Golden Awards

Reactiescore
685
Beste speler:
1- Lemonpops: Op dit moment is Lemonpops de enige die deze wereld verdedigend wat van zich heeft laten zien. Vele massa gehad en ondanks dat er af en toe verwijten zijn dat ze muren uppen (doet niels zelf ook) hebben ze het tot nu toe meer dan uitstekend gedaan. knap staaltje werk geleverd daar.

2- TheTrainGoesChuChu: mooi account met nog mooiere spelers erop. Een beetje het leidersaccount (na circus dan uiteraard) van chess. ze regelen veel in de stam en met deze spelers hoort het zeker in de top van de wereld thuis. En het verhaal dat ze als enige tegen een waardige tegenstander (ar) winst hebben geboekt maakt ook nog een kleine deel uit aan deze nummer 2 ranking.

3- Moeilijk moeilijk moeilijk.. Ik zit te twijfelen tussen Niels5151 of PoP. Pop omdat ze ook veel voor de stam doen. Veel VV's pakken als ik me niet vergis en OS leveren. En Niels omdat die toch ook wel meerdere massa heeft afgeslagen. een keer een dikke BLOCK OK. Andere keer heeft west chess hem echt verrast met de manier van aanvallen, maar toch was de eindstand maar 3 verlies. En de laatste keer was die prima voorbereid op weer zo'n aanval.
Dan ga ik toch voor niels omdat die op dit moment meer heeft laten zien, ondanks dat ik POP een betere account vind,

Beste stam:
Chess: Ik denk dat chess op alle accounts 'meerdere' kwaliteit spelers heeft zitten dan Neo. Dus als het qua bemanning zo blijft dat heeft chess de betere papieren. Maar dit zegt natuurlijk niks omdat neo binnen mum van tijd misschien wel een aanwas aan nieuwe spelers krijgt. Maar voor nu kies ik nog voor chess.

De beste stam speler:
- Interdictum. Jannes die zoveel tijd in vv's steek en als die zijn tijd niet in de VV's steek dat is die bezig om de stam te leiden.
- Thetraingoeschuchu. Inge die ook veel tijd heeft zitten in de stam. Ook al hoort het bij de leidersfunctie toch moet je telkens wel weer iedereen achterna zitten. jongens.. vul dit deflijstje eens.. Jongens wie pakt dat laatse uurtje nog even die VV.. enzovoort enzovoorts... zelfde geld voor jannes btw.
- POP: Ik heb veel gehoord dat zij veel VV hebben gedaan voor zowel neo als andere. Mocht dit waar zijn dan verdienen zij zeker de 3e plek.
- nu ga ik kijken naar degene die het meeste OS hebben geleverd. Drx. dabb de 4e plek is voor jou :)

Het grootste ego:
-Tjaa.. Dat kan er maar 1 zijn in TW. Laurens. Ondanks dat hij zelf zegt dat die het allemaal niet meent kom je wel zo over. Maar zoals ik al zij tegen je. Ik kan er alleen maar om lachen :).
-Simon van cheq: Man Man wat kan ik me irriteren aan jou.
-Ook kan onze eigen Melvin van Solar er ook wat van XD. Maar hij maakt het tot nu toe nog steeds waar dus van mij mag die. Melvin heeft zijn ego wel op een leuke manier btw

Meest onderschatte stam:
MK en LoA

Beste leider:
Jannes en Inge. Maar ook een speciale vernoeming naar Ian, Je hoort hem nooit in de chat wat die allemaal geregeld heeft. Hij doet op de achtergrond lekker zijn ding maar volgens mij heeft die ook al bergen verzet in de leiding.

Meest overschatte speler:
lemonpops... zoveel kunnen zij er ook weer niet v.... Nee op dit moment denk ik dat er geen accounts echt overschat worden. Wel denk ik dat de betere helft van bijv Neo in het westen zit. Maar ook dat zegt niet zoveel. op de mindere account zitten vaak de gemotiveerde dus overschatten doen ik/we ze zeker niet

Meest onderschatte speler:
-Bolletje: eerst lagen ze natuurlijk alleen maar in de rim. Toen ze later naar het front gingen waren er ook gelijk een 2? tal dorpen afgepakt door PoP. Maar ze staan nu op een mooie 6 plaats (dankzij wat interns, dat wel). Maar de spelers die erop zitten kunnen dit spelletje ook als de beste dus daar verwacht ik nog wel veel van.
- .RawR. Deze spelers is deze wereld net op komst, maar heeft in een korte periode zijn punten verdubbeld. dat in combinatie met het team wat erop zit, gaan die nog veel van zich laten zien. daar ben ik van overtuigd. Maar ik denk dat iedereen dat wel weet, dus of ze echt nog onderschat worden dat betwijfel ik.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
heel chess bevalt mij erg goed qua leden. Maar dan moet ik de hele stam opsommen en dat ga ik dit keer niet doen. Ze hebben al genoeg veren gekregen.
dus ik kies nu alleen maar Neo leden.
Met roy lijkt het me wel een keer leuk. Ik denk dat ik veel om je kan lachen (positief bedoel). Ritisch lijkt me ook een aardige gozer. Daan die op Victorious speelt lijkt me ook in alle opzichten wel een aanwinst. Komt over als een rustig iemand die zich niet zo snel gek laat maken.
Niels heb ik ook al een paar keer leuk mee gebabbeld. Meer ken ik er niet echt van Neo dus hier houd het op.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Simon van Cheq.. Wat een gozer is dat.

Mooiste spelers naam:
- Philosophy op Plato
- Red Sky At Morning
- TheTrainGoesChuChuuu

Mooiste stam naam:
Chess: Outclass your opponent

Het tofste topic:
Golden Award blijft toch 1 van de mooiste. Voor de rest vind ik een mooie discussie volgen ook echt genieten.

Mooiste actie van de wereld:

de eerste getimde massa op Niels. alhoewel de winst beperkt bleeft (mede door de recaps) vond ik het toch een geslaagde massa. Vooral toen je om 10 uur ging kijken naar de stats, dat was op dat moment wel even genieten :)

Meest belovende speler voor de toekomst:
- .RwaR en bolletje gaan nog wel wat laten zien verwacht ik. Maar degene die zich mischien wel het meeste gaat laten zien is lemonpops. Als zij hun deff werk goed blijven uitvoeren en ze kunnen in de toekomst overschakelen naar het offen, dan gaan zij nog hard groeien.

Grootste blunder:
ik weet niet of ik deze moet vertellen maar vooruit. Afgelopen event hadden we best wel wat punten of munten gespaard. en we hadden nog 24 uur om alles in te leveren. Wat denk je?.. juist. Helemaal vergeten.. Daar gingen onze boosten en gs pakketjes..:(

Voor wie heb je nu echt respect:
Ja dat zijn er ook wel weer wat. Jannes, Inge, Melvin, Maarten, Matthi, Jordy, en nog wel meer. Maar ik denk dat dat wel degene zijn waar ik het meeste respect voor hebt. alleen al omdat zij weten waar ze mee bezig zijn en het allemaal waarmaken, Klaarstaan voor andere, stam op sleeptouw nemen enzo. Maar ook calvin die veel tijd in SC steekt.

nog een heel heel klein beetje respect voor jonah (@Discovered By Accident. ) onze reserve op circus die een keertje gedeft heeft toen wij niet konden :) waren wel 20 aanvallen ofzo pfoee
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
140
Erg mooi lijstje, zoals altijd ook weer een plezier om je teksten te lezen die je op het AF zet.

Wanneer weer een mooie oorlogspost?

Voor wie heb je nu echt respect:
Ja dat zijn er ook wel weer wat. Jannes, Inge, Melvin, Maarten, Matthi, Jordy, en nog wel meer. Maar ik denk dat dat wel degene zijn waar ik het meeste respect voor hebt. alleen al omdat zij weten waar ze mee bezig zijn en het allemaal waarmaken, Klaarstaan voor andere, stam op sleeptouw nemen enzo. Maar ook calvin die veel tijd in SC steekt.

<3
 
Reactiescore
430
tjonge, het is dat ik hier nog niet zo lang rond koekeloer en dus geen fatsoenlijke golden awards kan schrijven, maar ik vindt het toch wel een mooie ervaring om zo dingen te zien over de gehele wereld duur,

Eric
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27201

Guest
Beste speler: dat moet nog blijken wie de beste is.

Beste stam: natuurlijk ga ik deze geven aan onze eigen stam ' CHESS '

Het grootste ego: roy

Meest onderschatte stam: chess

Beste leider: ian , melvin , jannes , inge ..

Slechtste leider: roy

Meest overschatte stam: NEO

Meest overschatte speler: Gio

Meest onderschatte speler: /

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: de leden die nu Chess vormen kan ik wel aardig met opschieten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: roy en MR englisch , en alle NEO leden die uiteindelijk roy zen kant blijven kiezen.

Mooiste spelers naam: Solar eclipse

Mooiste stam naam: chess

Mooiste profiel foto van stammen: chess !

Mooiste actie van de wereld: zal voor ons acc dan het wegspelen van gio zijn , met zen groote bek eerst , daarna kwam melvin en die was op 1.2.3 weg.

Meest belovende speler voor de toekomst: team maat mick

Meest belovende stam voor de toekomst: Chess

Grootste blunder:
3 stabs in 1 week
Fearless
Vv Mb pakken Chess
En het Roy verhaal

Voor wie heb je nu echt respect: gans chess !

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: alle pro's waar ik nog veel van kan leren !
 
Reactiescore
1.454
Heerlijk objectief XD
 
Reactiescore
603
Beste speler: dat moet nog blijken wie de beste is.

Beste stam: natuurlijk ga ik deze geven aan onze eigen stam ' CHESS '

Het grootste ego: roy

Meest onderschatte stam: chess

Beste leider: ian , melvin , jannes , inge ..

Slechtste leider: roy

Meest overschatte stam: NEO

Meest overschatte speler: Gio

Meest onderschatte speler: /

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: de leden die nu Chess vormen kan ik wel aardig met opschieten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: roy en MR englisch , en alle NEO leden die uiteindelijk roy zen kant blijven kiezen.

Mooiste spelers naam: Solar eclipse

Mooiste stam naam: chess

Mooiste profiel foto van stammen: chess !

Mooiste actie van de wereld: zal voor ons acc dan het wegspelen van gio zijn , met zen groote bek eerst , daarna kwam melvin en die was op 1.2.3 weg.

Meest belovende speler voor de toekomst: team maat mick

Meest belovende stam voor de toekomst: Chess

Grootste blunder:
3 stabs in 1 week
Fearless
Vv Mb pakken Chess
En het Roy verhaal

Voor wie heb je nu echt respect: gans chess !

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: alle pro's waar ik nog veel van kan leren !

Beste lijst tot nu toe imo
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
fantastische lijst. Zou het zelf niet beter kunnen.

Hebben jullie een goldenawards op jullie stamforum? Zoniet; tijd om eens door te voeren dan.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste speler: dat moet nog blijken wie de beste is.

Beste stam: natuurlijk ga ik deze geven aan onze eigen stam ' CHESS '

Het grootste ego: roy

Meest onderschatte stam: chess

Beste leider: ian , melvin , jannes , inge ..

Slechtste leider: roy

Meest overschatte stam: NEO

Meest overschatte speler: Gio

Meest onderschatte speler: /

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: de leden die nu Chess vormen kan ik wel aardig met opschieten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: roy en MR englisch , en alle NEO leden die uiteindelijk roy zen kant blijven kiezen.

Mooiste spelers naam: Solar eclipse

Mooiste stam naam: chess

Mooiste profiel foto van stammen: chess !

Mooiste actie van de wereld: zal voor ons acc dan het wegspelen van gio zijn , met zen groote bek eerst , daarna kwam melvin en die was op 1.2.3 weg.

Meest belovende speler voor de toekomst: team maat mick

Meest belovende stam voor de toekomst: Chess

Grootste blunder:
3 stabs in 1 week
Fearless
Vv Mb pakken Chess
En het Roy verhaal

Voor wie heb je nu echt respect: gans chess !

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: alle pro's waar ik nog veel van kan leren !

Een van de betere en meest objectieve lijstjes tot nu toe.
 

DeletedUser81182

Guest
Beste speler: Data liegt niet

Hier is eigenlijk maar 1 account die iedere keer weer laat zien dat ze alles wat er op ze af komt prima kunnen trotseren; Lemonpops
Misschien is LemonBlocks een betere naam, alles block ok met heerlijke verhoudingen tussen ODA en ODD.

Beste stam: Geen discussie over mogelijk

Chess.

De beste stam speler: Heeft altijd honger

Jannes, van Interdictum., staat altijd klaar om VVtjes te draaien of problemen intern of extern op te lossen, ook niet vies van het nodige onderzoekswerk.

Het grootste ego: Schreeuwt het van de daken

Roy, Philosophy of Plato. Wereld 66 is niet de enige wereld die er op vooruit zou gaan als jij er niet meer zou zijn. Stop aub met TW.
Laurens, wat vind jij jezelf fantastisch. Als jij in het echte leven geen koning bent weet ik het niet meer.

Beste leider: Geduld, inzicht en geduld.

Jannes, ongeacht dat ik nog niet lang in Chess zit maak je een hele goede indruk, veel geduld en je staat altijd klaar om kleine of grote problemen op te lossen, en daar waar nodig 24 uur VV te draaien op 2 uur slaap.

Slechtste leider: Of nouja, ex..

Roy, ik snap dat je uit je functie bent ontheven, al vraag ik me nog steeds af hoe je er überhaupt bent gekomen.

Meest overschatte stam:

Ik denk niet dat er een stam word overschat, zowel NEO als Chess staan hun mannetje wel tijdens de massas tot nu toe.

Meest onderschatte stam: Rim stammetjes? Die kunnen niks... toch?

LoA, met 1.7M punten als stam tegen een speler van 5M gaan en het zo netjes doen dat hij denkt dat Chess VV draait. Respect.

Meest overschatte speler:

Ik denk niet dat ik in een positie ben om daar een goed antwoord op te geven.

Meest onderschatte speler:

.Rawr. Het huidige team groeit enorm snel, en ik verwacht nog goede dingen van hun te zien over de komende maanden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ik ben zeer tevreden over mijn stamgenoten bij Chess., verder lijkt Niels5151 me een prettig team om mee samen te werken met alles wat ze hebben laten zien en ik heb veel positieve dingen gehoord over Ritesh van AATP.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rara..

Roy, 3 stabs in een week zou een ban op moeten leveren, helaas werkt het systeem niet zo.

Mooiste spelers naam: Iets positiefs..?!

Philosophy of Plato. Prachtige naam, en een prachtige filosofie. Hadden de spelers hem maar gelezen.

Excellence is not a gift, but a skill that takes practice. We do not act ‘rightly’ because we are ‘excellent’, in fact we achieve ‘excellence’ by acting ‘rightly.’

Mooiste stam naam:

Chess.

Het tofste topic:

Golden Awards! Leuk om te zien hoe mensen naar de wereld kijken, en voor buitenstaanders om de shitshow te volgen.

Het domste topic:

"Spelers en hun lijflied"

Favoriete forum poster:

Iedereen die wat nuttigs in te brengen heeft, en een beetje moeite doet om dit netjes te verwoorden kan ik waarderen.

Minst favoriete forum poster: Ik val in herhaling

Roy, laten we maar zeggen dat ik hoop dat je in het echte leven een prettiger persoon bent.

Dikste wannabe op het forum:

Ik weet niet wie die Duckje is hoor, maar die praat wel alsof hij van alles het fijne weet en ik heb hem nog nooit zien spelen.

Dikste wannabe in het spel:

Geen idee over.

Mooiste profiel foto van spelers:

Bolletje, wie houd er nou niet van mooie ronde kadetjes.

Mooiste profiel foto van stammen:

Chess. Het is het symbolische wat er achter zit, uiteindelijk proberen beide partijen een move te maken die de tegenstander niet aan ziet komen.

Mooiste actie van de wereld:

Heb van beide kanten nog niet echt iets gezien waar ik verschrikkelijk van onder de indruk ben. Ik hoop dat daar binnenkort verandering in komt!

Meest belovende speler voor de toekomst:

.Rawr, zoals eerder benoemd een snel groeiend account in de rim waar ik nog veel van verwacht.

Meest belovende stam voor de toekomst:

MMI :p

Grootste blunder:

3 stabs in een week is niet heel tactisch, of het je de kop gaat kosten is iets wat de tijd zal leren.

Voor wie heb je nu echt respect:

Iedereen die het spel eerlijk wil spelen, als ik een aantal specifieke mensen zou moeten noemen zijn dat Jannes, Inge, Jordy, Collin, Rick en misschien tot sommigen hun verbazing Martijn(Underground Tacticz)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Iedereen die met een positieve instelling naar dingen kijkt, helaas is dat vrij zeldzaam
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Zal maar eens een lijstje typen.

Beste speler:
Niels5151 & TheTrainGoesChuchuu

Meest logische keuze als je het mij vraagt. Niels5151 is wellicht het belangrijkste account van NEO momenteel en carried de stam voornamelijk met enkele stille krachten (zie beste stamspeler)

Ik wist niet zo goed wie ik van Chess moest nomineren, maar ChuChuu doet het wel redelijk oke.

S/O naar Lemonpops. Prima spelers, alleen jammer dat ze elke massa tegenwoordig maar blocken.

Beste stam: Chess. Hoe het kan? Wellicht omdat NEO altijd interne problemen heeft, want kwaliteitsvol is Chess zeer zeker niet.

De beste stam speler: HCA. Topspelers pur sang die NEO echt heel goed helpen.

Het grootste ego:
Ik wellicht, maar wil toch Jannes & Calvin even bestempelen. Twee spelers die er IG niks van bakken, en toch het ego blijven behouden. Hoe dan?

Beste leider:
Niemand. Ik vind de leiding van Chess niet denderend, net zoals ik die van NEO de laatste tijd niet denderend vind.

Slechtste leider: -

Meest overschatte stam:
Chess. NEO wordt niet overschat, dus dan lijkt het me duidelijk welke stam overschat is.

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte speler:
Nu komt het. Ik heb hier enkele accounts:
CircusOfInsanity. De aanvallen van dit team zijn van zo'n armoedig laag niveau dat ik ze hier haast niet niet kan plaatsen. Wat een slechte spelers op offensief vlak zeg.
*Suicide Consultant. Gewoon een slechte speler, die zelfs vies spel in gedachten neemt om dorpen te nemen. Dat zegt het voor mij wel.
Solar Eclipse. Bakt er helemaal niks van op offensief vlak, waar Melvin toch zo om bekend stond?

Meest onderschatte speler:
Red Sky At Morning. De bespeler hierop is prima, en heeft mij als één van de weinige aanvallers kunnen bekoren.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ruben, Maikel, team Lemon.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jannes, Inge, Jason(?) van Chuchuu, Calvin, Melvin. De meeste hiervan weten het wel.

Favoriete forum poster: Geen echt goede posters hier.

Minst favoriete forum poster:
Jokersbrain & Serenity. Jullie grapjes en "inspecteur" gedoe boeit helemaal niemand buiten jullie zelf. Het is alsof je een schizofreen persoon tegen zichzelf ziet lullen.

Dikste wannabe op het forum:
^

Dikste wannabe in het spel:
Zie meest overschat + Stuntman momenteel.

Mooiste actie van de wereld: Massa op Stuntman + de cfs bij TBN. Hoe dan?

Grootste blunder: Hier spelen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Team HCA en de bespelers van TBN & Stunt die zijn gebleven.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Niemand.
 
Reactiescore
685
CircusOfInsanity. De aanvallen van dit team zijn van zo'n armoedig laag niveau dat ik ze hier haast niet niet kan plaatsen. Wat een slechte spelers op offensief vlak zeg.

:p Als je zelf niet goed bent. moet je zorgen dat je in de beste stam zit. Daar ben ik dan weer goed in
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Meest overschatte speler: Nu komt het. Ik heb hier enkele accounts:
CircusOfInsanity. De aanvallen van dit team zijn van zo'n armoedig laag niveau dat ik ze hier haast niet niet kan plaatsen. Wat een slechte spelers op offensief vlak zeg.
*Suicide Consultant. Gewoon een slechte speler, die zelfs vies spel in gedachten neemt om dorpen te nemen. Dat zegt het voor mij wel.
Solar Eclipse. Bakt er helemaal niks van op offensief vlak, waar Melvin toch zo om bekend stond?
=

Dat ik er offensief niets van kan heb je uiteraard gelijk in joh, ik zit hier enkel om een beetje te farmen. Wel is het lachwekkend dat je Calvin van Suicide overschat noemt. Als jullie accounts hadden van gelijke punten dan had hij je met gemak weggespeeld, zelfs zonder premium account.
 
Reactiescore
362
Meest onderschatte speler: Red Sky At Morning. De bespeler hierop is prima, en heeft mij als één van de weinige aanvallers kunnen bekoren.

Bedankt:)

Minst favoriete forum poster: Jokersbrain & Serenity. Jullie grapjes en "inspecteur" gedoe boeit helemaal niemand buiten jullie zelf. Het is alsof je een schizofreen persoon tegen zichzelf ziet lullen.

+1
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan