Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

DeletedUser81014

Guest
bedankt voor de nominatie :D

Krijg ik toch weer wat erkenning voor al m'n harde werk en tijd!
 

Deleted User - 487958296

Guest
Beste speler: Gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar Aes. IJzersterke spelers, en daarnaast blijven ze op deze wereld flink aan de top. Flinke farmprestaties aan het begin van de wereld neergezet. Inmiddels ook weer rank 1 oda. Zit alleen nog even te wachten tot de Howlin vloek full circle komt en rank 1 odd ook behaalt wordt.

Beste stam: Kan hier niets anders dan Class neerzetten. Door de manier waarop Pawn het spel speelt, de vele samenwerkingen en interns, vind ik persoonlijk niet dat zij voor deze in aanmerking komen.

De beste stam speler: Hier ga ik meerdere spelers kunnen zetten.
Aesthetics, verschillende keren clears ingezet om Bananass te ondersteunen. Ook tijdens de massa op Beelze hebben zij defensief geholpen.
Mysterious Individual., ook veel def ingezet om Beelze te ondersteunen. Zonder deze aanvulling zou Beelze misschien zelfs gebroken zijn.
Sivir, maakt zichzelf belachelijk om zijn stam te verdedigen. Daar heb ik nou echt respect voor.

Beste leider:
#Leon

Slechte leider:
Leiding van Etern., zij hebben aangegeven het ok te vinden om te cf'en "Want dipstick is een beetje een rare guy". Slaat compleet nergens op. Daarnaast hebben ze aan het begin van de wereld al eens informatie van een stam in de buurt naar mij proberen door te sluisen, wat mij al een duidelijk beeld geeft dat het smerige spelers zijn.

Meest overschatte stam: Voor mij persoonlijk Alpha. Deze hadden flink lopen recappen tegen Bananass, ik verwachtte wel tegenstand te zien tijdens mijn aanvallen. Echter hebben ze 1x gestacked en heb ik de rest van de dorpen gewoon gratis gepakt. Daarnaast ook deel van een bondgenootschap van een stuk of 5 stammen, en dan alsnog floppen??

Meest onderschatte stam:
Vanuit Pawn oogpunt VIT, ze praatten erover alsof het gewoon easy dorpen snoepen was. Vervolgens werd Marter compleet gerekt, en ook flink getriggerd in pm.
Ook Devo verdient hier nog wel een nominatie, liggen al een aantal dagen onder vuur maar lijken het redelijk goed af te leggen.

Meest overschatte speler:
Marter. Werd over gesproken alsof het een solo tw god was, vervolgens komt hij over als een mb die je een pm stuurt "Wacht maar tot mijn moraalheer hiervan hoort!!" wanneer je hem aanvalt. Wat een grap.

Meest onderschatte speler:
Remine, werd even over gegrapt dat het gewoon een interner was. Echter is het een hele leergierige nieuwe speler. Deze heb ik persoonlijk ook nog onderschat, aangezien ik ook verwacht had dat het gewoon een random noob zou zijn. Super aardige kerel, ik verwacht dat deze in toekomstige werelden nog wel veel gaat presteren.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Van mensen buiten Class kan ik hier alleen Sivir neerzetten. Komt, net als Remine, over als een erg leergierige nieuweling. Alleen heel jammer dat ze in Pawn zijn beland, en alles op alles zetten om Pawn te verdedigen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Marter, aangezien hij echt een compleet belachelijke vertoning maakt in pm.
Daarnaast ook heel Etern., aangezien zij het gewoon oke vinden om te cf'en.

Mooiste speler naam:
Ik vind Collationem wel een mooie naam

Mooiste stam naam:
Old Fashioned (#Leon)

Het tofste topic:
Spotprenten

Het domste topic:
De Praathoek

Favoriete forum poster:
Howlin, spreekt voor zich.
Daarnaast vind ik JdeVisser en Chameleon ook hele sterke posters, bijna altijd goed onderbouwde posts. Alleen jammer dat op de onderbouwing weinig in word gegaan.
Rob kan wel goed memes maken.

Minst favoriete forum poster:
Draggy, de eerste persoon ooit die ik op negeer heb gezet. Zelfs Rebecca lukte dat niet.

Dikste wannabe op het forum:
Ik met mijn grote mond

Dikste wannabe in het spel:
Marter met zijn pm's.

Voor wie heb je nu echt respect:
Altijd Lander en Bram. Daarnaast ook voor team Aes, echte stamspelers.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Lander, Bram en Sam. Zoveel werelden mee gespeeld, volgens mij de laatste 10 keer dat ik startte was met een van de drie op zijn minst.

Mooiste actie van de wereld:
Marter die grote mond heeft in pm en vervolgens dorpen verliest en een trein laat clearen. lol.
 

DeletedUser81014

Guest
thnx voor de nominatie! en bedankt voor het compliment, ik krijg iedereen op negeerstand als het moet :engel:
 
Reactiescore
3.582
De lijstjes worden er wel beter op. Een opmerking is dat Class spelers hun eigen stam nu als enige bij beste stam zetten terwijl ze eerder altijd Pawn erbij aan voegde. Dit terwijl het kwantiteitsverschil enkel groter is geworden t.o.v enkele weken geleden en dit kwantiteitsverschil juist het grote en tevens enige argument was waarom Class niet 'de favoriet' zou zijn.

Vanuit Class word gezegd Pawn gewoon moet uitkomen voor hun vele officiële of onofficiële samenwerkingen, ik wacht al veel langer tot de dag aanbreekt Class uitkomt voor hun favorieten rol! Bescheidenheid is mooi maar als deze niet oprecht overkomt geeft het een averechts effect. Dus nog veel werk aan de winkel voor beide stammen betreft de profilering naar buiten uit toe.

Doe ook effe iedereen een plezier en kom me niet met 10 man citeren om hier weer een werelddrama van te maken. Accepteer gewoon ik een obsessie voor Class heb???!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Je weet dat een lijstje oprecht goed is en wel over nagedacht als ik er bij sta als favoriete forumposter. Felicitaties
 
Reactiescore
1.037
Beste speler:
Van wat ik zelf gezien heb blijf ik er toch bij dat op Aesthetics de beste bespelers zitten. Zonder noemenswaardige interns stabiel en steady bovenin mee aan het doen. Moet zeggen dat ik hem nog wel even kneep in de start toen duidelijk werd dat er een concurrent geboost werd door een stam om ons voor te kunnen blijven en direct weg te kunnen spelen.

Naast Aesthetics denk ik dat er een aantal accounts noemenswaardig zijn. Ik denk dat Chloroform Geurkaarsen een sterk account is met een goede bezetting. Naast mijn eigen stam volg ik de rest van de wereld minder dat de overige posters hier heb ik het idee, wil wel op basis van wat ik tot dusverre heb zien langskomen Sivir nomineren, al is dit misschien ook voor de toekomst.

Beste stam:
Vanwege de vele verhalen die rondgaan ben ik toch geneigd om hier Vit of Class als enigen te kunnen nomineren. Ik weet niet wat er waar is van de verhalen over bg's en/of nap's maar naar mijn mening is een wereld zo klein als deze classic gebaat bij zo weinig mogelijk bondgenootschappen en nap's en als je echt vertrouwt in je stam en als stam goed kan spelen is dit ook de snelste manier om naar 35% te komen.

De beste stam speler:
Chloroform Geurkaarsen
hands down

Beste leider:
Iedereen die hier niet #Leon neerzet zal ooit bekeren.

Slechte leider:
Leiding van Etern. die hun eigen lid niet onder controle heeft en de leiding van stammen met nap's/bg's hiervan die dit oogluikend toelaten

Meest overschatte stam:
Class
nog steeds vermoed ik, we hebben maar 1 god, niet meerdere guys

Meest onderschatte stam:
Ik heb het idee dat de meeste stammen wel redelijk op waarde geschat kunnen worden in deze periode in het spel.

Meest overschatte speler:

Ik hoop dat ik het fout heb maar als ik op het af en verhalen uit de omgeving afga dan denk ik dat Dany op dit moment deze nominatie verdient. Ik hoop dat jullie ons ongelijk bewijzen en ook wanneer er tactisch meer gevraagd wordt goed mee kunnen draaien! Dat zou een leuke oorlog kunnen worden.

Meest onderschatte speler:

Ik denk dat er nog een vrij groot aantal spelers is dat onderschat wordt op dit moment.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ik zou Sivir wel een kans willen geven op een volgende wereld, hij doet me tot nu toe een beetje denken aan Jory (voor de bekenden onder ons)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jokersbrain
, mensen die niet nadenken voor ze posten, overlopers

Mooiste speler naam:
Aesthetics

Mooiste stam naam:
Old Fashioned (#Leon)

Het tofste topic:

Vaak deze wel, al is het af redelijk doods

Het domste topic:

Alle topics die niet actief zijn.

Favoriete forum poster:
Howlin
, als hij de tijd erin steekt en goede respons krijgt, Chameleon, JdeVisser
Rob.
en .Fakie voor de spotprenten

Minst favoriete forum poster:

De enige die op m'n negeerlijst staat.

Dikste wannabe op het forum:
.Fakie,
ook volgens hemzelf

Dikste wannabe in het spel:
The Snipe 2019


Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen, zie niet in voor wie je geen respect zou moeten hebben, het is maar een spel.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Blijkbaar de huidige spelers van Aes, het is mijn actiefste wereld in jaren.

Mooiste actie van de wereld:
Persoonlijk, superstrak timen terwijl het onnodig was. Van de hele wereld: Met Class de wereld overtuigen van het feit dat Bananas een serieus account is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Sterk lijstje
 
Reactiescore
3.582

Opeens behoord Pawn niet meer tot de beste 2 stammen? Jullie roepen al maanden en maanden dat het belachelijk is ik stel dat Class de favoriet is, als grootste en tevens enige argument daartegen word de kwantitatieve overmacht aangehaald die nu groter is dan ooit te voren maar behoren ze niet eens meer tot de 2 beste stammen op deze wereld.

En dan haak ik nog maar in op 1 punt, als je nu het tegenovergestelde gaat zeggen dan wat je eerder deed mag je daar flink wat meer uitleg bijzetten want zo word het niet serieus genomen. Leg mij maar eens uit waarom Pawn een mindere stam is als Vit en waarom de kwantitatieve meerderheid van Pawn opeens geen rol meer speelt.

Het getuigd gewoon van veel lafheid jullie die favorieten rol telkens hebben afgeduwd met een non argument (wat nu blijkt) of wel is het incapabelheid betreft stammen op waarde inschatten. Kies er maar eentje uit. In ieder geval zou het fijn zijn als dat fake gedoe op het AF keertje ophoud en iedereen gewoon gaat zeggen wat die denkt.

Over andere puntjes zal ik niet beginnen, de frustratie om deze kritiek zal al wel weer hoog genoeg liggen.
 
Reactiescore
974
Beste stam betekend niet per direct de winnende stam. Wereld 18 was |P| ook by far de beste stam, verloren desondanks wel door overmacht. Zelfde met Opus w1, Sangu w10, War! w12, Revo w14.
 
Reactiescore
1.037
Dikste wannabe in het spel genoemd worden door een dude die 8 uur per dag op instagram zit.

Pff
8 uur, yeah right:rolleyes:
38845bbc30922a6765bc7496c248afe9.png


Opeens behoord Pawn niet meer tot de beste 2 stammen? Jullie roepen al maanden en maanden dat het belachelijk is ik stel dat Class de favoriet is, als grootste en tevens enige argument daartegen word de kwantitatieve overmacht aangehaald die nu groter is dan ooit te voren maar behoren ze niet eens meer tot de 2 beste stammen op deze wereld.

En dan haak ik nog maar in op 1 punt, als je nu het tegenovergestelde gaat zeggen dan wat je eerder deed mag je daar flink wat meer uitleg bijzetten want zo word het niet serieus genomen. Leg mij maar eens uit waarom Pawn een mindere stam is als Vit en waarom de kwantitatieve meerderheid van Pawn opeens geen rol meer speelt.

Het getuigd gewoon van veel lafheid jullie die favorieten rol telkens hebben afgeduwd met een non argument (wat nu blijkt) of wel is het incapabelheid betreft stammen op waarde inschatten. Kies er maar eentje uit. In ieder geval zou het fijn zijn als dat fake gedoe op het AF keertje ophoud en iedereen gewoon gaat zeggen wat die denkt.

Over andere puntjes zal ik niet beginnen, de frustratie om deze kritiek zal al wel weer hoog genoeg liggen.
Er is een verschil tussen beste en grootste/gevaarlijkste/grootste kanshebber op de wereldwinst.
Daarnaast is dit mijn persoonlijke mening, ik kan mijn lijstje alleen maar baseren op wat ik weet en tbf weet ik van 1 lid van Pawn de naam en dat is puur omdat het de vriendin van een Class speler is. Als je nog andere punten hebt hoor ik het graag:smile:
 
Reactiescore
660
Het wordt echt een familiespelletje, alhoewel als ik een beetje nadenk. Wij hadden ook eens een moeder - dochter relatie die voor wat afspraken zorgden op een classic.

Beste stam betekend niet per direct de winnende stam. Wereld 18 was |P| ook by far de beste stam, verloren desondanks wel door overmacht. Zelfde met Opus w1, Sangu w10, War! w12, Revo w14.
W2 [.RB.] ook zeker nog al denken die van tbr dat ze echt de beste waren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.582
Beste stam betekend niet per direct de winnende stam. Wereld 18 was |P| ook by far de beste stam, verloren desondanks wel door overmacht. Zelfde met Opus w1, Sangu w10, War! w12, Revo w14.

Er is een verschil tussen beste en grootste/gevaarlijkste/grootste kanshebber op de wereldwinst.
Daarnaast is dit mijn persoonlijke mening, ik kan mijn lijstje alleen maar baseren op wat ik weet en tbf weet ik van 1 lid van Pawn de naam en dat is puur omdat het de vriendin van een Class speler is. Als je nog andere punten hebt hoor ik het graag:smile:

De favoriet zijn betekend ook niet per direct de winnende stam, favoriet zijn betekend ook niet grootste/gevaarlijkste stam. Favoriet betekend dat die stam de beste vooruitzichten heeft wat identiek is aan de beste stam zijn. Je bent immers niet de beste stam als de vooruitzichten/uitgangspositie van een ander beter zijn.

Lijkt mij de logica zelve.
 
Reactiescore
974
De favoriet zijn betekend ook niet per direct de winnende stam, favoriet zijn betekend ook niet grootste/gevaarlijkste stam. Favoriet betekend dat die stam de beste vooruitzichten heeft wat identiek is aan de beste stam zijn. Je bent immers niet de beste stam als de vooruitzichten/uitgangspositie van een ander beter zijn.

Lijkt mij de logica zelve.

Zoals eerst, maak je weer je eigen definities bij begrippen die op niks trekken. Om maar een voorbeeld te geven was het vooruitzicht van menig core stam als |p| of Sangu niet rooskleurig, verreweg zelfs door hun 360 graden oorlogen. Jij beweert nu dus dat die twee legendarische stammen niet de beste stammen waren op die wereld? :D
 
Reactiescore
3.582
Zoals eerst, maak je weer je eigen definities bij begrippen die op niks trekken. Om maar een voorbeeld te geven was het vooruitzicht van menig core stam als |p| of Sangu niet rooskleurig, verreweg zelfs door hun 360 graden oorlogen. Jij beweert nu dus dat die twee legendarische stammen niet de beste stammen waren op die wereld? :D

Meeste kwaliteit wellicht wel maar beste stam word op meer gebaseerd dan dit alleen, uithoudingsvermogen als in geen activiteit/motivatie dips krijgen, kwantiteit, teamwork, clustervorming en noem alles maar op hebben ze ergens toch steken laten vallen waardoor hun kwaliteit dit niet kon compenseren. Het kan gerust zo zijn dat ze op hun hoogtepunt beter waren dan eender welke andere stam op hun hoogtepunt op diezelfde wereld. Kom je terecht bij piekmomenten, het is de bedoeling op de juiste momenten te pieken en dat is niet simpel.

Voor mij is de beste stam in 99,999999998% van de gevallen de stam die de wereld wint ongeacht op welke manier, die manier was dan blijkbaar de betere of we het een terechte winnaar vinden of niet is irrelevant daaraan. Mag jij op niets trekken vinden natuurlijk maar dat is nu eenmaal hoe ik het zie.
 
Bovenaan