Golden Awards

Reactiescore
3.452
Zag dat we deze nog niet hadden op w66,gebeurd zoveel atm misschien een goed moment om hiermee te starten:)

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:


Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.540
Code:
[B]Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Meest onderschatte stam:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Het tofste topic:

Het domste topic:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]

Moest ook even zoeken hoe het op de juiste manier werkt. Heb het gevonden nu, zo bedoel ik het, nu kan iedereen bovenstaande spoiler gewoon kopiëren en moeten ze niet de hele tijd het vet gedrukte weer uit en aan gaan zetten voor een overzichtelijk lijstje te krijgen. Gebruiksvriendelijker dus m.a.w.

Als je deze in je beginpost zet dan verwijder ik mijn post's weer!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
32
Beste speler: Zijn verschillende spelers die er momenteel wel wat bovenuit steken. Persoonlijk vind ik de .Fearless wel een account die ver kan komen.
Daarnaast ook de jongens van Chess, die toch hard zijn gaan opzetten.


Beste stam: Misschien een beetje egoïstisch, maar tja... UFO.
Ik denk dat UFO momenteel een goed draaiende stam is, die goede beslissingen neemt naar de toekomst.
Ook wil ik NEO hier nog even vermelden. Zitten een paar goede spelers in, hopelijk is de rotte appel er nu uit ;)


De beste stam speler: Aangezien ik vooral met mensen uit UFO in contact kom, zeg ik kortweg --> .Fearless
Een speler die altijd klaar staat voor een VV en zeker voor OS te versturen waar je maar wil!


Het grootste ego: Lijkt me wel TeamBigNubz te zijn!

Meest onderschatte stam: Allereerst GAL. Ze kunnen volgens mij nog redelijk ver geraken, mits de juiste beslissingen.
En ook zeker -LW-. Weet niet of die zo onderschat worden, maar ze werken goed samen! en dat is een vereiste om ver te komen.


Beste leider: Allereerst de leiding van UFO.
En ook de leiding van Chess lijkt me de touwen in handjes te hebben en voorlopig loopt het op wieltjes.
Andere stammen ben ik niet zo van op de hoogste, maar zitten vast nog wel een aantal sterke leiders op deze wereld!


Slechtste leider: De leiding van C100 in der tijd. Is heel veel verkeerd gelopen in die stam (gulmea & Barbo123 dus).
Ted het beertje mag er ook zeker bij, toen de stam slagen kreeg, kwam er meteen een sollicitatie richting UFO.
+ de leiding van Only! geweest (sorry glenn :$)


Meest overschatte stam: Pff, denk dat er niet echt een stam wordt overschat... Is nog vrij vroeg vind ik persoonlijk, dus er kan nog vanalles gebeuren.

Meest overschatte speler: TeamBigNubz lijkt me toch. Gezien zijn manier van makkelijke oplossingen zoeken.

Meest onderschatte speler: ik onderschat niemand ;)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: de leden/spelers van UFO.
ook met An attempt to perfection, lijken me prima kerels in de omgang!
De jongens van TheTrainGoesChuChuuu, kort geleden gesprekken gevoerd is vond ik best aangenaam :D


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: TeamBigNubz, vreemd want hij zat nog bij me in de stam, maar iedereen kent wel het verhaal...

Mooiste spelers naam: TheTrainGoesChuChuuu (mooi gezegd dat alles op wieltjes loopt)

Mooiste stam naam: Outclass your opponent (Chess)

Het tofste topic: Pff ben niet zo een AF-volger of poster. Soms moet je gewoon eens van je laten horen!

Het domste topic: Hoeveel farm heb je... be-lach-elijk

Favoriete forum poster: Ik zit er niet vaak op, dus niet echt een favoriet.

Minst favoriete forum poster: Nopes

Dikste wannabe op het forum: Jokersbrain??

Dikste wannabe in het spel: Geen flauw idee

Mooiste profiel foto van spelers: CircusOfInsanity

Mooiste profiel foto van stammen: dan toch maar Chess lijkt me

Mooiste actie van de wereld: De acties rond TeamBigNubz.
En daarna ook nog de aanval van UFO op C100 vond ik mooi. Zeker omdat C100 het na enkele aanvallen al voor bekeken hield.


Meest belovende speler voor de toekomst: zullen wel meerdere zijn, maar heb momenteel geen flauw idee.

Meest belovende stam voor de toekomst: zoals ik al eerder zei, GAL, maar dan moeten ze het slim aanpakken.
Verder denk ik ook dat Chess nog een mooie toekomst tegemoet gaat!


Grootste blunder: Dat C100, de ex-leden van Only! aannam.

Voor wie heb je nu echt respect: Vooral voor de spelers binnen UFO.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ik haal altijd het beste eruit :D



Hierbij mijn lijstje!
Is de 1ste keer dat ik er eentje maak, dus weet niet of die in de smaak valt.
 

DeletedUser61134

Guest
Mooi lijstje, had wel verwacht minstens 2x genoemd te worden gezien ik super cool ben
 
Reactiescore
685
Beste speler:
Ik weet niet welke spelers er op andere accounts zitten buiten chess om (op een paar na). Maar ik weet wel dat het team wat nu op TheTrainGoesChuChuu zit ijzersterk is. Erg gedreven en behulpzaam. Hier kunnen we hopelijk nog veel van verwachten.

Beste stam:
Dit is een moeilijke. Ik vind N.E.O, UFO en Chess een goeie indruk maken. Ik zie wel dat zowel N.E.O als Chess goed omgaan met de recruits. Ze kiezen ze zorgvuldig uit. Ik denk dat ik deze keuze nog even open laat :).

De beste stam speler:
Ja, daar kan ik kiezen tussen 2 accounts. Of Jutlord (Heeft een hoge ODO, Verwacht dat dat wel voor zijn stam is geweest) Of voor TheTrainGoesChuChuu. Heeft ook een redelijke ODO en om dezelfde redenen als hierboven (Beste speler).
Ik ga dan toch op dit moment voor ThetrainGoesChuChuu.

Het grootste ego:
Dat is op dit moment zonder enige twijfel TeamBigNubz als alle verhalen kloppen waar ik onderhand wel vanuit ga.

Meest onderschatte stam:
Geen

Beste leider:
Daar is die weer, TheTrainGoesChuChuu.

Slechtste leider:
Nog niet meegemaakt deze wereld.

Meest overschatte stam:
Gal en -LW-. Ik weet dat er wel enkele accounts wat kunnen. Maar echt toekomst zie ik niet in deze stammen.

Meest overschatte speler:
TeamBigNubz Of Niels5151. De eerste omdat die de makkelijkste weg probeert te zoeken terwijl dat ergens voor nodig was.
en Niels5151 omdat ik weet welke speler daar op speelt. (Gaat om de Co van Niels5151) Maar ik hoop dat ze me gaan verrassen. alhoewel TeamBigNubz toch wel in een kansloze positie zit op dit moment.

Meest onderschatte speler:
*Suicide Consultant*, Als je niet weet wie hierop speelt zou je denken dat hij niet goed mee kan komen. echter is hier het tegendeel van waar :). flinke klappen gehad, Maar heeft zich keurig staande gehouden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Lemonpops. Voor de rest ken ik de bespelers van andere account buiten chess toch niet echt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
TeamBigNubs. Geen reden voor nodig neem ik aan?

Mooiste spelers naam:
Verdorie, Het lijkt er wel op of ik jullie mag TheTrainGoesChuChuu.

Mooiste stam naam:
Chess.

Het tofste topic:
Spotprentjes Topic is wel leuk. Helaas Worden er (Nog) niet veel spotprentjes gemaakt. Hopelijk komt hier nog verandering in.
En voor de rest maakt het me niet uit. Als ik maar leesvoer heb.

Het domste topic:
Hoeveel Gefarmd

Favoriete forum poster:
Ik heb niet echt een Favoriete. Ik kan van iedereen genieten als er weer eens heftig gediscussieerd word. Alhoewel ik de steken die Serenity soms geeft wel mooi vind :)

Minst favoriete forum poster:
Geen.

Dikste wannabe op het forum:
Geen.

Dikste wannabe in het spel:
Geen.

Mooiste profiel foto van spelers:
Red Sky at Morning.

Mooiste profiel foto van stammen:
Chess.

Mooiste actie van de wereld:
Ik heb nog niet veel bijzonders meegemaakt op Circus. dan ga ik maar voor dat TeamBigNubs zichzelf in een lastige positie heeft gebracht.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Philosophy of Plato, Ik ken deze spelers niet die hierop zitten. (Op onze 'volgens hem' gestopte martijn na) Maar volgens mij zit hier voor de rest wel een topteam op. Mooie ODA ook. Ik geef dit account het voordeel boven TheTrainGoesChuChuu.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Dan kan ik maar tussen 2 stammen kiezen en dat is N.E.O en Chess. Ik denk dat deze 2 stammen het tegen elkaar gaan opboksen. hopenlijk krijgen we nog een 3 stammenstrijd maar dit verwacht ik jammer genoeg niet. En dan hoop ik natuurlijk op een goede afloop voor Chess :)

Grootste blunder:
De dag dat ik op CircusOfInsanity een 5 Dagen ban veroorzaakte door Dubbelloggen :(. Ik kon er niks aan doen, Behalve dat ik het gewoon had moeten melden die foute log. Maar goed, dit hebben we alweer ruimschoots goed gemaakt.

Voor wie heb je nu echt respect:
Voor iedereen die niet runt, stabt ect. Of beter gezegt, iedereen die gewoon het spel op een eerlijke en leuke manier wilt spelen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Dat gebeurt vanzelf als het eenmaal moeilijker wordt. Dan wil je er meer moeite in steken om je tegenstander te overwinnen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
Dank u beleefd voor de lovende woorden^^
 

DeletedUser69389

Guest
Zijn er nog meer mensen met een lijst? Ikzelf kom er morgen met eentje.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler:Gemiddeld genomen vind ik maar weinig accounts echt van toegevoegde waarde. Ik opteer dan ook drie accounts: Circusofinsanity, Lemonpops & TheTrainGoesChuhuu. Ik moet ook zeggen dat ik buiten N.E.O, Gal en enkele van Chess maar weinig weet van spelers die op accounts zitten. Wat ik weet is dat deze spelers ijzersterk zijn en zeer gedreven. We kunnen hier nog veel van verwachten.

Beste stam:
Dat is voor mij zonder twijfel Chess. Ik vind zelf dat Chess naar kwaliteit - kwantiteit verhouding iets beter is dan die van N.E.O en ik vind Gal en UFO veruit de mindere. -LW-, Dev., UA1, C100 en Ducks schaar ik daar nog weer onder. Want dat vind ik merendeels pure middelmaat op uitzonderingen daargelaten.

De beste stam speler: Intern vind ik vooral Mr. Victorious zeer behulpzaam. Is op wereld 59 ook weleens anders geweest en waarvoor dank die verbetering. Überhaupt reageert men binnen N.E.O vlot op vragen. Ook de bespelers van Circusofinsanity en TheTrainGoesChuchuu als mensen die veel over hebben voor een stam.

Het grootste ego:

Het account Niels5151 en Teambignubz. Denken maar weg te komen met hun gelieg en bedrieg. Bij de daden van Niels5151 gaat dat zelfs tenkoste van zijn eigen stamgenoten die door hem bijvoorbeeld niet naar Chess gingen.... Over ego gesproken en dat om like 4 dorpen?

Allebei spelers die meer, meer en nog meer edelruimte willen, omdat ze weer nieuwe interns hebben. Misschien een idee om samen in één stam te gaan? Niels linkerdeel en TBN rechterdeel?

Beste leider:

Dat vind ik van mijn medespelers Daan en Roy. Die geven goed sturing aan N.E.O en ondersteunen de overige leiders met wat minder leiderservaring ook goed. Zijn direct, duidelijk en transparant.

Slechtste leider:

De leiding van UFO. Klasse voor hoe de situatie met TBN is aangepakt. Maar een nieuwe speler direct verplichten te fuseren gaat mij te ver....

Meest overschatte stam:

Ik denk dat door de mensen die niet veel weten over de wereld en alleen kijken naar ranglijsten etc misschien UFO kunnen overschatten. Juist omdat ze 1e staan.

Meest onderschatte stam:

Misschien dat ik een stam als Gal onderschat. Weliswaar een hoog intern gehalte en ja ze zijn met weinig leden. Maar ze hebben wel een belangrijke ligging voor het verloop van de wereld. Misschien dat zij dit toch wel weten te verbeteren. Zeker indien het mogelijk zou zijn om hun reputatie te verbeteren.

Meest overschatte speler:

Ik gok dat TeamBigNubz Of Niels5151 niet door veel mensen niet overschat zullen worden. Nee ik ga voor het account Hardcoreangel. In de startfase gebruikte hij slaven om het account Impact leeg te houden, een account waar ze mee zouden gaan samenwerken om opeens met kul redenen een mes in de rug te steken. Toch gesprekken om weer te gaan samenwerken en dan opeens incs na een paar uur daarvoor te zeggen dat een samenwerking er niet in zit. Paar edels gepakt. Om te voorkomen dat ze hun hele clear verloren maar een stuk fo 5 a 10 spelers het account Impact continue laten clearen.

Als derde dorp dan direct een bb dorp van 2500 punten.

Ze hebben een DU stam met een tiental leden met een totaal aan punten van 212K punten genaamd Milky. Waarvan ze al 5 dorpen hebben gepakt. In de vroege periode ook al een dorp gepakt van Under The Stairs. Een account wat op andere werelden werd bespeeld door Kevin. Waar speelt Kevin? Op Hardcoreangel.... Althans zeker in de startfase. Of dat nu zo is kan ik niet garanderen.
Vanmorgen hebben ze een dorp gepakt van Vegterio met 0 ODD stijging voor dat account. Logisch. Want jawel. Ook de stam TMT 2 is blijkbaar een zusterstam van GAL en dat van 138K punten... MathewSamv zat ook in die stam. Is ook geedeld door HardcoreAngel... Historyman ook

Ook mogen we de fusie tussen Jayce Garen en HardcoreAngel niet vergeten. Dat waren ook 27 gratis dorpen voor hen Dat resulteert erin dat al 1+1+5+1+2 +27 en dan dus nog 6 onzekre dorpen. Dat houdt in dat 37 of 43 van de veroverde dorpen goedkope dorpen zijn en/of een luchtje aan zit. Dat zijn percentages van 62.7% of 78.9% aan intern, goedkope dorpen et cetera. De overige dorpen zijn gepakt van spelers die nooit de 6K hebben behaald op 4 na op 66. Waarvan 2 toen ook nog geen 10K hadden en pas na een herstart nu zijn gaan groeien. Met andere woorden 0 serieuze dorpen vallen echt als een uitdaging te beschouwen. Vooral ook omdat je 0 recaps ziet.

De aanvaller is nog redelijk met een 33e plek met 243K. Is echter ook wel licht vertekend, want de hoogste aanvaller in 1 dag van HardcoreAngel is
59 HardcoreAngel
coa_unknown.png
Gal 12.767 11.03.2019

Toen veroverden ze:


039| Damnat Quod Non Intellegunt (446|489) K44 3,227 Jayce Garen [Gal] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-12 04:51:11
green.png
031| Damnat Quod Non Intellegunt (443|492) K44 6,615 Jayce Garen [Gal] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 19:59:18
green.png
030| Damnat Quod Non Intellegunt (444|493) K44 3,229 Jayce Garen [Gal] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 11:40:56
green.png
028| Damnat Quod Non Intellegunt (444|486) K44 5,568 ruiter939 [Milky] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 11:12:34
green.png
029| Damnat Quod Non Intellegunt (446|493) K44 6,985 Jayce Garen [Gal] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 10:23:32
green.png
027| Damnat Quod Non Intellegunt (445|511) K54 6,386 Historyman [tmt 2] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 08:10:23
green.png
026| Damnat Quod Non Intellegunt (445|494) K44 3,174 Jayce Garen [Gal] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 06:02:13
green.png
025| Damnat Quod Non Intellegunt (444|510) K54 3,535 mathewchris [tmt 2] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 00:10:14
green.png
024| Damnat Quod Non Intellegunt (444|506) K54 3,376 mathewchris [tmt 2] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-10 22:42:24

Het kan dus zijn dat TMT 2 pas nadien als zusterstam ging fungeren of ze vonden dat ze ODA toch een keer moesten boosten.

Hoe dan ook. ik denk dat ik wel voldoende heb uitgelegd waarom ik HardCoreAngel tamelijk overschat vind.

Meest onderschatte speler:

The Mysterious Society vind ik een positieve uitzondering in GAL wanneer je kijkt naar internwerk etc. Kijkend naar eerdere ervaringen lijkt
Drx. Dabb mij redelijk onderschat omdat ze nog redelijk klein zijn en ook nog een lage ODA hebben. Maar toch decent prestaties op wereld 57 en casual 4 zo te zien,
ActionReaction heeft bijna front met Thetraingoeschuchu en lijkt wel offensief ingesteld te zijn en durft grotere tegenstanders aan te pakken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Thetraingoeschuchu en Circusofinsanity, omdat je daarvan weet wat je er aan hebt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Hardcoreangel, Niels5151, TeamBignubz, .Fearless, Vito Corleone W12 en .Conor Mcgregor.

Geen zin om met onbetrouwbare spelers te spelen met een dik ego.

Mooiste spelers naam:
*Suicide Consultant
& onze eigen naam Philosophy of Plato. Want de filosofie van Plato is ongeëvenaard.

De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben.
Goede mensen hebben geen wetten nodig om te weten waar hun verantwoordelijkheid ligt en slechte vinden wel een achterpoortje.

Mooiste stam naam:
Outclass your opponent omdat tw daar om draait &
Aut vincere, aut mori

Het tofste topic:

Stabkoning Gulmea en andere topics waar inhoudelijk gediscussieerd wordt.

Het domste topic:
Gok de Top, Hoeveel gefarmd & UW toelichting over nieuw-lid met een verleden.

Favoriete forum poster:

Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau op het AF tegenwoordig abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. . Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.

Een uitzondering op die regel is @Earth Terra

Minst favoriete forum poster:

Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten. Simpelweg niets tot weinig toevoegen aan het AF, omdat ze niet de moeite nemen om aandacht te besteden aan hun posts. Spelers die doen alsof hun stam en hun account heilig is en wanneer zij iets doen dan is het gerechtvaardigd. Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Virtues of my Supremacy, *Suicide Consultant, Red Sky at Morning, Drx. Dabb & Chemistry. Ze hebben allemaal een uitdagende ligging waarmee ze met slim handelen veel mee zouden kunnen bereiken en ook nog niet echt gebonden zijn aan een bepaalde alliantie.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Zal moeten blijken. Kijkend naar ligging Chess, Gal en N.E.O.

Grootste blunder:

Mijn belofte niet nakomen en toch ingaan op Daan zijn vraag.

Voor wie heb je nu echt respect::oops::(:confused:

Spelers die karakter tonen. Niet bij het eerste zuchtje tegenwind neergaan en gewoon doorvechten. Die zich niet makkelijk laten passeren. Spelers die eerlijk spelen en gaan voor Fair-Play.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn toffe team

Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?

Spelers die staan voor ethisch handelen,

Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Lemonpops
Vooral omdat we elkaar goed aanvullen en een zelfde speelstijl hebben. Niet negatief bedoeld richting de rest van de stam. Maar het is fijn als je vv door iemand gedaan wordt door iemand die een beetje hetzelfde werkt als jijzelf.

Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?

Pfft zal de tijd moeten leren. Ik denk Lemonpops, wijzelf van Plato, Attempt en TheTraingoeschuhu. Maar dat zal de komende weken blijken.

Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?

Persoonlijk alleen in Chess. UFO hoef ik niet, want ik laat mij niet verplichten met wie ik dien te fuseren, GAL is ook list en bedrog, -LW- vind ik op paar stammen na niet zoveel soeps. De overige top 10 stammen vind ik niet eens het uitleggen waardig. Weliswaar zitten er in Chess spelers waarmee ik kan botsen (Lees Aaron,Jannes, Jason en een naam die niet geopenbaard wenst te worden), maar er wordt wel een bepaalde standaard gehanteerd welke ik noodzakelijk vind.

Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?

Hier niet.

Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?

Nog niets gezien.

Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?

Ik vind dat *Suicide Consultant wel lekker bezig is momenteel als betrekkelijk klein acc toch een account aan het uitschakelen van grotere omvang.

Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
Aaron, Jason, Daan & Roy.

Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?

Nja haat haat. Op tw zijn er maar max 5 personen waar ik echt een persoonlijke haat tegen heb en die ik in real-life niet hoef te zien. Zoals bijvoorbeeld een Sjoert.

Maar spelers waar ik op 66 een afkeer van heb dat zijn toch wel: Hard, Niels en TBN. Ik heb het niet op ego gedoe, liegen en bedriegen en dat soort spel.
 

DeletedUser79340

Guest
wederom bedankt voor het vermelden van mijn naam ;)

(spelers die mij goed kennen weten dat ik eerlijk ben en oprecht dat is voor mij het belangrijkste)

verder mooie post



met vriendelijke groet,

Niels
 
Reactiescore
32
Over welke speler heb je het die moet fuseren als die joint binnen UFO?
Lijkt me verkeerde info hoor.

Enige wat zou kunnen zijn, is het voorval met Inne, maar dat is al opgelost ;) dat was een miscommunicatie met de oud Naussau leden die dit aangaven.
Inmiddels is er al ruimte gemaakt voor Inne zelf.
 

DeletedUser80662

Guest
Beste speler:Gemiddeld genomen vind ik maar weinig accounts echt van toegevoegde waarde. Ik opteer dan ook drie accounts: Circusofinsanity, Lemonpops & TheTrainGoesChuhuu. Ik moet ook zeggen dat ik buiten N.E.O, Gal en enkele van Chess maar weinig weet van spelers die op accounts zitten. Wat ik weet is dat deze spelers ijzersterk zijn en zeer gedreven. We kunnen hier nog veel van verwachten.

Beste stam:
Dat is voor mij zonder twijfel Chess. Ik vind zelf dat Chess naar kwaliteit - kwantiteit verhouding iets beter is dan die van N.E.O en ik vind Gal en UFO veruit de mindere. -LW-, Dev., UA1, C100 en Ducks schaar ik daar nog weer onder. Want dat vind ik merendeels pure middelmaat op uitzonderingen daargelaten.

De beste stam speler: Intern vind ik vooral Mr. Victorious zeer behulpzaam. Is op wereld 59 ook weleens anders geweest en waarvoor dank die verbetering. Überhaupt reageert men binnen N.E.O vlot op vragen. Ook de bespelers van Circusofinsanity en TheTrainGoesChuchuu als mensen die veel over hebben voor een stam.

Het grootste ego:

Het account Niels5151 en Teambignubz. Denken maar weg te komen met hun gelieg en bedrieg. Bij de daden van Niels5151 gaat dat zelfs tenkoste van zijn eigen stamgenoten die door hem bijvoorbeeld niet naar Chess gingen.... Over ego gesproken en dat om like 4 dorpen?

Allebei spelers die meer, meer en nog meer edelruimte willen, omdat ze weer nieuwe interns hebben. Misschien een idee om samen in één stam te gaan? Niels linkerdeel en TBN rechterdeel?

Beste leider:

Dat vind ik van mijn medespelers Daan en Roy. Die geven goed sturing aan N.E.O en ondersteunen de overige leiders met wat minder leiderservaring ook goed. Zijn direct, duidelijk en transparant.

Slechtste leider:

De leiding van UFO. Klasse voor hoe de situatie met TBN is aangepakt. Maar een nieuwe speler direct verplichten te fuseren gaat mij te ver....

Meest overschatte stam:

Ik denk dat door de mensen die niet veel weten over de wereld en alleen kijken naar ranglijsten etc misschien UFO kunnen overschatten. Juist omdat ze 1e staan.

Meest onderschatte stam:

Misschien dat ik een stam als Gal onderschat. Weliswaar een hoog intern gehalte en ja ze zijn met weinig leden. Maar ze hebben wel een belangrijke ligging voor het verloop van de wereld. Misschien dat zij dit toch wel weten te verbeteren. Zeker indien het mogelijk zou zijn om hun reputatie te verbeteren.

Meest overschatte speler:

Ik gok dat TeamBigNubz Of Niels5151 niet door veel mensen niet overschat zullen worden. Nee ik ga voor het account Hardcoreangel. In de startfase gebruikte hij slaven om het account Impact leeg te houden, een account waar ze mee zouden gaan samenwerken om opeens met kul redenen een mes in de rug te steken. Toch gesprekken om weer te gaan samenwerken en dan opeens incs na een paar uur daarvoor te zeggen dat een samenwerking er niet in zit. Paar edels gepakt. Om te voorkomen dat ze hun hele clear verloren maar een stuk fo 5 a 10 spelers het account Impact continue laten clearen.

Als derde dorp dan direct een bb dorp van 2500 punten.

Ze hebben een DU stam met een tiental leden met een totaal aan punten van 212K punten genaamd Milky. Waarvan ze al 5 dorpen hebben gepakt. In de vroege periode ook al een dorp gepakt van Under The Stairs. Een account wat op andere werelden werd bespeeld door Kevin. Waar speelt Kevin? Op Hardcoreangel.... Althans zeker in de startfase. Of dat nu zo is kan ik niet garanderen.
Vanmorgen hebben ze een dorp gepakt van Vegterio met 0 ODD stijging voor dat account. Logisch. Want jawel. Ook de stam TMT 2 is blijkbaar een zusterstam van GAL en dat van 138K punten... MathewSamv zat ook in die stam. Is ook geedeld door HardcoreAngel... Historyman ook

Ook mogen we de fusie tussen Jayce Garen en HardcoreAngel niet vergeten. Dat waren ook 27 gratis dorpen voor hen Dat resulteert erin dat al 1+1+5+1+2 +27 en dan dus nog 6 onzekre dorpen. Dat houdt in dat 37 of 43 van de veroverde dorpen goedkope dorpen zijn en/of een luchtje aan zit. Dat zijn percentages van 62.7% of 78.9% aan intern, goedkope dorpen et cetera. De overige dorpen zijn gepakt van spelers die nooit de 6K hebben behaald op 4 na op 66. Waarvan 2 toen ook nog geen 10K hadden en pas na een herstart nu zijn gaan groeien. Met andere woorden 0 serieuze dorpen vallen echt als een uitdaging te beschouwen. Vooral ook omdat je 0 recaps ziet.

De aanvaller is nog redelijk met een 33e plek met 243K. Is echter ook wel licht vertekend, want de hoogste aanvaller in 1 dag van HardcoreAngel is
59 HardcoreAngel
coa_unknown.png
Gal 12.767 11.03.2019

Toen veroverden ze:


039| Damnat Quod Non Intellegunt (446|489) K44 3,227 Jayce Garen [Gal] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-12 04:51:11
green.png
031| Damnat Quod Non Intellegunt (443|492) K44 6,615 Jayce Garen [Gal] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 19:59:18
green.png
030| Damnat Quod Non Intellegunt (444|493) K44 3,229 Jayce Garen [Gal] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 11:40:56
green.png
028| Damnat Quod Non Intellegunt (444|486) K44 5,568 ruiter939 [Milky] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 11:12:34
green.png
029| Damnat Quod Non Intellegunt (446|493) K44 6,985 Jayce Garen [Gal] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 10:23:32
green.png
027| Damnat Quod Non Intellegunt (445|511) K54 6,386 Historyman [tmt 2] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 08:10:23
green.png
026| Damnat Quod Non Intellegunt (445|494) K44 3,174 Jayce Garen [Gal] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 06:02:13
green.png
025| Damnat Quod Non Intellegunt (444|510) K54 3,535 mathewchris [tmt 2] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-11 00:10:14
green.png
024| Damnat Quod Non Intellegunt (444|506) K54 3,376 mathewchris [tmt 2] HardcoreAngel [Gal] 2019-03-10 22:42:24

Het kan dus zijn dat TMT 2 pas nadien als zusterstam ging fungeren of ze vonden dat ze ODA toch een keer moesten boosten.

Hoe dan ook. ik denk dat ik wel voldoende heb uitgelegd waarom ik HardCoreAngel tamelijk overschat vind.

Meest onderschatte speler:

The Mysterious Society vind ik een positieve uitzondering in GAL wanneer je kijkt naar internwerk etc. Kijkend naar eerdere ervaringen lijkt
Drx. Dabb mij redelijk onderschat omdat ze nog redelijk klein zijn en ook nog een lage ODA hebben. Maar toch decent prestaties op wereld 57 en casual 4 zo te zien,
ActionReaction heeft bijna front met Thetraingoeschuchu en lijkt wel offensief ingesteld te zijn en durft grotere tegenstanders aan te pakken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Thetraingoeschuchu en Circusofinsanity, omdat je daarvan weet wat je er aan hebt.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Hardcoreangel, Niels5151, TeamBignubz, .Fearless, Vito Corleone W12 en .Conor Mcgregor.

Geen zin om met onbetrouwbare spelers te spelen met een dik ego.

Mooiste spelers naam:
*Suicide Consultant
& onze eigen naam Philosophy of Plato. Want de filosofie van Plato is ongeëvenaard.

De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben.
Goede mensen hebben geen wetten nodig om te weten waar hun verantwoordelijkheid ligt en slechte vinden wel een achterpoortje.

Mooiste stam naam:
Outclass your opponent omdat tw daar om draait &
Aut vincere, aut mori

Het tofste topic:

Stabkoning Gulmea en andere topics waar inhoudelijk gediscussieerd wordt.

Het domste topic:
Gok de Top, Hoeveel gefarmd & UW toelichting over nieuw-lid met een verleden.

Favoriete forum poster:

Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau op het AF tegenwoordig abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. . Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.

Een uitzondering op die regel is @Earth Terra

Minst favoriete forum poster:

Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten. Simpelweg niets tot weinig toevoegen aan het AF, omdat ze niet de moeite nemen om aandacht te besteden aan hun posts. Spelers die doen alsof hun stam en hun account heilig is en wanneer zij iets doen dan is het gerechtvaardigd. Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Virtues of my Supremacy, *Suicide Consultant, Red Sky at Morning, Drx. Dabb & Chemistry. Ze hebben allemaal een uitdagende ligging waarmee ze met slim handelen veel mee zouden kunnen bereiken en ook nog niet echt gebonden zijn aan een bepaalde alliantie.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Zal moeten blijken. Kijkend naar ligging Chess, Gal en N.E.O.

Grootste blunder:

Mijn belofte niet nakomen en toch ingaan op Daan zijn vraag.

Voor wie heb je nu echt respect::oops::(:confused:

Spelers die karakter tonen. Niet bij het eerste zuchtje tegenwind neergaan en gewoon doorvechten. Die zich niet makkelijk laten passeren. Spelers die eerlijk spelen en gaan voor Fair-Play.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn toffe team

Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?

Spelers die staan voor ethisch handelen,

Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Lemonpops
Vooral omdat we elkaar goed aanvullen en een zelfde speelstijl hebben. Niet negatief bedoeld richting de rest van de stam. Maar het is fijn als je vv door iemand gedaan wordt door iemand die een beetje hetzelfde werkt als jijzelf.

Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?

Pfft zal de tijd moeten leren. Ik denk Lemonpops, wijzelf van Plato, Attempt en TheTraingoeschuhu. Maar dat zal de komende weken blijken.

Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?

Persoonlijk alleen in Chess. UFO hoef ik niet, want ik laat mij niet verplichten met wie ik dien te fuseren, GAL is ook list en bedrog, -LW- vind ik op paar stammen na niet zoveel soeps. De overige top 10 stammen vind ik niet eens het uitleggen waardig. Weliswaar zitten er in Chess spelers waarmee ik kan botsen (Lees Aaron,Jannes, Jason en een naam die niet geopenbaard wenst te worden), maar er wordt wel een bepaalde standaard gehanteerd welke ik noodzakelijk vind.

Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?

Hier niet.

Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?

Nog niets gezien.

Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?

Ik vind dat *Suicide Consultant wel lekker bezig is momenteel als betrekkelijk klein acc toch een account aan het uitschakelen van grotere omvang.

Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
Aaron, Jason, Daan & Roy.

Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?

Nja haat haat. Op tw zijn er maar max 5 personen waar ik echt een persoonlijke haat tegen heb en die ik in real-life niet hoef te zien. Zoals bijvoorbeeld een Sjoert.

Maar spelers waar ik op 66 een afkeer van heb dat zijn toch wel: Hard, Niels en TBN. Ik heb het niet op ego gedoe, liegen en bedriegen en dat soort spel.

Leuke post, maar volgens mij moet je ongesteld worden ofzo
 

DeletedUser69389

Guest
Over welke speler heb je het die moet fuseren als die joint binnen UFO?
Lijkt me verkeerde info hoor.

Enige wat zou kunnen zijn, is het voorval met Inne, maar dat is al opgelost ;) dat was een miscommunicatie met de oud Naussau leden die dit aangaven.
Inmiddels is er al ruimte gemaakt voor Inne zelf.
Correct. Ik ontving een PM daarover ja en waarin die daar zeer ontstemd over was. Besprak zelfs de optie om te leaven.

Leuke post, maar volgens mij moet je ongesteld worden ofzo
Hoezo dat dan? Het hoeft toch niet altijd veren steken te zijn?




Aangezien Hard privé aan het klagen was over hun beoordeling toon ik hier nog even wat extra bewijs. Ze vroegen o.a. waarom de genoemde stam een zusterstam van hen zou zijn. De stam plaatst dat natuurlijk voor Jan met de korte achternaam op het profiel van hun stam....
 

Bijlagen

  • Screenshot_2019-03-21-19-44-38.png
    Screenshot_2019-03-21-19-44-38.png
    287,2 KB · Weergaven: 27
Reactiescore
32
was inderdaad zo :D
Iemand die overkwam van Naussau zei ons, of dit account ook kon komen, aangezien ze later een soort van fusie zouden doen.
Uiteindelijk is het account erbij gekomen vanwege de ligging en merkten we dat er niets was besproken over een fusie, dus heeft het account z'n eigen lijn gekregen van ons.
 
Bovenaan