Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
974
Werd de naam een beetje beu dus heb m afgegeven (wel pp doorgesluist natuurlijk) nu alleen nogwel het forumnaam nog want blijf er maar berichten over krijgen. Maar om duidelijk te zijn; ik speel dus al vanaf minuut 1 op Dany, vond de ligging daarintegen wel leuk dus die nam ik mee

Dus er is geen kans dat die dorpen straks wonderbaarlijk geedeld worden door Pawn zonder enig verlies? :D
 
Reactiescore
1.075
Beste speler:

Ik denk dat momenteel niemand anders als Aesthetics deze titel verdient.

Beste stam:

Zowel Pawn als Class lijken wel redelijk wat kwaliteiten te bezitten, en een stabiele leiding te hebben.

De beste stam speler:

Persoonlijk kan ik niemand anders nomineren als Remine, hoe hij zich elke dag weer blijft inzetten in belang van de stam is heel mooi om te zien, ondanks hij een "minder ervaren" speler is. het is mooi om te zien dat nieuwere spelers ook gewoon kansen krijgen en deze grijpen ipv meteen bij de eerste slag of stoot de handdoek te werpen.

Beste leider:

Moet nog blijken, zowel Pawn als Class doen puike werk momenteel.

Slechte leider:

Hoewel het echt een heel aardig persoon is, moet ik hier toch GAANVOORGOUD nomineren, gewoon niet echt geschikt als leiding, met een aantal rare beslissingen als gevolg binnen OTR.

Meest overschatte stam:

Class, ik denk dat Class momenteel aardig de hemel door iedereen word ingeprezen terwijl we nog alles te bewijzen hebben deze classic.

Meest onderschatte stam:

Little, hoor je weinig van terwijl er denk ik toch enkele goede spelers in kunnen schuilen.

Meest overschatte speler:

Ik denk dat Marter, misschien wel aardig overschat word, heeft in de beginfase een enorme boost gekregen door de Anton boost stam en de dorpjes van Kingsdorp (?), heeft ook al aardig wat spelers van zijn booststam (Goomba) geëdeld.

Meest onderschatte speler:

Mysterious individuals en Robinboris,

het team van Mysterious levert puike werk, en blijft tot noch toe redelijk onder de radar, ze hebben in de edelfase een aardige klap gekregen door het verlies van hun clear en zijn er mooi weer sterker bovenop gekomen.
Het team op robinboris is een verscholen pareltje waar ik niet van verwacht dat ze snel verdwijnen zullen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:


De bespelers van Daenerys lijken me wel aardig, verder zit ik wel goed denk ik momenteel.
Ook met Timman123 en DEFQON.1 Festival zou ik gerust nog eens in 1 stam willen zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Martijn, Rebecca, en andere aanstellers.

Mooiste speler naam:

Chloroform geurkaarsen is een leuke, al wil ik hier ook wel men eigen Beelzebub. nomineren <3

Mooiste stam naam:

Class

Het tofste topic:

Golden awards is altijd een leuke.

Het domste topic:

een of ander ABC gedoe

Favoriete forum poster:

Jdevisser, onderbouwt zn posts altijd mooi, zonder zomaar dingen te schreeuwen of verwijten uit te delen, ook zijn de posts van Big Bang. en Jokersbrain altijd leuk om te lezen

Minst favoriete forum poster:

Underground tacticz.

Dikste wannabe op het forum:

/

Dikste wannabe in het spel:


/

Voor wie heb je nu echt respect:

mn medespelers die allen stuk voor stuk op momenten toch hun steentje bijdragen en de sfeer verzorgen op het account, ook (ex) spelers van OTR die ondanks hun mindere ervaring of skills altijd meteen klaarstaan om hun stamgenoten te helpen en onzelfzuchtig hun deff en clears gaan gooien om te helpen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


zowel men medespelers als gemotiveerde vijanden die niet yolo quitten bij de eerste slag.

Mooiste actie van de wereld:

onze o zo slechte semi GS/LC start waarbij de GS start toch nog erg goed van pas kwam doordat de farms zo hard tegenvielen door het enorme farmen van oa. -MoNsTer en Aes :mad:
 
Reactiescore
1.278
@Alex Lannon.
Dorpen van mij waren zeer duur voor die tijd Steff, stond 1 op 1 ZW/SP in waardoor 1 van mijn dorpen bijvoorbeeld zeker meer dan een week grijs is gebleven.

Marter is gewoon een speler die zich vanaf dag 1 voor de volle 100% heeft ingezet voor zijn account ... solo welteverstaan. Dit was in het begin al aan zijn farmstats te zien die absoluut niet geboost waren, later viel ik weg waardoor hij inderdaad een mee farmer verloor, maar de prestatie en inzet van Martijn/Marter blijft staan.

De vernomen boost acc's zijn op blokkeren gegaan waar ze niet af gehaald waren dus hier was voor Marter ook geen voordeel uit te halen.

Zie niet overdreven veel interns, althans al vergelijk ik het met de overige 'top'.

Beetje overdreven overschat benoeming als je het mij vraagt dus. Is Marter een top 10 account op het gebied van team kwaliteit? Nee dat denk ik eerlijk gezegd niet dus in dat opzicht kan hij inderdaad overschat zijn. Maar waar hij nu staat is puur op inzet en laat dat nu ook een belangrijk punt zijn op de classic. Vind het jammer dat een relatief onbekende speler hier te kakken wordt gezet als booster en interner terwijl ik voor de 100% zeker weet dat deze speler 3 misschien wel 4 keer zoveel moeite in zijn account heeft zitten dan jij hebt Steff ... en laat het nu ook gewoon helemaal niet waar zijn.
 
Reactiescore
1.075
@Alex Lannon.
Dorpen van mij waren zeer duur voor die tijd Steff, stond 1 op 1 ZW/SP in waardoor 1 van mijn dorpen bijvoorbeeld zeker meer dan een week grijs is gebleven.

Marter is gewoon een speler die zich vanaf dag 1 voor de volle 100% heeft ingezet voor zijn account ... solo welteverstaan. Dit was in het begin al aan zijn farmstats te zien die absoluut niet geboost waren, later viel ik weg waardoor hij inderdaad een mee farmer verloor, maar de prestatie en inzet van Martijn/Marter blijft staan.

De vernomen boost acc's zijn op blokkeren gegaan waar ze niet af gehaald waren dus hier was voor Marter ook geen voordeel uit te halen.

Zie niet overdreven veel interns, althans al vergelijk ik het met de overige 'top'.

Beetje overdreven overschat benoeming als je het mij vraagt dus. Is Marter een top 10 account op het gebied van team kwaliteit? Nee dat denk ik eerlijk gezegd niet dus in dat opzicht kan hij inderdaad overschat zijn. Maar waar hij nu staat is puur op inzet en laat dat nu ook een belangrijk punt zijn op de classic. Vind het jammer dat een relatief onbekende speler hier te kakken wordt gezet als booster en interner terwijl ik voor de 100% zeker weet dat deze speler 3 misschien wel 4 keer zoveel moeite in zijn account heeft zitten dan jij hebt Steff ... en laat het nu ook gewoon helemaal niet waar zijn.

ik zet hem nergens te kijk, het kan een heel goede speler zijn,echter word hij gewoon volgens mij wel wat overschat, gezien hij 1/4e van zijn acc tot nu toe al heeft geinternt en 1/4e aan barbs heeft overgenomen (minstens, aangezien je het van de rest niet weet) en voor de rest wellicht vooral zn clears slecht heeft ingezet als je naar zn ODA kijkt. dat die ODA gebaseerd is op slechts max 8 van zijn dorpen.
daarbij is de kans wel groot dat de Goomba interns gewoon jou bb's hebben gecleared voor hem, daarbij is inzet idd ook een groot punt, maar daar win je geen classics mee met zo'n toekomstig front als hem vrees ik, laat het duidelijk zijn dat ik geen problemen met Marter heb, alleen dat ik niet denk dat hij momenteel staat waar hij zal eindigen.
Ook redelijk gek om te zeggen dat ik me niet zoveel zou inzetten voor mn acc maar soit :p
 
Reactiescore
1.278
ik zet hem nergens te kijk, het kan een heel goede speler zijn,echter word hij gewoon volgens mij wel wat overschat, gezien hij 1/4e van zijn acc tot nu toe al heeft geinternt en 1/4e aan barbs heeft overgenomen (minstens, aangezien je het van de rest niet weet) en voor de rest wellicht vooral zn clears slecht heeft ingezet als je naar zn ODA kijkt. dat die ODA gebaseerd is op slechts max 8 van zijn dorpen.
daarbij is de kans wel groot dat de Goomba interns gewoon jou bb's hebben gecleared voor hem, daarbij is inzet idd ook een groot punt, maar daar win je geen classics mee met zo'n toekomstig front als hem vrees ik, laat het duidelijk zijn dat ik geen problemen met Marter heb, alleen dat ik niet denk dat hij momenteel staat waar hij zal eindigen.
Ook redelijk gek om te zeggen dat ik me niet zoveel zou inzetten voor mn acc maar soit :p

Ik zeg nergens dat jij je niet inzet voor je account, maar ik probeert toch even de verhoudingen aan te geven. Solo op een classic zoveel farmen is gewoon ontzettend veel werk en inzet tonen.

2 Barbaren dorpen geedeld van de 14 overnamen noem ik niet bepaald 1/4e van het account... ik heb de rapporten gezien en Marter heeft deze gewoon zelf gecleard. In mijn hoofddorp stond 10k DEF en in mijn andere dorp rond de 7k DEF ... dat jij dit niet weet vind ik prima, maar je doet nu foutieve aannames aan de hand van statistieken en presenteert die hier als feiten.

Je creëert een beeld dat Marter bovengemiddeld heeft geinternt en boost om op zijn huidige plaats te komen en daarmee doe je volgens mij zijn prestaties tekort. 4 Interns op de 14 overnames is, al kijk je naar de rest van de top, echt niks geks.

Jammer dit Steff.
 
Reactiescore
1.075
Ik zeg nergens dat jij je niet inzet voor je account, maar ik probeert toch even de verhoudingen aan te geven. Solo op een classic zoveel farmen is gewoon ontzettend veel werk en inzet tonen.

2 Barbaren dorpen geedeld van de 14 overnamen noem ik niet bepaald 1/4e van het account... ik heb de rapporten gezien en Marter heeft deze gewoon zelf gecleard. In mijn hoofddorp stond 10k DEF en in mijn andere dorp rond de 7k DEF ... dat jij dit niet weet vind ik prima, maar je doet nu foutieve aannames aan de hand van statistieken en presenteert die hier als feiten.

Je creëert een beeld dat Marter bovengemiddeld heeft geinternt en boost om op zijn huidige plaats te komen en daarmee doe je volgens mij zijn prestaties tekort. 4 Interns op de 14 overnames is, al kijk je naar de rest van de top, echt niks geks.

Jammer dit Steff.

er stond geen 10k deff in, en het valt op dat het grootste bb dorp dan ook net na de dorpen van chopchop geedeld zijn.
ik weet niet waarom je zo heftig in de verdediging schiet, het is een feit dat minstens 4 dorpen intern zijn, waar dus ook vanuit gecleared zal zijn en gewoon aangeeft niet goed om gegaan te zijn met de off, lijkt me logisch toch? nogmaals, Marter kan een heel goede speler zijn, dat betwijfel ik zelfs niet, echter word hij door velen naar de top geprezen terwijl hij toch veel hulp van buitenaf ook gekregen heeft en er een bepaald soort geluk bij te pas is gekomen om te staan waar hij nu staat.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Sorry, maar als Marter in meerdere lijstjes als beste speler staat en kingsdorp noemt het qua kwaliteit geen top 10 account, dan zouden jullie het toch eens moeten zijn dat het account overschat is? Overschat hoeft ook niet per se slecht te betekenen.
 
Reactiescore
1.278
er stond geen 10k deff in, en het valt op dat het grootste bb dorp dan ook net na de dorpen van chopchop geedeld zijn.

6f8f7e868ec9eee89ae290a39eafbb3e.png

f983c0a156c1a226c884fcc71a2cbc0c.png
0fe189a33fa02f5b7522de176ea36c33.png
c2f4aa8f595d0c611dbbed501b8ffa4b.png

De tering Steff komt op waar baseer je al die dingen op? Haha

ik weet niet waarom je zo heftig in de verdediging schiet, het is een feit dat minstens 4 dorpen intern zijn, waar dus ook vanuit gecleared zal zijn en gewoon aangeeft niet goed om gegaan te zijn met de off, lijkt me logisch toch? nogmaals, Marter kan een heel goede speler zijn, dat betwijfel ik zelfs niet, echter word hij door velen naar de top geprezen terwijl hij toch veel hulp van buitenaf ook gekregen heeft en er een bepaald soort geluk bij te pas is gekomen om te staan waar hij nu staat.

De clears in de rapporten verklaren denk wel wat van de ODA ...

Maar ik schiet in de verdediging, omdat het gewoon niet klopt wat je hier verkondigd. Dat is jammer en onnodig, maar vooral onterecht richting Marter.

Sorry, maar als Marter in meerdere lijstjes als beste speler staat en kingsdorp noemt het qua kwaliteit geen top 10 account, dan zouden jullie het toch eens moeten zijn dat het account overschat is? Overschat hoeft ook niet per se slecht te betekenen.

Het gaat mij ook niet zozeer om de overschat benoeming, maar wel de motivering die erbij staat. Op het moment dat er had gestaan dat Marter een prima account is, maar ook weer niet zo goed als een account met bijvoorbeeld 3 'toppers' erop komt dat al heel anders over. Nu wordt Marter geassocieerd met Internen en boosten ... iets wat volgens mij niet helemaal terecht is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Het gaat mij ook niet zozeer om de overschat benoeming, maar wel de motivering die erbij staat. Op het moment dat er had gestaan dat Marter een prima account is, maar ook weer niet zo goed als een account met bijvoorbeeld 3 'toppers' erop komt dat al heel anders over. Nu wordt Marter geassocieerd met Internen en boosten ... iets wat volgens mij niet helemaal terecht is.
Geen toeval dat bij die 2e geclearde def geen aanvaller staat?:D
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.729
Interns zijn nu opzicht chill. Later als de accounts groter zijn is het sund. Daarbij de gratis dorpjes die je krijgt zijn toch alleen maar lekker dus wat loopt iedereen dan te bitchen?
 

DeletedUser79370

Guest
Dat dit genegeerd wordt zegt wel veel :p
En toch staan ze nog lieve schat :D
Maar was wel leuke negeersessie, idd (ik lees nu pas dit van jou btw)
Het plan voor Picture was eigenlijk om eindelijk weer eens te teamen met een maat van mij maar ivm stage en ander rl stuff is hij snel afgevallen. Nu is het een beetje een doorn in het oog wat ermee te doen want laten staan is gevaarlijk en pakken is oneerlijk. Ook vragen of hij alles laat staan terwijl ik of Pawn eroverheen gaat is wel heel erg dramatisch om het eerlijk te houden. Dus hier je antwoord :p
de 0 odd en oda met die ligging zijn ook wel leuk :oops:
Don't worry, deze word ook niet gefarmed. Mocht je je bedenkingen hebben mag je het altijd navragen aan mijn stamgenoten wie mijn bevelen kunnen zien :engel:
 
Reactiescore
2.303
En toch staan ze nog lieve schat :D
Maar was wel leuke negeersessie, idd (ik lees nu pas dit van jou btw)
Het plan voor Picture was eigenlijk om eindelijk weer eens te teamen met een maat van mij maar ivm stage en ander rl stuff is hij snel afgevallen. Nu is het een beetje een doorn in het oog wat ermee te doen want laten staan is gevaarlijk en pakken is oneerlijk. Ook vragen of hij alles laat staan terwijl ik of Pawn eroverheen gaat is wel heel erg dramatisch om het eerlijk te houden. Dus hier je antwoord :p

Don't worry, deze word ook niet gefarmed. Mocht je je bedenkingen hebben mag je het altijd navragen aan mijn stamgenoten wie mijn bevelen kunnen zien :engel:
dus je gaat hem internen.
 

DeletedUser78972

Guest
Boeie

Ik geef jullie vrijstelling:p

Marter heeft kingsdorp ook geinternt, kostte wat maar blijft intern.
Die Stijn1969 de klikker gaf ze dorpen ook bijna weg vgm of deed niet veel is ook een soort van intern.

Zo zijn er nog talloze accounts die internen.
 
Reactiescore
1.278
Boeie

Ik geef jullie vrijstelling:p

Marter heeft kingsdorp ook geinternt, kostte wat maar blijft intern.
Die Stijn1969 de klikker gaf ze dorpen ook bijna weg vgm of deed niet veel is ook een soort van intern.

Zo zijn er nog talloze accounts die internen.

Je weet wat een intern is?
 
Reactiescore
2.303
Boeie

Ik geef jullie vrijstelling:p

Marter heeft kingsdorp ook geinternt, kostte wat maar blijft intern.
Die Stijn1969 de klikker gaf ze dorpen ook bijna weg vgm of deed niet veel is ook een soort van intern.

Zo zijn er nog talloze accounts die internen.
Sinds wanneer kosten interns offence troepen?
 
Bovenaan