Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
99
Beste speler: DaenerysTargaryen overactief

Beste stam: Class (op gebied van ervaring)
De beste stam speler: Moet in Pawn nog aan gewerkt worden!
Beste leider: /
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: Old.
Meest onderschatte stam: te vroeg
Meest overschatte speler: Noobstiaan los van zijn verleden op w59 gewoon triest om met 18k oda 3de te staan.
Meest onderschatte speler: Marter (Martijn speelt hier solo op en doet het gewoon goed!)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: zit goed,is eens anders als met die oude rotten
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: mastermark noobstiaan
Mooiste speler naam: Eindbaas
Mooiste stam naam: Pawn.
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Waar ze alles aan doen om toch maar class op een slecht blaadje te krijgen.
Favoriete forum poster: Dragonshield,Rob.,Mypride
Minst favoriete forum poster: Jokersbrain je hebt teveel tijd als je zoveel onnutige dingen kan posten.
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /
Voor wie heb je nu echt respect: Team dany
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mooiste actie van de wereld: Lennart die net als ik ging stoppen met dit ***spel maar dus niet gelukt is
 
Reactiescore
151
Niet om weer een discussie te starten maar doen jullie niet net hetzelfde met OTR?

Niet heel gek als je 3 stammen samenvoegt en dubbel onze grootte bent dat wij dan sowieso nooit met 4 door kunnen gaan he.
 

DeletedUser79370

Guest
DaenerysTargaryen zou ik hier dan ook bijzetten en voor de rest is het goed mogelijk dat in Pawn nog wel wat meer top zit.
<3

Danku, tevens ook de moeilijkst in te breken account puur door de naam al zou ik het wachtwoord cadeau doen. En ze proberen het nogsteeds volgens mijn loggegevens :p

Beste speler: DaenerysTargaryen overactief
<3 overactief kan zeker kloppen oeps.

Beste speler: Blaze of Glory
Controversieel op het moment maar zolang het account door Lennart bespeeld word is dit een potentiele #1
Beste stam: Pawn.
Simpelweg door de ligging en het team dat steeds hechter begint te worden onder elkaar.
De beste stam speler: The Philanthropist.
Ongetwijfeld meerdere spelers maar van wat ik nu dichtbij gezien heb, de toewijding en doorzetting is bijna bizar ongekend
Beste leider: The Philanthropist.
Geen gekke keuze na mijn bovenstaande beschrijving.
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: Little Legends, iedereen heeft het over Class en Pawn. maar niemand kijkt om naar de stille sluiper met potentie tot gevaarlijke oppositie.
Meest overschatte speler: DaenerysTargaryen
Gewoon omdat het kan, als je niks van me verwacht kan ik ook niet teleurstellen dus verwacht maar niks.
Meest onderschatte speler: Marter, solo monster. Tevens leuk om farmwedstrijden mee te houden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bananass.
5 kansen op vv, en nog notities met logtijden bij terugkomst, ideaal.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Eerst zien dan geloven, als ik af moest gaan van oude resultaten had ik mijzelf na classic16 al de prullenbak in kunnen gooien (kan nogsteeds).
Mooiste speler naam:
- Aesthetics ,wel een sjieke naam als ik het even in hun eigen woorden mag neerzetten.
- Villam Villas ,vrij vertaald "dorpen farmen", simpel en catchy.
- Beelzebub ,zodra je erachter komt hoe het uit te spreken zonder een beroerte te krijgen is dit toch wel een heerlijke naam. Tevens mooiste plaatje.
Mooiste stam naam: Class, simpel en effectief, geen uitleg nodig
Het tofste topic: Spotprenten, mits deze gebruikt word
Het domste topic: ABC weg ermee
Favoriete forum poster:
- FireDrakan, vliegen af en toe bakken popcorn doorheen
- Dragonshield, hou je bek noob. tevens altijd wel een sterk argument in te brengen
- Rob. , favoriete alles all-time.
- Iedereen wie Murena memes post op W67
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: PicturePerfect.
Dikste wannabe in het spel: -
Voor wie heb je nu echt respect: Yoshi & Roald, wat zij hebben gedaan om Pawn mogenlijk te maken en draaiende te houden is gewoonweg bijzonder. Yoshi hierin vooral, omdat we het niet altijd eens waren maar hij altijd een oplossing vind met oog op het grote plaatje.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Het is allemaal al gezegd; Co's, stamgenoten, spelers wie hoger staan en stambelangende spelers; wat nu langzaam maar zeker op begint te zetten.
Mooiste actie van de wereld: Sorry maar niks topt de kazernerush. (waren we bijna zelf voor gevallen:oops:)
 
Reactiescore
2.303

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
2x bij favo poster gezet. Fantastisch.

Nu kan ik rustig verder leven.
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser78972

Guest
De internkoning zal ook even een lijstje invullen.

Beste speler:
Kan hier nog niemand benoemen aangezien de grote accounts nog niet echt getest zijn.
Wel denk ik dat dit Aesthetics of DaenerysTargaryen zal zijn qua skills en activiteit.


Beste stam: Class, als je kijkt naar de ervaring en skills.
De beste stam speler: op meerdere uit me stam kan ik rekenen.
Beste leider: Roald, waar die ook zit die stam zal groot worden.
Slechte leider: ikzelf
Meest overschatte stam: Old. De bullseye positie die ze hebben deze wereld gaat ze de nek kosten.
Meest onderschatte stam: Little
Meest overschatte speler: Noobstiaan: 13 van de 15 dorpen zijn intern/fusie, verder gewoon een rotnoob.
DipstickTheLegend: paar x goed doodgelopen, timing en offensief inzicht kan beter.
Meest onderschatte speler: Marter en Sivir, beide aardig actief volgensmij.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Class, als je daar zit zit je goed lol.(gaat wss nooit gebeuren maar goed:p)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: masterkwark, nog Noober dan mij.
Mooiste speler naam: Eindbaas, moest lachen toen ik deze naam zag:)
Mooiste stam naam: Class,
Het tofste topic: Spotprenten en rapbattle.
Het domste topic: ABC, of GA in het beginstadium:p
Favoriete forum poster: dragonshield3, laat me 9 van de 10 keer wel lachen.
Minst favoriete forum poster: niemand, iedereen heeft leuke en zwakke posts.
Dikste wannabe op het forum: UT.
Dikste wannabe in het spel: masterkwark en misschien dipshit, verder nog niet echt tegengekomen, soms zie ik er 1 als ik in de spiegel kijk.
Voor wie heb je nu echt respect: alle farmers die zo diehard farmen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: niet echt spelers, incs of overnames wel en natuurlijk deze kut verslaving.
Mooiste actie van de wereld: masterkwark, die 3 x zijn edel terug trok uit angst terwijl die een dorp kon pakken.

Gr noob.
 
Reactiescore
1.018
De internkoning zal ook even een lijstje invullen.

Beste speler:
Kan hier nog niemand benoemen aangezien de grote accounts nog niet echt getest zijn.
Wel denk ik dat dit Aesthetics of DaenerysTargaryen zal zijn qua skills en activiteit.


Beste stam: Class, als je kijkt naar de ervaring en skills.
De beste stam speler: op meerdere uit me stam kan ik rekenen.
Beste leider: Roald, waar die ook zit die stam zal groot worden.
Slechte leider: ikzelf
Meest overschatte stam: Old. De bullseye positie die ze hebben deze wereld gaat ze de nek kosten.
Meest onderschatte stam: Little
Meest overschatte speler: Noobstiaan: 13 van de 15 dorpen zijn intern/fusie, verder gewoon een rotnoob.
DipstickTheLegend: paar x goed doodgelopen, timing en offensief inzicht kan beter.
Meest onderschatte speler: Marter en Sivir, beide aardig actief volgensmij.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Class, als je daar zit zit je goed lol.(gaat wss nooit gebeuren maar goed:p)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: masterkwark, nog Noober dan mij.
Mooiste speler naam: Eindbaas, moest lachen toen ik deze naam zag:)
Mooiste stam naam: Class,
Het tofste topic: Spotprenten en rapbattle.
Het domste topic: ABC, of GA in het beginstadium:p
Favoriete forum poster: dragonshield3, laat me 9 van de 10 keer wel lachen.
Minst favoriete forum poster: niemand, iedereen heeft leuke en zwakke posts.
Dikste wannabe op het forum: UT.
Dikste wannabe in het spel: masterkwark en misschien dipshit, verder nog niet echt tegengekomen, soms zie ik er 1 als ik in de spiegel kijk.
Voor wie heb je nu echt respect: alle farmers die zo diehard farmen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: niet echt spelers, incs of overnames wel en natuurlijk deze kut verslaving.
Mooiste actie van de wereld: masterkwark, die 3 x zijn edel terug trok uit angst terwijl die een dorp kon pakken.

Gr noob.

Thanks! Fijn dat je respect hebt voor diehard farmers
 

DeletedUser79370

Guest
Het tofste topic: Spotprenten en rapbattle.
Kom rapbattlen dan noob :cool:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Class, als je daar zit zit je goed lol.(gaat wss nooit gebeuren maar goed:p)
Het is een ding om jezelf bij een stam te denken, het is een ander om jezelf als stamonderdeel te denken. Kortom je zit er alleen goed als je het zelf goed maakt

Weet niet of je er trots op moet zijn dat je samen met Rebecca genoemd wordt. :D
Beide om een andere en tevens aangegeven meningen, wat ze wel gemeen hebben is een ongezouten mening en dat kan ik altijd wel waarderen
Voor wie heb je nu echt respect: alle farmers die zo diehard farmen.
:engel:
Wel denk ik dat dit Aesthetics of DaenerysTargaryen zal zijn qua skills en activiteit.
<3
 
Bovenaan