Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

DeletedUser69389

Guest
effe iemand compleet afbreek, hard :/
Roald heeft wel gelijk. Devin verwijst wel de hele tijd naar het AF van W59 en dat daar het ware verhaal staat en niet dat wat hier verkondigd wordt. Terwijl die daar ook (aantoonbaar) de grond in wordt geboord. Misselijk makende actie blijft het.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik snap uberhaupt niet waar hij precies op doelt wanneer hij naar wereld 59 verwijst. Waar je ook kijkt zie je louter discussie en haat jegens hem en sporadisch een sympathisant met het iq van een walnoot.
 
Reactiescore
2.478
On-topic heren
 

Deleted User - 487694086

Guest
Beste speler:
Hoewel ik denk dat veel van Class toch nog overschat wordt, komt eigenlijk elk account van Class wel hiervoor in aanmerking. DaenerysTargaryen zou ik hier dan ook bijzetten en voor de rest is het goed mogelijk dat in Pawn nog wel wat meer top zit. Beelzebub en Mysterious Individual zullen als wat kleinere accounts ook nog wel van zich laten horen.

Beste stam:
Pawn. Er is momenteel geen stam die er in de buurt kan komen, manier waarop de stam tot stand kwam is natuurlijk niet erg sjiek, maar heeft er wel voor gezorgd dat ze moederziel alleen bovenaan staan op de wereld. Qua individuele kwaliteit zijn er nog genoeg stammen die qua niveau meekunnen of misschien zelfs beter zijn, maar momenteel heeft Pawn het grootst aantal sterke leden en vooral een hele goede ligging, dus denk ik niet dat er een andere stam aanspraak hierop mag doen.

De beste stam speler:
Beetje Cheesy om de twee accounts te noemen waarmee we gestart zijn, maar doe het toch, Chloroform en Bananas. Niet bang om def te sturen en ook ons gered van een backtime early game. In de start bedacht Chloro dat het niet handig was dat iedereen ging farmen, dus startte zelf full gs, wat hunzelf dan een achterstand opleverde. Mijn ass ook paar keer gesaved door Bananas vv vorige klessik dus kan hier niet echt anders dan deze twee neerzetten.

Beste leider:
Leon. Hard, maar fair. Humeurig, maar toch lief. Teder, maar toch gepassioneerd.
Als de stamleiding van Pawn het met drie verschillende stammen samen weet te laten werken is dat ook een vermelding waard.

Slechte leider:

Leiding van Pawn. Beetje dubbel om die hier ook neer te zetten, maar zoals het er naar uit ziet doen ze het intern wel goed, alleen de keuze om drie stammen samen en zoveel te internen is toch bedenkelijk. Er werd voor gezorgd dat drie of vier Class leden de spelers to beat waren, maar met deze actie heeft Pawn toch in ieder geval een groot deel vd wereld tegen zich in het harnas gejaagd.

Meest overschatte stam:
Bg, moet niks met stabbers. En Class wordt nog steeds belachelijk opgehemeld.

Meest onderschatte stam:
Little misschien, of OTR? Zou bij veel stammen niet weten wie er zitten, dus moeilijk te zeggen.

Meest overschatte speler:
Noobstiaan, top 3 met alleen maar interns is heel heftig. Terugkoppelend op meest overschatte stam wordt Aesthetics nog wel eens overschat, Howlin is echt top en de rest is of niet actief genoeg of (nog) geen top.

Meest onderschatte speler:
Chloroform Geurkaarsen, actief en alles over voor de stam. Ook prima spelers dus daar kom je altijd ver mee.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Zoveel ken ik er niet deze wereld. Als je een beetje actief, leergierig en gezellig bent kom je al een heel eind bij mij.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Firedrakan, JokersBrain

Mooiste speler naam:
Big Bang

Mooiste stam naam:
Old Fashioned

Het tofste topic:
Als dit topic actief blijft, is dit altijd wel een van mijn favorieten.

Het domste topic:
ABC ofzo?

Favoriete forum poster:
Howlin, sseg, TCOMC

Minst favoriete forum poster:
Firedrakan, JokersBrain

Dikste wannabe op het forum:
Bovenstaande

Dikste wannabe in het spel:
- Monster, wilde heel graag groeien maar als het even tegenzit was ie weg hoor.

Voor wie heb je nu echt respect:
Erik ten Hag

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die beter zijn dan ik.

Mooiste actie van de wereld:
Kazerne rush van Bananas 48u voordat de beginnersbescherming afliep.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Erik ten Hag :D
 

DeletedUser78297

Guest
Beste speler:
marter is wel goed bezig.

Stam met meeste potentie:
Pawn. & Class lijkt me niet zo moeilijk.

De beste stam speler:


Beste leider:
te vroeg

Slechte leider:
te vroeg

Meest overschatte stam:
Als ik 1 moest kiezen zou dat Little zijn puur vanwege de Verslagen tegenstanders (geen andere reden daar is het te vroeg voor)

Meest onderschatte stam:
OTR heeft wel wat potentie om wat te worden liggen dicht bij elkaar. wel moet nog blijken of iedereen zoveel potentie heeft natuurlijk.

Meest overschatte speler:

Sivir veel punten weinig verslagen tegenstanders (kan ook geluk zijn met targets maar toch apart)

Meest onderschatte speler:

Mysterious Individual. (sorry maar moet mezelf hier toch wel een beetje kiezen)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Maakt mij niet uit ik ben niet zo lastig.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Erik van Mysterious Individual ;) irritant ventje zit elke keer te pushen dat ik moet farmen word er gek van (love u)

Mooiste speler naam:

DaenerysTargaryen

Mooiste stam naam:
Pawn. klinkt wel lekker in de mond.

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

geen idee.

Minst favoriete forum poster:
Clickb*it (dit leest ie toch niet want is dik gedrukt)

Dikste wannabe op het forum:
Clickb*it (dit leest ie toch niet want is dik gedrukt)

Dikste wannabe in het spel:

zit NOG niet in deze wereld (voor mij dan)

Voor wie heb je nu echt respect:
Erikje

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Erikje & zijn internet vrienden.

Mooiste actie van de wereld:
Erik die mij vraagt als co op Mysterious Individual.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Heil leon
 

DeletedUser80886

Guest
Meest overschatte stam:
Als ik 1 moest kiezen zou dat Little zijn puur vanwege de Verslagen tegenstanders (geen andere reden daar is het te vroeg voor)

Meest overschatte speler:

Sivir veel punten weinig verslagen tegenstanders (kan ook geluk zijn met targets maar toch apart)

Hij wordt inderdaad erg overschat. Maar moet wel zeggen dat Little nog maar 3 dagen geleden is opgericht en ''Verslagen tegenstanders'' komt dan opnieuw op nul te staan, tenzij je natuurlijk elke speler zijn individuele Verslagen tegenstanders hebt opgeteld en nog steeds concludeerde dat we er weinig hebben. Dan heb ik er geen problemen mee ^^
 
Reactiescore
99
Slechte leider:
Leiding van Pawn. Beetje dubbel om die hier ook neer te zetten, maar zoals het er naar uit ziet doen ze het intern wel goed, alleen de keuze om drie stammen samen en zoveel te internen is toch bedenkelijk. Er werd voor gezorgd dat drie of vier Class leden de spelers to beat waren, maar met deze actie heeft Pawn toch in ieder geval een groot deel vd wereld tegen zich in het harnas gejaagd.

snap niet zo goed wat je met zoveel te internen bedoeld?
er zijn 2 acount samengegaan door dat ze beide solo speelde.
daarbij is het ledenlimiet 10 waar dus niks mis mee is om dan ook 10 leden te hebben.
hebben voor de rest geen bg''s of samenwerkingen lopen dus valt opzich nog allemaal wel mee :)



 
Reactiescore
1.075
Slechte leider:
Leiding van Pawn. Beetje dubbel om die hier ook neer te zetten, maar zoals het er naar uit ziet doen ze het intern wel goed, alleen de keuze om drie stammen samen en zoveel te internen is toch bedenkelijk. Er werd voor gezorgd dat drie of vier Class leden de spelers to beat waren, maar met deze actie heeft Pawn toch in ieder geval een groot deel vd wereld tegen zich in het harnas gejaagd.

snap niet zo goed wat je met zoveel te internen bedoeld?
er zijn 2 acount samengegaan door dat ze beide solo speelde.
daarbij is het ledenlimiet 10 waar dus niks mis mee is om dan ook 10 leden te hebben.
hebben voor de rest geen bg''s of samenwerkingen lopen dus valt opzich nog allemaal wel mee :)


Er word misschien gedoeld op de 25 accounts die door de 3 stammen gedumpt zijn om samen te gaan.
 
Bovenaan