Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Reactiescore
2.303

Deleted User - 487694086

Guest
Toch wel weer marter bij meest onderschatte speler? Apart :p
 

DeletedUser61134

Guest
Is puur natuur, Marter is pas net zelfstandig en druk bezig de wereld nog te verkennen :eek:

Wikipedia:
Martens are solitary animals, meeting only to breed in late spring or early summer. Litters of up to five blind and nearly hairless kits are born in early spring. They are weaned after around two months, and leave the mother to fend for themselves at about three to four months of age.
 
Reactiescore
2.303
Tussen de offertes maken door en het farmen toch even de tijd en voornamelijk de zin gevonden om mijn lijst te posten.


Beste speler:
Fakie. Deze speler bevind zich op het intern account Chlorofoom geurkaarsen. Nu gaat het niet over de intern maar gewoon over de tijd die hij in dit strontspel steekt. Sinds zijn eerste edelaanval zijn al zijn aanvallen gewoon keurig in het zelfde stramien getimed en blijft hij hier ook steady mee doorgaan. Op karakter beukt hij alles gewoon keer op keer weg en zorgt er ook solo voor dat hij vooruit gaat. Zelfs met zijn beperking (rost, dik en lelijk) slaagt hij er in nummer 3 te komen.

Mats. Speel ik nu al enkele classics mee samen en hij is denk ik de basis van het sterke account Aesthetics. Deze speler lag keer op keer aan de basis van de voorbije classics. Zoals Ryuk de vorige classic de wereld vormde ga ik er van uit dat Aesthetics dit gewoon deze classic zal doen.

Beste stam:
Pawn. Hier moet je de ethiek een beetje achterwege laten om het te verstaan.
Ongeacht de vele interns en de vele diplomatieke betrekkingen staan ze gewoon waar ze staan en dat is onvermijdelijk. Vroeger werden Bg's en Nap's afgesloten op veel grotere werelden, hierdoor kwam het dan ook minder in de spotlight dat dit gedaan werd. Keur ik de vele hulp extern goed, meh niet echt maar ik kan het ook moeilijk afkeuren aangezien het me bitter weinig tot geen hol boeit wat aan de andere kant van de wereld gebeurd.

Class. Deze stam kan ik hier ook benoemen maar hoe saai is dat? Pim roept het al sinds de start dat wij de beste zijn, dus zal dan ook maar waar zijn zeker? Het positieve aan Class is gewoon dat dit een hele aangename stam is. De stam is superactief en iedereen schijt elkaar dagelijks uit. De snipe die op w64 1.5k edels sniped met uitkijktoren op een wereld die gespeeld is, hoe lachwekkend en triest ben je dan niet? Bradley die gewoon lelijk en rost is. Mats zit aan den drugs. Fret is een dier...

De beste stam speler:
Leon. Als ik clears vraag aan hem krijg ik er. #Leon
Lars. Als ik clears vraag aan hem krijg ik zijn frontclears. Hiermee zorg ik indirect dat Dany toch nr 1 komt ! Alles voor Pawn

Beste leider:
#Leon. Deze classic is er maar 1 heerser. Hij is oppermachtig. Hij is meer dan dat wij zijn. Hij is het bestaan en de rede.
"Het leven kan alleen achterwaarts begrepen worden, maar het moet voorwaarts worden geleefd." - Leon


Meest overschatte stam:
Pawn. Hoe ik Pawn als beste stam noem durf ik ze ook de meest overschatte stam te noemen. Niet in de zin dat deze overschat zijn maar eerder in de zin dat hier ook heel wat gebreken aan verbonden zijn. Vit die beukt op Marter, Marter die hier zeker geen weerwoord aan kan geven. Dit zijn toch dingen die eventueel via VV of dergelijke vermeden moeten kunnen worden?

Meest onderschatte stam:
Etern. Bende idiote clusterfuckers kunnen we ze noemen. Nu is het zo voor een corestam dat ze er toch mooi staan. En dit met de nap die ze hebben met Pawn ziet het er naar uit dat dit toch kan zorgen voor heel wat tegenwerking en voor heel wat stopzettingen van groeispurtjes.

Meest overschatte speler:
Aesthetics, We mogen niet vergeten dat Lars hier speelt.

Meest onderschatte speler:
Marter, Blijkbaar komt hij het in de toekomst nog waarmaken volgens Pawn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Niemand. Er is niemand waarmee ik in de stam wil zitten op deze wereld die niet in mijn stam zit.
Collationem zou wel leuk zijn maar ik zit al 24/7 met hen op Whatsapp dus in principe niet nodig om er hier mee in de stam te zitten. Ook is dit onmogelijk tenzij we hen stacken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jokersbrain,
Rebecca,
zelf geen cursief letters voor deze eerste rang staatsmongolen. Hitler heeft duidelijk te weinig gebombardeerd.

Mooiste speler naam:
Vitality10, Mooie en originele naam. Kan ik zeker appreciëren.

Mooiste stam naam:
Class. Lekker dandy

Het tofste topic:
Golden awards en spotprenten. Iedereen houdt er van om zijn kont leeggelikt te hebben door de eerst volgende staatsmongool die iets schrijft. Verder is spotprenten deze classic weer helemaal hip door de vele bijdragen die Class levert. Nu benoem ik wel Class maar dit is eerder omdat ik wil dat Pawn ook eens wat gaat maken tegen Class.... Beetje eentonig anders niet?


Voor wie heb je nu echt respect:
Helemaal voor niemand. bende wankers heb het volledig gehad met deze kutlijst, hopelijk stikken jullie in het eerst volgende dat je eet bende joden.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Blaze of Glory, hier zit gewoon men standaard team op. Niels, Phill...

Mooiste actie van de wereld:
Mark alle offensief laten doen zodat we instant rank 15 verkregen. Jammer genoeg kwamen we van 5.
Starten met the snipe. Godverdomme wa ne noobske
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Eindelijk een echte nominatie.
Ben het helemaal mee eens wat je zei onder mijn nominatie.

Snorremans heeft slecht werk geleverd, europa was beter af als 1 geheel dan konden we gewoon al die grieken dwingen te werken en huizen af te betalen.
 
Reactiescore
3.582
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jokersbrain,
Rebecca,
zelf geen drukletters voor deze eerste rang staatsmongolen. Hitler heeft duidelijk te weinig gebombardeerd.

De andere nominaties hebben ook geen drukletters Emile, er is een verschil tussen iets in cursief zetten en in drukletters. Als je nog meer wil leren van me kom dan PB!
 
Reactiescore
2.303
De andere nominaties hebben ook geen drukletters Emile, er is een verschil tussen iets in cursief zetten en in drukletters. Als je nog meer wil leren van me kom dan PB!
Wtf loop jij nou te zeggen??
 
Reactiescore
3.582
Als je dat niet begrijpt heeft Hitler inderdaad te weinig gebombardeerd. Opzicht nog wel grappig lijstje btw.
 
Reactiescore
2.303

Deleted User - 487958296

Guest
Beste speler nominatie is wel een beetje boven mijn niveau, maar thanks
vinkje-259x300.jpg
 

Deleted User - 487694086

Guest
Basis van Aes is toch echt teveel van het goede, maar toch bedankt dikkie
 
Reactiescore
2.303
Basis van Aes is toch echt teveel van het goede, maar toch bedankt dikkie
Je denkt toch niet dat ik wat positief over die kut alcoholieker ga zeggen, voelt hem zo al goed genoeg.
 
Reactiescore
786
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Niemand. Er is niemand waarmee ik in de stam wil zitten op deze wereld die niet in mijn stam zit.
Collationem zou wel leuk zijn maar ik zit al 24/7 met hen op Whatsapp dus in principe niet nodig om er hier mee in de stam te zitten. Ook is dit onmogelijk tenzij we hen stacken.
Je wou mij toch nog of ondertussen al niet meer :(

Voor wie heb je nu echt respect:
Helemaal voor niemand. bende wankers heb het volledig gehad met deze kutlijst, hopelijk stikken jullie in het eerst volgende dat je eet bende joden.

Beste antwoord van al deze lijstjes. Schitterend, ik voel de emoties die er in je schuilgaan. Heerlijk en oprecht <3
 

DeletedUser80684

Guest
Beste speler: Aes
Beste stam: Class - Ik ben door een aantal leden van Pawn. zeer teleurgesteld.
De beste stam speler: Hier plaats ik toch wel de leden van VIT. Die voor elkaar samen door het vuur gaan.
Beste leider: Heb ik geen mening over.
Slechte leider: Leiding van Pawn, heb gehoord dat iedereen tegenwoordig beslist omdat er kritiek was op Daeny. Lijkt me niet goed om mee te werken.
Meest overschatte stam: Pawn. wederom door bepaalde spelers...
Meest onderschatte stam: Denk dat momenteel elke stam wel op waarde geschat wordt.
Meest overschatte speler: Pawn.
Meest onderschatte speler: Vitality1
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: /
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Marter
Mooiste speler naam: Villam Villas, ben altijd wel fan van zulke namen.
Mooiste stam naam: Vitality natuurlijk.
Het tofste topic: Spotprenten voor mij
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Fred
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Tot nu toe voor mij Marter
Voor wie heb je nu echt respect: De mensen die alle nachten opgebleven zijn om alles te taggen en te deffen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Vitality11
Mooiste actie van de wereld: De groei van de leden van Vitality.
 
Bovenaan