Wat dit punt betreft heb ik nooit verwacht dat het zo'n probleem op zou leveren, het is dan ookwel van een mug een olifant maken als je het mij vraagt. Nogmaals ik snap de punten, maar laten we wel objectief blijven ipv emotie laten oordelen.

Feiten staan en oordelen geen boost
Emoties staan en oordelen oneerlijkheid van de concurrentie

Volgens mij spreek je zelf veel meer met emotie. Je hele verdediging is het zijn geen boosts omdat de dorpen te klein zijn. Dit is gewoonweg een kolder verdediging. Als er een account Howlin tussen Aes zou liggen zou dat ook een boost zijn, ongeacht of het een 10k acc is of een 2k acc.

Het is een vreemde situatie, de stats van het account spreken je "het is geen boost" tegen en je doet niks eraan om deze stats te ontkrachten met waarom een ODD/ODA loze speler, met jouw AF naam, tussen Pawn ligt.
 
Reactiescore
99
Die dorpen zijn nog altijd gewoon van picture perfect.
waarom word hier zo een probleem van gemaakt Terwijl beide dorpen vol deff staan en zelfs niet eens gefarmt worden.
En Pawn. Heeft geen vriendjespolitiek met half de wereld enkel en alleen proberen ze eens wat tegenstand te creeren voor jullie.
Iets wat jullie al meerdere classics niet hebben gehad dus breek niet altijd alles direct af en wees blij dat er misschien nog wel eens een degelijke eindstrijd kan komen die er al 2-3 classics niet meer geweest is.


Hebben zelfs de legendarische mmb aan de kant gezet daar hebben we lang over nagedacht!

DipstickTheLegendop 29.05. om 10:43 uur
alright thanks voor de snelle response
The Philanthropist.op 29.05. om 10:43 uur
phone-white.png

Nein
1f44d.png

DipstickTheLegendop 29.05. om 10:42 uur
hoi MasterMarkB en ik zitten momenteel in een stam waar weinig acties worden uitgevoerd we spellen moementeel allen als duo en we willen doorgroeien samen met een serieus groeiende stam hebben wij de mogelijkheid jullie te joinen?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ga je ons blamen dat wij niet enthousiast zijn als 20 accounts fuseren voor een stam van 10?:D
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Lol moet je nagaan dat je een account start, dan een beetje GSjes en troepen bouwt maar verder nul intentie hebt om iets te edelen of überhaupt aan te vallen en dan te komen vertellen dat het account eigenlijk geen boost is maar dat je 'm toch maar edelt, klinkt als een heel legitiem account waar inderdaad geen verdere gedachtes achter zaten!

Schiet me dit toch opeens te binnen:
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

En ja, dit bovenstaande is een vorm van abductie, maar we missen informatie om uitsluitsel te kunnen geven.
 
Reactiescore
99
20 accounts fuseren?
Top maken we nu een deal dat jij hier even vermeld welke accounts er zijn gefuseerd.
als je er geen 10 kan opnoemen stopt dit gezever over boosts en interns en dergelijk.
ik zal al beginnen robinboris-sanne dat is 1.
vertel me de volgende 9

1;
2;
3;......

Lol moet je nagaan dat je een account start, dan een beetje GSjes en troepen bouwt maar verder nul intentie hebt om iets te edelen of überhaupt aan te vallen en dan te komen vertellen dat het account eigenlijk geen boost is maar dat je 'm toch maar edelt, klinkt als een heel legitiem account waar inderdaad geen verdere gedachtes achter zaten!

Schiet me dit toch opeens te binnen:
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

En ja, dit bovenstaande is een vorm van abductie, maar we missen informatie om uitsluitsel te kunnen geven.

snap zeker de verwaring maar caro heeft dit toch wel duidelijk gemaakt?
sommige mensen hebben in rl vrienden die dit spel ook spelen net zoals wij en caro's vriend speelt op dat account dat het dicht bij danaerys ligt is ook wel logisch aangezien ze vrienden zijn? jullie liggen toch ook samen?
nogmaals picture word niet gefarmt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
20 accounts fuseren?
Top maken we nu een deal dat jij hier even vermeld welke accounts er zijn gefuseerd.
als je er geen 20 kan opnoemen stopt dit gezever over boosts en interns en dergelijk.
ik zal al beginnen robinboris-sanne dat is 1.
vertel me de volgende 19

1;
2;
3;......
Dat zijn er al 2 he :/
En ik weet dat van de 3 stammen die fuseerden alles wat overbleef intern of fusie was, dus je hoeft je hier op het af niet beter voor te doen hoor:p
 
Reactiescore
1.018
snap zeker de verwaring maar caro heeft dit toch wel duidelijk gemaakt?
sommige mensen hebben in rl vrienden die dit spel ook spelen net zoals wij en caro's vriend speelt op dat account dat het dicht bij danaerys ligt is ook wel logisch aangezien ze vrienden zijn? jullie liggen toch ook samen?
nogmaals picture word niet gefarmt.
Ongeloofwaardig, mensen op tw hebben geen rl vrienden

@.Fakie Is m'n bewijs
 
Reactiescore
99
Dat zijn er al 2 he :/
En ik weet dat van de 3 stammen die fuseerden alles wat overbleef intern of fusie was, dus je hoeft je hier op het af niet beter voor te doen hoor:p
Gaat niet om mij beter voor te doen?
Degeen die niet mee naar Pawn. Zijn gegaan hebben een Nap van 7 dagen gekregen en zijn gewoon weggespeeld.
Dus nee geen interns
 
Reactiescore
973
snap zeker de verwaring maar caro heeft dit toch wel duidelijk gemaakt?
sommige mensen hebben in rl vrienden die dit spel ook spelen net zoals wij en caro's vriend speelt op dat account dat het dicht bij danaerys ligt is ook wel logisch aangezien ze vrienden zijn? jullie liggen toch ook samen?
nogmaals picture word niet gefarmt.

En zijn reden om nooit 1 dorp aan te vallen? Vind het allemaal prima hoor, hoe jullie spelen moeten jullie zelf weten. Maar wees dan wel zo mans om ervoor te staan verplaats te ontkennen of weg te schuiven als iets dat niks waard is. ;) Account dat nog geen 1 aanval heeft gestuurd deze hele classic, maar wel grondstoffen blijft uitbouwen en toevallig een account is dat op naam van iemand uit jullie stam staat. Tja, ga je mij niet wijsmaken dat het allemaal toeval is en niet bedoelt is als boost. ;)
 

DeletedUser78972

Guest
Haha wat een gehuil om 2 dorpjes zeg.
Ik zie dorpen die vrij komen te staan voor intern doordat de bespeler stopt niet echt als een boost, tenzij dit vooraf al is afgesproken enzv.

En gelukkig heb je die 2 niet aangenomen zeg lol @The Philanthropist.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Inderdaad. Golden awards is altijd het grootste discussietopic op het AF geweest.
 
Reactiescore
3.537
Ik als objectief en neutraal persoon ben gevraagd geweest door Pawn (not) om hier een nogmaals neutrale en objectieve kijk op de zaak te geven. Dit doordat ik met zware obsessies zit wegens Class, deze diagnose is door meerdere dokters uit Class vastgesteld geweest :D

Ik geef het p&p gehalte een nieuwe dimensie door antwoorden van eerdere post's van Class te geven op hun eigen post's hier om toch een beetje te tasten op hoe ze zich profileren op het AF. Het is belangrijk om daar even bij stil te staan!

De citaten die je ziet, komen uit dit topic over de Pictureperfect situatie, de ongewijzigde citaten in de spoilers (op het tussen de haakjes staande dingen na) komen vanuit top/flop stammen over de discussie bij Blaze en de stam BG.




Dus... Een account met jou AF naam ligt toevallig tussen Pawn gebied, heeft geen ODA/ODD en er worden vooral mijntjes gebouwd, zit niet in een serieus spelende stam en heeft nooit in een serieuze stam gezeten. En dit is allemaal toevallige omstandigheden en zo gedaan door de zogezegde andere bespelers op het account...

Jullie hele verhaal is gebaseerd op een aanname. Zou wat zijn als mensen tegenwoordig in een rechtszaak veroordeeld worden op aannames.

Wat zou jij het dan noemen? Geen boost? Dat de toename van het aantal punten minimaal is heeft toch niks te maken met de actie zelf, aldus het vermoedelijk gebruiken van boosts.


Het is een vreemde situatie, de stats van het account spreken je "het is geen boost" tegen en je doet niks eraan om deze stats te ontkrachten met waarom een ODD/ODA loze speler, met jouw AF naam, tussen Pawn ligt.

Voor zover ik me herinner, draaitjes in hey huidig rechtssysteem toch echt om iemand schuld aan te tonen, niet dat degene die beschuldigd wordt zijn onschuld aan moet moet tonen.

Blaze (PicturePerfect.) die moet bewijzen dat ze geen contact met ons (hun) hadden? Wat wil je, screens van dingen die geen gesprek zijn tussen Blaze (PicturePerfect.) en ons (hun) ?

Hoe ga je bewijzen dat ergens geen contact tussen is? Waarom komen er allemaal beschuldigingen met nada bewijs maar alleen suggestie dat wij het doen, en moeten wij dan bewijzen dat het niet zo is? Je snapt toch dat als je beschuldigt je zelf met iets van bewijs gaat moeten komen voor mensen het serieus gaan nemen? Het enige wat er nu staat is wow Emile (PicturePerfect) kent iemand van dat account, dus ze moeten wel stiekem samenspannen(boosten) en vuil spel (intern worden ooit) voorbereiden, want ik ben Jannes (Class) en ik heb dat net aangenomen.

En zijn reden om nooit 1 dorp aan te vallen? Vind het allemaal prima hoor, hoe jullie spelen moeten jullie zelf weten. Maar wees dan wel zo mans om ervoor te staan verplaats te ontkennen of weg te schuiven als iets dat niks waard is. ;) Account dat nog geen 1 aanval heeft gestuurd deze hele classic, maar wel grondstoffen blijft uitbouwen en toevallig een account is dat op naam van iemand uit jullie stam staat. Tja, ga je mij niet wijsmaken dat het allemaal toeval is en niet bedoelt is als boost. ;)

Überhaupt wordt het uiterst door je opgeblazen naar mijn mening. Rommelige situatie, had zelf ook gehoopt dat het anders was gelopen, maar om nu het nu zo op te blaze(n) en shame (boost) en stab (intern) te roepen.. Tja.



Daaraan wil ik toevoegen om maar een tegenvoorbeeld te geven naar al deze 'insinuaties' dat ik ook al eens een RL vriend op een account van mij heb laten spelen op een wereld waar ik ook op speelde, daar lag hij wel ver van mij af. Hij was noob, ik raadde aan om def te spelen en focus op GS levels. Resultaat was geen ODA en geen ODD want niemand valt graag een defnoob aan + trage groei. Om de 'argumenten' van weinig ODD en ODA ect maar even tegen te gaan.

Ik heb trouwens niets tegen de bedenkingen die hier gesteld worden, sterker nog, ik ben een grote voorstander van alles in vraag te stellen. Het is enkel raar dat ik massaal aangepakt word door bepaalde handelingen van jullie in vraag te stellen en Class nu identiek hetzelfde komt doen bij iemand anders.

Beetje consequent zijn in je uitspraken kan nooit kwaad.
 
Bovenaan