Golden Awards

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321

DeletedUser69389

Guest
Ik had nog niet gezien dat, ook, Hardcoreangel geinternd wordt. Dus die gaat helaas van het lijstje af. :(
 
Reactiescore
3.452
Wel een mooie carrière gehad op w66 dan,3/4 van zijn dorpen geinterned om vervolgens zelf geinterned te worden:eek:
 
Reactiescore
2.368
Natuurlijke selectie..
 

DeletedUser77113

Guest
ik heb het lijstje geskipt daar erg voorspelbaar en niet objectief :)

ps. in ieder van de ondertekende stammen heb ik actief gespeeld ;)
 

DeletedUser69389

Guest
ik heb het lijstje geskipt daar erg voorspelbaar en niet objectief :)

ps. in ieder van de ondertekende stammen heb ik actief gespeeld ;)
Navraag bij Rick gedaan en die weet het ook niet. Allebei hebben wij actief in Mori gespeeld. Daarna een aantal anderen en daar kreeg ik hetzelfde antwoord van. Tot zover jouw these.
 

DeletedUser77812

Guest
Hey jongens en meisjes, misschien handig om awards bij awards te laten en onderlinge gesprekken bij de praathoek. Zo heb je en geen last van mij en ik niet van jullie.
 

DeletedUser80447

Guest
Beste speler: Philosophy of Plato Of TheTrainGoesChuChuuu
Philosophy of Plato: In het begin was het wat lastig samenwerken, maar dat gaat steeds beter nu. Het account komt over als ervaren en ze schiet overal te hulp waar mogelijk.

TheTrainGoesChuChuuu: Heb ik zelf niet heel veel contact mee gehad, alleen in de begin fase toen er een deal tussen Gal/Int & Chess gemaakt werd. Uit die onderhandlingen kreeg ik de indruk dat ze zeker doorhadden hoe het spelletje gespeeld wordt. En hun punten zijn ook wel oke atm.. ^^


Beste stam: Ik noem hier niet onze eigen stam, maar ik denk gezien punten/leden ratio dat Chess het aardig goed doet :)
De beste stam speler: Philosophy of Plato, Mr. Victorious, TimmieboyNL & jutlord
Lastig om te kiezen welke beter is, maar die zetten zich het meeste in voor de stam in mijn ervaring :)


Het grootste ego: Niels van Niels5151 of Jason van chuchu.
Beste leider: Philosophy of Plato
Slechtste leider: Die boi van ufo, weet niet hoe hij heet.
Meest overschatte stam: UFO
Meest onderschatte stam: Hardcore Building BV
Meest overschatte speler: Niels5151
Meest onderschatte speler: Ruiter939
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mr. Victorious, TimmieboyNL, Niels5151, Quad patat orgies, Plato
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niet echt haat aan iemand.
Mooiste spelers naam: CircusOfInsanity
Mooiste stam naam: Hardcore Building BV
Het tofste topic: Spot prent (memes)
Het domste topic: meh, niet echt ergens een hekel aan.
Favoriete forum poster: Iedreeen die in spot prenten plaatst, of martijn
Minst favoriete forum poster: niemand eigenlijk.
Dikste wannabe op het forum: martijn
Dikste wannabe in het spel: Niels5151
Mooiste profiel foto van spelers: Niels5151
Mooiste profiel foto van stammen: Hardcore Building BV
Mooiste actie van de wereld: Niels die op zijn lul was getrapt dat hij een solli naar chess moest sturen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Job van HardcoreAngel sws Talent van het Jaar
Meest belovende stam voor de toekomst: Hardcore Building BV
Grootste blunder: +20 edels van timmiboy laten dood lopen tijdens het internen. (wekkertje vergeten)
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen steekt er veel tijd in, dus iedereen wel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mr. Victorious, TimmieboyNL, Niels5151, Quad patat orgies

 

DeletedUser79340

Guest
Beste speler: Philosophy of Plato Of TheTrainGoesChuChuuu
Philosophy of Plato: In het begin was het wat lastig samenwerken, maar dat gaat steeds beter nu. Het account komt over als ervaren en ze schiet overal te hulp waar mogelijk.


TheTrainGoesChuChuuu: Heb ik zelf niet heel veel contact mee gehad, alleen in de begin fase toen er een deal tussen Gal/Int & Chess gemaakt werd. Uit die onderhandlingen kreeg ik de indruk dat ze zeker doorhadden hoe het spelletje gespeeld wordt. En hun punten zijn ook wel oke atm.. ^^


Beste stam: Ik noem hier niet onze eigen stam, maar ik denk gezien punten/leden ratio dat Chess het aardig goed doet :)
De beste stam speler: Philosophy of Plato, Mr. Victorious, TimmieboyNL & jutlord
Lastig om te kiezen welke beter is, maar die zetten zich het meeste in voor de stam in mijn ervaring :)


Het grootste ego: Niels van Niels5151 of Jason van chuchu.
Beste leider: Philosophy of Plato
Slechtste leider: Die boi van ufo, weet niet hoe hij heet.
Meest overschatte stam: UFO
Meest onderschatte stam: Hardcore Building BV
Meest overschatte speler: Niels5151
Meest onderschatte speler: Ruiter939
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mr. Victorious, TimmieboyNL, Niels5151, Quad patat orgies, Plato
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niet echt haat aan iemand.
Mooiste spelers naam: CircusOfInsanity
Mooiste stam naam: Hardcore Building BV
Het tofste topic: Spot prent (memes)
Het domste topic: meh, niet echt ergens een hekel aan.
Favoriete forum poster: Iedreeen die in spot prenten plaatst, of martijn
Minst favoriete forum poster: niemand eigenlijk.
Dikste wannabe op het forum: martijn
Dikste wannabe in het spel: Niels5151
Mooiste profiel foto van spelers: Niels5151
Mooiste profiel foto van stammen: Hardcore Building BV
Mooiste actie van de wereld: Niels die op zijn lul was getrapt dat hij een solli naar chess moest sturen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Job van HardcoreAngel sws Talent van het Jaar
Meest belovende stam voor de toekomst: Hardcore Building BV
Grootste blunder: +20 edels van timmiboy laten dood lopen tijdens het internen. (wekkertje vergeten)
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen steekt er veel tijd in, dus iedereen wel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mr. Victorious, TimmieboyNL, Niels5151, Quad patat orgies



fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in me ik hou ook van u



kusjes ;)
 

DeletedUser80447

Guest
fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in me ik hou ook van u



kusjes ;)

giphy.gif
 

DeletedUser77812

Guest
Denk stiekem dat niemand UFO overschat....

Beste speler: Philosophy of Plato Of TheTrainGoesChuChuuu
Philosophy of Plato: In het begin was het wat lastig samenwerken, maar dat gaat steeds beter nu. Het account komt over als ervaren en ze schiet overal te hulp waar mogelijk.


TheTrainGoesChuChuuu: Heb ik zelf niet heel veel contact mee gehad, alleen in de begin fase toen er een deal tussen Gal/Int & Chess gemaakt werd. Uit die onderhandlingen kreeg ik de indruk dat ze zeker doorhadden hoe het spelletje gespeeld wordt. En hun punten zijn ook wel oke atm.. ^^


Beste stam: Ik noem hier niet onze eigen stam, maar ik denk gezien punten/leden ratio dat Chess het aardig goed doet :)
De beste stam speler: Philosophy of Plato, Mr. Victorious, TimmieboyNL & jutlord
Lastig om te kiezen welke beter is, maar die zetten zich het meeste in voor de stam in mijn ervaring :)


Het grootste ego: Niels van Niels5151 of Jason van chuchu.
Beste leider: Philosophy of Plato
Slechtste leider: Die boi van ufo, weet niet hoe hij heet.
Meest overschatte stam: UFO
Meest onderschatte stam: Hardcore Building BV
Meest overschatte speler: Niels5151
Meest onderschatte speler: Ruiter939
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mr. Victorious, TimmieboyNL, Niels5151, Quad patat orgies, Plato
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niet echt haat aan iemand.
Mooiste spelers naam: CircusOfInsanity
Mooiste stam naam: Hardcore Building BV
Het tofste topic: Spot prent (memes)
Het domste topic: meh, niet echt ergens een hekel aan.
Favoriete forum poster: Iedreeen die in spot prenten plaatst, of martijn
Minst favoriete forum poster: niemand eigenlijk.
Dikste wannabe op het forum: martijn
Dikste wannabe in het spel: Niels5151
Mooiste profiel foto van spelers: Niels5151
Mooiste profiel foto van stammen: Hardcore Building BV
Mooiste actie van de wereld: Niels die op zijn lul was getrapt dat hij een solli naar chess moest sturen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Job van HardcoreAngel sws Talent van het Jaar
Meest belovende stam voor de toekomst: Hardcore Building BV
Grootste blunder: +20 edels van timmiboy laten dood lopen tijdens het internen. (wekkertje vergeten)
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen steekt er veel tijd in, dus iedereen wel.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mr. Victorious, TimmieboyNL, Niels5151, Quad patat orgies
 

DeletedUser79162

Guest
Beste speler:
Zoals al meermaals aangehaald maar dan ook terecht, TheTrainGoesChuChuuu! Sterk team, veel ervaring en ook qua activiteit niets op te zeggen. Buiten dit ook aangename mensen die altijd klaar staan om de andere binnen de stam te helpen waar nodig.

Beste stam:
Chess. Voldoende ervaring aanwezig en gecombineerd met een sterke leiding. Buiten dit ook nog eens een stam die nieuwe spelers een kans geeft om het spel beter te leren kennen. Vind ik persoonlijk wel een pluspunt, zeker aangezien het mij belangrijk lijkt als we de werelden weer wat groter willen krijgen in de toekomst.

De beste stam speler:
Elke speler die OS stuurt wanneer dit nodig is (hé El Capitan), elke speler die VV neemt wanneer hij/zij kan. Lijken simpele zaken maar blijkt toch keer op keer iets lastig te zijn.

Het grootste ego:
Er zitten er wel een aantal op deze wereld, ik ga geen namen noemen Melvin

Meest onderschatte stam:
Denk dat niemand van de grote stammen elkaar echt onderschat op het moment dus ik ga hier Monkey World zetten. Een rim stammen in het Noorden die nog wel voldoende volume hebben om wat lastig te doen.

Beste leider:
Leiding Chess. Ik weet dat ik in het begin wat twijfels had maar die hebben jullie alleszins volledig doen vervagen, keep it up.

Slechtste leider:
Dpshit

Meest overschatte speler:
Los Niels5151, meer woorden ga ik er zelfs niet aan vuilmaken.

Meest onderschatte speler:
Mick, ik weet dat je het kan!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik wil wel eens in de stam zitten met Bonaya, leek me uit w59 wel echt een toffe kerel. Buiten dit toch ook eens Roy, puur om die taferelen die je in de gangen hoort eens van dichtbij te mogen aanschouwen haha

Mooiste spelers naam:
Ikhebniksbeterstedoen, oGP. Vond ik wel een toffe
CircusOfInsanity is wel de mooiste gevolgd door Philosophy of Plato.

Mooiste stam naam:
Eiland, epische serie.

Mooiste profiel foto van spelers:
Babushka.

Mooiste profiel foto van stammen:
Eiland, niet enkel de foto maar de quote en het filmpje... Echt fantastisch gewoon!
JA LACH MAAR, LACH DE LACH DER DWAZEN! NIVEAU NIHIL JONG, NIHIL!

Mooiste actie van de wereld:
Nog niets al te zot gezien op deze wereld tot nu toe. Red Sky at Morning op DD en de massa op niels5151/Qua patet zullen dan de mooiste zijn geweest.

Kleine vermelding naar het oorlogje tussen Circus vs Pancake/Jaimyangel is ook wel een amusante.

Grootste blunder:
Easy one, Mick zijn timings.

Voor wie heb je nu echt respect:
Pancake/Jaimyangel, op één of andere manier blijven die spelers spelen. Al meerdere aanvallende acties van het circus gekregen en ze blijven moeite doen om zoveel mogelijk te deffen. Moest ik ooit iemand nodig hebben waarvan ik weet dat ze niet runnen bij de eerste incommings spreek ik die mannen aan.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Team Circus en een goede vijand :D
 
Bovenaan