Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

Deleted User - 487694086

Guest
Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:


Beste leider:

Slechte leider:

Meest overschatte stam:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste speler naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:


Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


Mooiste actie van de wereld:

En ja ik maak ook een lijstje binnenkort.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Beste speler: Makkelijk team van Aes (behalve Lars)
Beste stam: A.e.F, Pawn. of Class zijn denk ik de grootste concurrenten van elkaar, lastig te zeggen nog.
De beste stam speler: -
Beste leider:
Lastig te zeggen omdat er nog niet veel gebeurd is
Slechte leider: Lastig te zeggen, maar toch Anton even als meme omdat hij banned is
Meest overschatte stam: Class, wereld is al gewonnen volgens het halve AF
Meest onderschatte stam: Letterlijk elke andere stam die ook gewoon een sterke kans maken om endgame te halen
Meest overschatte speler: In eerste instantie had ik van Arne wel meer verwacht
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Spreekt voor zich, mensen met wie ik in in de stam zit. Verder zijn de meesten gequit
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Jannes, Anton, Mastermark, Boosters in het algemeen
Mooiste speler naam: Vond Premium Beurs wel grappig om mee te handelen
Mooiste stam naam: Springt er geen enkele uit, veel tryhard namen
Het tofste topic: Vond deze altijd erg leuk, maar inactief is die ook geen reet aan. Spotprenten is wel altijd goed.
Het domste topic: Er zijn echt maar 5 topics op dit forum :p
Favoriete forum poster: Howlin is en blijft een ijzersterke poster, verder mag ik hier nu ook tcomc zetten aangezien hij 5 posts heeft gemaakt oid!!
Minst favoriete forum poster: Firedrakan
Dikste wannabe op het forum: Makkelijk Anton met zijn boostbeschuldigingen, vervolgens als enige banned worden voor boosten
Dikste wannabe in het spel: MasterMarkB, elke wereld zelfde liedje met hem
Voor wie heb je nu echt respect: Lander omdat hij echt de co is waar ik het meeste op kan bouwen
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ook Lander, stamgenoten ook vaak omdat ik niet graag mensen teleurstel
Mooiste actie van de wereld: 1300p ahrush, Anton die banned werd, dag 2 kazrush van bananass., Howlin die zo graag van de boostmemes afwilde dat hij besloot niet langer anoniem te spelen. Best een gekkenhuis al voor een wereld van 3 weken.

Nu stoppen met zeuren over dat niemand een lijstje maakt jij
 
Reactiescore
3.537
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Jannes, Anton, Mastermark, Boosters in het algemeen

2 weken geleden wou je nog bij mij op het account komen spelen (w66) en nu word er wat gepost tegen je stammetje of omdat ik je niet op het account wou en is het meteen van dit.

Meest overschatte stam: Class, wereld is al gewonnen volgens het halve AF

Heb jij andere dingen gelezen dan ik. 'halve AF' enkel nog maar Class en 5 personen gezien hier, je overdrijft het wel. 5 personen waarvan niemand insinueerde Class de wereld al gewonnen heeft. De wereld winnen en favoriet zijn is een groot verschil. Verder jammer van de ontbrekende uitleg bij zowat elke nominatie, maar we waarderen je inzet.
 
Reactiescore
151
Beste speler: Voor nu nog moeilijk te zeggen. Huidige rang bestaat uit een combinatie van activiteit en startskills. Dat eerste kan wegvallen richting midgame voor sommige accounts (en voor andere opeens beter worden) en dat tweede zegt ook niet zoveel voor hoe goed je midgame bent. Buiten dat start je met het beste beentje voor richting de midgame duwt heb je er niet altijd alles aan.

Op basis van hoe het er nu uitziet, denk ik in ieder geval dat Villam Villas en DaenerysTargaryen wel interessant zijn voor de toekomst. Philantropist is ook wel interessant en bij Beelzebub misschien ook wel, beetje afhankelijk van hoe ze terugkomen van het troepenverlies tegen Monster.

Beste stam: Pawn/Class voor nu. Acta est Fabula als ze nog 1 of 2 goede recruits maken.

De beste stam speler:
Bananas/Chloroform geurkaarsen. Kregen we een backtime steken deze helden meteen ons dorpje vol zodat we niet een tweede clear kwijt zouden raken. Anders was de hele goede start direct teniet gedaan.

Beste leider: Leonrules

Slechte leider: Nog niet van toepassing

Meest overschatte stam: Class

Meest onderschatte stam: Pawn/ Acta est Fabula

Meest overschatte speler:
Aesthetics.

Meest onderschatte speler:
Beelzebub? Villam Villas? Moeilijk te zeggen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Denk dat hier wel een paar zitten die interessant zouden zijn om mee in de stam te zitten, met name die ik bij topspelers/onderschatte spelers heb gezet denk ik.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Noobstiaan, want als er iets misgaat heeft die geen vermogen op de rem te stappen en dan zijn alle afspraken nutteloos.

Mooiste speler naam:
Aesthetics

Mooiste stam naam:
Pawn

Het tofste topic:
Onwaarschijnlijke boeken/spotprenten.

Het domste topic:
Ergens is top/flop stammen een beetje nutteloos zo vroeg als het er was, maar er komen vaak wel semi-redelijke discussies over de wereld in wat het wel weer oke maakt. Juist omdat mensen off-topic gaan.

Favoriete forum poster:
The Minion. Doet vaak erg zijn best en steekt er echt tijd in. Hoop dat volgende contesten beter gaan. De laatste hadden wij helaas pas een halve lijst met alle opties die je het best kan gokken nog open, maar toen was de deadline voorbij. Oops.

Also shoutout naar Rob met z'n memes, al maken die meestal ons belachelijk :D

Minst favoriete forum poster:
Jannes/Firedrakan. Naar duo met Jannes die de meest lompe meningen gooit, 20x beweert dat het een feit is en dan verdrietig is dat niemand een discussie met hem gaat houden op basis van z'n lompe aannames die hij zelf per se moet zien als feiten. Dan Firedrakan die de meest onzinnige dingen er achteraan spamt om je dan weer over haar kind te vertellen, waarbij je af en toe je afvraagt of het niet dat kind van 22 maanden is die de reacties schrijft.

Dikste wannabe op het forum:
Zie bovenstaande

Dikste wannabe in het spel:
Anton die 24/7 huilt over boosts en dan zelf een booster blijkt te zijn.

Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die niet bang zijn voor strijd, ook als ze weten dat ze niet per se het voordeel hebben.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Nou m'n co's kennelijk niet want dit is niet de meest actieve wereld van me :D

Mooiste actie van de wereld: Howlin die triggered raakt van boostmemes.

Jannes ben je nou zelf aan het beweren dat niemand hier zegt dat we al gewonnen hebben? Dat terwijl jij nota bene degene bent die met het onzinnige verhaal kwam dat met veel spelers (wat als je alleen de actieve spelers meetelt erg meevalt btw) op een paar accounts zitten ons zo overpowered maakte, en dat Aesthetics alleen al voor 4 accounts telde? Je weet toch nog wel wat je zelf gepost hebt?

Verder als je begin van de topics over Top/flop spelers en stammen zou lezen, en dan spotprenten vanaf dat Howlin zegt oh ik speel op Aesthetics en we boosten niet, dat je dan genoeg vindt van spelers die duidelijk teveel bezig zijn met onder de indruk zijn van een paar redelijke starters dan zelf te spelen.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487958296

Guest
2 weken geleden wou je nog bij mij op het account komen spelen (w66) en nu word er wat gepost tegen je stammetje of omdat ik je niet op het account wou en is het meteen van dit.

Dan weet je meer dan ik, ik was maar al te blij dat ik van 66 af was. Wel fijn dat je direct weer bevestigd hoe onwetend je bent.
Dat is meer omdat ik je al gewoon 6 jaar ken en van mezelf weet dat ik niet met je overweg kan.

Heb jij andere dingen gelezen dan ik. 'halve AF' enkel nog maar Class en 5 personen gezien hier, je overdrijft het wel. 5 personen waarvan niemand insinueerde Class de wereld al gewonnen heeft. De wereld winnen en favoriet zijn is een groot verschil. Verder jammer van de ontbrekende uitleg bij zowat elke nominatie, maar we waarderen je inzet.

"Als Class niet wint ben ik teleurgesteld" iets in die trant. Daarnaast een hele discussie over waarom we oneerlijk zijn omdat we met goede spelers spelen, dat er maar 6 personen op het af posten is niet mijn schuld he.
 
Reactiescore
3.537
Pls blijf weg uit dit topic Jannes

Dit topic dient toch om lijstjes te posten en deze te bespreken? Zo niet, zie ik graag een regelaanwijzing in de beginpost wat wel en niet mag zodat dit duidelijk is. Noem het dan ook niet GA maar iets waar jezelf kan bepalen wat kan en niet kan.

Trouwens was dit gewoon een inhoudelijke reactie van mij, zonde jij (wat ondertussen al een gewoonte is geworden) niet hetzelfde kan brengen en altijd met lege inhoud afkomt. Ik denk dat het een hele lastige classic op het AF zal worden als het je nu al teveel blijkt te worden mentaal, want met dergelijke respectloze houding naar mijn persoon zal dit enkel maar verergeren in mijn post gedrag. Een tip van mij voor jouw naar te toekomst toe, indien je het graag anders zou zien.
 

DeletedUser51416

Guest
Beste speler:
Ik mag hier, omdat ik toch enkel de gek ben die in de ochtend checkt voor incs terwijl ik op de pot zit, wel het Aesthetics team benoemen.
De chemie tussen Mats en Howlin van dichtbij zien is fantastisch, doe daarbij een vleug(je) Boris, de Hoezo's van Lars en Fred zijn shout outs en je hebt een top team!

Beste stam:
Van wat ik mee krijg in de chat schijnt pawn een redelijke stam te zijn.
Maar ook BG moet niet onderschat worden.

De beste stam speler:

Bradley en Emile, zonder twijfel alles voor de stam en elkaar.

Beste leider:
Leon

Slechte leider:
-

Meest overschatte stam:
Class, alsof de wereldwinst al binnen is.
Er kan nog zoveel gebeuren en dan ook nog eens in de huidige positie.

Meest onderschatte stam:
-

Meest overschatte speler:

Monster, viel mij aardig tegen na zo een begin.

Meest onderschatte speler:

Kan je op moment iemand onderschatten?
Het is redelijk duidelijk hoe het gaat, beetje zichzelf respecterend acc heeft iedereen goed in de gaten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

God, ik kan hier wel een waslijst neerzetten van gestopte spelers.
Laten we het maar gewoon houden op alles van Creed en Divine.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Blaaskaken welke bij elke tegenslag gelijk de handdoek in de ring gooit.
Ja het kan tegen zitten, maar hup schouders er onder en gaan.

Mooiste speler naam:

Nah, niks bijzonders. Die Howlin ook altijd met zijn namen.

Mooiste stam naam:

Niet echt iets wat er uit springt en als ik hier nu Class ga neerzetten spreek ik hier boven weer tegen.

Het tofste topic:

Deze vond ik altijd leuk, onderlaatst op oude fora nog terug zitten lezen.
Eind topics van bepaalde werelden zijn ook nog leuk om terug te lezen.

Het domste topic:

-

Favoriete forum poster:

Buk maar weer Howlin, maar hier score je wel punten bij mij.

Minst favoriete forum poster:

Firedrakan

Dikste wannabe op het forum:

Wat ik als wannabe classificeer is tegenwoordig meer regel dan uitzondering.
Dus niet het benoemen waard.

Dikste wannabe in het spel:

-

Voor wie heb je nu echt respect:
Mats, heb zijn groei van dichtbij mee gemaakt en echt een topper geworden.
Altijd er vol voor gaan, niet terug deinzen en volledig verantwoordelijkheidsgevoel.
Op deze jongen kan je bouwen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Spelers welke vol voor de stam gaan, eigen belang achter op het stam belang.
In je eentje ga je het nooit redden, je hebt elkaar nodig.
Mensen die dat begrijpen winnen werelden.

Mooiste actie van de wereld:
Mijn eyeopener over Firedrakan.
Me bek valt nog open.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dit topic dient toch om lijstjes te posten en deze te bespreken? Zo niet, zie ik graag een regelaanwijzing in de beginpost wat wel en niet mag zodat dit duidelijk is. Noem het dan ook niet GA maar iets waar jezelf kan bepalen wat kan en niet kan.

Trouwens was dit gewoon een inhoudelijke reactie van mij, zonde jij (wat ondertussen al een gewoonte is geworden) niet hetzelfde kan brengen en altijd met lege inhoud afkomt. Ik denk dat het een hele lastige classic op het AF zal worden als het je nu al teveel blijkt te worden mentaal, want met dergelijke respectloze houding naar mijn persoon zal dit enkel maar verergeren in mijn post gedrag. Een tip van mij voor jouw naar te toekomst toe, indien je het graag anders zou zien.
Super fijn dat ik tips krijg, maar het is meer zo dat niemand echt op jouw meningen die verkondigd worden als feiten zit te wachten. Andere topics werden er al onprettig door en heb hier graag leuke discussies ipv dom geschreeuw.
 
Reactiescore
3.537
Super fijn dat ik tips krijg, maar het is meer zo dat niemand echt op jouw meningen die verkondigd worden als feiten zit te wachten. Andere topics werden er al onprettig door en heb hier graag leuke discussies ipv dom geschreeuw.

Wederom een totaal nutteloze post van je, het begon bij een inhoudelijke reactie van mij op een GA lijstje en nu zitten we welles en niettes postjes tegen elkaar te vertellen omdat jij dat blijkbaar leuk vind. Hopelijk ben je blij dat er nu een totaal kansloze discussie tussen enkele mooie lijstjes staan, want dat is voor alle duidelijkheid door jouw toe doen. Stellen niemand op mijn mening zit te wachten zou ik ook absoluut niet doen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wederom een totaal nutteloze post van je, het begon bij een inhoudelijke reactie van mij op een GA lijstje en nu zitten we welles en niettes postjes tegen elkaar te vertellen omdat jij dat blijkbaar leuk vind. Hopelijk ben je blij dat er nu een totaal kansloze discussie tussen enkele mooie lijstjes staan, want dat is voor alle duidelijkheid door jouw toe doen. Stellen niemand op mijn mening zit te wachten zou ik ook absoluut niet doen.
Wat was er zo inhoudelijk? Niemand insinueert dat we de wereld al hebben gewonnen? Die kant ging het wel op. Korte uitleg? Begin vd wereld, zoveel valt er niet te zeggen. Hoop dat je nu je inhoud hebt waarvan je zelf steeds verkondigt dat je posts er vol mee staan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Voor wie heb je nu echt respect:
Mats, heb zijn groei van dichtbij mee gemaakt en echt een topper geworden.
Altijd er vol voor gaan, niet terug deinzen en volledig verantwoordelijkheidsgevoel.
Op deze jongen kan je bouwen.
@Big Bang. weet je nog cl18?
Ik ontken deze stelling Leon!
 
Reactiescore
151
Wederom een totaal nutteloze post van je, het begon bij een inhoudelijke reactie van mij op een GA lijstje en nu zitten we welles en niettes postjes tegen elkaar te vertellen omdat jij dat blijkbaar leuk vind. Hopelijk ben je blij dat er nu een totaal kansloze discussie tussen enkele mooie lijstjes staan, want dat is voor alle duidelijkheid door jouw toe doen. Stellen niemand op mijn mening zit te wachten zou ik ook absoluut niet doen.

Je springt er zelf in met een gekke opmerking. Als je niet hebt gezien dat het halve af hier veel teveel onder de indruk is van Class heb je het echt niet gelezen. Maar precies dat is het punt waar je over begint en dan vraag je je af waarom mensen denken 'oh nee komt hij weer met z'n doelloze opmerkingen'.

Dan kun je wel achteraf terug gaan roepen dat Mats z'n post zelf geen inhoud heeft, maar je begint toch echt zelf.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Beste speler: Op puntenaantal,ODA en farmen afgaand kom je al rap uit bij Aesthetics, met de spelers die er spelen is dat zeker een mooi accountje. Ook BeeEasy en DaenerysTargaryen verdienen hier een vermelding.

Beste stam: Moeilijk uit te maken aangezien de eind stammen naar mijn inziens nog niet gevormd zijn maar als je wat moet noemen is het wel Pawn, Class of AeF op dit moment. Hopelijk komt hier ook een underdog opzetten die ons kan verassen :)

De beste stam speler: Kwintushi en Marter (Ik kan natuurlijk enkel oordelen over eigen stamgenoten maar beide staan altijd klaar met def, fakes of clears.)


Beste leider: /

Slechte leider: /

Meest overschatte stam: Class op het feit dat er goede spelers zitten die volgens sommige mensen ff makkelijk de wereld gaan winnen

Meest onderschatte stam: AeF

Meest overschatte speler: Bananass. Tja die kazerne rush doet hem toch de das om... En je hebt natuurlijk Robbert die speelt op dat account.

Meest onderschatte speler: BeeEasy, hoor je niet vaak iets over op het AF maar draait wel mooi mee.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Ik ken meeste spelers niet of heb maximum een paar weekjes samengespeeld dus heb niet direct iemand die eruit springt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers

Mooiste speler naam: Villam Villas ( Vrij vertaald: Dorpen farmen)

Mooiste stam naam: Class

Het tofste topic: Spotprenten

Het domste topic: /

Favoriete forum poster: Robbert (Alleen z'n memes)

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: /


Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die niet gaat runnen bij de 1ste incs

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co's


Mooiste actie van de wereld: Boostermemes die Howlin laten ragen hebben :p
 
Reactiescore
259
Die kazerne rush wordt helaas voorlopig nog niet vergeten :(

Beste speler: Huidige top 3 acc's bezitten denk ik wel de meeste kwaliteit

Beste stam: Ook voorlopig maar de huidige top 3 aanhouden

De beste stam speler: Chloroform geurkaarsjes / ongetwijfeld meer accounts in deze wereld die ik niet ken

Beste leider: Mats doet t prima, verder ook hier nog geen inzicht over

Slechte leider: -

Meest overschatte stam: Class, Duh.

Meest onderschatte stam: TGP staat ondanks rank 10 wel goed voor, lijkt me een solide stam. we gaan het zien.

Meest overschatte speler: Monster, zover iemand op deze wereld uberhaupt al op waarde geschat wordt in deze fase van het spel

Meest onderschatte speler: -

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Daenerys Targaryen: chill team, en G. ken ik nog van wereld 18..:).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: AES, maar het moet maar helaas.

Mooiste speler naam: Chloroform Geurkaarsen / BeeEasy

Mooiste stam naam: Class toch wel

Het tofste topic: Onwaarschijnlijke boeken geschreven door classic spelers

Het domste topic: Top flop spelers, beetje best of the rest topic naar mijn idee

Favoriete forum poster: EMILE (my pride) en als het om argumentatie gaat Howlin

Minst favoriete forum poster: - iedereen doet wel zn best hier, beetje flauw om een minst favoriete aan te wijzen

Dikste wannabe op het forum: BigBang <3

Dikste wannabe in het spel: Laurens

Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die TW ondanks de inzet als een spelletje blijven zien, zowel ingame als hier op het AF

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Laurens (dragonshield)

Mooiste actie van de wereld: Mij bevoegdheden geven om keuzes te laten maken in de start terwijl ik 0.1% van starten afweet.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Flikker op toch man, beetje bescheiden doen. Class wint deze classic met twee vingers in de neus en iedereen met meer dan 5 hersencellen kan dat begrijpen. Doe nou niet alsof jullie dat zelf niet ook weten haha.
Wanneer we alle 3 weggespeeld zijn kom ik hierop terug en dan ben jij de clown van de wereld :cool:
 

DeletedUser61134

Guest
Wel grappig dat mensen zich zo opwinden over mijn mening.

Ik had gewoon een heerlijke tijd om jullie reacties en meningen te delen met 3de en andere fora/chats. Heb nog nooit zo genoten.
Kunnen TW forum beter Incel-forum2 noemen daar lach ik me ook altijd dood met hun massa-moord en terroristische plannen.

Maar ik ga weer bestgore enzo kijken en genieten met wat popcorn
 
Bovenaan