1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Golden Awards

Discussie in 'Klassieke Wereld' gestart door Big Bang., 22. mei 2019.

Deel Deze Pagina

1. jokersbrain

jokersbrain

Lid geworden:
    3. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    1.635
    Zeker al het beste lijstje van de hoop.

2. Rob.

Rob.

Lid geworden:
    16. jul 2018
    Leuk Bevonden:
    861
    Op wie doel je dan precies, want - als we het op dezelfde speler hebben- gok ik dat je niet echt de feiten juist weet hoe ze zich afspeelden :tongue:

3. firedrakan

firedrakan Forum Personality of the Year 2019

Lid geworden:
    7. nov 2011
    Leuk Bevonden:
    1.246
    Wanneer ik vriendelijk doe is iedereen alleen maar wanhopig en vervelend, beter houden zo.
    Nu nog IRL, dat zou een hoop gedoe besparen elke dag.

4. Purple Swag

Purple Swag

Lid geworden:
    22. jan 2013
    Leuk Bevonden:
    302
    Caro van Picture Perfect

Rob. vindt dit leuk.
  5. Rob.

Rob.

Lid geworden:
    16. jul 2018
    Leuk Bevonden:
    861
    Nou exact weet ik ook niet meer hoe dit in zen werk ging, misschien dat @Spamkaboutertje dit nog beter weet. Alleszinds is dit account niet weggespeeld, maar eerder als extern account die langzaam maar zeker stopte omdat het team er genoeg van had. Zo zit het in mijn geheugen :redface:

Los van dat, mooi lijstje!

Purple Swag vindt dit leuk.
  6. Purple Swag

Purple Swag

Lid geworden:
    22. jan 2013
    Leuk Bevonden:
    302
    Hmm er was eerst een stam met Picture, FarmAlarm en the time wizard dacht ik ? Daarna is heel die stam geswitched door de join van Lennart bij 1150 en was er een soort van nap tussen hun. Er kwam dan een voorstel dat dat account als intern zou gebruikt worden maar dat werd toen afgewezen en toen dacht ik toch dat 1 van de accounts van 1150 die nap had verbroken om front te maken met ons en dan die dan al vrij snel door Picture heen zat terwijl Caro nog op het account speelde. @PicturePerfect.

7. dragonshield3

dragonshield3 The Snipe 2019

Lid geworden:
    27. mrt 2009
    Leuk Bevonden:
    1.248
    Wat een levendig topic! Leuk!

8. Big Bang.

Big Bang.

Lid geworden:
    11. mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    629
    Dit moet wel sarcasme zijn maar het topic is serieus best levendig, tweestrijd hier.

9. PicturePerfect.

PicturePerfect.

Lid geworden:
    11. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    114
    Schattig dat het weer over Classic17 gaat, lijkt alsof je er nog meer mee zat dan ik?
    En jou pech dat ik in tegenstelling tot jou nog wel weet hoe het in elkaar zat.

Picture ging niet mee met de fusie naar 1150, ons account zat niet bij de loting en mijn co's wilden niet overstappen. Ik daarop volgend wilde niet zonder mijn co's verder dus besloten wij te stoppen. Na solo alle offense dood te lopen en Aanvaller vd dag record te halen ben ik gestopt op het begeleiden van sommige dorpen naar Bormsie na. Hier en daar snoepte je wat dorpjes mee maar tevergeefs, 1150 had al gewonnen. End of the story.

In welk gedeelte werd ik ookalweer weggespeeld? voor of nadat ik gestopt was?
    En nu aub niet doen alsof het een excuus is, dit was sappig forumnieuws voor weken en al lang en breed bekend voordat je ookmaar het 1e bevel op het account afvuurde.

En ik geef toe; ik ben een newgen, ik heb nog altijd dingen te leren. Maar denk er maar niet aan dat mijn co's Gilles en Anass niet de jarenlange ervaring hebben om een wereld te winnen. Ondertussen zijn we ook al een jaar verder van diezelfde classic17 btw

Laatst bewerkt: 23. mei 2019
  10. Big Bang.

Big Bang.

Lid geworden:
    11. mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    629
    Zeggen dat je je hoofd koel hebt gehouden maar je naam is DaenerysTargaryen. Ruikt naar bedrog.

PicturePerfect. en Dutchgangster vinden dit leuk.
  11. .Fakie

.Fakie

Lid geworden:
    30. jan 2013
    Leuk Bevonden:
    452
    Ben in ieder geval blij dat ik niet tussen de flopspelers genoemd word, thanks:D

12. MyPride

MyPride

Lid geworden:
    4. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    1.165
    Niemand kent je nog, fosiel.

.Fakie vindt dit leuk.
  13. .Fakie

.Fakie

Lid geworden:
    30. jan 2013
    Leuk Bevonden:
    452
    Zelfs Jannes niet, wat een tijd om te leven. Maar ben wel al een paar keer genoemd dus ik heb nog wel een beetje bekendheid

14. Purple Swag

Purple Swag

Lid geworden:
    22. jan 2013
    Leuk Bevonden:
    302
    Hoezo haal ik dat weeral aan ? Is nochtans al van classic 17 geleden dat ik er iets van heb gezegd.

En toen deze gebeurtenissen plaatsvonden was de strijd nog bezig en was de wereld totaal nog niet gespeeld, pas een week of 3 later hebben ze ons account gebroken. Maarja Bormsie die al een hele wereld al internent eerste stond en dan nog wat interns erbij kreeg + Beers die een perma nap negeerde maakte het er niet beter op voor ons nee.

Excuses dan ik zal mijn lijstje aanpassen maar ik dacht toch echt dat jij er nog speelde want kan me nog herinneren dat je me op whatsapp zelfs voorgesteld hebt om jou vv nog te nemen.
    Het gaat trouwens niet over de dorpen die wij van je genomen hadden want toen was je er idd al weg.

PicturePerfect. vindt dit leuk.
  15. JdeVisser

JdeVisser

Lid geworden:
    18. mei 2008
    Leuk Bevonden:
    30
    Als je nou bij dat leren perspectiefloos en neutraal en volledig denken ook even doorbladert naar het deel waar je leert om inhoudelijk op het punt in te gaan. Je komt met compleet debiele vergelijkingen van mensen hier
    en mensen die massamoordenaars verheerlijken en je reactie als je daarop gewezen wordt is een verhaal over hoe je zo goed na kan denken? Misschien die hersencellen weer even focussen ipv rare verhaaltjes.

16. PicturePerfect.

PicturePerfect.

Lid geworden:
    11. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    114
    True, verbaasde me alleen dat het erop terugviel.

Zijn de meningen over verdeeld :p

Mag het laten staan hoor, daar geef ik niks om. Waar ik wel wat om geef is het incorrect aanhalen van wat er is gebeurd wat een ontzettend slecht en vertekend beeld geeft. I mean je had ook gewoon Classic16 kunnen aanhalen waar ik volledig werd weggespeeld door Vodka in mijn rookie debuut om het zo maar te zeggen.

Lieve schat dit was andersom. Elke kant wilde iedereen mijn vv hebben om maar zo snel mogelijk door die dorpen te gaan (ik heb tegen beide kanten en dus ook jou nee gezegd wat betreft vv). Ik was free real estate en een vv binnen de stam zou het helemaal afmaken, vond ik teveel van het goede dus heb mijn vv geen enkel moment afgegeven destijds.

Rob. en Purple Swag vinden dit leuk.
  17. firedrakan

firedrakan Forum Personality of the Year 2019

Lid geworden:
    7. nov 2011
    Leuk Bevonden:
    1.246
    Lees het deel wat je in je quote hebt staan.
    Daar staat het antwoord in. In combinatie met de post ervoor.
    Zal me kort en duidelijk herhalen: "Mensen op dit forum voeren regelmatig uit waar de Incels alleen over durven te opscheppen en dromen."

Dankje, ga nu maar weer on-topic en accepteer dat ik geen hoge pet op heb van een aantal mensen hier en ze vergelijk met terroristen.

18. Roald97

Roald97 Master Commander 2019

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    1.055
    Ik kom ook maar even haten.

Devin, spaar me alsjeblieft een heropening van de beerput die op jou naam staat droeftoeter.

Gelijk voor het gehele AF een stukje omtrent Noobstiaan. Ik schrijf dit als zijn stamgenoot gedurende een jaar en stamleider gedurende een maand of 9. Noobstiaan heeft zich flink misdragen op wereld 59 en helemaal niemand sympathiseert met zijn acties daar. Het enige wat Noobstiaan doet hier is op (zeer) laag niveau de boel een beetje verdraaien en gauw in de doofpot steken.

Ik beloofde Devin na wereld 59 al dat hij geen fatsoenlijke toekomst meer zou hebben op andere werelden na zijn massa stab. In tegenstelling tot hem ben ik wel iemand die beloftes nakomt (weet je nog, toen je beloofde niet weeral je gehele stam te naaien en je dat toch weer deed?).

Ik zou elke stamleider hier sterk adviseren op Noobstiaan in geen enkel geval te rekruteren. Devin is géén goede speler (blijkt ook wel uit een account dat voor 100% uit interns bestaat, slechts een actieve (ookal is dat vooral telefonisch), hij is niet voor redevatbaar en volstrekt onvoorspelbaar. Kijk niet raar op als die een flinke dolk in je rug steekt als hij dat rechtvaardig acht, dat doet hij vaker namelijk. Grootste punt van kritiek is vooral dat hij nog altijd maar blijft ontkennen en zijn acties blijft rechtvaardigen terwijl het diehard stabben is, jegens al zijn vrienden en stamgenoten. Zolang hij zijn vroegere acties blijft rechtvaardigen zal ik, en vele met mij, nooit positief gezind zijn jegens Noobstiaan. Alsook dat de toelating van Noobstiaan in meerdere classic top stammen al onmogelijk is door andere w59'ers - besteed er dus vooral maar niet teveel aandacht aan.

Laatst bewerkt: 23. mei 2019
    chameleon en underground tacticz. vinden dit leuk.
  19. MyPride

MyPride

Lid geworden:
    4. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    1.165
    effe iemand compleet afbreken, hard :/

20. kakaka-leider

kakaka-leider

Lid geworden:
    3. okt 2018
    Leuk Bevonden: