Golden Awards

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
In zijn grootste dromen wel misschien. 1 op 1 pakt niemand mij, mits ik mijn activiteit heb die ik hier heb. :)

Verder is het beter dat je het bij farmen houdt Melvin. Twen heb je sowieso nooit erg goed gekunnen.
 
Reactiescore
3.536

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jannes, Inge, Jason(?) van Chuchuu, Calvin, Melvin. De meeste hiervan weten het wel.

Nou nou nou niet te salty doen he cutie. Elke wereld wij bij elkaar in de stam zitten hoor ik telkens 'Niks mis met Jannes, prima kerel om mee in de stam te zitten' luide het nog op w62. Maargoed je zal er wel je redenen voor hebben en die respecteren we natuurlijk.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
In zijn grootste dromen wel misschien. 1 op 1 pakt niemand mij, mits ik mijn activiteit heb die ik hier heb. :)

Verder is het beter dat je het bij farmen houdt Melvin. Twen heb je sowieso nooit erg goed gekunnen.

Nee, zonder grappen als Calvin bijvoorbeeld op We Regret zou spelen dan was team Niels op zeker al gaan rennen. Zou voor hem geen eens een uitdaging zijn om met jou de 1 op 1 aan te gaan, maar ik laat je graag in de droom dat je dat zou winnen hoor ;).

Niet voor niets dat je enkel successen tegen hem kan boeken als hij op vakantie is hé?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nee, zonder grappen als Calvin bijvoorbeeld op We Regret zou spelen dan was team Niels op zeker al gaan rennen. Zou voor hem geen eens een uitdaging zijn om met jou de 1 op 1 aan te gaan, maar ik laat je graag in de droom dat je dat zou winnen hoor ;).

Feit dat jij denkt dat ik zou runnen van een speler die enkel dorpen kan verliezen aan "team niels" zegt dat genoeg over jouw objectiviteit. Wil je nu zeggen dat We regret een slecht team is? Want die hebben ons in combinatie met jouw flutaccount & Suicide nog steeds niet laten runnen.

Laten we eerlijk zijn. De combinatie van jullie accounts (wat dus meer dorpen heeft) maakt nog geen kans tegen ons. Switch anders de teams van regret & suicide en laat het ze proberen. Ik bedoel, het kan overmorgen al in orde zijn?

Word tijd dat jij je grote mond eens gaat bewijzen, doe je al sinds 49 en je bakt er nog steeds niks van. Zonde.
 
Reactiescore
3.536
In alle objectiviteit maar Melvin is een meer dan prima speler. Ik laat in het midden of het ook in verhouding staat met zen grote mond :D
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Feit dat jij denkt dat ik zou runnen van een speler die enkel dorpen kan verliezen aan "team niels" zegt dat genoeg over jouw objectiviteit. Wil je nu zeggen dat We regret een slecht team is? Want die hebben ons in combinatie met jouw flutaccount & Suicide nog steeds niet laten runnen.

Laten we eerlijk zijn. De combinatie van jullie accounts (wat dus meer dorpen heeft) maakt nog geen kans tegen ons. Switch anders de teams van regret & suicide en laat het ze proberen. Ik bedoel, het kan overmorgen al in orde zijn?

Word tijd dat jij je grote mond eens gaat bewijzen, doe je al sinds 49 en je bakt er nog steeds niks van. Zonde.

Ik had Calvin al gevraagd of hij naar Regret wilde, maar dat zag hij niet zitten. Hij leidt momenteel enkele beginners op om ervoor te zorgen dat er straks 3 spelers offensief een maatje te groot voor jou zijn.

Verder begrijp jij gelukkig ook dat dit een flutaccountje is, wat echter wel vrijwel enkel gegroeid is met behulp van vijandige overnames (tenslotte jullie oude stamgenootje, maar denk voor jij kwam). Gelukkig kan je via vv's ook leuk offen hé :p.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik snap zelfs niet hoe jij die stellingen hier kan zetten, aangezien je weet dat ik waarschijnlijk defensief beter ben dan elke speler offensief. Maar goed.

Ik laat je in je bubbel schat, ga jij nog maar wat farmen. Farmslaafje & stamdebiel is ook alles wat je bent geweest.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik snap zelfs niet hoe jij die stellingen hier kan zetten, aangezien je weet dat ik waarschijnlijk defensief beter ben dan elke speler offensief. Maar goed.

Ik laat je in je bubbel schat, ga jij nog maar wat farmen. Farmslaafje & stamdebiel is ook alles wat je bent geweest.

eq0cdn56fo3.png
 

DeletedUser79568

Guest
Beste speler:
Hiervoor heb ik gekeken naar de spelers met 50m+ verslagen tegenstanders.
Er zijn dan (op het moment van schrijven) een 6tal accounts: Lemonpops, Niels5151, TheTrainGoesChuChuuu, TeamBigNubz, Philosophy of Plato & CheQMate.

Op kwaliteit heb ik daarna TBN en CheQ eruit gefilterd. PoP heeft een goed team, prima prestaties en misschien wel de meeste potentie als account, maar ook de makkelijkste ligging gehad.
Dit is dus de volgende die afvalt. Ik denk dat iedereen het eens is dat de top 3 bestaat uit Lemon, Niels en Chu. Chu heeft van deze 3 het minste hoeven laten zien, dus valt af.
Niels heeft het meeste van zijn incs kunnen afslaan door simpelweg te stacken, uitkijktorens op niet altijd even respectvolle manieren te verkrijgen en heeft informatie verkregen tijdens massa's en over online tijden van account Suicide.
Ondanks dat ik weinig respect kan opbrengen voor de manier waarop het account deze wereld te werk gaat, vind ik qua prestaties Niels op plek 2 staan.
Ik kom dus tot de conclusie dat Lemonpops momenteel de beste speler van w66 is. Het account groeit niet even hard meer, maar toch gestaag.
Neo krijgt hem ondanks zijn vrijwel identieke ligging als account Niels ook niet klein en dat terwijl er max half de stacks staan van die bij Niels.
(overstacken is geen blame naar niels, als het ze lukt zo te deffen dan is dat top, maar daardoor heeft lemon dus meer laten zien)


Beste stam:
N.E.O. is in mijn ogen de beste stam van w66. Een beetje zoals de situatie bij Niels heb ik ook geen respect voor de manier waarop ze dit doen, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat Chess het slimmer aanpakt dan NEO.
Ze hebben voor zeer lange tijd stil weten te houden dat het al vast stond dat Gal naar NEO zou verhuizen. Hierdoor hebben ze met regelmaat via Gal info uit Chess weten te verkrijgen.
Dit gaf ze ook de mogelijkheid om rustig een phalanx ligging in dat gebied voor te bereiden, wat ze nu defensief een hoop voordelen geeft.
Ook de clusterfucks die NEO in handen heeft zijn veelal op niet al te nette manier verkregen en in sommige gevallen zelfs met zekerheid tegen de onderling gemaakte afspraken in.
Deze clusterfucks maken overigens wel dat ze op taktisch gezien zeer belangrijke plekken op het spelveld nu uitkijktorens bezitten.
Daarnaast hebben ze zich al vroeg versterkt met de belegeringsdorpen, wat hen nu ook voor de overwinning enige voorsprong geeft.
Chess heeft nu de eerste wat serieuzere winsten behaald, maar ik vind het persoonlijk nog niet voldoende om ze als beste stam te bestempelen.


De beste stam speler:
Gert en Jannes verdienen hier beide een nominatie.
Hebben allebei meer dan genoeg te doen op het eigen account, maar zijn ten alle tijden stam minded en nooit te beroerd voor de nodige def aanvragen of vv's.
Binnen NEO hoor ik altijd team niels en plato naar voren geschoven worden dus ik ga er vanuit dat zij hier ook tussen horen!


Het grootste ego:
Niels5151. Het account komt er mee weg doordat ze ook veel in stambelang doen, maar toch ben je de meest geschikte voor "het grootste ego"
Ik denk dat zelfs Niels zelf de tel is kwijt geraakt bij het aantal spelers dat hij van hun account heeft af geluld voor fusies en interns.
Als je 37x fuseert en de spelers van de oude accounts 37x niet op het account komen spelen is er toch wel sprake van een opvallende trend.
Het account zit nog steeds op een internrate van dik over de 90%. Heb meerdere keren uit NEO gehoord hoe het er aan toe ging als er incs te bekennen waren bij Niels.
Dan moest heel NEO leeg. Dorpen pakken van suicide door een mol op het account. Dorpen verliezen zodra een x niet alles gestacked staat.
Dit zou allemaal al reden genoeg zijn om je/jullie hier te plaatsen, maar daar komt nog eens bij dat het account vanaf dag 1 een houding aanneemt alsof het het beste account is sinds jaren.
Toegegeven heb je er met Laurens een prima deffer bij gehaald, maar deze houding is er al vanaf het begin van de wereld en daarom zeer lange tijd volledig misplaatst geweest.


Meest onderschatte stam:
UFO. Hoewel dit voor velen in de eerste instantie als een hilarisch antwoord over komt, denk ik dat dit de enige stam is die deze wereld onderschat werd.
NEO werd vanaf het begin van w66 als favoriet gezien en hun belangrijkste rekruuts Gal als serieuze kanshebber. Ook Chess werd door de kenners als kanshebber gezien.
Ufo werd door de rest van w66 bestempeld als de tijdelijke buffer tussen Chess en NEO. Een buffer die binnen enkele maanden wel weg zou zijn.
Toch heeft het lang geduurd voor er winsten werden geboekt en besloot NEO een 4tal accounts goed genoeg te vinden voor een join en wij een account goed genoeg voor een fusie.


Beste leider:
In de essentie van het woord, kan ik hier geen seconde over twijfelen. Ian.
Ian is de lijm die Chess lange tijd bij elkaar heeft gehouden toen we intern in zwaar weer verkeerden. Hij luistert naar iedereen en probeert iedereen het naar zijn zin te maken.
Twijfelt geen seconde om zichzelf op een 2e plek te zetten voor een ander en heeft daarnaast meer dan genoeg tactisch inzicht voor de functie.
Hij is de leider die iedere stam nodig heeft. Een goed voorbeeld, een motivator en iemand die alle neuzen dezelfde kant op laat wijzen.

Op tactisch vlak, hoe arrogant het ook is, ikzelf. Ik denk altijd 5 stappen vooruit, zit overal bovenop en heb altijd meerdere alternatieven klaarliggen voor verscheidene scenario's.
Helaas zijn mijn "people skills" ver beneden pijl dus heb ik altijd een type Ian nodig om mijn botte aanpak te vertalen naar de stam. Ontbreekt zo'n persoon, dan bak ik er niks van!

Honourable mentions:
-Jannes: Overall zeer stabiele leider die met zijn rustige en bijna casual manier van leiden niet snel onrust in een stam zal hebben of dulden. Tactisch is hij zeer sterk,
maar in mijn optiek loopt hij zo nu en dan iets achter de feiten aan. Dat is overigens niet gek als je gewoon lange dagen werkt.
-Inge: ligt zeer op 1 lijn met mij, zit altijd overal bovenop en ziet precies waar de sterke en zwakke punten zich bevinden en waar de focus moet liggen.
heeft overigens dezelfde valkuil als ik en kan daardoor ook wel eens met mensen botsen.



Slechtste leider:
Roy. Ondanks dat er nogal wat geflopt zijn op w66 is er geen twijfel mogelijk.
Hoe goed je ook zou kunnen zijn als leider, iemand die zijn leden de huid vol scheldt als het even tegen zit doet ten alle tijden meer kwaad dan goed.
Neem daar je flinke hoeveelheid discutabele en lage streken bij en de enige mogelijke conclusie is dat je toxic bent voor iedere stam waar je in zit, laat staan leidt.


Meest overschatte stam:
Ik denk dat er deze wereld geen enkele stam overschat is. Maar als ik een stam zou moeten noemen is het NEO. Er zijn de laatste tijd een hoop dingen gebeurd die zeer duidelijk aantonen dat het intern niet lekker botert. Stabs, leaves, deletes en interne ruzies die extern bekend raken zijn allemaal tekenen dat het daar misschien niet zo lekker loopt als men denkt.


Meest overschatte speler:
Lastig! Ik zie hier vaak gewoon slechte accounts gepost worden, maar dat betekent niet dat ze overschat worden. Ik denk dat de meeste accounts wel redelijk op waarde worden geschat. Beide kanten weten best waar de zwakkere punten liggen. Als ik toch iemand moet benoemen verwacht ik dat team AATP ondanks zijn rang een stuk slechter is dan wordt verwacht.


Meest onderschatte speler:
Niels5151. Niet persé omdat we het team hebben onderschat, maar Chess heeft de situatie Niels zeker voor lange periode te nonchalant aangepakt en dus onderschat.
Nonchalante massa's die gedoemd waren te mislukken met de torenradius die Niels ter beschikking heeft en dan achteraf hardop afvragen waarom het toch niet lukt.
En niet 1, maar meerdere keren. Nonchalant vanuit Chess en zeker een onderschatting van hoe makkelijk het zou zijn om Niels weg te werken.

Als we het overigens echt over een onderschatte speler/ onderschat account moeten hebben, denk ik dat Suicide nog met regelmaat onderschat wordt door NEO.
En aan Chess kant denk ik dat er enige mate van onderschatting heerst als het over HardcoreAngel gaat.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik ga hier geen co's noemen of een waslijst met alle Chess spelers gooien maar zal er een paar uit pikken van w66 waar ik nog wel een wereld mee zou willen starten.
Our fallen hero Aaron waar ik de afgelopen 6 jaar altijd mee startte, Ian, Maarten, Jannes, Calvin en Job van HA lijkt me wel lachen!


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Rebecca, Roy, Martijn.
Oh en Laurens want die bitchte in zijn GA lijstje zonder reden :eek:


Mooiste spelers naam:
Philosophy of Plato, al had Plato meer zelfreflectie dan Roy.


Mooiste stam naam:
Outclass your opponent, thats what its all about!


Het tofste topic:
Helaas is op deze wereld het spotprentjes topic het enige topic met een beeeetje niveau.


Het domste topic:
Wereldwijde afspraken over clusterfuck- en katapult gebruik.
Alsof deze wereld zich aan gemaakte afspraken houdt....


Favoriete forum poster:
Er springt (helaas) niemand echt uit.


Minst favoriete forum poster en tevens dikste wannabe:
1) We Regret To Inform U - hij bedoelt het allemaal goed, maar bij iedere reactie is het opnieuw cringen
2) underground tacticz. - heeft geen enkele toelichting nodig, meest bedroevende tw persoonlijkheid zowel ingame als op het AF sinds het begin van TW
3) dragonshield3 - je schijnt ingame een prima gozert te zijn, maar op het AF vind ik je echt een strontjong :#


Dikste wannabe in het spel:
Ik zelf, nooit aanwezig, maar mezelf de beste speler van de laatste 10 jaar wanen.



Mooiste profiel foto van spelers:
TheTrainGoesChuChuuu, is het nog nooit iemand opgevallen dat de conducteur daadwerkelijk een edelman is?
211005e667fdd0e1fcfaaea3ac98dfc0-full.png

MjrQFia.png



Mooiste profiel foto van stammen:
Chess


Mooiste actie van de wereld:
Ik denk de afgelopen mass van Chess.
Niet dat het een bijzoner mooie actie was, maar wat wel schokkend is, is dat dit de eerste degelijke winsten op w66 zijn!


Meest belovende speler voor de toekomst:
De 2 rimmers Rawr. en Philosophy of Plato zullen allebei nog veel kunnen betekenen.
In de core denk ik dat Niels, Chu, Red sky en Lemon voor de meeste onrust gaan zorgen.


Meest belovende stam voor de toekomst:
Chess. De manier waarop de stam vanaf het begin van de wereld draait is zeer stabiel. Tuurlijk hebben we intern onze ups en downs, maar de kern blijft stabiel.
Ook blijft de stam zich continu versterken, is scherp op eventuele zwakke punten, en geven we beginners goede begeleiding en de kans zich te bewijzen.
NEO pakt sommige dingen misschien slinkser aan, maar dat zal ook onrust blijven veroorzaken.
Ik verwacht dan ook een snowbal effect zodra de eerste winsten binnen geharkt gaan worden aan onze kant.
 
Reactiescore
1.148
Onderschat nooit een account met de naam Niels.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Doen ze ook niet. Niels is by far het beste account van 66 op dit moment.
 
Reactiescore
3.536
Honourable mentions:
-Jannes: Overall zeer stabiele leider die met zijn rustige en bijna casual manier van leiden niet snel onrust in een stam zal hebben of dulden. Tactisch is hij zeer sterk,
maar in mijn optiek loopt hij zo nu en dan iets achter de feiten aan. Dat is overigens niet gek als je gewoon lange dagen werkt.

True :s Beccie heeft hier nooit gespeeld btw dus idk wrm je ze vernoemd! Dat terzijde zeker al het lijstje dat het dichts aanleunt moest ik er 1 invullen.
 
Reactiescore
152
@TheTrainGoesChuChuuu complimenten voor het mooie lijstje:)

Wel wil ik nog toelichten dat wij (acc niels) niet door een mol dorpen konden pakken en de online tijden wist van suïcide. Calvin speelt/speelde bijna solo, tevens was bekend dat Calvin in het buitenland woont en in een andere tijdszone. Daarbij maakt Calvin veel gebruik van Skype en heeft Roy hem op Skype, Roy kon aan Calvin zijn online tijden op Skype zien als hij sliep of niet, daarna appte Roy mij en heb ik 2x in de middag op suïcide geblitzt. Blitzen liepen vaak vanaf 13.00 uur.
 
Reactiescore
1.380
@TheTrainGoesChuChuuu complimenten voor het mooie lijstje:)

Wel wil ik nog toelichten dat wij (acc niels) niet door een mol dorpen konden pakken en de online tijden wist van suïcide. Calvin speelt/speelde bijna solo, tevens was bekend dat Calvin in het buitenland woont en in een andere tijdszone. Daarbij maakt Calvin veel gebruik van Skype en heeft Roy hem op Skype, Roy kon aan Calvin zijn online tijden op Skype zien als hij sliep of niet, daarna appte Roy mij en heb ik 2x in de middag op suïcide geblitzt. Blitzen liepen vaak vanaf 13.00 uur.


waarom hebben jullie dit dan niet vaker gebruikt? en waarom is het dan zo een grote toeval dat het in zijn vakantie gebeurd is
 
Bovenaan