Golden Awards

Reactiescore
853
smile-britney-spears-aH4EawWtJV7Fe
At least you tried..

tumblr_m79i44atZ61r3ty02o1_250.gif
Dus waar is jouw lijstje :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Of die van jou en mij :O
 
Reactiescore
2.478
of misschien nog handig gebruikt gemaakt van zijn mb's (geen kritiek, gewoon extra info):
index.php

index.php

Vind die eerste naam nogal falen als hij in zuid ligt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Reactiescore
3.536
De wereld ligt vaak op zijn kop in deze benarde en gekke tijden. In dat opzicht word noord zuid en zuid noord.
 

DeletedUser61134

Guest
Jannes heeft gelukkig weinig gedachtes ^^ (Denkt alleen aan eten, slapen en zusjes)
 
Reactiescore
3.536
Haha wauw, weet Céderic dat jakuzzi 'verhaal' ook al. Tegen wie lul je dat allemaal!!!!
 

DeletedUser61134

Guest
Haha wauw, weet Céderic dat jakuzzi 'verhaal' ook al. Tegen wie lul je dat allemaal!!!!

Céderic had het rechtstreeks van de bron. De enige echte "Jankleinepiemolnes de Taartkiller" zoals je momenteel heet :eek:
Dus niet zo onschuldig doen!
 
Reactiescore
571
Forum werd een beetje te rustig. Hierbij een poging om het weer tot leven te brengen.

Beste speler: Naar mijn weten zijn er twee spelers die deze plek verdienen. Allereerst TheTrainGoesChuchuu naast dat er hier een top team op speelt, weet ik bijna zeker dat ze het meeste hebben gefarmd. Dit laat toch wel zien dat ze actief spelen.

El capitan is mijn andere topper. Kende de spelers niet van te voren. Begin steeds meer respect voor dit team te krijgen. Een account die nummer 1 oda staat laat zien dat ze niet bang zijn om te strijden voor dorpen.

Beste stam: Pff moeilijk om te zeggen. Ik denk dat we moeten oppassen voor Chess. Lijkt mij een kleine hechte groep die je niet makkelijk kan weg spelen. Wat ze uitstralen naar buiten komt ook goed over.

Leukste stam: Hier kan ik wel met 100% zekerheid zeggen dat N.E.O. deze verdient. Leuke groep spelers bij elkaar. We moeten wel nog steeds een teamuitje plannen ;)


De beste stam speler: Easy keuze is dit. Jutlord verdient dit ongetwijfeld. Dit account zet zichzelf helemaal leeg als het moet. Is altijd bereid om clears of deff te leveren. Waren er maar meer spelers zoals hem.


Het grootste ego: KingRage zijn ego is niet normaal groot.


Meest onderschatte stam: UFO. Er word veel gesproken over Chess en N.E.O., maar onze buitenaardse vrienden mag je zeker niet onderschatten.

Beste leider: Leiding van N.E.O. werkt goed samen. Ik ben trots op het team dat mijn plek heeft overgenomen. Ik heb geen idee wie er allemaal de leiding is bij andere stammen.


Slechtste leider: Geen idee.


Meest overschatte stam: N.E.O. Ik denk dat veel mensen het niet eens zijn met hun ‘r2w’ acties. Alleen denk ik persoonlijk dat de wereld nog lang niet gespeeld is. Er kan nog genoeg gebeuren.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eigenlijk iedereen wel. Zolang ik nog niks slecht heb ervaren heb ik geen echte voorkeur. Mensen die One piece, Game of Thrones en Voetbal volgen hebben wel mijn voorkeur :D


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Heb hiervoor maar 1 speler, maar die speelt deze wereld niet. Dus hem benoemen heeft geen zin.


Mooiste spelers naam: M. D. Luffy. Respect voor deze man. Ik dacht alle one piece namen te hebben :p


Mooiste stam naam: King In The North. Jon Snow is gewoon de m.v.p.


Het tofste topic: Clustercontest, zaten veel leuke en creatieve posts in.


Het domste topic: Top flop stammen. Bashen op Ufo was leuk, maar alle haat die N.E.O. krijgt heeft de fun weg gehaald voor mij.


Favoriete forum poster: Een hele hoop mensen heb ik hiervoor. Zal het zo kort mogelijk houden. OrAsU, The Clown., Maretan, Slizz. Zijn nog genoeg mensen die altijd leuk posten.


Minst favoriete forum poster: Underground tacticz. Word een beetje moe van Martijn zijn drama.


Mooiste profiel foto van spelers: CircusOfInsanity. Ziet er echt top uit.


Mooiste profiel foto van stammen: Chess. Voor de Leaguespelers onder ons. Lijkt die linker guy niet op fiddlesticks?


Mooiste actie van de wereld: Massa op Virtues of my Supremacy. Is volgens mij tot nu toe de enige speler die echt weg gespeeld is.


Meest belovende speler voor de toekomst: Lemonpops. Ik denk dat we nog veel kunnen verwachten van dit account.


Meest belovende stam voor de toekomst: Flex. Zitten een paar leuke namen tussen. Met hun ligging kunnen ze nog gekke dingen gaan doen.


Grootste blunder: Gister nacht heb ik persoonlijk nog een blunder gemaakt. Wilde een nachtblitz op een off dorp doen. Was alleen muur vergeten in te vullen in de simulatie, waardoor de blitz niet zo goed verliep xD.


Voor wie heb je nu echt respect: Justin. Begin hem steeds vaker te spreken. Het is niet normaal wat voor shit mods binnen krijgen. Alleen maar respect voor mods die dit nog doen.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Joske van ons account. Zodra wij elkaar motiveren om te farmen dan komt rover bij ons terecht :D Hoop graag met hem nog een wereld te spelen.
 
Reactiescore
362
Maar eens een poging om wat leven in dit forum te krijgen.

Beste speler:
Lemonpops. Mooie ODA/ODD rang en gelukkig niet al teveel intern. Komt in bijna elk in één dag lijstje bovendrijven en hoor er erg goede verhalen over


Beste stam: Ik denk op dit moment N.E.O.. Naar mijn mening hebben deze sneller ingespeeld naar de mogelijkheden van deze wereld en staan ze daarmee terecht op 1.

Leukste stam: Chess natuurlijk. Goede sfeer met een mix van echte toppers en mensen van het niveau Mick. Denk dan ook niet dat de wereld snel gespeeld zal zijn.


De beste stam speler: Jason van Chu. Ontzettende stamspeler en iemand naar wie ik echt opkijk. Bezit zo goed als alle facetten van een topper :) Verder ook credits naar team Interdictum. Dragen ook ontzettend veel bij aan de stam.


Het grootste ego: TheBlackSwan. Wellicht niet het grootste ego maar heeft wel een vibe van zelfoverschatting over zich.


Meest onderschatte stam: Flex. Liggen daar leuk in de rim en hebben nagenoeg maar 1 vijand waar ze al hun focus op kunnen leggen. Ik verwacht nog wel wat van deze stam in de toekomst. Met spelers als Stan zit er ook voldoende kwaliteit in.

Beste leider: Jason. Werkt echt aan zoveel dingen. Kan er weinig negatiefs over zeggen.


Slechtste leider: DpSchut. Bewijst keer op keer dat hij ontzettend onervaren is. Wel ontzettend moeilijk om met een core stam ver te komen dus hij zal ook wel goede kwaliteiten hebben :D


Meest overschatte stam: N.E.O. Hoop op een leuke eindstrijd maar ben bang dat de kwantiteit te groot is met hun R2W beleid.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Martijn, mijn favoriete roddeltante.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:


Mooiste spelers naam: Babuskha. eindelijk iemand die mijn fetish deelt.


Mooiste stam naam:


Het tofste topic: Golden Awards


Het domste topic:


Favoriete forum poster: Laurens/Dragonshield


Minst favoriete forum poster:


Mooiste profiel foto van spelers: CircusOfInsanity. Ziet er echt top uit. Wil hier ook even de skype van Harry bij vernoemen. Prachtig plaatje!


Mooiste profiel foto van stammen: Chess.


Mooiste actie van de wereld: Nog geen om eerlijk te zijn.


Meest belovende speler voor de toekomst: Drx. Dabb. Lijkt mij een leuke speler met een leuke ligging. Heb goede verhalen over hem gehoord :)

Meest belovende stam voor de toekomst: Nogmaals Flex. Zitten een paar leuke namen tussen.

Grootste blunder: Eigenlijk is het account Niels 1 grote blunder. Man wat een matig team is dat. Hebben een aantal aanvallen opgezet maar het was van een dusdanig niveau dat we vaak al om 1 uur konden slapen. Hoe is het mogelijk dat een account dat zelf even eerste heeft gestaan het niet eens voor elkaar krijgt om 1 vijandig dorp te kunnen veroveren. NIET 1. Wat een drama team.


Voor wie heb je nu echt respect: Inge. Heb je pas deze wereld echt leren kennen en wat een topper is dat. Vooral als ik van haar weer wat leuke gesprekken moet gaan voereno_O


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dikke Mick en Thomas/Jakob. Er zijn soms spelers die wat minder bekend zijn bij het grote publiek maar echt goed kunnen spelen. Jullie verdienen alle 3 echt meer credits!
 
Reactiescore
2.367
Meest onderschatte stam: Flex. Liggen daar leuk in de rim en hebben nagenoeg maar 1 vijand waar ze al hun focus op kunnen leggen. Ik verwacht nog wel wat van deze stam in de toekomst. Met spelers als Stan zit er ook voldoende kwaliteit in.
Meest belovende stam voor de toekomst: Nogmaals Flex. Zitten een paar leuke namen tussen.
Special shout-out ofzo, dankje buddy :oops:<3
 

DeletedUser61134

Guest
Voor wie heb je nu echt respect: Inge. Heb je pas deze wereld echt leren kennen en wat een topper is dat. Vooral als ik van haar weer wat leuke gesprekken moet gaan voereno_O

Herinner me als de dag van gister het moment dat ik Inge ontmoette.
Het was een mooie zonnige dag, was redelijk druk en ik betaalde haar entree (Zo galant ben ik wel)
We gingen meteen in "Le tour des Jardins" Inge zat heel dicht naast me en we waren beide nog redelijk verlegen... Want ja, wie gaat nou bij de eerste ontmoeting romantisch naar Walibi!
Paar attracties later gingen we in de Skydive, Inge wou dat ik haar hand vast hield en vanaf dat moment hadden we de hele tijd dag fysiek contact.
Na een geweldige dag gingen we samen naar een hotel en ik dacht: "Poah.. da's een mooi ding!" En toen hebben we de schoonmaaksters flink werk gegeven! The End.

Good times.

De beste stam speler: Jason van Chu. Ontzettende stamspeler en iemand naar wie ik echt opkijk. Bezit zo goed als alle facetten van een topper :) Verder ook credits naar team Interdictum. Dragen ook ontzettend veel bij aan de stam.

Dankje, ik zei op een gegeven moment tegen de spelers van interdictum: Laat Inge eens zien wat je in huis hebt! Ik snap dat ze een relatie met de almachtige Beccie heeft, maar je kan je opnieuw laten friendzonen (Iets beter dan niets right?). En zodoende kwam hun motivatie terug en zijn ze weer actief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan