Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

DeletedUser61134

Guest
Ze zeggen altijd; Nood breekt de wet.
Zo zal als ooit een dijk breekt Martijn als roeiboot fungeren. Laurens denkt vooruit.

Grootste blunder:

Beccie en ik die weer op hetzelfde account zitten wat altijd vuurwerk geeft.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Ik heb het helemaal niet voor farmen en ben gewoon echt een luie farmer, zet daarbij een persoon die enorm gedreven is en maximale inzet verwacht. Zij slaagt er toch vaak in mij aan het werk te zetten daarin, wat best complimenten waard is, al zal ze willen het nog veel meer is. In ieder geval ben ik erg blij met haar en hoe erg onze Firedrakan soms kan zijn, zo lief is ze ook weer bij momenten. Momenten die je meer meemaakt als je ze dichtbij je hebt, ik zou niet zonder haar kunnen ^^ (ben ik te klef?) ze blijft een mega bitch hoor. Met maar 1 recht en dat is het aanrecht!


Ik ben gewoon eenmaal licht explosief en jij bent zo'n vervelend 4 jarig rotkind die altijd het vuurwerk voor de kachel legt en dan zijn ouders huis in de hens zet.

Wel mooi hoe ik probeer een massa op te zetten tegen je account en zelfs stamgenoten probeer over te halen te stabben en je me vervolgens lief noemt :p
 
Reactiescore
3.583
Op wat baseer je dat dan xd Ze weet wel beter gelukkig, ze zegt zelf ze niet graag omgaat met mensen die achter haar aan lopen en het feit wij al jaren dagelijks met elkaar omgaan zegt dan wel iets ik dat niet doe.

Maar vertel gerust waarom jij dat denkt. Alsof een man en een vrouw het niet gewoon leuk kunnen hebben met elkaar ofzo.


Trouwens heeft iedereen het wel veel over haar telkens, zou haast denken jullie proberen in de friendzone te raken :D
 

DeletedUser79793

Guest
Snap gelijk waarom ik nooit op t AF zit.

Jullie zeiken nog meer dan de meeste wijven.

Groetjes,
 
Reactiescore
974
Bek houden noob

803b2378fa21d827b2960078734ccf0c.png
 

DeletedUser80886

Guest
Beste speler:

Aangezien ik nog geen getuige ben geweest van grote oorlogsdaden, zal ik dit baseren op activiteit en dan gaat deze award volgens mij naar Aesthetics. De plunderrecords die zij neerzetten zijn onmenselijk, je zou bijna vermoeden dat ze geboost worden ^^

Maar zeker ook een knipoogje naar mijn leider, Team Dany, wat zij met 2 (en een leerling) presteren is ook bewonderenswaardig!


Beste stam:

Pawn/Class/Eternal Legion, moeilijk te zeggen. Op dit moment zeg ik waarschijnlijk Class, daarvoor baseer ik me op cluster. Maar zolang er nog geen grote slagen geleverd worden vind ik het moeilijk om het teamwerk van een stam te raten.


De beste stam speler:

Ik ga even niet bijdehand doen en spelers uit Pawn opnoemen. Voor deze nomineer ik Jokersbrain en Phoenix (noobstiaan). Als speler die zelf geen connecties had in het begin van deze wereld besef ik maar al te goed hoe aangenaam het is wanneer meer ervaren speler zich over je ontfermen. Knap dat deze twee spelers zich inzetten voor een aantal minder ervaren spelers, ik denk dat dit wel een mooi voorbeeld van teamgeest-spelers zijn.

Deze mening is gebaseerd op in-game bevindingen, ik hou me buiten de forumdiscussies, want daar weet ik het fijne niet van ^^


Het grootste ego:

Faab: slavendrijver, ego en jammer genoeg mijn co xxx

Meest onderschatte stam:

Mogelijks Eternal Legion, nog niet al te veel van gehoord maar ze groeien sterk. Wel een groot nadeel met hun ligging.

Meest overschatte stam:

Under Construction, veel te verspreid, geen idee hoe ze het waar gaan maken :p


Beste leider:

Ik wil graag nog even in de stam blijven, dus ik ga maar voor Team Dany gaan ^^
En dat is niet de enige reden, gewoon heel gezellige leiders en dat maakt het spel net leuk :)


Slechtste leider:

/


Meest overschatte speler:

Mogusa, mogelijks niet bekend bij het grote publiek, maar leeft van de interns. (dorpjes van B*TCH en drisos)


Meest onderschatte speler:

Marter, heeft me al redelijk wat dingen aangeleerd. Topkerel! Of hij echt onderschat wordt durf ik niet te zeggen, omdat ik denk dat iedereen hem wel inschat als een geduchte tegenstander/sterke medespeler :p


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Mats en rob, lijken me beiden leuke kerels, met heel wat ervaring en activiteit, ik kan mis zijn ^^

@Team Dany, ik blijf bij Pawn hoor xxx

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Egoïsten, ik hou wel van het teamspel. Maar tot dusverre nog geen grote ego's tegengekomen (ik probeer mijn co te compenseren ^^ ).


Mooiste spelers naam:

Chloroform Geurkaarsen/Bananass.


Mooiste stam naam:

Devotion


Het tofste topic:

Golden Awards for sure! Altijd leuk andermans ideeën te lezen :)


Het domste topic:

Classic ABC


Dikste wannabe in het spel:

Delnv, zijn aanvallen mislukt. 4/5 dorpjes van hem veroverd, dus besloot hij maar al zijn dorpen af te breken en buiten eentje en overal 24/7 deff te trainen en naar die ene te sturen. Heb ik toch mijn vragen bij haha, even kata's toelaten zou leuk zijn ^^

Mooiste actie van de wereld:

Wraakactie van Eindbaas en andere B*TCH leden, die al hun halve clears verloren op een dorpje met boerderij 30 en net evenveel troepen als de boerderijlimiet toelaat O.O


Meest belovende speler voor de toekomst:

Villam Villas/Marter, liggen mooi in het Noorden, en beiden zeer actief, Villam ook weer aan het farmen geslagen, de wereld is er niet klaar voor :p

Meest belovende stam voor de toekomst:

Mogelijks Class door de mooie cluster. Al hoop ik dat Pawn het goed blijft doen ;)

Grootste blunder:


Pijnlijker dan de kazrush:

Even een situatieschets, Eind Baas full deff gegaan voor ongeveer 2 weken nu. Langzaam wat dorpjes kunnen wegedelen, door wat leuke faketreintjes soms geen tegenstand gehad. Maar bij zijn laatste 4 dorpjes was het wel vrij obvious voor welke we zouden gaan, dus de ochtend dat we besloten om hem over te nemen stond er 10k speer, zwaard en wat zc. Iets meer dan verwacht aangezien ik niet had verwacht dat hij de deff uit zijn 001/002 allemaal naar zijn 003 en 004 zou sturen :p

Dus wat volgde was een pijnlijke afslachting van 2 en een halve clear:


Deze clear had ik zelfs als overkill beschouwd, dus niet vroeger opgestaan om rammen mee te sturen (mistake 1)

Had verwacht dat ik er makkelijk zou doorzitten dus net hetzelfde hier, geen rammen mee gestuurd en de lc allemaal bij mijn andere edels voor mocht hij met een paar troepen hebben kunnen snipen, dus ja natuurlijk moest die eerste edel sterven (mistake 2)

Oke oke tot zover nog niet extreem erg... Maar dan... Ik besloot snel zijn muur nog even naar beneden te halen aangezien die nog op 13 stond, en nu hij daar geen troepen had zou dat snel gaan (VIT heeft zijn VV dus die zouden hem waarschijnlijk OS'en als de muur nog hoog stond).

Wel dit was de aanval die de muur naar beneden zou halen, bleken er plots toch nog heel wat troepen in te staan...

Mocht het niet zijn dat dit toevallig mijn troepen waren die ik na de trein had getimed en was vergeten terug te trekken -_-
0613568911afe8655c7dbbb5439371d0.png

Het hielp waarschijnlijk ook niet echt dat ik die ochtend om 9u examen had en mijn co lekker lang tot 12u ligt te pitten ^^
(Gelukkig) kreeg ik dit nieuws pas na mijn examen te zien haha, pijnlijk wel ^^



Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Actieve teamspelers die alles voor hun stam over hebben!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Mats en rob, lijken me beiden leuke kerels, met heel wat ervaring en activiteit, ik kan mis zijn ^^
Neen man, zelden zoiets correct en accuraat gelezen!
 

Deleted User - 487958296

Guest
Jaja, er is natuurlijk een reden dat je op het slechtste account van Class speelt (bandit)
 
Reactiescore
259
Die blunder is inderdaad wel zeer pijnlijk:p, verder leuk lijstje!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als een stam aan het cf'en is zou die nooit bij meest onderschatte stam mogen staan vind ik, verder mooi lijstje!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Om er nog eens leven in te brengen, eerst was het te vroeg, nu lijkt me een prima timing:

Beste speler:


Hier kan je sinds de vorige keer vooral heel veel wegstrepen. Heel veel front ontwijking en bij tegenstand zijn er door de topstammen nog geen geweldige naar voren gekomen. Als ik dit zou baseren op vorige werelden, zou ik waarschijnlijk een paar Class spelers neerzetten, maar om eerlijk te zijn is de titel Beste speler hier nog niet echt geschikt voor iemand. Vind dat je wel beste groeiers neer kan zetten, Chloro en toch Aes, met een kleine vermelding voor Dany. Chloro en Aes hebben niet heel veel tegenstand gekend, maar zijn toch redelijk door een van de bg's van Etern. (Pawn kamp) gekomen. Zonder interns, waar de rest vd top 5 dat wel nodig heeft gehad, die stuiten nu op Vit dus daar zal wel het een en ander duidelijk worden. Kleine vermelding voor Dany, was toch van plan die er uit te halen door het grote aantal interns en hele easy spelers die hier zijn geedeld. Echter vandaag een mooie actie op Vit gedaan dus wel credits daarheen.

Beste stam:


Er zijn twee standaarden merk ik, de ene kant vindt veel bg's niks en de andere kant vindt het nodig voor de winst en niks mis mee. Qua individuele kwaliteit gaat deze toch naar Class, maar op welke manier dan ook, Pawn heeft zichzelf een goeie uitgangspositie gegeven om de wereld te winnen, toch een stuk beter dan Class. Maar kan om mijn eigen maatstaven niet heen: de manier waarop deze positie tot stand komt keur ik af, dus toch Class beste stam.

De beste stam speler:

Chloroform Geurkaarsen. Nog niet super veel stam acties geweest, maar je merkt dat deze de hele stam als gele dorpen ziet, om het zo te zeggen. Maakt vrij weinig uit wie er groeit, als de stam maar vooruit gaat en groeit. Eigen dorpen net zo behandelen als stamdorpen, klinkt simpel, gebeurt weinig.

Beste leider:

Als hier niet Leon staat, kan je meteen de rest van het lijstje overslaan. Spreekt voor zich.

Slechte leider:

Lastig. Etern heeft een intens slechte leiding die cf'en goedkeurt en het niet echt boeit hoe de wereld gespeeld wordt, hebben ook iets van 5 BG's. Echter neemt Pawn hier dan een NAP mee en schaart zich zo in het kamp dat allemaal met elkaar samenwerkt. Waar het volgens mij ook niet de bedoeling van Etern is serieus genomen te worden is dat van Pawn zeker wel zo is. Zou dan zeggen dat de Pawn leiding iets meer faalt dan de rest.

Meest overschatte stam:

Ja toch wel Class nog steeds. Noem de naam Howlin en opeens zitten er in de hele stam alleen maar pro's. We hebben een gezellige groep met veel prima tot goede spelers, maar niet een groep waar niks tegen te beginnen valt. Zo wordt er nog steeds wel geacteerd, door een beetje een alles vs Class wereld ervan te willen maken.
En toch ook wel Vit. Werd in het begin niet veel van verwacht maar zijn langzaamaan omhoog gepraat, misschien wel iets te veel. De samenwerking werd overal geroemd, maar als je echt een vuist wil maken tegen serieuze stammen moet je ook geen zwakke plekken hebben. Het lijkt alsof Pawn toch een of twee zwakke plekken heeft gevonden, waardoor het heel, heel lastig wordt voor de rest om het cluster sterk te houden.

Meest onderschatte stam:

Kan twee kanten op, Pawn onderschat zichzelf of overschat Class. Volgens mij heeft Pawn best veel potentie, maar een goede en sterke leiding nodig, die de juiste spelers op de juiste plek zet en de juiste keuzes maakt. Helaas gebeurt dat niet.

Meest overschatte speler:

Moest bij de meeste punten toch even nadenken, hier kan er maar één staan: marter. Deze speler is zelfs meerdere malen genoemd als beste speler van de wereld op het AF maar ik kan echt geen een positief punt ontdekken aan deze speler. Deelt zijn account in als iemand die net 3 dagen speelt, deft ook zo en de pm's die er uit komen zouden zo van een gefrusteerde 7-jarige kunnen komen.

Meest onderschatte speler:

Remine. Voor mij een beetje een voorbeeld waar het in Class goed gaat en in Pawn niet. Nieuwe spelers, maar enorm gemotiveerd en niet bang om vragen te stellen met het oog op het front dat ze onvermijdelijk gaan krijgen. Gecombineerd met een speler met meer ervaring op het account is dit nu een hele gevaarlijke mix.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Van de accounts buiten Class, Sivir. Ook vrij nieuwe speler, maar lijken me gemotiveerd en gezellig om mee samen te werken. Veel potentie, helaas in Pawn terecht gekomen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Valt wel een beetje te raden, om een nieuwe naam te noemen : 2girls1fiddle.

Mooiste speler naam:

Heel eerlijk, wel Aesthetics. Niet voor niks die naam gekozen :D

Mooiste stam naam:

Old Fashioned (#Leon)

Het tofste topic:

Spotprenten en soms deze.

Het domste topic:

Lars zijn gekke topic.

Favoriete forum poster:

Howlin maakt normaal toch de beste posts hier, alleen ben wel enorm fan geworden van spotprenten, credits naar Fakie en Rob.

Minst favoriete forum poster:

Om weer eens met een nieuwe naam te komen : heer draggy

Dikste wannabe op het forum:

Firedrakan he

Dikste wannabe in het spel:

Marter, pm'en dat Vit een fout heeft begaan en alles kwijt gaan raken, dan 3 dorpen en 4 edels verliezen. :D

Voor wie heb je nu echt respect:

Om nog weer eens met nieuwe namen te komen dan ik normaal hier post: Spelers als die van Remine zijn vrij zeldzaam. Nieuw, maar leergierig en zonder ego. Bijna alle nieuwe spelers ontwikkelen op een of andere manier al vrij snel een ego om dan weer ergens te gaan runnen oid. Een goeie speler worden is niet moeilijk met de goeie instelling, denk dat Remine goed op weg is.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mensen waar ik normaal mee kan praten en niet alleen over tw. Alleen voor het spel blijf ik hier ook niet meer hangen.

Mooiste actie van de wereld:

Kazerne rush van The Sniper.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Favoriete forum poster:

Howlin maakt normaal toch de beste posts hier, alleen ben wel enorm fan geworden van spotprenten, credits naar Fakie en Rob.
VERDOMME MIJN MATSMAN DIE MIJ ALS FAVORIETE POSTER ZIET pinkt traantje weg
 
Reactiescore
786
Een voorbeeld van een lijstje hoe ik ze persoonlijk graag lees. Gestaafd en proberen weg te blijven van de voor de hand liggende namen.
 
Bovenaan