Golden Awards

DeletedUser79162

Guest
kan je niet echt serieus nemen of wel? Clubje Rone, TBN, Stuntman en Nelis focussen alleen op NEO hun oost kant. Ik denk dit he. Mochten jullie ook aanvallen krijgen dan wil ik graag een rapportje zien.

Euhm 4 a 5 CF's waar ze edels mee in je safe spammen moet je idd geen rekening mee houden, laat die maar rustig doorkomen!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Euh? Wat heb ik gemist? Is tranquillo al dorpen kwijt dan?




Van buizerd en Jaimyangel lopen er af en toe wel wat scouts op en af :) maar euhm waarom zouden dabb/lemon niets kunnen sturen aan def.. UFO speelt voor 90% volledig def tegenwoordig, misschien moet je eens rondscouten?

Mijn OD is het niet eens met die stelling dat ufo 90% def is
 

DeletedUser67275

Guest
Precies.

Maar goed,ome Daan baseert zijn mening in de opening van zijn lijstje spelers met wie hij in het verleden in een stam heeft gezeten maar duld geen reacties als Chess iets zegt over een Neo speler met zijn verleden.
Je roze bril mag weer af Daan .
Hoe bedoel je duld geen reactie? Ik ken Niels pas sinds deze wereld, daarop baseer ik mijn oordeel. Dat zijn co heet deed op 57, hoeft niks te zeggen. Het kan heel goed dat hij in tussentijd veranderd is. Daarnaast speel je niet alleen, maar met je team. Dat ik jullie benoem bij beste spelers en leiders, leiderschap zit simpelweg in je ja of nee. De beste spelers op vorige werelden zie je later vaak ook weer in de top terug. Dat zijn misschien aannames, maar ze gaan wel verdraaid vaak op
 
Reactiescore
3.452
Je kan mensen toch niks kwalijk nemen als ze geen tijd hebben door werk/studie/prive of wat dan ook?
Dus het enige wat Niels heeft gedaan is internen,naps met jan en alleman nemen,deff aanvragen en vervolgens wordt hij als meest onderschatte speler genomineerd door zijn activiteit ( lag meteen vv toen hij incommings kreeg) en zijn deff skills die hij nog niet heeft laten zien aangezien hij vv dropte ??
Hopelijk zie je hoe bizar krom dit hele stukje is.
 
Reactiescore
571
Euhm 4 a 5 CF's waar ze edels mee in je safe spammen moet je idd geen rekening mee houden, laat die maar rustig doorkomen!

Excuses heb niet gekeken naar de dorpen van Buizerd. Ik reageerde iets te snel omdat jij scout aanvallen zei.
Je hebt gelijk daar moet je rekening mee houden.

Dus het enige wat Niels heeft gedaan is internen,naps met jan en alleman nemen,deff aanvragen en vervolgens wordt hij als meest onderschatte speler genomineerd door zijn activiteit ( lag meteen vv toen hij incommings kreeg) en zijn deff skills die hij nog niet heeft laten zien aangezien hij vv dropte ??
Hopelijk zie je hoe bizar krom dit hele stukje is.

Het is niet mijn GA lijstje.... ik heb hem niet genomineerd daarvoor. Don't shoot the messenger :oops:.
Ik zeg alleen dat hij het goed voorbereid heeft in welke vorm dan ook.
Ook vind ik het niet gek dat mensen prive voorgang geven op tw.

Enige wat ik doe is het opnemen voor een stamgenoot. Die naar mijn mening te hard wordt aangepakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67275

Guest
Dus het enige wat Niels heeft gedaan is internen,naps met jan en alleman nemen,deff aanvragen en vervolgens wordt hij als meest onderschatte speler genomineerd door zijn activiteit ( lag meteen vv toen hij incommings kreeg) en zijn deff skills die hij nog niet heeft laten zien aangezien hij vv dropte ??
Hopelijk zie je hoe bizar krom dit hele stukje is.
Als de buitenwacht niet alles weet, betekent dat niet dat de buitenwacht alles weet. Zo die ging dieper dan ik dacht :cool:
 

DeletedUser67275

Guest
Ah ja net zoiets als: Chess heeft Ufo de afgelopen dagen niet aangevallen dus ze werken samen..
Daar heb ik niets over gezegd. Maar, het punt wat ermee gemaakt wil worden, is dat de verhouding 32M om 10M niet klopt.
 
Reactiescore
3.452
Daar heb ik niets over gezegd. Maar, het punt wat ermee gemaakt wil worden, is dat de verhouding 32M om 10M niet klopt.
Tel Angels erbij op en al jullie intern/du/Mb stammen en de wereld krijgt een goed beeld van de stand van zaken.

En wees maar niet bang,Neo behoudt de titel R2w met wat voor achterlijke beweringen jullie ook komen .
 

DeletedUser67275

Guest
Tel Angels erbij op en al jullie intern/du/Mb stammen en de wereld krijgt een goed beeld van de stand van zaken.

En wees maar niet bang,Neo behoudt de titel R2w met wat voor achterlijke beweringen jullie ook komen .
Oja, We Regret To Inform U heeft net bij ons gesolliciteerd. Was ik even vergeten..
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
verschil is iets kleiner, slechts 27mil vs 15.5mil
 
Reactiescore
3.452
Oja, We Regret To Inform U heeft net bij ons gesolliciteerd. Was ik even vergeten..
Ben blij voor jullie,tenminste een speler met normen en waarden,zal jullie een hoop kunnen leren iig

verschil is iets kleiner, slechts 27mil vs 15mil
Dat lijkt er meer op idd.

Uitspraken dat er bijna een gelijke stand is tegen elkaar is echt hilarisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
140
Nou hier is dan het lijste waar iedereen op gewacht heeft :p

Beste speler: ChuChu
goed team met een duidelijke visie. Elke speler op dat account is ervaren en heeft goede skills ze hebben zich al vaak bewezen en doen dat deze wereld weer. Inge is wel mijn favoriet <3

Beste stam: beetje raar om eigen stam te zeggen maar qua skills en ervaring zit chess toch wel aan de betere kant.

De beste stam speler: Spelers die nooit moeilijk doen over een speler helpen in nood. (Kan el capitan nog wat van leren)

Het grootste ego: El capitan, daar hoef ik verder niks meer over te zeggen

Beste leider: Inge, jason en Ian, houden zich goed aan alle regels en luisteren naar de stam en niet alleen naar zichzelf omdat ze de leiding hebben. Komen met goede ideeën om iedereen te helpen!! Ga zo door :)

Slechtste leider: DPschut, iedereen kent dat verhaal al wel.....

Meest overschatte stam: Hardcore building BV, speciaal voor jou Rutger ;)

Meest onderschatte stam: Angels, Heb vertrouwen in mijn schatjes.

Meest overschatte speler: EL capitan en Niels5151, NEO zal dit wel weer ontkennen maar laat ze dan eens zien wat ze in huis hebben, dus niet internen en geen vv afgeven.... Show me your skills. Ps enige aanval die Niels5151 heeft gedaan op Lone/Solar was een drama in timing en organisatie hihi :)

Meest onderschatte speler: We regret to inform you, 2 noobje en 1 mega noob :p zoek zelf maar uit over wie ik het heb. Maar ben wel trots op jullie vooruitgang, Good job boys!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Rutger, heel chess, Hardcore, Lemon en Inge

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niels5151, EL capitan en DPschut

Mooiste spelers naam: Philosophy of Plato en CircusOfInsanity


Mooiste stam naam: Outclass your opponent

Het tofste topic: (Spot) prentjes

Het domste topic: Chess vs UFO oorlog :p

Favoriete forum poster: Martijn (underground tacticz.)

Minst favoriete forum poster: Beast of nation

Dikste wannabe op het forum: Martijn (underground tacticz.)

Dikste wannabe in het spel: Mick het Noobje

Mooiste profiel foto van spelers: CircusOfInsanity

Mooiste profiel foto van stammen: Outclass your opponent

Mooiste actie van de wereld:
Er is nog niet al te veel gebeurd.... maar tot nu toe de massa op Niels5151. NEO die dan denkt dat het een slecht massa is maar als ze op de map kijken er genoeg CF's bij gekomen zijn in het cluster van Niels5151.

Meest belovende speler voor de toekomst: We regret to inform you, Het is nog geen top team maar ze leren snel, hebben nog veel roei potentie op deze wereld en ben erg nieuwsgierig wat ze allemaal gaan bereiken in de aankomende werelden.

Meest belovende stam voor de toekomst: Is er niet echt voor mijn gevoel, de enige 2 stammen die er in de toekomst toe zullen doen zijn NEO en CHESS.

Grootste blunder: EL Capitan op deze wereld

Voor wie heb je nu echt respect:
Voor Lexie omdat die dagelijks met de liefde van zijn praat maar die nooit succes zal krijgen daarmee :p

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Lexie en Inge
 

DeletedUser69389

Guest
Er zijn om 17:32 13909 dorpen te vinden op wereld 66. Na aftrek van van barbaren (5069) = 8840 spelersdorpen op wereld 66.

Kijken we dan naar het aantal dorpen van kamp Chess en kamp N.E.O uitgedrukt in percentages dan zien we:

Chess + Angel = 1165 + 394 = 1559 dat gedeeld door 8840 x 100 = 17.64% van het aantal dorpen dat meetellen in dominantie op wereld 66.
N.E.O + K. + Mig+ Q + F-L. + resterende dorpen Trust = 2462 +241 + 148 + 85 + 42 + 24 = 3002 dat gedeeld door 8840 x 100 = 33.96%.

Met andere woorden kamp N.E.O heeft ruim 2x zoveel dominantie op deze wereld uitgedrukt in spelersdorpen.... Ik heb de overige contacten van accounts als AATP en Niels hier nog niet eens bij opgeteld. Dan kom je boven de 50% uit bijna.
 
Reactiescore
140
Er zijn om 17:32 13909 dorpen te vinden op wereld 66. Na aftrek van van barbaren (5069) = 8840 spelersdorpen op wereld 66.

Kijken we dan naar het aantal dorpen van kamp Chess en kamp N.E.O uitgedrukt in percentages dan zien we:

Chess + Angel = 1165 + 394 = 1559 dat gedeeld door 8840 x 100 = 17.64% van het aantal dorpen dat meetellen in dominantie op wereld 66.
N.E.O + K. + Mig+ Q + F-L. + resterende dorpen Trust = 2462 +241 + 148 + 85 + 42 + 24 = 3002 dat gedeeld door 8840 x 100 = 33.96%.

Met andere woorden kamp N.E.O heeft ruim 2x zoveel dominantie op deze wereld uitgedrukt in spelersdorpen.... Ik heb de overige contacten van accounts als AATP en Niels hier nog niet eens bij opgeteld. Dan kom je boven de 50% uit bijna.

Vergeet Hardcore building BV niet he :eek:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Er zijn om 17:32 13909 dorpen te vinden op wereld 66. Na aftrek van van barbaren (5069) = 8840 spelersdorpen op wereld 66.

Kijken we dan naar het aantal dorpen van kamp Chess en kamp N.E.O uitgedrukt in percentages dan zien we:

Chess + Angel = 1165 + 394 = 1559 dat gedeeld door 8840 x 100 = 17.64% van het aantal dorpen dat meetellen in dominantie op wereld 66.
N.E.O + K. + Mig+ Q + F-L. + resterende dorpen Trust = 2462 +241 + 148 + 85 + 42 + 24 = 3002 dat gedeeld door 8840 x 100 = 33.96%.

Met andere woorden kamp N.E.O heeft ruim 2x zoveel dominantie op deze wereld uitgedrukt in spelersdorpen.... Ik heb de overige contacten van accounts als AATP en Niels hier nog niet eens bij opgeteld. Dan kom je boven de 50% uit bijna.

Je vergeet eiland en strangeclouds bij chess, en HB bij neo
 
Reactiescore
1.380
geef nou maar stiekem toe @Earth Terra je zou me maar wat graag in de stam hebben. En van mij was ook pure sarcasme, dat je dat nog niet snapt.....

Ik weet zelf wel wat ik stuur hoor :engel:;)
 
Bovenaan