Golden Awards

Reactiescore
1.380
Als je iets te vaak doet is het niet verrassend meer he. Lees het forum af en toe mee, zou je willen aanraden te denken voor je post.
ik lees het forum chef en wat ik hier gezegd heb wat is daar verkeerd aan? En tussen iets iets te vaak doen of nog nooit gedaan te hebben is een verschil.
 
Reactiescore
853
ik lees het forum chef en wat ik hier gezegd heb wat is daar verkeerd aan? En tussen iets iets te vaak doen of nog nooit gedaan te hebben is een verschil.
Ik stel nergens dat je het niet leest. Wat je verkeerd doet is dat je post zonder na te denken. Dat er ineens een aanval op een bepaald tijdstip komt kan verschillende redenen hebben. Het is in mijn ogen vrij aannemelijk dat NEO inderdaad wist dat Calvin in een andere tijdzone woont waardoor ze dus vrij simpel kunnen inschatten wanneer aan te vallen. Je moet niet zomaar allerlei beschuldigingen eruit gaan gooien, daar wordt niemand vrolijk van.
 
Reactiescore
140
Wel wil ik nog toelichten dat wij (acc niels) niet door een mol dorpen konden pakken en de online tijden wist van suïcide. Calvin speelt/speelde bijna solo, tevens was bekend dat Calvin in het buitenland woont en in een andere tijdszone. Daarbij maakt Calvin veel gebruik van Skype en heeft Roy hem op Skype, Roy kon aan Calvin zijn online tijden op Skype zien als hij sliep of niet, daarna appte Roy mij en heb ik 2x in de middag op suïcide geblitzt. Blitzen liepen vaak vanaf 13.00 uur.

oeeh wat leuk dus het verhaal is veranderd? Eerst was het nog dat niels vaak een middag blitz deed en dit gewoon normaal was..... daarbij woon ik niet in het buitenland maar was gewoon op vakantie :p
 
Reactiescore
967
Gaan jullie nou bij elk dorpje wat gepakt is roepen om stab man... letterlijk de eerste keer dat we geen wekker deden op HcA (want we waren nog on om 5) verloren we dorpjes aan bolletje. Was het toevallig? Ja. Roep ik dan om stab? Nee. Want is aan ons om bezetting goed te hebben en je kan nou eenmaal badluck hebben dat je tegenstander dan een blitz doet.
 
Reactiescore
3.537
Gaan jullie nou bij elk dorpje wat gepakt is roepen om stab man... letterlijk de eerste keer dat we geen wekker deden op HcA (want we waren nog on om 5) verloren we dorpjes aan bolletje. Was het toevallig? Ja. Roep ik dan om stab? Nee. Want is aan ons om bezetting goed te hebben en je kan nou eenmaal badluck hebben dat je tegenstander dan een blitz doet.

Zat op jouw acc ook iemand die in functie van Chess speelde? Indien het antwoord nee is dan stellen we gezamenlijk vast dit een hele slechte vergelijking is.
 
Reactiescore
3.452
Gaan jullie nou bij elk dorpje wat gepakt is roepen om stab man... letterlijk de eerste keer dat we geen wekker deden op HcA (want we waren nog on om 5) verloren we dorpjes aan bolletje. Was het toevallig? Ja. Roep ik dan om stab? Nee. Want is aan ons om bezetting goed te hebben en je kan nou eenmaal badluck hebben dat je tegenstander dan een blitz doet.
Nou nee,alleen viel dit samen met de badguy die via Suïcide een screen van het account naar Jou stuurde .
Dus dat sommige dit als meer als toevallig bestempelen ,kan ik inkomen :)
Er was immers gewoon gelogged dat de incommings liepen alleen was er niets mee gedaan.
Later hoorde wij van Roy dat er iemand had gelogged op Suïcide die “ toevallig” het ww nog had,en dat degene ook ff screens maakte van het account en doorstuurde naar Neo.( jawel naar jou)
Dus tja,vind eigenlijk dat de mensen die bedenkingen hebben over die aanval dat zeker mogen hebben na dit verhaal ;-)
 
Reactiescore
967
Was juist niet jullie conclusie dat die Mike onschuldig was? Dan zie ik niet in hoe het een slechte vergelijking is.
 
Reactiescore
3.537
Was juist niet jullie conclusie dat die Mike onschuldig was? Dan zie ik niet in hoe het een slechte vergelijking is.

Mike wel hoogstwaarschijnlijk maar die oude co waar Roy het over heeft (Ronny) is daarmee dus wel de persoon die de scriptjes geplaatst heeft en NEO een PM screen gestuurd heeft.
 

DeletedUser79447

Guest
Mike wel hoogstwaarschijnlijk maar die oude co waar Roy het over heeft (Ronny) is daarmee dus wel de persoon die de scriptjes geplaatst heeft en NEO een PM screen gestuurd heeft.

Ik lees af en toe nog wat mee.
Dus eerst was het mike volgens jullie. Nu is het weer die Ron. Besef je wel dat je zelf hebt gezegd dat na de pm wisseling het ww van sc is veranderd. Daarna zijn pas de scripts gezet toch? Anders hadden ze er al maanden opgestaan en dat kon niet toch?

Nogmaals, er is helemaal niks gebeurd met sc dus bied je excuus maar aan in een ze grote jannes show post.
 
Reactiescore
140
Het is weer eens tijd voor een nieuw GA lijstje.

Beste speler: lemonpops, deze keuze heeft vrij weinig verklaring nodig. Is een top team zowel offensief als defensief.

Beste stam: Chess, als we naar de oorlog kijken die er gaande is tussen de eind stammen is het al duidelijk wie de betere is.

De beste stam speler: Interdictum. Is hier wel een duidelijke winnaar, altijd bereid om een vv te pakken en os te sturen waar nodig. Heel chess behulpzaam, helaas kan er maar eentje de beste zijn :p

Het grootste ego: Laurens, er zijn veel mensen met een ego op dit spel maar een ego zoals die van Laurens kunnen weinig mensen aan tippen.

Beste leider: Jannes, vele zullen het waarschijnlijk wat minder kunnen vinden met Jannes (buiten de chess leden) maar wat Jannes heeft gedaan voor chess heeft hem een goede reputatie bij mij opgeleverd.

Ian, gezellige gozer, goede leider en weet wat die doet. Heeft zich al eerder bewezen als een goede leider en doet dat nu weer. Dankzij Ian staat chess op de plek waar het nu staat op Nr1.

Slechtste leider: Roy en bus, heb met beide spelers vrij weinig er is 0 structuur bij deze 2 heren en weten niet wat ze doen. dan komen ook nog alle duistere plannen van roy erbij kijken in het verleden van NEO.

Meest overschatte stam: Geen enkele

Meest onderschatte stam:
de rimstammen die er nu nog zijn

Meest overschatte speler: die zijn er nu niet echt meer

Meest onderschatte speler: Bolletje,
die ze elke keer nog blijven aanvallen maar niet echt een doorgang weten te vinden.

Daarnaast zie ik ook vaak dat mijn account *suicide consultant onderschat word binnen Neo nog wacht ik eens op wat actie dus probeer me maar testen dan ;)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
heel chess wel maar als ik ga kijken naast chess dan zou ik wel met niels en Rutger in een stam willen zitten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Roy, bus en laurens

Mooiste spelers naam: het account mag dan wel van Roy zijn maar het is wel een erg mooie naam, Philosophy of Plato

Mooiste stam naam:
outclass your opponent

Het tofste topic: Dat moet toch wel echt spotprentjes zijn met name door onze Clown met zijn geniale filmpjes

Het domste topic: de wanhoopspogingen van martijn

Favoriete forum poster: The clown, blijf zo doorgaan met je filmpjes

Minst favoriete forum poster: beide martijns

Dikste wannabe op het forum: Laurens en martijns

Dikste wannabe in het spel: Laurens, blijft maar doorgaan over hoe god hij is bla bla bla

Mooiste profiel foto van spelers: interdictum.

Mooiste profiel foto van stammen: Outclass your opponent

Mooiste actie van de wereld: de afgelopen massa waar Stunt en een deel van TBN volledig weggevaagd zijn.

Meest belovende speler voor de toekomst: dit zal wel echt ons enige echt bolletje zijn.

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder:
de accounts Tbn en Stuntman

Voor wie heb je nu echt respect:
heb echt respect voor inge, die moet hele dagen lang alleen maar onze mannen shit aanhoren in de groepsapp :p

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: dat is toch wel echt Inge en Reol. Die wel eens de helpende hand geven voor de motivatie :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Dat lijstje kan je beter op het Chess forum zetten. Dat je niet slimmer bent dan een steen wisten we uiteraard al.

armoedig.
 
Reactiescore
3.537
Staan niet zo'n heel gekke dingen in waar niets voor te zeggen valt. Je kan moeilijk NEO in veel positieve opzichte gaan benoemen na afgelopen wanprestaties.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Een account dat geinternt wordt en een duidelijk inactief account. Ik vind het goed van jullie dat jullie winst boekten op TBN, maar dat kon zelfs een blinde in een glazen bol zien to be fair.
 
Reactiescore
3.537
Dus je stelt samen met mij vast dat NEO wanprestaties aflegt of is het de bedoeling om intern acc's en inactieve acc's volledig te verliezen? Stunt kan je vergelijken met het account Strange destijds, kreeg ook massa verloor enkele frontdorpen, stacklijn werd gezet account was stabiel, vervolgens op ge edeld door onze stam zonder 1 dorp te verliezen ondanks pogingen van NEO.

Je kan wel de oneindige deffer overal gaan spelen maar dat is dweilen met de kraan open, als NEO geen beleid gaat voeren wat duidelijk niet gevoerd word, voorspel ik geen beterschap.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ach beleid? Hoezo? Een team dat runt kunnen wij weinig aan doen. Stunt was sinds die massa al verloren, net zoals TBN frontlinie. Wij kunnen niet elk dorp van stunt en tbn gaan stacken voor 20 clears per dorp, omdat er geen safe is.

Dit heeft niks met beleid te maken of wat dan ook, eerder met motivatie tot deffen. Buiten wellicht Lemon, zou niemand van Chess stunt of tbn kunnen deffen, want er zit werkelijk buiten dat team, geen enkele noemenswaardige speler in Chess. Ik was er niet, het account werd verloren. Jammer.

Nu jutlord, cheq of niels nog. Dan zal ik zeggen dat jullie goed hebben gepresteerd. Tot heden bakken jullie er weinig van op actieve accounts, al is inactieve accounts edelen tegenwoordig een wereldprestatie als ik jouw gezwets hier lees.
 
Bovenaan